Zo'n übertoffe spiegelreflexcamera? Mneh.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:30 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hmm nee denk het niet. Heb je ook bijbehorend speelgoed naar aanleiding van je interesse ?
Mijn broertje is daar goed in.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:30 schreef zarGon het volgende:
Het summum van Turks-zijn: nog voordat je het eten proeft, zout erop strooien.
Pikkedieven. Boefjes!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://74.125.77.132/search?q=cache:QuMUyV_RClYJ:meryem.loggy.nl/5264_Typisch_turks.html+typisch+turks&cd=2&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
zarGon hier staat die van jou tussen
Turks eten is sowieso niet goed voor hart- en bloedvaten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mijn broertje is daar goed in.![]()
Lekker goed voor je hart en bloedvaten.
Ik haal hem net uit de doos.. Moet eerst nog 600 pagina's aan handleiding doornemen ben ik bang.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Güle güle kullan.
Heb je al een paar foto's online staan?
Die van de site klopt wel, de jouwe niet. Ik kom echt bijna geen Turkse vrouwen tegen die hard praten aan de telefoon.quote:
Goed punt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:36 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik haal hem net uit de doos.. Moet eerst nog 600 pagina's aan handleiding doornemen ben ik bang.
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die van de site klopt wel, de jouwe niet. Ik kom echt bijna geen Turkse vrouwen tegen die hard praten aan de telefoon.
+ elkaar slaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:38 schreef IHVK het volgende:
- Heel veel lichamelijk contact, altijd mekaar knuffelen, in wangen knijpen, zoenen, enz.
Dat. Grrr.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:39 schreef zarGon het volgende:
Jongens die een bepaalde leeftijd bereiken worden lastiggevallen met (vragen over) trouwen. Bemoeials.
en dan alle nichtjes/neefjes rond: weet jij iets?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:39 schreef zarGon het volgende:Jongens die een bepaalde leeftijd bereiken worden lastiggevallen met (vragen over) trouwen. Bemoeials.
Nooit, maar dan ook nooit laten merken dat je het erg vindt. Dan ben je echt de lul.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en dan alle nichtjes/neefjes rond: weet jij iets?
Hehehe,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat. Grrr.
Mijn opa heeft een hete blauwogige chick voor mij uitgezocht helemaal in Turkije. Maar ja daar doe ik niet aan. Hoewel ik het een lief gebaar vindt.![]()
het is wel irritant als je dingen van elkaar en er wordt hiernaar gevraagd als de hele familie(in nl) bij elkaar is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit, maar dan ook nooit laten merken dat je het erg vindt. Dan ben je echt de lul.
Geen familie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehehe,.
Als diegene die je lastigvalt geen yakın akraba is en dochters heeft, kun je daar wel leuke grappen mee uithalen. Dan stoppen ze meteen met vragen,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |