Zo liep ik op de halve marathon in Utrecht 22 kilometer per uur!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:26 schreef ShadyLane het volgende:
De verwarring bij wedstrijden waar je meerdere afstanden (10 km, halve en hele marathon, bijvoorbeeld) kunt lopen zorgt daar soms voor spectaculaire tijden, trouwens. Dan vullen mensen hun 10 km-tijd in en staat er als afstand de hele marathon.
Meestal hebben ze verschillende (niveau) groepen.. en bij sommige wordt een trainingsonderdeel ook verdeeld(bijv. groep A moet 2 rondjes in tijd X lopen, groep B moet 2 rondjes in tijd X + 1 minuut lopen)..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:21 schreef Jojogirl het volgende:
Hebben de mensen die bij een loopgroep/atletiekvereniging zitten trouwens een idee of ik daar in een loopgroep zou passen met mijn tempo/ervaring? (5k in 30+ minuten, max een half uur/40 minuten aaneengesloten lopen)
Dat werkt echt verslavend kan ik meldenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:46 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb me ook aangemeld voor de loopgroepHeb alleen nog nooit een wedstrijd gelopen
Misschien binnenkort eens voor een wedstrijd inschrijven, dan heb ik een extra drive om te blijven trainen.. daar wil het nog wel eens aan schorten..
zal van het weekend eens kijken wat er de komende maanden hier in de buurt te lopen isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:04 schreef PteV het volgende:
[..]
Dat werkt echt verslavend kan ik meldenIk heb me meteen toen de inschrijving open ging ingeschreven voor de 7HeuvelenLoop...tussendoor al weer 2 wedstrijden gelopen en na die tijd ook al 3 wedstrijden in de planning, terwijl ik voorheen geen wedstrijden liep
En ik sport al jaren niet meer, 6 jaar terug gestopt met voetbal en ik liep vorig jaar sporadisch hard. Kan je nagaan wat voor held ik zou zijn als ik wel keihard zou trainenquote:
je vraagt erom om de man met de hamer een keer genadeloos tegen te komenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En ik sport al jaren niet meer, 6 jaar terug gestopt met voetbal en ik liep vorig jaar sporadisch hard. Kan je nagaan wat voor held ik zou zijn als ik wel keihard zou trainen
Ik zou m'n naam laten wijzigen in Hailequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En ik sport al jaren niet meer, 6 jaar terug gestopt met voetbal en ik liep vorig jaar sporadisch hard. Kan je nagaan wat voor held ik zou zijn als ik wel keihard zou trainen
Verschil tussen topsporters en mensen met potentie (jij) is dat topsporters wel keihard trainen. Ik denk dat ambitie en doorzettingsvermogen even belangrijk zijn als getalenteerd zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die kom ik ieder weekend tegenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:29 schreef MMUFC het volgende:
[..]
je vraagt erom om de man met de hamer een keer genadeloos tegen te komen
Ja klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb er ook geen ambitie in, het was maar een grapjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:14 schreef bananablues het volgende:
[..]
Verschil tussen topsporters en mensen met potentie (jij) is dat topsporters wel keihard trainen. Ik denk dat ambitie en doorzettingsvermogen even belangrijk zijn als getalenteerd zijn.
Ik heb me trouwens ook aangemeld bij de looptijden loopgroep.
Vaker dan 1 keer per half jaar schijnt te helpen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb er ook geen ambitie in, het was maar een grapjeIk wil gewoon mijn conditie op peil houden, maar ik vraag me af wat er op peil te houden is als ik na een half jaar niet gelopen te hebben gewoon die test afsluit als zeer goed
Iemand misschien tips of wat ik kan gaan lopen om me te verbeteren?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb er ook geen ambitie in, het was maar een grapjeIk wil gewoon mijn conditie op peil houden, maar ik vraag me af wat er op peil te houden is als ik na een half jaar niet gelopen te hebben gewoon die test afsluit als zeer goed
Iemand misschien tips of wat ik kan gaan lopen om me te verbeteren?
Maar 4.5 km red ik makkelijk in een half uur... ik heb gewoon geen idee hoe ik het vanaf hier (3 km in 12 min) verder kan uitbouwenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef bananablues het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar begonnen met gewoon 2x per week hard te lopen, heel rustig en niet veel. Daarvan is mijn conditie al vooruit gegaan... dus als je gewoon iets doet dan komt het ook al goed
Net nog even een half uurtje heel rustig gelopen: 4.5km totaal. In en uitlopen probeer ik afwisselend te joggen met voorvoetlanding en te wandelen. Wil langzaam overstappen op voorvoetlanding aangezien ik het lekkerder vind lopen, maar mijn kuiten kunnen het nog niet aan.
Heb ik al een week....vandaag ga ik misschien richting duinen om na een week niets doen het nuttige met het aangename te gaan combineren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:27 schreef ShadyLane het volgende:
zo'n "oh bah, nee, geen hardlopen"-hangbui
Mission accomplished,quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:05 schreef computergirl het volgende:
vandaag ga ik misschien richting duinen om na een week niets doen het nuttige met het aangename te gaan combineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |