Zo'n übertoffe spiegelreflexcamera? Mneh.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:30 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hmm nee denk het niet. Heb je ook bijbehorend speelgoed naar aanleiding van je interesse ?
Mijn broertje is daar goed in.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:30 schreef zarGon het volgende:
Het summum van Turks-zijn: nog voordat je het eten proeft, zout erop strooien.
Pikkedieven. Boefjes!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://74.125.77.132/search?q=cache:QuMUyV_RClYJ:meryem.loggy.nl/5264_Typisch_turks.html+typisch+turks&cd=2&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
zarGon hier staat die van jou tussen
Turks eten is sowieso niet goed voor hart- en bloedvaten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mijn broertje is daar goed in.![]()
Lekker goed voor je hart en bloedvaten.
Ik haal hem net uit de doos.. Moet eerst nog 600 pagina's aan handleiding doornemen ben ik bang.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Güle güle kullan.
Heb je al een paar foto's online staan?
Die van de site klopt wel, de jouwe niet. Ik kom echt bijna geen Turkse vrouwen tegen die hard praten aan de telefoon.quote:
Goed punt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:36 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik haal hem net uit de doos.. Moet eerst nog 600 pagina's aan handleiding doornemen ben ik bang.
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die van de site klopt wel, de jouwe niet. Ik kom echt bijna geen Turkse vrouwen tegen die hard praten aan de telefoon.
+ elkaar slaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:38 schreef IHVK het volgende:
- Heel veel lichamelijk contact, altijd mekaar knuffelen, in wangen knijpen, zoenen, enz.
Dat. Grrr.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:39 schreef zarGon het volgende:
Jongens die een bepaalde leeftijd bereiken worden lastiggevallen met (vragen over) trouwen. Bemoeials.
en dan alle nichtjes/neefjes rond: weet jij iets?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:39 schreef zarGon het volgende:Jongens die een bepaalde leeftijd bereiken worden lastiggevallen met (vragen over) trouwen. Bemoeials.
Nooit, maar dan ook nooit laten merken dat je het erg vindt. Dan ben je echt de lul.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en dan alle nichtjes/neefjes rond: weet jij iets?
Hehehe,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat. Grrr.
Mijn opa heeft een hete blauwogige chick voor mij uitgezocht helemaal in Turkije. Maar ja daar doe ik niet aan. Hoewel ik het een lief gebaar vindt.![]()
het is wel irritant als je dingen van elkaar en er wordt hiernaar gevraagd als de hele familie(in nl) bij elkaar is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit, maar dan ook nooit laten merken dat je het erg vindt. Dan ben je echt de lul.
Geen familie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehehe,.
Als diegene die je lastigvalt geen yakın akraba is en dochters heeft, kun je daar wel leuke grappen mee uithalen. Dan stoppen ze meteen met vragen,.
En als je dan boos wordt, kijken ze vol verbazing waarom je zo geïrriteerd reageert.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is wel irritant als je dingen van elkaar en er wordt hiernaar gevraagd als de hele familie(in nl) bij elkaar is.
Ze was lelijk?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:46 schreef IHVK het volgende:
Ik werd wel een keer gestalkt door een msn meisje uit Istanbul. Dat was wel eng.
Kennis overigens.
Binnenkort opa en oma in NL, hopelijk komen er geen irritante vragen. Ik kan nooit goed antwoorden over neven/nichtenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als je dan boos wordt, kijken ze vol verbazing waarom je zo geïrriteerd reageert.
Moet je zeggen dat je wil trouwen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Binnenkort opa en oma in NL, hopelijk komen er geen irritante vragen. Ik kan nooit goed antwoorden over neven/nichten
Als ik dat zeg, kan ik beter wegrennen. Mijn opa en vader zullen sowieso niets accepteren wat ik wilquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat je wil trouwen.. En dan vooral blijven herhalen.
. Vooral veel overdrijven.
.
Echt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, kan ik beter wegrennen. Mijn opa en vader zullen sowieso niets accepteren wat ik wil
Juist het tegenoverstelde van wat zij willen opeisen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, kan ik beter wegrennen. Mijn opa en vader zullen sowieso niets accepteren wat ik wil
Impliceer jij daarmee dat jouw opa en vader alles accepteren wat jouw zus wel wil?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt?![]()
Mijn opa en vader accepteren niets wat mijn zus niet wilt.
Makkelijker voor haar. Gelukkig heb ik nog niet "de leeftijd" bereikt om te trouwen, echt geen zin in het geklaag dat zal komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt?![]()
Mijn opa en vader accepteren niets wat mijn zus niet wilt.
Nee, dat is serieus niet leuk om te zien. Ze gaan ook niet meer geloven dat ik een grap maakte, ik zal in de gaten gehouden worden tot ik het huis uitgaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juist het tegenoverstelde van wat zij willen opeisen.. Reageren ze boos enzo. Toch wel leuk om te zien.
Ja, dat kan wel eens ongewenste nasmaak hebben, omdat je het zegt als meisje/vrouw.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, dat is serieus niet leuk om te zien. Ze gaan ook niet meer geloven dat ik een grap maakte, ik zal in de gaten gehouden worden tot ik het huis uitga
Dat laatste begrijp ik wel. Ik kan alleen hun gedachtegang niet veranderen. M'n moeder zal mijn keus meer accepteren dan m'n vader. M'n pa is altijd extreem beschermend geweest. Ondanks dat m'n moeder meer accepteert, raakt zij ook geirriteerd door domme uitspraken van sommige Turken over mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef IHVK het volgende:
Nee.
Er zijn in elke familie grenzen.
Mijn tante is getrouwd met een Nederlandse man, dat vonden ze niet zo tof.
Maar uiteindelijk is dat ook goedgekomen.
Echter ik vind het jammer dat er nog steeds veel Turken zijn die teveel bemoeien met de partnerkeuze van hun dochters.( Tenzij je met een freak komt.)
Sommige Turken als kennissen/mensen uit de buurt? Uitspraken zoals?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat laatste begrijp ik wel. Ik kan alleen hun gedachtegang niet veranderen. M'n moeder zal mijn keus meer accepteren dan m'n vader. M'n pa is altijd extreem beschermend geweest. Ondanks dat m'n moeder meer accepteert, raakt zij ook geirriteerd door domme uitspraken van sommige Turken over mij.
Als ik op zoek ben naar een opleiding en ik kijk ook naar de duur ervan, vraagt m'n moeder altijd wat moet je daarmee? Ga je zo vroeg trouwen? Alsof dat de enige reden kan zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel eens ongewenste nasmaak hebben, omdat je het zegt als meisje/vrouw.
Bwhahaha.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik op zoek ben naar een opleiding en ik kijk ook naar de duur ervan, vraagt m'n moeder altijd wat moet je daarmee? Ga je zo vroeg trouwen? Alsof dat de enige reden kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |