quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerbek ook vies?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:41 schreef xminator het volgende:
Zouden die vitamine d supplementen ook nog een lekker smaakje hebben?
Want vis is echt
Haha.. Je hebt me door..Ik heb niet goed gekeken..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dacht je Tukkers of kom je ons gewoon groeten?![]()
Ja ik heb het ook altijd andersom .quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha.. Je hebt me door..Ik heb niet goed gekeken..
Ik dacht dat het alweer een nieuw tukkertopic was, vond het al zo raar dat de ander nog open was!!![]()
Mijn posts in dit topic mogen ook wel verwijderd worden hoor!!
Wat ben jij nou voor nep Turkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:41 schreef xminator het volgende:
Zouden die vitamine d supplementen ook nog een lekker smaakje hebben?
Want vis is echt
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goedemorgen. Controleer de editgeschiedenis van die ene post eens.
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Zijn jullie nou allemaal goed in het maken van Kebab?
Of andere lekkere dingen?
Trucage!quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_cuisinequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Of een mix van Nederlandse en Turkse voedsel: de kapsalon.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Stil in Twente? In vergelijking met de Randstad misschien wel ja, maar je kunt hier nog echt genieten van de mooie natuur!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_cuisine
Waarom is het altijd zo stil in Twente, ik vind het maar eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Ga weg, dat is echt echt heel smerig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of een mix van Nederlandse en Turkse voedsel: de kapsalon.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:18 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Stil in Twente? In vergelijking met de Randstad misschien wel ja, maar je kunt hier nog echt genieten van de mooie natuur!Dat is waar. Het is er wel mooi enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik was daar weer eens laatst (familie) en ik liep daar over straat. En een klein meisje was haar fiets aan het vastmaken. Ik liep(doodse stilte overal)
Ik had echt zoiets van komop mensen maak wat geluid!Waar zijn we op een begrafenis ofzo?
Maar goed ik heb al genoeg Randstad vs. Twente hilarische discussies gehad, dus ik heb genoeg munitie. Maar eerlijk gezegd is Twente best tof.![]()
Ultieme hongerstiller.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga weg, dat is echt echt heel smerig.
quote:
Echte Turken eten geen visquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor nep Turk![]()
Vis is
Haha, linkje? Of IRL discussie's?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar goed ik heb al genoeg Randstad vs. Twente hilarische discussies gehad, dus ik heb genoeg munitie.
Nee. IRL.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, linkje? Of IRL discussie's?
Echte Turken vissen het vers op en maken het meteen klaarquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:17 schreef zarGon het volgende:
Dus... We zitten zo te eten. Op een gegeven moment roep ik mijn moeder (wou iets aan haar vragen) en zeg: "Anaaa". Voordat ik dat zei, moest ik even aan een liedje denken. Anyway, als vervolg (op anaaa) zei ik 'beni eversene'.
Had ik beter niet kunnen doen doen,.
Deze dus.
Na ja. Je weet hoe Turkse moeders zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien ging z'n moeder het zingen....
Gelukkig neemt mijn moeder weinig serieus. Slipper, niet met een oklava?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Na ja. Je weet hoe Turkse moeders zijn.
Ze gaan denken dat je het serieus bedoelt en er allerlei consequenties aan verbinden.
Of je achtervolgen met een slipper natuurlijk.
Oja oklava.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gelukkig neemt mijn moeder weinig serieus. Slipper, niet met een oklava?
Mijn moeder gebruikte die in combinatie met de uitspraak: GIT KIZ!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oja oklava.
Voor de zwaardere vergrijpen.
Het is meer 'saygısız' dan terbiyesiz.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat betekent kustah? Terbiyesiz toch
Ik ben Besiktasli, maar verder niet echt heel veel geïnteresseerd in voetbal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:53 schreef zarGon het volgende:
IHVK, jij was Fener'li toch?
Heb je Aşk Tutulması gezien? Lijkt mij wel een leuke voor jou.
Maar kan het ook terbiyesiz zijn?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is meer 'saygısız' dan terbiyesiz.
Ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar kan het ook terbiyesiz zijn?
Het komt weinig voor, maar vooral de manier waarop is leuk:quote:
Of als Fener een doelpunt tegen krijgt en de vader 'hassiktir' zegt. Stelt misschien niet veel voor, maar ik vind het wel leuk,quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef zarGon het volgende:
Deze was ook leuk: http://video.google.com/videoplay?docid=7593992684326380868&hl=en#61m35s. Turkse mannen en voetbal,.
Hoofdrolspeelster is een schatje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
edit- Oh die film, die moest ik nog kijken van mijn zus![]()
Jaja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoofdrolspeelster is een schatje.
[ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ].
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |