quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerbek ook vies?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:41 schreef xminator het volgende:
Zouden die vitamine d supplementen ook nog een lekker smaakje hebben?
Want vis is echt
Haha.. Je hebt me door..Ik heb niet goed gekeken..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dacht je Tukkers of kom je ons gewoon groeten?![]()
Ja ik heb het ook altijd andersom .quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha.. Je hebt me door..Ik heb niet goed gekeken..
Ik dacht dat het alweer een nieuw tukkertopic was, vond het al zo raar dat de ander nog open was!!![]()
Mijn posts in dit topic mogen ook wel verwijderd worden hoor!!
Wat ben jij nou voor nep Turkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:41 schreef xminator het volgende:
Zouden die vitamine d supplementen ook nog een lekker smaakje hebben?
Want vis is echt
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goedemorgen. Controleer de editgeschiedenis van die ene post eens.
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Zijn jullie nou allemaal goed in het maken van Kebab?
Of andere lekkere dingen?
Trucage!quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_cuisinequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Of een mix van Nederlandse en Turkse voedsel: de kapsalon.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Stil in Twente? In vergelijking met de Randstad misschien wel ja, maar je kunt hier nog echt genieten van de mooie natuur!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_cuisine
Waarom is het altijd zo stil in Twente, ik vind het maar eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Ga weg, dat is echt echt heel smerig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of een mix van Nederlandse en Turkse voedsel: de kapsalon.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:18 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Stil in Twente? In vergelijking met de Randstad misschien wel ja, maar je kunt hier nog echt genieten van de mooie natuur!Dat is waar. Het is er wel mooi enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik was daar weer eens laatst (familie) en ik liep daar over straat. En een klein meisje was haar fiets aan het vastmaken. Ik liep(doodse stilte overal)
Ik had echt zoiets van komop mensen maak wat geluid!Waar zijn we op een begrafenis ofzo?
Maar goed ik heb al genoeg Randstad vs. Twente hilarische discussies gehad, dus ik heb genoeg munitie. Maar eerlijk gezegd is Twente best tof.![]()
Ultieme hongerstiller.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga weg, dat is echt echt heel smerig.
quote:
Echte Turken eten geen visquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor nep Turk![]()
Vis is
Haha, linkje? Of IRL discussie's?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar goed ik heb al genoeg Randstad vs. Twente hilarische discussies gehad, dus ik heb genoeg munitie.
Nee. IRL.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, linkje? Of IRL discussie's?
Echte Turken vissen het vers op en maken het meteen klaarquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:17 schreef zarGon het volgende:
Dus... We zitten zo te eten. Op een gegeven moment roep ik mijn moeder (wou iets aan haar vragen) en zeg: "Anaaa". Voordat ik dat zei, moest ik even aan een liedje denken. Anyway, als vervolg (op anaaa) zei ik 'beni eversene'.
Had ik beter niet kunnen doen doen,.
Deze dus.
Na ja. Je weet hoe Turkse moeders zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien ging z'n moeder het zingen....
Gelukkig neemt mijn moeder weinig serieus. Slipper, niet met een oklava?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Na ja. Je weet hoe Turkse moeders zijn.
Ze gaan denken dat je het serieus bedoelt en er allerlei consequenties aan verbinden.
Of je achtervolgen met een slipper natuurlijk.
Oja oklava.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gelukkig neemt mijn moeder weinig serieus. Slipper, niet met een oklava?
Mijn moeder gebruikte die in combinatie met de uitspraak: GIT KIZ!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oja oklava.
Voor de zwaardere vergrijpen.
Het is meer 'saygısız' dan terbiyesiz.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat betekent kustah? Terbiyesiz toch
Ik ben Besiktasli, maar verder niet echt heel veel geïnteresseerd in voetbal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:53 schreef zarGon het volgende:
IHVK, jij was Fener'li toch?
Heb je Aşk Tutulması gezien? Lijkt mij wel een leuke voor jou.
Maar kan het ook terbiyesiz zijn?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is meer 'saygısız' dan terbiyesiz.
Ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar kan het ook terbiyesiz zijn?
Het komt weinig voor, maar vooral de manier waarop is leuk:quote:
Of als Fener een doelpunt tegen krijgt en de vader 'hassiktir' zegt. Stelt misschien niet veel voor, maar ik vind het wel leuk,quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef zarGon het volgende:
Deze was ook leuk: http://video.google.com/videoplay?docid=7593992684326380868&hl=en#61m35s. Turkse mannen en voetbal,.
Hoofdrolspeelster is een schatje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
edit- Oh die film, die moest ik nog kijken van mijn zus![]()
Jaja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoofdrolspeelster is een schatje.
[ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ].
.
Jep.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jaja.![]()
Zij is toch van yaprak dökümü?
Waarom vroeg je eigenlijk naar küstah? Yamukluk yapan biri varsa...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar kan het ook terbiyesiz zijn?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jaja.![]()
Zij is toch van yaprak dökümü?
Ik ook vreselijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Yaprak dökümu. Als er iets is waar ik echt een ontiegelijke hekel aan heb is het dat wel.
Same here. Waar hou je wel van? Ik vind die nieuwe van Kenan İmirzalıoğlu wel leuk. En series op TRT zijn ook meestal leuk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Yaprak dökümu. Als er iets is waar ik echt een ontiegelijke hekel aan heb is het dat wel.
Ezel is inderdaad zwaar okey.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Same here. Waar hou je wel van? Ik vind die nieuwe van Kenan İmirzalıoğlu wel leuk. En series op TRT zijn ook meestal leuk.
Echt, zonder mijn ouders zou ik nooit gekeken hebben naar 'Var mısın? Yok musun?' en naar die zogenaamde eetprogramma.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar soms hebben ze het hier opgezet en ben ik toevallig beneden.
Ik heb na de eerste Kurtlar Vadisi niet verder gekeken eigenlijk. Tussendoor ook nog de film gezien, maar naar Pusu misschien zo'n 5 minuten in totaal. Het wordt echt uitgemolken, geloof ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ezel is inderdaad zwaar okey.![]()
Vind je Kurtlar Vadisi leuk? Ik vind het een beetje vergezocht.
Ik werd een keer zo genoemdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom vroeg je eigenlijk naar küstah? Yamukluk yapan biri varsa....
Doel je op (Turkse) series?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:31 schreef Min-e het volgende:
Wat is leuk om naar te kijken? Waar kijken jullie graag naar?
Een beetje dom gepraat in huisquote:
Yedi Numara is inderdaad ook mijn all-time favorite.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:29 schreef zarGon het volgende:
Ultieme Turkse komedie: 7 numara..
Jammer dat het afgelopen is.
quote:
Ik ben benieuwd waar het over ging,quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een beetje dom gepraat in huis![]()
Ik had de betekenis een beetje geraden en zei daarom de hele tijd "terbiyesiz kustah" tegen m'n zusje, tautologie?
Die oude Turkse films zijn net Disney films af en toe ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik houd er niet zo van dat in Turkse series/films er zoveel "goede mensen" zitten, word ik kriegel van.
Zal wel niets ergs zijn, ik kan me niet herinneren dat ik ooit heel erg dom heb gepraat in huis, ben een braaf kindquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar het over ging,.
Ik vind Yalancısın Sen wel leuk. Komt door de actreur en actrice. En verder Aile Saadeti, heerlijk oud-Turks.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik houd er niet zo van dat in Turkse series/films er zoveel "goede mensen" zitten, word ik kriegel van.
Ze komen altijd weer op het goede pad enzo. Ik wil zien dat mensen afglijden en dat het allemaal slecht afloopt met ze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die oude Turkse films zijn net Disney films af en toe ja.
Maar in de series van nu is dat toch niet meer zo?
Die wou ik eigenlijk wel volgen, omdat Mehmet Aslantuğ en Özgü Namal erin spelen. 2 toffe mensen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat vinden jullie van hanimin ciftligi?
Nou Yaprak Dökümü heeft een slecht einde.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ze komen altijd weer op het goede pad enzo. Ik wil zien dat mensen afglijden en dat het allemaal slecht afloopt met ze.
Voel ik me tenminste weer beter.
Dat wat jij wil en Turkse films.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ze komen altijd weer op het goede pad enzo. Ik wil zien dat mensen afglijden en dat het allemaal slecht afloopt met ze.
Voel ik me tenminste weer beter.
Zal zeker eens kijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind Yalancısın Sen wel leuk. Komt door de actreur en actrice. En verder Aile Saadeti, heerlijk oud-Turks.
Volgens mij is die hele film eerst helemaal verneukt, waardoor die slecht einde niet eens zo interessant is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou Yaprak Dökümü heeft een slecht einde.
1998-2004.quote:Deli Yurek had een slechte afloop.
Ozgu Namalquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die wou ik eigenlijk wel volgen, omdat Mehmet Aslantuğ en Özgü Namal erin spelen. 2 toffe mensen.
Geniş Aile is echt een 'verstand op nul'-serie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ozgu Namal![]()
Ik houd normaal gesproken niet zo van diziler, maar deze had ik gister bij m'n nicht gekeken en vond 'm wel leuk. Soms kijk ik ook "Genis aile" + "kucuk kadinlar" als ik niets te doen heb.
Is dat zo? Ze rodelen wat over elkaar, trouwen, scheiden weer etc. Bleghquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou Yaprak Dökümü heeft een slecht einde.
Deli Yurek had een slechte afloop.
En nog veel meer.
Ik houd er van soms m'n verstand op nul te zetten, dus is genis aile soms ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geniş Aile is echt een 'verstand op nul'-serie.
Dan moet je Küçük Kadinlar kijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is dat zo? Ze rodelen wat over elkaar, trouwen, scheiden weer etc. Blegh![]()
Ik wil luguber, moralistich verderf, mensen wiens hoop immer de grond in wordt geboord e. d.
Of in ieder geval een beetje.
PM me.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:50 schreef zarGon het volgende:
Voetbalwedstrijd tegen België is begonnen.
Even kiek'n of het ergens te volgen is..
Dat is echt leuk om te kijken als je niets te doen hebt en dan hele tijd: Anne simdi noldu???quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:47 schreef IHVK het volgende:
Oja Küçük Kadinlar.
Papa van de meisjes gaat dood in Irak. Moeder wordt zelfde dag overreden door een vrachtwagen. Hun huis wordt ingenomen. Eentje wordt verkracht door haar oom. Vervolgens doet de andere aan auto-mutilatie en een ander gaat weer naar de gevangenis. Hun beste vriend wordt daarna ook nog vermoord.
En het gaat zo maar door.En mensen blijven kijken. Er is nog nooit iets goeds gebeurt in die serie.
Hmz denk het niet, in Turkse series wordt er altijd geprobeerd te laten zien dat het allemaal zo zieligjes en zwaar is. ....want ondertussen zijn het allemaal hele degelijke en goede mensen. De slechteriken zijn slecht punt. Zo zwart wit allemaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan moet je Küçük Kadinlar kijken.![]()
Yaprak dökümü is een klassiek (overigens vrij dun) boekje die omgezet is naar een serie (vroeger al een film van gemaakt en ook een serie).
Het gaat over de worstelingen van mensen uit het platteland die in Istanbul komen wonen. Maar dat het concept nu door Kanal D ver... is, tja. Het trekt wel kijkcijfers.
Ja ok. Disney gehalte blijft inderdaad hoog als je het zo bekijkt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hmz denk het niet, in Turkse series wordt er altijd geprobeerd te laten zien dat het allemaal zo zieligjes en zwaar is. ....want ondertussen zijn het allemaal hele degelijke en goede mensen. De slechteriken zijn slecht punt. Zo zwart wit allemaal.
En daar heb ik zo'n hekel aan. Dan krijg ik zin om ze te meppen. Totdat ze weer een beetje normaal gaan doen en ophouden met dat medelijden opwekken.
Heb nog nooit iemand gemept. Maar lijkt me wel een fantastisch gevoel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ok. Disney gehalte blijft inderdaad hoog als je het zo bekijkt.
Maar je bent wel agressief vandaag.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Yedi Numara is inderdaad ook mijn all-time favorite.![]()
Hehe wel mooi.![]()
Ik kijk het op youtube wel eens, volgens mij staan alle afleveringen erop.
Lol, geen broertjes zusjes waar je mee hebt gevochten vroeger?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand gemept. Maar lijkt me wel een fantastisch gevoel.
Gaat eens kijken of er ook boksscholen in de buurt zitten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand gemept. Maar lijkt me wel een fantastisch gevoel.
Whehe Armagan en Haydar waren wel lief samen ja.quote:
Belçika.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:46 schreef zarGon het volgende:
Ja, d'oh. Wat doe jij als er iemand kırmızıııııııııııııı tegen jou schreeuwt? Juist, dan schreeuw je beyaaaaz terug.
En büyük...
Hadi bana bir kahve yapta gel.quote:
Wanneer we winnen hebben we nog kans.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:07 schreef IHVK het volgende:
Bosnië heeft gewonnen, einde verhaal voor Turkije.
Hm, ok.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer we winnen hebben we nog kans.
Ik hou niet van lauwe/warme melk. Doen we de gouden middenweg: een striptease.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Op dit tijdstip?![]()
Bir bardak sicak süt.
Ja, dat hoorde ik ook. Ik loop het even na.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:15 schreef IHVK het volgende:
Die man zegt duidelijk dat we er al uit liggen trouwens.
Ik lees pas tijdens het quoten, het invoeren gebeurt tijdens het typen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:17 schreef Min-e het volgende:
Hoe kunnen jullie zo snel een reply plaatsen trouwens? Het duurt bij mij zo lang, eerst lezen, dan typen, invoeren etc. (Voel me weer oud)
Tja, Turkse mannen en voetbal..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:17 schreef Min-e het volgende:
Hoe kunnen jullie zo snel een reply plaatsen trouwens? Het duurt bij mij zo lang, eerst lezen, dan typen, invoeren etc. (Voel me weer oud)
Wat is dat voor taalquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb het ook al afgesloten.
Kutjebef..
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:20 schreef IHVK het volgende:
Voetbal weg, Dames erin.
Leven van een man is simpel.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:27 schreef Smolderbeard het volgende:
Het moge bekend zijn dat het baren van een kind niet veel intenser is qua pijnprikkels dan het evacueren van een ongemakkelijk gevormde drol.
Hypochonder is dan ook nagenoeg synoniem aan vrouw.
Het mannelijk lichaam is gemaakt voor jagen op prehistorische monsters en het drinken van bier.
De vrouw is fysiologisch geoptimaliseerd voor het smeren van boterhammen en het verspreiden van roddels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allllllemaal?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Salak adamlar! ( bij gebrek aan betere turkse niet nette taal)
Duurt weer lang voor we zoiets gaan meemaken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:26 schreef zarGon het volgende:
En nog even voetbal:
Semih!, Semih!, Semih!, Semih!, Semih!, Semih!, Semih!.
Was echt zo'n mooi moment!.
quote:
Wat wilde je dan. Extra aandacht voor de vernedering in Brussel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:38 schreef zarGon het volgende:
Tof. Al het nieuws op televisie gaat over het ondergetekende verdrag tussen Turkije en Armenië.
Ga jij ook mee dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Konden jullie mooi een dagje uit, samen winkelen met je toy boy.
dat hoort bij de facadequote:
hoofddoek dragende vrouwen doen dat tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slikken jullie eigenlijk allemaal vitamine D?![]()
Het voedingscentrum adviseert alle Turken (en mocro's en Hindoestanen) vitamine D supplementen te nemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoofddoek dragende vrouwen doen dat toch
Ik dacht wel meer Turken dan alleen hoofddoek dragendequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoofddoek dragende vrouwen doen dat toch
hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het voedingscentrum adviseert alle Turken (en mocro's en Hindoestanen) vitamine D supplementen te nemen.
ik heb geen donkere huid, dus pas ikquote:Waarom hebben zoveel allochtonen een tekort? De belangrijkste oorzaak is een donkere huid. In een donkere huid wordt minder vitamine D aangemaakt onder invloed van zonlicht dan in een blanke huid
respectquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:15 schreef IHVK het volgende:
Trouwens nu jullie het over een hoofddoek hebben, mijn moeder draagt er één.
En we waren laatst in een ziekenhuis voor een diagnose van iemand dus in alle stress hebben we blijkbaar geen 'hallo' gezegd in de wachtkamer.
Ging een vrouw helemaal te keer, waarop mijn moeder 'sorry hoor, hallo' zei, waarop ze antwoordde: Hey! Het kan praten!
Damn ik moest mezelf inhouden, maar goed we waren op de afdeling neurologie en ik dacht dat ze wel een afwijking had in haar hersenen dus ik hield mezelf in.
Ik dacht vaak dat er ook niet zoveel onderscheid gemaakt zou worden tussen hoofddoekdragende en niethoofddoekdragende Turken. Een tijdje terug, in de stad, kwam ik erachter dat niet zo was. Werd een Hollandse vrouw helemaal ongeduldig omdat 2 vrouwen met een hoofddoek niet zo snel waren met geld opnemen, ze waren aan het praten met een andere Hollander. M'n vriendin praatte tegen mij over dat die dochter van de hoofddoekdragende mooi haar had, die vrouw die ongeduldig werd: jullie hebben toch ook mooi haar, waarom moet je nou naar haar haar kijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:15 schreef IHVK het volgende:
Trouwens nu jullie het over een hoofddoek hebben, mijn moeder draagt er één.
En we waren laatst in een ziekenhuis voor een diagnose van iemand dus in alle stress hebben we blijkbaar geen 'hallo' gezegd in de wachtkamer.
Ging een vrouw helemaal te keer, waarop mijn moeder 'sorry hoor, hallo' zei, waarop ze antwoordde: Hey! Het kan praten!
Damn ik moest mezelf inhouden, maar goed we waren op de afdeling neurologie en ik dacht dat ze wel een afwijking had in haar hersenen dus ik hield mezelf in.
bedekkende kleding speelt ook een rol toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb geen donkere huid, dus pas ik
ik denk niet dat ik me meer bedek dan een "hollander"quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bedekkende kleding speelt ook een rol toch?
tja.quote:
iddquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
tja.
Racistische opmerkingen tegen mijzelf daar sta ik redelijktegenover.
Maar ik vind het niet leuk als mensen dat gaan doen bij de mensen in mijn omgeving. Dan kan ik best boos worden.
Hmm okquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik me meer bedek dan een "hollander"
Wanneer zou je het gebrek aan vitamine D moeten merken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef IHVK het volgende:
. Ir. Irene van der Meer, onderzoeker bij GGD Den Haag, verwacht echter niet dat allochtonen het advies van de Gezondheidsraad voor vitamine D-supplement zullen opvolgen: “Ze beseffen nog helemaal niet dat dat nodig is.”
Ik weet niet precies wat ze bedoelen met een donkere huid. De huid van een Hollander is anders wit dan die van mij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:28 schreef IHVK het volgende:
Op latere leeftijd.
Majah ik weet verder niet of het zo erg is allemaal. Ik vond het alleen grappig omdat ik bij een college laatst had dat bepaalde ziektes gewoon veel vaker voorkomen waar een gebrek aan zonlicht is. En dat mensen met een donkere huid extra voorzichtig moeten zijn en veel vis enzo moeten eten.
Dus kijk maar wat je ermee doet.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
tja.
Racistische opmerkingen tegen mijzelf daar sta ik redelijktegenover.
Maar ik vind het niet leuk als mensen dat gaan doen bij de mensen in mijn omgeving. Dan kan ik best boos worden.
Neem gewoon dagelijks zo'n vitaminepil waar alles inzit, als je denk dat je wat aanvulling nodig kan hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze bedoelen met een donkere huid. De huid van een Hollander is anders wit dan die van mij.
Ik slik vitamine B pillen, soms vergeet ik het, maar ik denk niet dat de kans groot is dat ik een vitamine D te kort krijg, ik ben heel licht. (als het echt daaraan ligt)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Neem gewoon dagelijks zo'n vitaminepil waar alles inzit, als je denk dat je wat aanvulling nodig kan hebben.
Ja is best wel wenen misschien, maar gewoon elke dag bij het ontbijt dan wordt het vanzelf routine.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik slik vitamine B pillen, soms vergeet ik het, maar ik denk niet dat de kans groot is dat ik een vitamine D te kort krijg, ik ben heel licht. (als het echt daaraan ligt)
Ben je heel donker?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja is best wel wenen misschien, maar gewoon elke dag bij het ontbijt dan wordt het vanzelf routine.
En ik weet niet of het iets te maken heeft met de gradatie van licht zijn zeg maar, maar in dat geval ga ik ook maar slikken.
Maar maar!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja is best wel wenen misschien, maar gewoon elke dag bij het ontbijt dan wordt het vanzelf routine.
En ik weet niet of het iets te maken heeft met de gradatie van licht zijn zeg maar, maar in dat geval ga ik ook maar slikken.
Denk het ook, als je gewoon gezond bent hoef je vast niets extra's.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar maar!
Als je voldoende groente en fruit enzo eet heb je die andere vitamientjes niet nodig hoor.
Ik las je post verkeerd, ik dacht dat je juist donker was en daarom dacht dat je die pillen moest slikken, andersom dusquote:
Je las het wel goed, ik schreef niet precies datgene wat ik bedoelde.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik las je post verkeerd, ik dacht dat je juist donker was en daarom dacht dat je die pillen moest slikken, andersom dus
Daarom las ik je post toch juist foutquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je las het wel goed, ik schreef niet precies datgene wat ik bedoelde.![]()
(Had in mijn gedachten dat ik zo bleek ben dat ik vast ook wel een vitamine extra kan gebruiken).
Dit is gewoon te ingewikkeld voor ons, we zijn natuurlijk wel vrouwen hè?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
laat eigenlijk ook maar, ik snap het zelf niet meer
We willen geen aandacht besteden aan het simpele denkwerk, dat is iets anders dan dat het te ingewikkeld isquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit is gewoon te ingewikkeld voor ons, we zijn natuurlijk wel vrouwen hè?
Ik hoor zarGon gewoon lachen nu
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We willen geen aandacht besteden aan het simpele denkwerk, dat is iets anders dan dat het te ingewikkeld is
Doe ik soms ook bij een volle neus. Heb je griep? Beterschap in ieder geval!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:35 schreef ClioSporT het volgende:
Ik snuif af en toe een lijntje coke. Helpt ook wel.
Nee geen griep, maar het reinigt je neus inderdaad erg goed bij griep. Het brand als het ware alles in 1 keer weg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe ik soms ook bij een volle neus. Heb je griep? Beterschap in ieder geval!
Welnee, zelfkennis is zeldzaam.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit is gewoon te ingewikkeld voor ons, we zijn natuurlijk wel vrouwen hè?
Ik hoor zarGon gewoon lachen nu
Precies, mannen zijn simpel en vrouwen ingewikkeld.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We willen geen aandacht besteden aan het simpele denkwerk, dat is iets anders dan dat het te ingewikkeld is
Als je op n herfstdag opstaat en je depri voelt en niet weet waardoor t komt :pquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wanneer zou je het gebrek aan vitamine D moeten merken?
Dat is voor mij de vroegopstaandepressie, alle dagen van het jaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:57 schreef Yel het volgende:
[..]
Als je op n herfstdag opstaat en je depri voelt en niet weet waardoor t komt :p
De herfstdepressie.
Hahahaha gelukt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:55 schreef ClioSporT het volgende:
Geen idee : ) Het wilt niet laden enzo.. Ze wordt een beetje gek..
Tozzz, ruimt zij je kamer niet op?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef IHVK het volgende:
Whehe ik kreeg vandaag wel een
'emeklerime yazik' te horen..![]()
Maar gelukkig ging dat over het niet opruimen van mijn kamer.
Moeders.
Goeiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef zarGon het volgende:
Opkijken naar je vader en hunkeren naar man-zijn, maar als je bang bent, meteen "ANNNEEEE" roepen.
Ik vind het wel interessant. Goed genoeg voor jou?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:21 schreef ClioSporT het volgende:
Wie houdt zich bezig met fotografie ??
Dat is het probleem. We hanteren een verschillende definitie van schoon en opgeruimd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tozzz, ruimt zij je kamer niet op?.
Dit is echt andersom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:25 schreef zarGon het volgende:Turkse vrouwen: schreeuwen tegen de mobiele telefoon, tijdens een doodnormaal gesprek. Je zou een ruzie verwachten, maar het lijkt erop dat Turkse vrouwen elkaar alleen kunnen horen als ze schreeuwen.
Hmm nee denk het niet. Heb je ook bijbehorend speelgoed naar aanleiding van je interesse ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant. Goed genoeg voor jou?
Zo'n übertoffe spiegelreflexcamera? Mneh.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:30 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hmm nee denk het niet. Heb je ook bijbehorend speelgoed naar aanleiding van je interesse ?
Mijn broertje is daar goed in.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:30 schreef zarGon het volgende:
Het summum van Turks-zijn: nog voordat je het eten proeft, zout erop strooien.
Pikkedieven. Boefjes!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://74.125.77.132/search?q=cache:QuMUyV_RClYJ:meryem.loggy.nl/5264_Typisch_turks.html+typisch+turks&cd=2&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
zarGon hier staat die van jou tussen
Turks eten is sowieso niet goed voor hart- en bloedvaten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mijn broertje is daar goed in.![]()
Lekker goed voor je hart en bloedvaten.
Ik haal hem net uit de doos.. Moet eerst nog 600 pagina's aan handleiding doornemen ben ik bang.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Güle güle kullan.
Heb je al een paar foto's online staan?
Die van de site klopt wel, de jouwe niet. Ik kom echt bijna geen Turkse vrouwen tegen die hard praten aan de telefoon.quote:
Goed punt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:36 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik haal hem net uit de doos.. Moet eerst nog 600 pagina's aan handleiding doornemen ben ik bang.
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die van de site klopt wel, de jouwe niet. Ik kom echt bijna geen Turkse vrouwen tegen die hard praten aan de telefoon.
+ elkaar slaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:38 schreef IHVK het volgende:
- Heel veel lichamelijk contact, altijd mekaar knuffelen, in wangen knijpen, zoenen, enz.
Dat. Grrr.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:39 schreef zarGon het volgende:
Jongens die een bepaalde leeftijd bereiken worden lastiggevallen met (vragen over) trouwen. Bemoeials.
en dan alle nichtjes/neefjes rond: weet jij iets?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:39 schreef zarGon het volgende:Jongens die een bepaalde leeftijd bereiken worden lastiggevallen met (vragen over) trouwen. Bemoeials.
Nooit, maar dan ook nooit laten merken dat je het erg vindt. Dan ben je echt de lul.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en dan alle nichtjes/neefjes rond: weet jij iets?
Hehehe,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat. Grrr.
Mijn opa heeft een hete blauwogige chick voor mij uitgezocht helemaal in Turkije. Maar ja daar doe ik niet aan. Hoewel ik het een lief gebaar vindt.![]()
het is wel irritant als je dingen van elkaar en er wordt hiernaar gevraagd als de hele familie(in nl) bij elkaar is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit, maar dan ook nooit laten merken dat je het erg vindt. Dan ben je echt de lul.
Geen familie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehehe,.
Als diegene die je lastigvalt geen yakın akraba is en dochters heeft, kun je daar wel leuke grappen mee uithalen. Dan stoppen ze meteen met vragen,.
En als je dan boos wordt, kijken ze vol verbazing waarom je zo geïrriteerd reageert.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is wel irritant als je dingen van elkaar en er wordt hiernaar gevraagd als de hele familie(in nl) bij elkaar is.
Ze was lelijk?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:46 schreef IHVK het volgende:
Ik werd wel een keer gestalkt door een msn meisje uit Istanbul. Dat was wel eng.
Kennis overigens.
Binnenkort opa en oma in NL, hopelijk komen er geen irritante vragen. Ik kan nooit goed antwoorden over neven/nichtenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als je dan boos wordt, kijken ze vol verbazing waarom je zo geïrriteerd reageert.
Moet je zeggen dat je wil trouwen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Binnenkort opa en oma in NL, hopelijk komen er geen irritante vragen. Ik kan nooit goed antwoorden over neven/nichten
Als ik dat zeg, kan ik beter wegrennen. Mijn opa en vader zullen sowieso niets accepteren wat ik wilquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat je wil trouwen.. En dan vooral blijven herhalen.
. Vooral veel overdrijven.
.
Echt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, kan ik beter wegrennen. Mijn opa en vader zullen sowieso niets accepteren wat ik wil
Juist het tegenoverstelde van wat zij willen opeisen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, kan ik beter wegrennen. Mijn opa en vader zullen sowieso niets accepteren wat ik wil
Impliceer jij daarmee dat jouw opa en vader alles accepteren wat jouw zus wel wil?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt?![]()
Mijn opa en vader accepteren niets wat mijn zus niet wilt.
Makkelijker voor haar. Gelukkig heb ik nog niet "de leeftijd" bereikt om te trouwen, echt geen zin in het geklaag dat zal komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt?![]()
Mijn opa en vader accepteren niets wat mijn zus niet wilt.
Nee, dat is serieus niet leuk om te zien. Ze gaan ook niet meer geloven dat ik een grap maakte, ik zal in de gaten gehouden worden tot ik het huis uitgaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juist het tegenoverstelde van wat zij willen opeisen.. Reageren ze boos enzo. Toch wel leuk om te zien.
Ja, dat kan wel eens ongewenste nasmaak hebben, omdat je het zegt als meisje/vrouw.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, dat is serieus niet leuk om te zien. Ze gaan ook niet meer geloven dat ik een grap maakte, ik zal in de gaten gehouden worden tot ik het huis uitga
Dat laatste begrijp ik wel. Ik kan alleen hun gedachtegang niet veranderen. M'n moeder zal mijn keus meer accepteren dan m'n vader. M'n pa is altijd extreem beschermend geweest. Ondanks dat m'n moeder meer accepteert, raakt zij ook geirriteerd door domme uitspraken van sommige Turken over mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef IHVK het volgende:
Nee.
Er zijn in elke familie grenzen.
Mijn tante is getrouwd met een Nederlandse man, dat vonden ze niet zo tof.
Maar uiteindelijk is dat ook goedgekomen.
Echter ik vind het jammer dat er nog steeds veel Turken zijn die teveel bemoeien met de partnerkeuze van hun dochters.( Tenzij je met een freak komt.)
Sommige Turken als kennissen/mensen uit de buurt? Uitspraken zoals?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat laatste begrijp ik wel. Ik kan alleen hun gedachtegang niet veranderen. M'n moeder zal mijn keus meer accepteren dan m'n vader. M'n pa is altijd extreem beschermend geweest. Ondanks dat m'n moeder meer accepteert, raakt zij ook geirriteerd door domme uitspraken van sommige Turken over mij.
Als ik op zoek ben naar een opleiding en ik kijk ook naar de duur ervan, vraagt m'n moeder altijd wat moet je daarmee? Ga je zo vroeg trouwen? Alsof dat de enige reden kan zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel eens ongewenste nasmaak hebben, omdat je het zegt als meisje/vrouw.
Bwhahaha.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik op zoek ben naar een opleiding en ik kijk ook naar de duur ervan, vraagt m'n moeder altijd wat moet je daarmee? Ga je zo vroeg trouwen? Alsof dat de enige reden kan zijn
Vooral oude bekenden. Gaan ze vertellen over dat hun dochter gevraagd is en wanneer het mijn beurt is. Dat het snel moet / zal gebeuren. Terwijl er een groot leeftijdsverschil zit tussen mij en het gevraagde meisje.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sommige Turken als kennissen/mensen uit de buurt? Uitspraken zoals?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |