Heb je linkjes naar topics/posts? Dan zal ik even kijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:47 schreef ynuhh het volgende:
Is het mogelijk om wat te doen tegen al die vrouwenhaat in klaagbaak? Gaat nergens meer over, behandel het gewoon als racisme ofzo.
Wat versta jij allemaal onder vrouwenhaat dan? Heb je ergens een voorbeeldje?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:47 schreef ynuhh het volgende:
Is het mogelijk om wat te doen tegen al die vrouwenhaat in klaagbaak? Gaat nergens meer over, behandel het gewoon als racisme ofzo.
Dit soort posts, alsof we in deze moderne samenleving nog spreken van 'het zwakkere ras'. En alsof het nog normaal is om vrouwen te slaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:21 schreef 2cv het volgende:
Ik houd van emancipatie: vrouwen lossen hun eigen sores op en mannen mogen vervolgens de vrouwen slaan.
Helaas blijkt in de praktijk de emancipatie door vrouwen anders te werken: als ze sores hebben verleiden ze een man om dat op te lossen en als die man de vrouw dan slaat zijn ze plotseling van het zwakkere geslacht.
Het heeft een sarcastische insteek. Zeker 2cv kennende. Denk dat je het een beetje te zwart-wit leest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit soort posts, alsof we in deze moderne samenleving nog spreken van 'het zwakkere ras'. En alsof het nog normaal is om vrouwen te slaan.
Ook op het internet hoort dit niet.
Eens is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:10 schreef LasTeR het volgende:
Swarma, zojuist kansjongeren topic op slot gegooid. Een deel 2 zou leuk wezen omdat één van de kansjongeren zich hier heeft gemeld.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:35 schreef appelsjap het volgende:
rot op SF, alleen adelantie mag die slotten.
Advertisement. Ads.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:46 schreef Adelante het volgende:
Geen klachten over adds en banners.
Dat dus,quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:03 schreef Michielos het volgende:
JA... dankzij de mods zit dit topic nu hier... daar waar shaury niet komt
trolltopic, bashtopic, hebben we dagelijks. We kennen het nu wel.quote:
Wat was daar trollerig aan? Ik vind echt dat we een MBO SC moeten hebben, is dat gek soms?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
trolltopic, bashtopic, hebben we dagelijks. We kennen het nu wel.
Nee, maar dat kan dan mooi in SES. Niet in KLBquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat was daar trollerig aan? Ik vind echt dat we een MBO SC moeten hebben, is dat gek soms?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan dan mooi in SES. Niet in KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |