En terecht, naar nu blijkt!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef brilkikker het volgende:
Mannen verdragen het misschien wel meer, maar zeiken er ook meer over ...
Het was niet in je opgekomen dat meer inzicht in het fenomeen pijn ook nuttig kan zijn bij het voorkomen of behandelen van pijn in plaats van het veroorzaken van pijn?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat kan je met zulke informatie? Da's toch alleen handig als je iemand wilt martelen of zo voor informatie?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:35 schreef MarkyMarkx het volgende:
Wat wij mannen natuurlijk altijd al wisten, maar waarvan we dachten. Ach, laat die vrouwen maar janken, hebben ze ook een keer iets...
Waar moet ik dan plaatsen, Memory Lane? Onzin is het ook nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sinds wanneer is NWS trouwens de plek om nieuwsberichten van meer dan een jaar oud te plaatsen?
Dat zou ik niet direct durven stellen wanneer het een aan wetenschap gerelateerd bericht uit de Daily Mail is.quote:
Jahaa, want TS krijgt daar een stijve piemel vanquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef lily het volgende:
En dan nog? Maakt het wat uit uberhaupt?
Misschien volgende keer geen metroman aan de haak slaan zou ik zo zeggen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:34 schreef Mylene het volgende:
Mijn man kan zich anders behoorlijk aanstellen als ie weer een voetbalblessure heeft. Ik moet echt de meest vreselijk wonden van hem bekijken, maar als ik een simpel sneetje heb durft meneer niet kijken. Griep gaat ook gepaard met een hoop drama. Echt, als hij een kind zou moeten baren zou de wereld te klein zijn.
Ik heb wel eens zonder verdoving de mondhygieniste een grondige (bloederige) schoonmaak laten doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
Oeh! Echte cijfers zijn voor metromannen! Echte mannen vertellen stoere verhalen.
Ik ben eens gehecht zonder verdoving! 12 stuks in totaal. En heb ze er uiteindelijk ook zelf uitgeknipt/ getrokken!
* SicSicSics is flexing his muscles!
Zoek je een echte vent, wat een aansteller!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:34 schreef Mylene het volgende:
Mijn man kan zich anders behoorlijk aanstellen als ie weer een voetbalblessure heeft. Ik moet echt de meest vreselijk wonden van hem bekijken, maar als ik een simpel sneetje heb durft meneer niet kijken. Griep gaat ook gepaard met een hoop drama. Echt, als hij een kind zou moeten baren zou de wereld te klein zijn.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
Oeh! Echte cijfers zijn voor metromannen! Echte mannen vertellen stoere verhalen.
Ik ben eens gehecht zonder verdoving! 12 stuks in totaal. En heb ze er uiteindelijk ook zelf uitgeknipt/ getrokken!
* SicSicSics is flexing his muscles!
Mmmm. Lekker.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:55 schreef SicSicSics het volgende:
Met een ketting in mijn gezicht geslagen en het resultaat (een gebroken neus) recht laten zetten door een maatje van me.
Ja maar...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:56 schreef MarkyMarkx het volgende:
Mietje
Bij mij is tijdens de oorlog in Irak (met het mes van mijn collega) een kogel uit mijn bovenbeen verwijderd zonder verdoving, nou jij weer![]()
Hij staat nog steeds scheef!quote:
Belachelijk. Dat is natuurlijk totale onzin.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:35 schreef MarkyMarkx het volgende:
Wat wij mannen natuurlijk altijd al wisten, maar waarvan we dachten. Ach, laat die vrouwen maar janken, hebben ze ook een keer iets... Blijkt ook niet waar te zijn![]()
Beetje oud artikel, maar hoorde het vanmorgen op de radio, mannen kunnen 30% meer pijn verdragen. Dus heb even een artikel erbij gezocht. Bron
Deze ga ik inlijsten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:27 schreef Smolderbeard het volgende:
Het moge bekend zijn dat het baren van een kind niet veel intenser is qua pijnprikkels dan het evacueren van een ongemakkelijk gevormde drol.
Hypochonder is dan ook nagenoeg synoniem aan vrouw.
Het mannelijk lichaam is gemaakt voor jagen op prehistorische monsters en het drinken van bier.
De vrouw is fysiologisch geoptimaliseerd voor het smeren van boterhammen en het verspreiden van roddels.
Ik heb geen metroman aan de haak geslagen, maar een boer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Misschien volgende keer geen metroman aan de haak slaan zou ik zo zeggen.
OMFGquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:27 schreef Smolderbeard het volgende:
Het moge bekend zijn dat het baren van een kind niet veel intenser is qua pijnprikkels dan het evacueren van een ongemakkelijk gevormde drol.
Het mannelijk lichaam is gemaakt voor jagen op prehistorische monsters en het drinken van bier.
De vrouw is fysiologisch geoptimaliseerd voor het smeren van boterhammen en het verspreiden van roddels.
En door het ontberen van deze prehistorische monsters in het huidige tijdperk hebben jullie het evacueren van ongemakkelijk gevormde drollen maar meteen tot kunst verheven om er ,onder het genot van liters bier, over op te scheppen tegen mede-adonissen om daarna kermend van ellende een dag op bed te gaan liggen zeuren hoe zielig stoer jullie zijn?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:27 schreef Smolderbeard het volgende:
Bedoel je niet gewoon een metroseksuele provinciaal?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb geen metroman aan de haak geslagen, maar een boer.
met kiespijn?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen niet kunnen vissen, anders had je wel een fatsoenlijke kerel aan de haak geslagen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
over fisten gesproken. ik vind het leuk om te doen, maar ook daar merk je vaak wel dat de pijngrens van vrouwen pas begint als er een baby in hun buik groeit of heeft gegroeit. of ze moet surinaams zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:05 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen niet kunnen vissen, anders had je wel een fatsoenlijke kerel aan de haak geslagen.
Morfine prikken kan ook pijnlijk zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, afgezien van cijfers over daadwerkelijke pijngrenzen, is het in iedere operatiekamer zo'n beetje common knowledge dat mannen, vooral de wat jongere tussen de 20 en 30 met als het even kan zelfs een tattoo her en der, bijzonder vaak onderuit gaan bij het vooruitzicht op 'pijn'. En dan moet je denken aan 'pijn' van het infuusprikken.
Laatste onderzoek dat ik gelezen heb toonde aan dat vrouwen bij sommige vormen van pijn veel minder last hadden dan mannen en vice versa.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, afgezien van cijfers over daadwerkelijke pijngrenzen, is het in iedere operatiekamer zo'n beetje common knowledge dat mannen, vooral de wat jongere tussen de 20 en 30 met als het even kan zelfs een tattoo her en der, bijzonder vaak onderuit gaan bij het vooruitzicht op 'pijn'. En dan moet je denken aan 'pijn' van het infuusprikken.
LOL.. vissen.. fisten!?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
over fisten gesproken. ik vind het leuk om te doen, maar ook daar merk je vaak wel dat de pijngrens van vrouwen pas begint als er een baby in hun buik groeit of heeft gegroeit. of ze moet surinaams zijn.![]()
Geloof ik gelijk, tenminste dat onderuit gaan. Maar dat heeft weinig met echte pijn te maken. Wat het wel is weet ik niet.. ik heb het ook, maar zelfs de aanblik van een steriele naald is al genoeg om me te laten duizelen, zelfs als dat ding gewoon op tafel ligt en niet eens voor mij bedoeld is. Daarentegen heb ik ook wel eens zonder ook maar iets van last (van duizeligheid danquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat blijkt dan wel weer uit dit onderzoekquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
Conclusie: mannen zijn aanstellers.
Eigenlijk is pijn een vorm van waarschuwing. Ik kan er nog bij zeggen het niet te negeren. Een arts kan niet raden wat je in je lichaam voelt. Voor je het weet ben je stoer geweest, maar had je dingen beter eerder kunnen melden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Laatste onderzoek dat ik gelezen heb toonde aan dat vrouwen bij sommige vormen van pijn veel minder last hadden dan mannen en vice versa.
Die vechtlust om te beschermen zijn ze kwijt geraakt. Ze jagen alleen nog maar op lucht en macht.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:27 schreef Smolderbeard het volgende:
do you like fishdicks?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |