Herkenbaar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
tja.
Racistische opmerkingen tegen mijzelf daar sta ik redelijktegenover.
Maar ik vind het niet leuk als mensen dat gaan doen bij de mensen in mijn omgeving. Dan kan ik best boos worden.
Neem gewoon dagelijks zo'n vitaminepil waar alles inzit, als je denk dat je wat aanvulling nodig kan hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze bedoelen met een donkere huid. De huid van een Hollander is anders wit dan die van mij.
Ik slik vitamine B pillen, soms vergeet ik het, maar ik denk niet dat de kans groot is dat ik een vitamine D te kort krijg, ik ben heel licht. (als het echt daaraan ligt)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Neem gewoon dagelijks zo'n vitaminepil waar alles inzit, als je denk dat je wat aanvulling nodig kan hebben.
Ja is best wel wenen misschien, maar gewoon elke dag bij het ontbijt dan wordt het vanzelf routine.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik slik vitamine B pillen, soms vergeet ik het, maar ik denk niet dat de kans groot is dat ik een vitamine D te kort krijg, ik ben heel licht. (als het echt daaraan ligt)
Ben je heel donker?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja is best wel wenen misschien, maar gewoon elke dag bij het ontbijt dan wordt het vanzelf routine.
En ik weet niet of het iets te maken heeft met de gradatie van licht zijn zeg maar, maar in dat geval ga ik ook maar slikken.
Maar maar!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja is best wel wenen misschien, maar gewoon elke dag bij het ontbijt dan wordt het vanzelf routine.
En ik weet niet of het iets te maken heeft met de gradatie van licht zijn zeg maar, maar in dat geval ga ik ook maar slikken.
Denk het ook, als je gewoon gezond bent hoef je vast niets extra's.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar maar!
Als je voldoende groente en fruit enzo eet heb je die andere vitamientjes niet nodig hoor.
Ik las je post verkeerd, ik dacht dat je juist donker was en daarom dacht dat je die pillen moest slikken, andersom dusquote:
Je las het wel goed, ik schreef niet precies datgene wat ik bedoelde.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik las je post verkeerd, ik dacht dat je juist donker was en daarom dacht dat je die pillen moest slikken, andersom dus
Daarom las ik je post toch juist foutquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je las het wel goed, ik schreef niet precies datgene wat ik bedoelde.![]()
(Had in mijn gedachten dat ik zo bleek ben dat ik vast ook wel een vitamine extra kan gebruiken).
Dit is gewoon te ingewikkeld voor ons, we zijn natuurlijk wel vrouwen hè?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
laat eigenlijk ook maar, ik snap het zelf niet meer
We willen geen aandacht besteden aan het simpele denkwerk, dat is iets anders dan dat het te ingewikkeld isquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit is gewoon te ingewikkeld voor ons, we zijn natuurlijk wel vrouwen hè?
Ik hoor zarGon gewoon lachen nu
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We willen geen aandacht besteden aan het simpele denkwerk, dat is iets anders dan dat het te ingewikkeld is
Doe ik soms ook bij een volle neus. Heb je griep? Beterschap in ieder geval!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:35 schreef ClioSporT het volgende:
Ik snuif af en toe een lijntje coke. Helpt ook wel.
Nee geen griep, maar het reinigt je neus inderdaad erg goed bij griep. Het brand als het ware alles in 1 keer weg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe ik soms ook bij een volle neus. Heb je griep? Beterschap in ieder geval!
Welnee, zelfkennis is zeldzaam.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit is gewoon te ingewikkeld voor ons, we zijn natuurlijk wel vrouwen hè?
Ik hoor zarGon gewoon lachen nu
Precies, mannen zijn simpel en vrouwen ingewikkeld.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We willen geen aandacht besteden aan het simpele denkwerk, dat is iets anders dan dat het te ingewikkeld is
Als je op n herfstdag opstaat en je depri voelt en niet weet waardoor t komt :pquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wanneer zou je het gebrek aan vitamine D moeten merken?
Dat is voor mij de vroegopstaandepressie, alle dagen van het jaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:57 schreef Yel het volgende:
[..]
Als je op n herfstdag opstaat en je depri voelt en niet weet waardoor t komt :p
De herfstdepressie.
Hahahaha gelukt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:55 schreef ClioSporT het volgende:
Geen idee : ) Het wilt niet laden enzo.. Ze wordt een beetje gek..
Tozzz, ruimt zij je kamer niet op?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef IHVK het volgende:
Whehe ik kreeg vandaag wel een
'emeklerime yazik' te horen..![]()
Maar gelukkig ging dat over het niet opruimen van mijn kamer.
Moeders.
Goeiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef zarGon het volgende:
Opkijken naar je vader en hunkeren naar man-zijn, maar als je bang bent, meteen "ANNNEEEE" roepen.
Ik vind het wel interessant. Goed genoeg voor jou?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:21 schreef ClioSporT het volgende:
Wie houdt zich bezig met fotografie ??
Dat is het probleem. We hanteren een verschillende definitie van schoon en opgeruimd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tozzz, ruimt zij je kamer niet op?.
Dit is echt andersom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:25 schreef zarGon het volgende:Turkse vrouwen: schreeuwen tegen de mobiele telefoon, tijdens een doodnormaal gesprek. Je zou een ruzie verwachten, maar het lijkt erop dat Turkse vrouwen elkaar alleen kunnen horen als ze schreeuwen.
Hmm nee denk het niet. Heb je ook bijbehorend speelgoed naar aanleiding van je interesse ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant. Goed genoeg voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |