Tja, Turkse mannen en voetbal..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:17 schreef Min-e het volgende:
Hoe kunnen jullie zo snel een reply plaatsen trouwens? Het duurt bij mij zo lang, eerst lezen, dan typen, invoeren etc. (Voel me weer oud)
Wat is dat voor taalquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb het ook al afgesloten.
Kutjebef..
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:20 schreef IHVK het volgende:
Voetbal weg, Dames erin.
Leven van een man is simpel.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:27 schreef Smolderbeard het volgende:
Het moge bekend zijn dat het baren van een kind niet veel intenser is qua pijnprikkels dan het evacueren van een ongemakkelijk gevormde drol.
Hypochonder is dan ook nagenoeg synoniem aan vrouw.
Het mannelijk lichaam is gemaakt voor jagen op prehistorische monsters en het drinken van bier.
De vrouw is fysiologisch geoptimaliseerd voor het smeren van boterhammen en het verspreiden van roddels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allllllemaal?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Salak adamlar! ( bij gebrek aan betere turkse niet nette taal)
Duurt weer lang voor we zoiets gaan meemaken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:26 schreef zarGon het volgende:
En nog even voetbal:
Semih!, Semih!, Semih!, Semih!, Semih!, Semih!, Semih!.
Was echt zo'n mooi moment!.
quote:
Wat wilde je dan. Extra aandacht voor de vernedering in Brussel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:38 schreef zarGon het volgende:
Tof. Al het nieuws op televisie gaat over het ondergetekende verdrag tussen Turkije en Armenië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |