Omdat het bullshit is. En als het dat niet was zouden we het privéleven van crewmembers niet op het forum willen hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
Een FA die mijn docent is. Dat topic is dicht flauwerik. Why?
En nu heb je jezelf nog verraden ook
En dus denk jij maar laat ik die jongen maar even een note geven?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het bullshit is. En als het dat niet was zouden we het privéleven van crewmembers niet op het forum willen hebben.
Ik heb je er niet voor genote. En bullshittopics hebben we liever in ONZ, zoals je weet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dus denk jij maar laat ik die jongen maar even een note geven?En dat terwijl ik me de laatste tijden dagen zo keurig netjes gedraag.
Duh is het bullshit maar is een ludieke actie verboden dan?
Dus hij mag in ONZquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je er niet voor genote. En bullshittopics hebben we liever in ONZ, zoals je weet.
Huilie met je gezeur om notes altijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dus denk jij maar laat ik die jongen maar even een note geven?En dat terwijl ik me de laatste tijden dagen zo keurig netjes gedraag.
Duh is het bullshit maar is een ludieke actie verboden dan?
Okee, wel echt gebeurd vanmiddag trouwensquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef swarmahoer het volgende:
klopt, maar een onwaarschijnlijke, vanuit de humor hoekvandaar het zetje richting onz, leuke paint trouwens!!
FA's modereren overal, als dat nodig is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:43 schreef TNA het volgende:
Zeg remlof, even tussendoor, hoort jouw naam niet in de Index bij KLB? Volgens mij mod je hier nog weleens.
Reactie verwijderd, hoewel ik dagelijks debielere TS-reacties tegenkom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
ANOUK
Voor het geval dat die faler mijn TR wegvinkt: Mag die anusridder admiraal anaal uit mijn topic met zijn getroll.
Beetje reacties proberen uit te lokken en een topic te verneuken, falert.
Dat VAN EVERTSEN topic doel je op?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe, fijn ook dat de collega NWS mods tegenwoordig KLB al als het afvalputje zien en hoogst onduidelijke onzin topics van mensen die zich voor zo'n topic registreren naar KLB kicken.
Van je collega's moet je het hebben
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat VAN EVERTSEN topic doel je op?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zat te wachten op het slotje, kickt die beunhaas hem naar KLB
Ik was eerder met de vraag dan dat je het topic dicht gooide dus het kan alsnogquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:54 schreef swarmahoer het volgende:
kan, maar t deel 2 gaat het niet redden
Mjah, dat voetbal-topic ging natuurlijk nergens over.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
En nou breekt mijn Dsb klomp, waarom moet ie nou dicht??
Je moet er toch om kunnen lachen dat iedereen elkaar lekker afzeikt en de internet hooligan uithangt?
Beter zo dan in het echt, maar goed in het echt zal het ook nooit gebeuren met al die ict nerds op fok
En waarom is deel 2 van gratis eten van TB wel nog open??? Dat is ondertussen ook wel duidelijk en al helemaal geen klacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |