quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef beertenderrr het volgende:
blessure aanwijzer kan idd geen kwaad, er is hier altijd wel iemand met een blessure iig. En ook looptijden.nl is een aanradergebruik het zelf ook. We kunnen daar als jullie het leuk vinden ook fok! challenges aanmaken
quote:
We blijven doorlopen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik stond zondag tijdens de 4 mijl versteld hoeveel hardlopers nog roken.
Ik zag aardig wat mensen voor en na de 4 mijl snel ff roken. Ik snap dat niet hardlopen en dan blijven roken. Als hun stoppen zullen ze beter gaan lopen. Het lijkt mij ook dat hun sneller buiten adem zijn.
Hardlopen en roken 2 hele domme combinatie.
moet je eerst even aanmelden bij wikipedia, dan kan datquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:03 schreef PteV het volgende:
Hoe pas ik trouwens de OP in de wiki aan? Hij zegt nu dat ik geen rechten heb daarvoor
Nee, ik doe ook mee als het meezit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:48 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
En ben ik echt de enige die aan een variant van de marathon van Amsterdam meedoe
Had ik al geprobeerd maar werkt nog steeds nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:48 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
moet je eerst even aanmelden bij wikipedia, dan kan dateventueel kan ik het ook wel doen, als we van deze lay-out gebruik blijven maken
mn homer simpson is wel weg![]()
overigens, kan je nog even de uitslagen van de dam tot dam verwerken? Die is inmiddels geweest
En ben ik echt de enige die aan een variant van de marathon van Amsterdam meedoe
In het vorige topic zei je dat je 2,5 maand nadat je met moeite 3 km kon lopen al een marathon liep. Je loopt nog maar een jaar, en je bent al aan je 3e marathon toe. Dat je nu een blessure hebt verbaast me dan ook niet zoveel. Ik denk dan ook dat het onverstandig is om wederom een marathon te gaan lopen in zo'n korte tijd. Je moet natuurlijk voor jezelf beslissen wat je denkt dat juist is, maar je moet wel oppassen dat je je niet helemaal stuk gaat lopen. Hardlopen moet wel leuk blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:20 schreef Sjobber het volgende:Maar het wil zo zijn dat ik een aardige blessure heb overgehouden aan die van Eindhoven, dus even kijken hoe mijn knie zich hersteld. Maar mijzelf kennende sta ik tenminste aan de start![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef dyna18 het volgende:
Ik heb de OP helemaall geupdate. Alle topics staan er nu in. Oude links zijn weg, nieuwe links erbij. Etc.
als je het niet erg vind om strompelend met een einddtijd van zeer ruim boven de 4 uur over de finish te komen kan het toch best?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:50 schreef Jojogirl het volgende:
Mag ik trouwens moeite hebben om te geloven dat je in 2.5 maand van 3 km met moeite lopen naar een hele marathon kan gaan?
Je loopt de eerste 2 weken 3x in de week en dan gewoon minder dan 10km; met lopen tussendoor. Dan doe je eens een rondje van 14km; nog eentje van 12km en dan wat langzamer en probeer je eens zonder te lopen. Je merkt dan dat je aardig vooruit bent gegaan. Doe je weer een paar weken met 2x 12km max en als afsluiter van de week 15km zonder te stoppen. En dan ga je zo nu en dan ipv die 15 steeds iets verder. In mijn geval 19km, 21km, 25km, 27km. En op die lange afstanden probeer je gewoon zo lang mogelijk door te lopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:50 schreef Jojogirl het volgende:
Mag ik trouwens moeite hebben om te geloven dat je in 2.5 maand van 3 km met moeite lopen naar een hele marathon kan gaan?
Tijden van 2008 er uit gehaald en avatars van de lopers toegevoegdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:46 schreef knnth het volgende:
Mooi werk dyna18!
Twee aanmerkingen: is het niet handig om de tijden van 2008 er nu uit te halen, anders wordt het steeds meer en meer
En ten tweede: ik doe ook mee aan EgmondStreeftijd 1:45
Toegevoegdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:58 schreef DeeBee het volgende:
De eindtijden van de Dam-tot-Dam kunnen er nu toch ook in ipv de streeftijden?![]()
Ik zie dat PteV al goed bezig was, hierbij:
DeeBee: 1:13.33.
Ow ja, zondag de 7.5 kilometer bij de Marathon van Amsterdam. Benieuwd hoe het gaat, want weinig gelopen, vooral beetje gefietst sinds de Dam-tot-Dam. Moet eigenlijk wel weer meer gaan lopen, ook richting de Zevenheuvelen.Maar ja, zondag even lekker lopen en dan de toppers op de marathon zien finishen erna.
ZHL liep ik vorig jaar 1:06, dus tsja, laten we het maar houden op 1:05, misschien valt het dan uiteindelijk mee (itt tot de DtD).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:15 schreef PteV het volgende:
[..]
ToegevoegdVanavond weer 10KM training, voorbereiding op de Zevenheuvelenloop is nu echt begonnen
Geld is overigens ook al afgeschreven, zijn ze mooi op tijd mee...
Wat is je streeftijd bij de ZHL? Dan zet ik die er ook even bij.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:12 schreef PteV het volgende:
Nee lekker juist! Handschoentjes aan en gaan
Leiden was 23 euro (voorinschrijving niet KNAU-leden).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:38 schreef dyna18 het volgende:
Damn.... dat is veel.
Wat kost een niet populaire in Nederland?
Zo liep ik op de halve marathon in Utrecht 22 kilometer per uur!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:26 schreef ShadyLane het volgende:
De verwarring bij wedstrijden waar je meerdere afstanden (10 km, halve en hele marathon, bijvoorbeeld) kunt lopen zorgt daar soms voor spectaculaire tijden, trouwens. Dan vullen mensen hun 10 km-tijd in en staat er als afstand de hele marathon.
Meestal hebben ze verschillende (niveau) groepen.. en bij sommige wordt een trainingsonderdeel ook verdeeld(bijv. groep A moet 2 rondjes in tijd X lopen, groep B moet 2 rondjes in tijd X + 1 minuut lopen)..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:21 schreef Jojogirl het volgende:
Hebben de mensen die bij een loopgroep/atletiekvereniging zitten trouwens een idee of ik daar in een loopgroep zou passen met mijn tempo/ervaring? (5k in 30+ minuten, max een half uur/40 minuten aaneengesloten lopen)
Dat werkt echt verslavend kan ik meldenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:46 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb me ook aangemeld voor de loopgroepHeb alleen nog nooit een wedstrijd gelopen
Misschien binnenkort eens voor een wedstrijd inschrijven, dan heb ik een extra drive om te blijven trainen.. daar wil het nog wel eens aan schorten..
zal van het weekend eens kijken wat er de komende maanden hier in de buurt te lopen isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:04 schreef PteV het volgende:
[..]
Dat werkt echt verslavend kan ik meldenIk heb me meteen toen de inschrijving open ging ingeschreven voor de 7HeuvelenLoop...tussendoor al weer 2 wedstrijden gelopen en na die tijd ook al 3 wedstrijden in de planning, terwijl ik voorheen geen wedstrijden liep
En ik sport al jaren niet meer, 6 jaar terug gestopt met voetbal en ik liep vorig jaar sporadisch hard. Kan je nagaan wat voor held ik zou zijn als ik wel keihard zou trainenquote:
je vraagt erom om de man met de hamer een keer genadeloos tegen te komenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En ik sport al jaren niet meer, 6 jaar terug gestopt met voetbal en ik liep vorig jaar sporadisch hard. Kan je nagaan wat voor held ik zou zijn als ik wel keihard zou trainen
Ik zou m'n naam laten wijzigen in Hailequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En ik sport al jaren niet meer, 6 jaar terug gestopt met voetbal en ik liep vorig jaar sporadisch hard. Kan je nagaan wat voor held ik zou zijn als ik wel keihard zou trainen
Verschil tussen topsporters en mensen met potentie (jij) is dat topsporters wel keihard trainen. Ik denk dat ambitie en doorzettingsvermogen even belangrijk zijn als getalenteerd zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die kom ik ieder weekend tegenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:29 schreef MMUFC het volgende:
[..]
je vraagt erom om de man met de hamer een keer genadeloos tegen te komen
Ja klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb er ook geen ambitie in, het was maar een grapjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:14 schreef bananablues het volgende:
[..]
Verschil tussen topsporters en mensen met potentie (jij) is dat topsporters wel keihard trainen. Ik denk dat ambitie en doorzettingsvermogen even belangrijk zijn als getalenteerd zijn.
Ik heb me trouwens ook aangemeld bij de looptijden loopgroep.
Vaker dan 1 keer per half jaar schijnt te helpen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb er ook geen ambitie in, het was maar een grapjeIk wil gewoon mijn conditie op peil houden, maar ik vraag me af wat er op peil te houden is als ik na een half jaar niet gelopen te hebben gewoon die test afsluit als zeer goed
Iemand misschien tips of wat ik kan gaan lopen om me te verbeteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |