Ga jij ook mee dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Konden jullie mooi een dagje uit, samen winkelen met je toy boy.
dat hoort bij de facadequote:
hoofddoek dragende vrouwen doen dat tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slikken jullie eigenlijk allemaal vitamine D?![]()
Het voedingscentrum adviseert alle Turken (en mocro's en Hindoestanen) vitamine D supplementen te nemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoofddoek dragende vrouwen doen dat toch
Ik dacht wel meer Turken dan alleen hoofddoek dragendequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoofddoek dragende vrouwen doen dat toch
hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het voedingscentrum adviseert alle Turken (en mocro's en Hindoestanen) vitamine D supplementen te nemen.
ik heb geen donkere huid, dus pas ikquote:Waarom hebben zoveel allochtonen een tekort? De belangrijkste oorzaak is een donkere huid. In een donkere huid wordt minder vitamine D aangemaakt onder invloed van zonlicht dan in een blanke huid
respectquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:15 schreef IHVK het volgende:
Trouwens nu jullie het over een hoofddoek hebben, mijn moeder draagt er één.
En we waren laatst in een ziekenhuis voor een diagnose van iemand dus in alle stress hebben we blijkbaar geen 'hallo' gezegd in de wachtkamer.
Ging een vrouw helemaal te keer, waarop mijn moeder 'sorry hoor, hallo' zei, waarop ze antwoordde: Hey! Het kan praten!
Damn ik moest mezelf inhouden, maar goed we waren op de afdeling neurologie en ik dacht dat ze wel een afwijking had in haar hersenen dus ik hield mezelf in.
Ik dacht vaak dat er ook niet zoveel onderscheid gemaakt zou worden tussen hoofddoekdragende en niethoofddoekdragende Turken. Een tijdje terug, in de stad, kwam ik erachter dat niet zo was. Werd een Hollandse vrouw helemaal ongeduldig omdat 2 vrouwen met een hoofddoek niet zo snel waren met geld opnemen, ze waren aan het praten met een andere Hollander. M'n vriendin praatte tegen mij over dat die dochter van de hoofddoekdragende mooi haar had, die vrouw die ongeduldig werd: jullie hebben toch ook mooi haar, waarom moet je nou naar haar haar kijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:15 schreef IHVK het volgende:
Trouwens nu jullie het over een hoofddoek hebben, mijn moeder draagt er één.
En we waren laatst in een ziekenhuis voor een diagnose van iemand dus in alle stress hebben we blijkbaar geen 'hallo' gezegd in de wachtkamer.
Ging een vrouw helemaal te keer, waarop mijn moeder 'sorry hoor, hallo' zei, waarop ze antwoordde: Hey! Het kan praten!
Damn ik moest mezelf inhouden, maar goed we waren op de afdeling neurologie en ik dacht dat ze wel een afwijking had in haar hersenen dus ik hield mezelf in.
bedekkende kleding speelt ook een rol toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb geen donkere huid, dus pas ik
ik denk niet dat ik me meer bedek dan een "hollander"quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bedekkende kleding speelt ook een rol toch?
tja.quote:
iddquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
tja.
Racistische opmerkingen tegen mijzelf daar sta ik redelijktegenover.
Maar ik vind het niet leuk als mensen dat gaan doen bij de mensen in mijn omgeving. Dan kan ik best boos worden.
Hmm okquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik me meer bedek dan een "hollander"
Wanneer zou je het gebrek aan vitamine D moeten merken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef IHVK het volgende:
. Ir. Irene van der Meer, onderzoeker bij GGD Den Haag, verwacht echter niet dat allochtonen het advies van de Gezondheidsraad voor vitamine D-supplement zullen opvolgen: “Ze beseffen nog helemaal niet dat dat nodig is.”
Ik weet niet precies wat ze bedoelen met een donkere huid. De huid van een Hollander is anders wit dan die van mij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:28 schreef IHVK het volgende:
Op latere leeftijd.
Majah ik weet verder niet of het zo erg is allemaal. Ik vond het alleen grappig omdat ik bij een college laatst had dat bepaalde ziektes gewoon veel vaker voorkomen waar een gebrek aan zonlicht is. En dat mensen met een donkere huid extra voorzichtig moeten zijn en veel vis enzo moeten eten.
Dus kijk maar wat je ermee doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |