Hahahaha gelukt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:55 schreef ClioSporT het volgende:
Geen idee : ) Het wilt niet laden enzo.. Ze wordt een beetje gek..
Tozzz, ruimt zij je kamer niet op?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef IHVK het volgende:
Whehe ik kreeg vandaag wel een
'emeklerime yazik' te horen..![]()
Maar gelukkig ging dat over het niet opruimen van mijn kamer.
Moeders.
Goeiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef zarGon het volgende:
Opkijken naar je vader en hunkeren naar man-zijn, maar als je bang bent, meteen "ANNNEEEE" roepen.
Ik vind het wel interessant. Goed genoeg voor jou?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:21 schreef ClioSporT het volgende:
Wie houdt zich bezig met fotografie ??
Dat is het probleem. We hanteren een verschillende definitie van schoon en opgeruimd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tozzz, ruimt zij je kamer niet op?.
Dit is echt andersom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:25 schreef zarGon het volgende:Turkse vrouwen: schreeuwen tegen de mobiele telefoon, tijdens een doodnormaal gesprek. Je zou een ruzie verwachten, maar het lijkt erop dat Turkse vrouwen elkaar alleen kunnen horen als ze schreeuwen.
Hmm nee denk het niet. Heb je ook bijbehorend speelgoed naar aanleiding van je interesse ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant. Goed genoeg voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |