abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72848207

Welkom bij GAM! Hier schrijven we met zijn allen over Games, en alles wat daarmee te maken heeft. We hebben echter wel een aantal regels die je hieronder makkelijk en snel kunt doornemen.

Illegale zaken
Alle zaken die illegaal zijn worden hier uiteraard niet besproken. Geen torrents, geen illegale links, geen newsgroups, niks. We gaan er vanuit dat jullie op een legale manier aan jullie games komen, warez worden in geen enkel geval toegestaan alsmede het helpen met het aan de praat krijgen van software dmv illegale keys en/of het spelen van online software op illegale servers. Voor homebrew en flashcards zijn aparte topics aanwezig waarin het handig is om de openingspost te lezen voordat je een reactie plaatst.

Leesbaarheid
Houd GAM leesbaar! Gebruik voor je een topic opent even de zoekfunctie om te kijken of het topic al eerder is aangemaakt. Tevens is het fijn om het subforum te gebruiken zoals hieronder aangegeven als je een topic opent, zodat de verschillende onderdelen makkelijk te vinden zijn voor iedereen. Plaats geen onnodige TVP's in de topics. Een pagina vol TVP's is erg hinderlijk voor de meeste lezers. Als je een bepaald topic wilt volgen gebruik je de bookmark functie of je plaatst een ontopic post.

Respect
Behandel elkaar met respect! Een verschil van mening mag er zijn en een goede volwassen discussie zien we graag. Echter,... rellen, flamen en trollen uiteraard niet!

Handige links
  • Voor het verkopen, ruilen en of kopen van games | V&A
  • Voor het laatste game-nieuws | FOK!games
  • Voor FOK!games feedback | FOK!games FB
  • Voor als je een spel zoekt | Ik zoek een spel

Raadpleeg een mod [ afbeelding ]
    Voor verdere vragen, tips, op- of aanmerkingen kun je terecht in dit topic of via een topic report. Je kan uiteraard ook altijd contact opnemen met een van de onderstaande mods:

• PaRoDiUzZ (Via PM [ ]: Klik)
  • Strolie75 (Via PM [ ]: Klik)
  • Morpheus2002 (Via PM [ ]: Klik)

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-12-2009 22:55:57 ]
  •   donderdag 17 september 2009 @ 18:51:11 #2
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_72848355
    Jezus, wat een stap hee.. of op het knopje GAM klikken op naar je geliefde SC topic te gaan of het knopje ONZ klikken. Dat is wel een sloot van verschil hee
    De topicreeks verdwijnt niet, verplaatst alleen.. ik zie het probleem eigenlijk niet daarmee, werkelijk niet. Zelfde userbase nog steeds lijkt mij.
    The truth was in here.
    pi_72848429
    Misschien omdat er in ONZ heul ander volk hangt en een andere "cultuur"
    pi_72848452
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef Major-Balls het volgende:
    Deze mods zijn zeker niet om te kopen met chocola en BoF! patches?
    pi_72848463
    Dit blijf ik even volgen

Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_72848517
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 18:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik ben vrijwel iedere dag een uurtje of 6-7 aanwezig hoor, dat betekent in mijn geval alleen niet dat ik in ieder topic dwangmatig ga mee reageren om mij zoveel mogenlijk te laten zien.
    zoveel mogelijk laten zien hoeft natuurlijk ook weer niet, maar ik zie alleen Strol en Choco redelijk vaak posten dus vandaar mijn vraag
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_72848865
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef Tain het volgende:

[..]

zoveel mogelijk laten zien hoeft natuurlijk ook weer niet, maar ik zie alleen Strol en Choco redelijk vaak posten dus vandaar mijn vraag
    Laat ik het dan zo zeggen dat ik als ik zin heb om te reageren omdat iets mij interesseert of ik een discussie erover wel zie zitten dat zo zou doen, alsmede het snel reageren op TRs/verzoeken in de FB, het wijzigen van TTs of het evt sluiten van topics (mits nodig). Ik ben alleen niet iemand die al te snel hyped is en mn nieuws voornamelijk van gebruikelijke sites haal waardoor je mij bijvoorbeeld niet snel screenshots of scans ziet plaatsen in topics.
    pi_72848882
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef Tain het volgende:

[..]

Zit niet overal tussen met je neus man
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      donderdag 17 september 2009 @ 19:06:07 #9
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_72848931
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 18:52 schreef Major-Balls het volgende:
    Misschien omdat er in ONZ heul ander volk hangt en een andere "cultuur"
    Dus de ONZers komen ook niet in GAM denk jij? Ik denk dat je dat verkeerd ziet dan hoor.
    En uit ervaring kan ik zeggen dat een reeks in ONZ toch eigenlijk best een afgesloten stukje is, daar post je als 'vreemdeling' niet zo snel mee, je kent die mensen en gewoonte's namelijk niet.
    En mochten er wel 'ongewenste' mensen komen, dan is een mod ter correctie er zo bij geroepen.. Dit is gewoon weer zo'n kenmerkend voorbeeld waar je ziet dat mensen vastgeroest zitten in gewoonte's en maar moeilijk anders kunnen en willen, het slaat werkelijk nergens op als je er goed naar kijkt.
    The truth was in here.
    pi_72849154
    Schoolvoorbeeldje nutteloze bureaucratie
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
    pi_72849185
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 19:04 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Zit niet overal tussen met je neus man
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_72849257
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus de ONZers komen ook niet in GAM denk jij? Ik denk dat je dat verkeerd ziet dan hoor.
    En uit ervaring kan ik zeggen dat een reeks in ONZ toch eigenlijk best een afgesloten stukje is, daar post je als 'vreemdeling' niet zo snel mee, je kent die mensen en gewoonte's namelijk niet.
    En mochten er wel 'ongewenste' mensen komen, dan is een mod ter correctie er zo bij geroepen.. Dit is gewoon weer zo'n kenmerkend voorbeeld waar je ziet dat mensen vastgeroest zitten in gewoonte's en maar moeilijk anders kunnen en willen, het slaat werkelijk nergens op als je er goed naar kijkt.
    Volgens mij loopt de "gijsjes"topicreeks toch ook al sinds jaar en dag prima daar zonder al te veel problemen?
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      donderdag 17 september 2009 @ 19:17:01 #13
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_72849316
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 19:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens mij loopt de "gijsjes"topicreeks toch ook al sinds jaar en dag prima daar zonder al te veel problemen?
    Problemen zou ik ze niet eens noemen, en als je ze wel zo noemt zijn ze op 3 vingers te tellen. Daarom zeg ik al, het valt echt wel mee, je voelt er niks van

Ja of je wil moeilijk doen om het moeilijk natuurlijk he.
    The truth was in here.
    pi_72849368
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 19:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Problemen zou ik ze niet eens noemen, en als je ze wel zo noemt zijn ze op 3 vingers te tellen. Daarom zeg ik al, het valt echt wel mee, je voelt er niks van

Maar het verplaatsen an sich was natuurlijk niet iets doen om het doen.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    pi_72849397
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 19:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

En er is altijd wel iemand van de gijsjes mod toch?
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_72849890
    Ik begrijp wel dat de BoF-slowchat naar ONZ gaat omdat die amper meer gamesgerelateerd is en er al een algemene GAM SC is, maar het argument dat dan de index aantrekkelijker wordt gaat naar mijn idee niet op. GAM bevat veel te veel centrale topics en een discussietopic dat wordt geopend wordt gesloten onder het mom van 'deze discussie is al tig keer gevoerd'. Waarom mogen mensen diezelfde discussie niet nog een keer voeren als zij dat willen? GAM is nu een verzameling centrale topics die geen van allen uitnodigen om te posten (of je moet één spel toevallig net veel spelen). Ik mis juist die discussies over vanalles en nog wat. Gewoon een topic over dat GTA kut is, in plaats van een post in het GTA subtopic waarbij niemand op je post reageert omdat er alweer een nieuwe discussie is gestart. Ik denk dat jullie daar beter de aandacht naar kunnen verleggen.

Overigens klinkt het BoF!-topic opeens een stuk aantrekkelijker met airsoften, BBQ's en dronken worden
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
      donderdag 17 september 2009 @ 19:55:29 #17
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_72850890
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 18:51 schreef Bastard het volgende:
    Jezus, wat een stap hee.. of op het knopje GAM klikken op naar je geliefde SC topic te gaan of het knopje ONZ klikken. Dat is wel een sloot van verschil hee
    De topicreeks verdwijnt niet, verplaatst alleen.. ik zie het probleem eigenlijk niet daarmee, werkelijk niet. Zelfde userbase nog steeds lijkt mij.
    Het gaat mij niet zozeer dat we verhuist zijn. Het gaat mij meer om de discussie WAAROM. Maar klaarblijkelijk mag die discussie niet. Als de punten van het waarom onderuit gehaald worden, worden die commentareren genegeerd.
    Dus oftewel het is een onzinnige reden waarom we weggestuurd worden.

Maar goed. Nu maar hopen dat ONZ wel stats heeft
    quote:

[..]

Deze quoten we ff, voor het geval we idd last krijgen van die ONZ users.
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 19:33 schreef koei het volgende:
    Ik begrijp wel dat de BoF-slowchat naar ONZ gaat omdat die amper meer gamesgerelateerd is en er al een algemene GAM SC is, maar het argument dat dan de index aantrekkelijker wordt gaat naar mijn idee niet op. GAM bevat veel te veel centrale topics en een discussietopic dat wordt geopend wordt gesloten onder het mom van 'deze discussie is al tig keer gevoerd'. Waarom mogen mensen diezelfde discussie niet nog een keer voeren als zij dat willen? GAM is nu een verzameling centrale topics die geen van allen uitnodigen om te posten (of je moet één spel toevallig net veel spelen). Ik mis juist die discussies over vanalles en nog wat. Gewoon een topic over dat GTA kut is, in plaats van een post in het GTA subtopic waarbij niemand op je post reageert omdat er alweer een nieuwe discussie is gestart. Ik denk dat jullie daar beter de aandacht naar kunnen verleggen.

Overigens klinkt het BoF!-topic opeens een stuk aantrekkelijker met airsoften, BBQ's en dronken worden
    We zitten tegenwoordig in ONZ, wil je keertje mee bieren..
    pi_72851033
    quote:

Amen.
    pi_72851382
    We gaan er echt geen pint minder om drinken maar een beetje discussie van niveau is toch niet teveel gevraagd?

Snap best dat er soms zaken veranderen maar dan neem ik aan dat daar gegronde redenen voor zijn. Als die er falicant onderuit gehaald kunnen worden, waar dan weer radiostilte op volgt, dan is de koek zo op natuurlijk.

Bijvoorbeeld nog steeds geen enkele reactie waarom de beslissing en bijhorende argumentatie van de vorige BoF discussie uit 2007 niet meer zouden gelden? Waarom er een wildgroei is aan thema SC`s en die van BoF ineens in ONZ zou moeten. Feit dat de band tussen de users in het Bof topic uit gamen bestaat wordt ook maar genegeerd.

Argumentatie voor verhuis is dan dat de OP zou vermelden dat we niet meer gamen..waar toch duidelijk staat dat we naast gamen nog veel meer gezellige dingen ondernemen en dat de BF2 clan op het moment niet meer hoog in het vaandel staat in afwachting van BF3. Verdere argumentatie zou zijn dat er consequent gehandeld zou worden op fok.. nou zo`n farce heb ik nog nooit gehoord.

BoF bestaat zelfs al veel langer dan heel dat GAM SC.

Daarbij ook nog vermeldingswaardig, de geheel knullige manier waarop het verloopt.. zonder overleg BoF na 5 jaar ompleuren en dan verwachten dat de users "ja" en "amen" roepen. De discussie vermijden en als er dan steekhoudende argumenten worden genoemd moet men maar "optiefen".. goede god zeg..niveautje weer ..

[ Bericht 6% gewijzigd door jpjedi op 17-09-2009 20:37:22 ]
      donderdag 17 september 2009 @ 20:16:57 #20
    65252 Bart
    Slecht voor de gezondheid
    pi_72851771
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 18:00 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat niet tolereren van TVP's zit je echt dwars he? Get a life man.
    Jij zegt tegen mij "get a life"? Die is goed
    Volgens mij ben ik van ons tweeën niet degene die hier als een sneue nazi tvp's en vermeende tvp's loopt te verwijderen

Daarbij is het schijnbaar ook nogal moeilijk voor je te bevatten dat er een verschil is tussen 'oneens zijn met' en 'echt dwars zitten'.
    I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
    Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
    Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
    pi_72852936
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 19:55 schreef ursel het volgende:

[..]

Het gaat mij niet zozeer dat we verhuist zijn. Het gaat mij meer om de discussie WAAROM. Maar klaarblijkelijk mag die discussie niet. Als de punten van het waarom onderuit gehaald worden, worden die commentareren genegeerd.
    Dus oftewel het is een onzinnige reden waarom we weggestuurd worden.

Maar goed. Nu maar hopen dat ONZ wel stats heeft
    [..]

Deze quoten we ff, voor het geval we idd last krijgen van die ONZ users.
    [..]

We zitten tegenwoordig in ONZ, wil je keertje mee bieren..
    Ik ga geen bier drinken met ONZinners Als jullie nou GAMers waren geweest was het anders natuurlijk!
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 20:07 schreef jpjedi het volgende:
    BoF bestaat zelfs al veel langer dan heel dat GAM SC.

de GAM SC was een van de eerste topics in GAM en bestond al voor FOK!games. Ik weet dat we met FOK!games bij het release-event van BF2 zijn geweest, dus wat je nu zegt kan niet Wel is de telling van de GAM SC een aantal keer opnieuw begonnen dus ik begrijp je verwarring!
      donderdag 17 september 2009 @ 20:46:46 #22
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_72853044
    Ik zie dat het BoF! nog steeds niet verplaatst is naar de plaats waar het thuishoort? Echt triest! Bedankt hoor, zomaar ineens uit het niets

Kom op mods, reageers een inhoudelijk op de post van jpjedi!
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_72853163
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 20:44 schreef koei het volgende:

[..]

Ik ga geen bier drinken met ONZinners Als jullie nou GAMers waren geweest was het anders natuurlijk!
    [..]

de GAM SC was een van de eerste topics in GAM en bestond al voor FOK!games. Ik weet dat we met FOK!games bij het release-event van BF2 zijn geweest, dus wat je nu zegt kan niet Wel is de telling van de GAM SC een aantal keer opnieuw begonnen dus ik begrijp je verwarring!
    hmm dat is dan mijn foutje.. wij zijn ongeveer 500 topics ver en begonnen ergens begin 2005.
    pi_72853281
    Deeltje 1 is van 6 november 2005

Het Grote Band of Fok!kers BF2 topic [Deel] 1
    pi_72853550
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 20:51 schreef Major-Balls het volgende:
    Deeltje 1 is van 6 november 2005

Het Grote Band of Fok!kers BF2 topic [Deel] 1
    Ja das waar en daarvoor hadden we onze BF2 reeks. mijn eerste post was van Juli maar weet dat het verder terug ging.

[PC] Battlefield 2
    pi_72853847
    Deel 1 van de GAM SC is van 8 mei 2003

The Scumm Bar ® [Het GAM Café] Deel 1.
      donderdag 17 september 2009 @ 22:00:12 #27
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_72856654
    quote:

[..]

Wij willen geen afgesloten stukje. Daar trek jij een conclusie die niet gegrond is.
    Als wij een afgesloten clubje wilden blijven waren we wel op ons eigem forum gaan posten. In GAM hebben wij vele nieuwe "internetvriendjes" gemaakt, welke we ook nog eens in het echt zien.
    Als we in ONZ wordt het een stuk lastiger om nieuwe vriendjes te maken. Tuurlijk kan het daar ook, echter met de mensen die in GAM komen hebben we net iets meer dan met de mensen die in ONZ posten (verwacht ik).
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 18:51 schreef Bastard het volgende:
    Ik geef toe dat het mij niks uitmaakt. Sterker nog ik snap zowaar jullie enige echte argument, namelijk dat themaloze SC in ONZ thuis horen.
    Ik heb echter wel een milde afkeer tegen de manier van handelen. Dat jullie de beslissing hebben genomen prima, maar blijf dan bij dat ene steekhoudende argument en ga niet allerlei andere argumenten verzinnen, zoals de index wordt overzichtelijker.
    quote:

Zo wijze woorden voor een koei
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 20:07 schreef jpjedi het volgende:
    We gaan er echt geen pint minder om drinken maar een beetje discussie van niveau is toch niet teveel gevraagd?
    sterker nog binnenkort is de eerste BoF! blinde bierproef!
    helaas kan ik er niet bij zijn
    quote:
    Snap best dat er soms zaken veranderen maar dan neem ik aan dat daar gegronde redenen voor zijn. Als die er falicant onderuit gehaald kunnen worden, waar dan weer radiostilte op volgt, dan is de koek zo op natuurlijk.
    Precies, zoals ik al eerder zei. Verandering gaat gepaard met verzet.
    quote:
    Bijvoorbeeld nog steeds geen enkele reactie waarom de beslissing en bijhorende argumentatie van de vorige BoF discussie uit 2007 niet meer zouden gelden? Waarom er een wildgroei is aan thema SC`s en die van BoF ineens in ONZ zou moeten. Feit dat de band tussen de users in het Bof topic uit gamen bestaat wordt ook maar genegeerd.

Argumentatie voor verhuis is dan dat de OP zou vermelden dat we niet meer gamen..waar toch duidelijk staat dat we naast gamen nog veel meer gezellige dingen ondernemen en dat de BF2 clan op het moment niet meer hoog in het vaandel staat in afwachting van BF3.
    Tja wie had dat kunnen denken dat we nog eens afgerekend zouden worden op onze OP. Loos argument wat mij betreft. Er staat namelijk alleen dat we amper BF2 spelen, maar GAM is meer dan BF2. We hebben dan ook al een tijdje niet meer BF2 in onze TT's staan.
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 20:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ik zie dat het BoF! nog steeds niet verplaatst is naar de plaats waar het thuishoort? Echt triest! Bedankt hoor, zomaar ineens uit het niets

Kom op mods, reageers een inhoudelijk op de post van jpjedi!
    Blijkbaar hoort BoF! thuis in ONZ en dat heeft niks met Onzin voor het leven te maken, maar met het beleid.
    Het beleid is dat SC reeksen, zolang ze geen thema hebben, thuis horen in ONZ.
    Ik ben het niet eens met het beleid, maar ben wel bereid om me erbij neer te leggen.

Ik zie vanuit hun kant geen mogelijk ander standpunt. Ze kunnen ons topic alleen maar door de vingers zien.
    Ieder weldenkend mens kan zien dat wij in GAM thuis horen, maar dat maakt voor de beleidvoering niks uit.
    Dat de beleidvoering niet consequent is is vervelend voor ons en mooi voor de overige SC welke ook themaloos zijn en toch in hun geliefde subforum mogen blijven.

Laten we hopen dat zij ons nogmaals matsen, zoals wel vaker is gebeurd en dat wij weer terug gaan naar GAM.

* PoSTMaN rests his case
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
      donderdag 17 september 2009 @ 22:35:14 #28
    65252 Bart
    pi_72858204
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef koei het volgende:
    Deel 1 van de GAM SC is van 8 mei 2003

The Scumm Bar ® [Het GAM Café] Deel 1.
    Oh wacht, daar zie ik een mooie quote!
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2003 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
    Leuk idee
    Zolang mijn discussie-topics er niet onder lijden.
    En dat van iemand die nu alle discussie uit de weg gaat! Toch wel opmerkelijk... Wanneer wordt er nu eens gereageerd op de argumenten van de BoF'fers, zoals het feit dat Yvonne het voorheen gedoogd heeft? Prima als Yvonne daar nu opeens van is teruggekomen, maar meld dat dan gewoon ofzo. Het enige wat ik zie is drogredenaties in de trant van "nieuwe users kunnen topics beter vinden" en "get a life". Waarom zou BoF beter in ONZ passen dan in GAM? True, het gaat lang niet altijd over games, maar het gaat minder over onzin dan over games. In dat opzicht zou ik het nog beter begrijpen als het topic naar GC werd verplaatst? Waarom specifiek naar ONZ? Kom op mods, waar blijven de antwoorden op alle redelijke vragen die tot nu toe gesteld zijn? Nu kun je wel weer lekker makkelijk mij gaan afzeiken en een ban gaan aanvragen, maar ik ben echt niet de enige hier met vragen. Kies voor de verandering eens de moeilijke weg en ga de discussie aan. Zou jullie sieren
    pi_72858403
    Ik vraag me af of Yvonne bij deze beslissing betrokken is..
    pi_72858576
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Major-Balls het volgende:
    Ik vraag me af of Yvonne bij deze beslissing betrokken is..
    Ik heb ze vanmorgen al getwitterd maar ze zal werken zijn want ze heeft nog niets getwitterd vandaag.
      Admin donderdag 17 september 2009 @ 22:51:56 #31
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_72859184
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 22:35 schreef Bart het volgende:

[..]

Oh wacht, daar zie ik een mooie quote!
    [..]

En dat van iemand die nu alle discussie uit de weg gaat! Toch wel opmerkelijk... Wanneer wordt er nu eens gereageerd op de argumenten van de BoF'fers, zoals het feit dat Yvonne het voorheen gedoogd heeft? Prima als Yvonne daar nu opeens van is teruggekomen, maar meld dat dan gewoon ofzo.
    Zeg, ik vind het best dat je een schijthekel aan me hebt, maar laat mij hierbuiten ja?
    En @ jpjedi ik ben net pas thuis van werken.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_72859406
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 22:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeg, ik vind het best dat je een schijthekel aan me hebt, maar laat mij hierbuiten ja?
    Dacht het al ja..was zo rustig op Twitter.
      donderdag 17 september 2009 @ 22:59:27 #33
    65252 Bart
    pi_72859674
    quote:

[..]

Ten eerste heb ik helemaal geen schijthekel aan je. Ik vind je manier van handelen alleen niet altijd even handig. Maar dat kan evengoed van mij gezegd, worden, dat geef ik toe.

Ten tweede reageer ik enkel aan de hand van zowel opmerkingen van BoF'fers dat hun topic in het verleden is toegestaan door jou, alsmede deze post van je:
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 09:53 schreef yvonne het volgende:
    En na een nuttige en goede discussie in FB een frisse doorstart.
    Als ik daaruit verkeerd de conclusie heb getrokken dat jij hun topicreeks destijds toegestaan hebt, dan bij deze mijn excuses, dat is dan geen geldig argument van mijn kant.

Maar als jij wel degene bent die destijds hun topic gedoogd heeft in GAM, om wat voor reden dan ook, en nu wordt opeens door een of meerdere mods de reeks verplaatst, dan is het toch geen vreemde vraag waarom nu opeens de woorden van een admin aan de kant gegooid worden, of wel?
    pi_72859915
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 22:59 schreef Bart het volgende:

[..]

Als ik daaruit verkeerd de conclusie heb getrokken dat jij hun topicreeks destijds toegestaan hebt, dan bij deze mijn excuses, dat is dan geen geldig argument van mijn kant.

Maar als jij wel degene bent die destijds hun topic gedoogd heeft in GAM, om wat voor reden dan ook, en nu wordt opeens door een of meerdere mods de reeks verplaatst, dan is het toch geen vreemde vraag waarom nu opeens de woorden van een admin aan de kant gegooid worden, of wel?
    Is het verplaatsen van een topic dat tegenwoordige nog minder inhoudelijke verbinding met een forum heeft dan twee jaar geleden zo een groot probleem dan?
    pi_72860109
    Kan GAM SC ook niet naar ONZ toe?

Dat draait toch alleen maar om zo veel mogelijk posts per dag er in te pleuren
      donderdag 17 september 2009 @ 23:08:44 #36
    65252 Bart
    pi_72860145
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Is het verplaatsen van een topic dat tegenwoordige nog minder inhoudelijke verbinding met een forum heeft dan twee jaar geleden zo een groot probleem dan?
    Niet als er goede argumenten voor zijn, maar die heb ik nog niet gezien. Zoals ik je ook al op msn gezegd heb, BoF heeft gewoon net zo weinig met ONZ te maken als met GAM (eigenlijk minder met ONZ aangezien het in GAM begonnen is, het heeft daar zijn roots). True, in BoF wordt veel geslowchat, maar over van alles. Over voetbal, over politiek, over games, enz enz. Waarom moet het dan naar ONZ? Het had net zo goed naar POL, VBL en GC kunnen gaan. Het had ook net zo goed in GAM kunnen blijven staan, aangezien niemand er last van had (er was ook gemeld, volgens mij door Strolie, dat er niet gemod hoefde te worden, het was dus gewoon een nette reeks). Waarom dan naar ONZ verplaatsen? Waarom niet naar VBL, POL, GC, of gewoon in GAM laten?
      donderdag 17 september 2009 @ 23:10:40 #37
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_72860259
    quote:

[..]

Beste yvonne,

Goed dat je er bent! Zou jij eens naar deze situatie willen kijken en daarbij ook onze argumenten mee kunnen nemen? We hebben (in ieder geval ik) niet echt het gevoel dat we serieus worden genomen. Bedankt!

Groetjes van een stadsgenoot
    pi_72860472
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:08 schreef Bart het volgende:

[..]

Niet als er goede argumenten voor zijn, maar die heb ik nog niet gezien. Zoals ik je ook al op msn gezegd heb, BoF heeft gewoon net zo weinig met ONZ te maken als met GAM (eigenlijk minder met ONZ aangezien het in GAM begonnen is, het heeft daar zijn roots). True, in BoF wordt veel geslowchat, maar over van alles. Over voetbal, over politiek, over games, enz enz. Waarom moet het dan naar ONZ? Het had net zo goed naar POL, VBL en GC kunnen gaan. Het had ook net zo goed in GAM kunnen blijven staan, aangezien niemand er last van had (er was ook gemeld, volgens mij door Strolie, dat er niet gemod hoefde te worden, het was dus gewoon een nette reeks). Waarom dan naar ONZ verplaatsen? Waarom niet naar VBL, POL, GC, of gewoon in GAM laten?
    Omdat je geen overflow aan SC topics in GAM wilt hebben, in dat opzicht vallen de centrale console topics te modden en is er voor de users die offtopic slowchat willen een GAM SC.
      donderdag 17 september 2009 @ 23:16:11 #39
    65252 Bart
    pi_72860555
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Omdat je geen overflow aan SC topics in GAM wilt hebben, in dat opzicht vallen de centrale console topics te modden en is er voor de users die offtopic slowchat willen een GAM SC.
    Twee SC-topics in plaats van één kan ik nou niet echt een overflow noemen... Er zijn zat subforums waar ze er meer hebben, al dan niet verkapt onder een andere TT.
    pi_72860853
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Elk topic wat er hier in GAM is is verstrand in SC, wtf wil je als er in de meeste topics niet gemod wordt. En ja daar bedoel ik ook de aanwezigheid van jou en Raymannl in. Prima als jullie niet meer actief aanwezig willen zijn, maar ja als mod moet je ook feeling hebben met je eigen subforum en dat zie ik eigenlijk niet terug bij jou en Bernie.
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 17 september 2009 @ 23:22:54 #41
    65252 Bart
    pi_72860952
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef Tain het volgende:

[..]

Elk topic wat er hier in GAM is is verstrand in SC, wtf wil je als er in de meeste topics niet gemod wordt. En ja daar bedoel ik ook de aanwezigheid van jou en Raymannl in. Prima als jullie niet meer actief aanwezig willen zijn, maar ja als mod moet je ook feeling hebben met je eigen subforum en dat zie ik eigenlijk niet terug bij jou en Bernie.
    Moet je dan posten om feeling te hebben?
    pi_72860962
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef Bart het volgende:

[..]

Twee SC-topics in plaats van één kan ik nou niet echt een overflow noemen... Er zijn zat subforums waar ze er meer hebben, al dan niet verkapt onder een andere TT.
    Dus als bij wijze van spreken de WoW server er morgen mee ophoudt hebben de users die indertijd regulars waren de komende twee jaar over BBQ en leuke autos lullen, dat dat topic zonder evt afspraak recht heeft om de komende twee jaar in GAM te blijven?
    pi_72861098
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:22 schreef Bart het volgende:

[..]

Moet je dan posten om feeling te hebben?
    Ja en Nee

In het geval van Paro en Bernie posten ze alleen als ze zich mengen in de discussie, komt er mij meer op neer dat je mod bent om slotjes te zetten. Ze kunnen dat als normale user ook doen, daar heb je geen mod rechten voor nodig. Een mod is meer dan slotjes zetten.

Als normale user bedoel ik dus mengen in de discussie

[ Bericht 2% gewijzigd door Tain op 17-09-2009 23:31:24 ]
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 17 september 2009 @ 23:25:43 #44
    65252 Bart
    pi_72861109
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dus als bij wijze van spreken de WoW server er morgen mee ophoudt hebben de users die indertijd regulars waren de komende twee jaar over BBQ en leuke autos lullen, dat dat topic zonder evt afspraak recht heeft om de komende twee jaar in GAM te blijven?
    Je ziet beren op de weg. Met zulke argumenten kun je net zo goed elk topic na de OP sluiten, het kan tenslotte verzanden in spam, SC, gescheld, enz.
    pi_72861261
    Ik snap eigenlijk niet dat paro en raymannl nog mod zijn... Strol en Choco zie ik meer bezig met mod zijn
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_72861338
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ja

Permanent zelfs!
    pi_72861432
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef Tain het volgende:

[..]

Nee

In het geval van Paro en Bernie posten ze alleen als ze zich mengen in de discussie, komt er mij meer op neer dat je mod bent om slotjes te zetten. Ze kunnen dat als normale user ook doen, daar heb je geen mod rechten voor nodig. Een mod is meer dan slotjes zetten.

Als ik voor mezelf spreek heb ik naar mijn mening genoeg feeling voor GAM, als jij wilt dat ik inspiratieloos in elk willekeurig FPS topic ga posten dat het er tof uit ziet, maar dat het genre mij niet boeit word mij net zo goed verweten dat ik mij teveel laat zien, daarbij ben ik via irc, msn en pm aanspreekbaar, en ik ben echt niet iemand die als ik online ben dit soort dingen gaat negeren.
      donderdag 17 september 2009 @ 23:36:32 #48
    65252 Bart
    pi_72861618
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef Tain het volgende:

[..]

Ja en Nee

Misschien hebben ze wel feeling, en kijken ze alleen veel mee, maar vinden ze het gewoon leuk om zich in discussies te mengen. En misschien zijn ze gewoon wat soepeler dan Strolie en Chocobo en zetten daarom minder slotjes. Ik opper maar wat hoor
    Ik bedoel: ik weet van mijn tijd als mod dat je soms wel eens denkt bij een slotje van een collega-mod: "Was dat nou nodig?" en ik weet zeker dat dat andersom ook gebeurde... Maar dat kan je nou eenmaal niet voor de schermen uiten als crew. Maar wie weet wat RaymanNL en Paro voor discussies hebben met Choco en Strolie? Ik weet het ook niet. Maar om, puur op postaantallen en het feit dat je ze bijna alleen maar in discussie ziet posten, gelijk te oordelen dat het slechte/luie/whatever mods zijn, dat gaat imho te ver Maar ieder zijn mening
    pi_72861667
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als ik voor mezelf spreek heb ik naar mijn mening genoeg feeling voor GAM, als jij wilt dat ik inspiratieloos in elk willekeurig FPS topic ga posten dat het er tof uit ziet, maar dat het genre mij niet boeit word mij net zo goed verweten dat ik mij teveel laat zien, daarbij ben ik via irc, msn en pm aanspreekbaar, en ik ben echt niet iemand die als ik online ben dit soort dingen gaat negeren.
    Als ik je postgeschiedenis bekijk dan blijkt dat er niet uit

Dat je spreekt over inspiratiloos in elk willekeurig FPS topic posten dan heb je er in mijn ogen weinig kaas van gegeten. Begrijp me niet verkeerd maar ja als je mod bent van een subforum verwacht ik ook dat je daarin post, niet dat je meer post hebt in bijv POL. Leuk dat je daar meer ' feeling' hebt om te posten, maar als mod heb je in mijn ogen meer met je eigen subforum te maken dan POL. Op dit moment zou niemand je missen als je niet meer in GAM zou posten.
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_72861775
    Nouja, als goede mod laat je je zien in topics, dat ben ik helemaal met Tain eens. Je bent geen politie agent die alleen op komt dagen als het mis gaat maar gewoon een user met wat extra rechten om in te grijpen als het mis gaat. Als mod moet je gewoon zorgen dat je forum goed draait met leuke topics (eventueel zelf geopend) en een goede sfeer waar je zelf aan bij draagt. Rayman ben ik al heel lang nergens meer tegen gekomen. Paro nog wel af en toe. Strolie en Chocobo zie ik beide posten in de topics die zij interessant vinden.

Maar goed, dat is discussie materiaal voor de andere modjes en FA's
    pi_72861779
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:36 schreef Bart het volgende:

[..]

Misschien hebben ze wel feeling, en kijken ze alleen veel mee, maar vinden ze het gewoon leuk om zich in discussies te mengen. En misschien zijn ze gewoon wat soepeler dan Strolie en Chocobo en zetten daarom minder slotjes. Ik opper maar wat hoor
    Alleen kijken is in mijn ogen niet genoeg als mod
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 17 september 2009 @ 23:42:01 #52
    65252 Bart
    pi_72861839
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:40 schreef koei het volgende:
    Nouja, als goede mod laat je je zien in topics, dat ben ik helemaal met Tain eens. Je bent geen politie agent die alleen op komt dagen als het mis gaat maar gewoon een user met wat extra rechten om in te grijpen als het mis gaat. Als mod moet je gewoon zorgen dat je forum goed draait met leuke topics (eventueel zelf geopend) en een goede sfeer waar je zelf aan bij draagt. Rayman ben ik al heel lang nergens meer tegen gekomen. Paro nog wel af en toe. Strolie en Chocobo zie ik beide posten in de topics die zij interessant vinden.
    DAAAAAAR.....

moet ik je wel enigszins gelijk in geven.
    pi_72861889
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:40 schreef koei het volgende:

Maar goed, dat is discussie materiaal voor de andere modjes en FA's
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_72865095
    Omdat Paro minder "actief" is in GAM als user kan kan hij als mod wel bemiddelend acteren. Daarnaast, als hij mod weet je dat het serieus is. Rayman heeft de redenen van zijn afwezigheid achter de schermen overigens gemeld.

In de topics die mij niet interesseren kijk ik af en toe wel rond, maar ik post er niet.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_72865097
    Elke paar jaar weer die Mod macht spelletjes met ons geliefde topic.. Begin het echt beu te worden en dan vooral vanwege de kansloze aanpak en niveau-loze discussie..
      vrijdag 18 september 2009 @ 08:25:21 #56
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_72865619
    Oei wat een hectiek,... wat een discussie. Ik kan niet voor andere mods spreken, maar misschien was meer overleg in deze beter geweest. Feit blijft dat het hier gewoon om een verhuizing gaat, omdat het inhoudelijk niet over games gaat. Dat is eigenlijk het grootste punt.

Je kan veel regels tevoorschijn halen en of afspraken zoeken die ooit gemaakt zijn, maar het feit blijft dat als je er nu objectief naar kijkt de verhuizing echt niet zo vreemd is. Laat staat de keuze om dit te gaan doen. Er is achter de schermen goed overleg geweest onderling en voor zover ik weet zijn de topictrekkers ingelicht. Als dat niet goed is gegaan, dan is er echt iets fout gegaan vanuit onze kant. Ik heb veel punten voorbij zien komen, maar ik kan om eerlijk te zijn nergens lezen waarom BoF in GAM zou moeten blijven.

Tevens moet ik zeggen dat ik inderdaad iets te streng mod zo nu en dan als ik naar mijn gesloten topics kijk. Ik probeer GAM gewoon zo overzichtelijk mogelijk te houden en dat vraagt veel werk. Er komt een hoop onzin voorbij en soms laat ik me als mod te snel beïnvloeden door PM's en of TR's van ervaren users. Ik probeer een hoop te zien, te lezen en zo nu en dan ook mee te doen, maar dat lukt gewoon niet altijd. Ik zal mijn best doen wat meer open te zijn naar nieuwe topics.

Punten die goed zijn en normaal gebracht worden via dit topic of een PM worden echt wel goed achter de schermen besproken. Het enige wat we willen is een schoner netter GAM,... en daar hebben we gewoon ook jullie hulp voor nodig. Kunnen uiteindelijk beslissingen zijn die je niet of wel leuk vind, maar zo gaat het nou eenmaal soms. Je kan niet iedereen blij maken. Ik wil wel benadrukken dat er hier geen sprake is van console communisme of GAM dictatuur,... alles is te bespreken,... dit is immers een feedback topic die wij als mods serieus dienen te nemen en ook moeten begrijpen. User feedback is het belangrijkste wat er is.
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      vrijdag 18 september 2009 @ 08:30:08 #57
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_72865660
    Puik gezegd.
    The truth was in here.
    pi_72865812
    Helemaal mee eens Chocobo!

Als mensen de verhuizing van BoF persoonlijk opvatten spijt me dat. Ik was niet op de hoogte van de rel uit 2007. Ik had wel van de FA’s begrepen dat er gedoe was over het mogelijk sluiten van BoF! Maar dit was in dit geval absoluut niet van toepassing. Zoals eerder gezegd, ik zie ook dat het een leuke reeks is met een vaste groep mensen die een plekje op Fok! verdient. Maar ik zie ook dat het nauwelijks meer over games gaat. En de aangewezen plek voor algemene SC is nu eenmaal ONZ.

Als je “last” hebt van andere gebruikers kun je altijd de mods van ONZ een PM sturen. Maar soms is nieuw bloed helemaal niet verkeerd. Anders zaten wij nu niet al op bijna 1400 Gijsjes topics. Ik zie dat een user als Koei bijvoorbeeld nu ook het BoF-topic heeft teruggevonden. Daar mag je mee in je handen klappen.

Ik zie dat sommige users het er niet mee eens zijn. Wij hebben nog geen redenen gelezen om het besluit terug te draaien. Het is dus een patstelling. Ik zie voor beide kanten weinig reden om, tot je er beide gefrustreerd van raakt, in herhaling te blijven vallen. Dat trekt alleen maar relusers aan die GAM als hun persoonlijke hangplek beschouwen en die het niet leuk vinden dat er opeens toezicht is. FA’s zijn er om knoppen door te hakken. Ik zie dat Yvonne is langsgeweest. Als zij redenen ziet om de verhuizing van BoF ongedaan te maken dan horen we het wel.

Ik wil wel rechttrekken dat we dit zeker niet doen omdat we onze “macht” willen gebruiken. In tegendeel, de users van Fok! zijn, zoals in dit topic te zien is, assertief genoeg. We willen echt de topics in GAM toegankelijker maken, en de index beter leesbaar maken. Daar hoort bij dat je slowchat en nutteloze posts in centrale topics verwijdert, en topics die niet in GAM passen verplaatst.

Tenslotte kan het gebeuren dat er soms te actief gemod worden. Ik weet dat ik zelf te snel topics sluit waarvan ik denk dat de user ook wel even Google had kunnen gebruiken of waarvan de oorspronkelijke vraag is beantwoord. Daar mag je ons zeker op aanspreken. En dat kan zeker effect hebben. Er zijn genoeg topics na een post in FB weer geopend.
      vrijdag 18 september 2009 @ 08:48:45 #59
    65252 Bart
    pi_72865958
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 08:25 schreef Chocobo het volgende:
    Oei wat een hectiek,... wat een discussie. Ik kan niet voor andere mods spreken, maar misschien was meer overleg in deze beter geweest. Feit blijft dat het hier gewoon om een verhuizing gaat, omdat het inhoudelijk niet over games gaat. Dat is eigenlijk het grootste punt.

Je kan veel regels tevoorschijn halen en of afspraken zoeken die ooit gemaakt zijn, maar het feit blijft dat als je er nu objectief naar kijkt de verhuizing echt niet zo vreemd is. Laat staat de keuze om dit te gaan doen. Er is achter de schermen goed overleg geweest onderling en voor zover ik weet zijn de topictrekkers ingelicht. Als dat niet goed is gegaan, dan is er echt iets fout gegaan vanuit onze kant. Ik heb veel punten voorbij zien komen, maar ik kan om eerlijk te zijn nergens lezen waarom BoF in GAM zou moeten blijven.

Tevens moet ik zeggen dat ik inderdaad iets te streng mod zo nu en dan als ik naar mijn gesloten topics kijk. Ik probeer GAM gewoon zo overzichtelijk mogelijk te houden en dat vraagt veel werk. Er komt een hoop onzin voorbij en soms laat ik me als mod te snel beïnvloeden door PM's en of TR's van ervaren users. Ik probeer een hoop te zien, te lezen en zo nu en dan ook mee te doen, maar dat lukt gewoon niet altijd. Ik zal mijn best doen wat meer open te zijn naar nieuwe topics.

Punten die goed zijn en normaal gebracht worden via dit topic of een PM worden echt wel goed achter de schermen besproken. Het enige wat we willen is een schoner netter GAM,... en daar hebben we gewoon ook jullie hulp voor nodig. Kunnen uiteindelijk beslissingen zijn die je niet of wel leuk vind, maar zo gaat het nou eenmaal soms. Je kan niet iedereen blij maken. Ik wil wel benadrukken dat er hier geen sprake is van console communisme of GAM dictatuur,... alles is te bespreken,... dit is immers een feedback topic die wij als mods serieus dienen te nemen en ook moeten begrijpen. User feedback is het belangrijkste wat er is.
    Goed gesproken.

Maar:
    1. Waarom kon dit niet gelijk zo gezegd worden en moeten we eerst kul aanhoren als "Daar wordt GAM overzichtelijker van."?
    2. Er is ook nog geen antwoord gegeven op de vraag waarom het dan specifiek naar ONZ moet. Toegegeven, BoF past niet altijd even goed in GAM, maar het past nog minder in ONZ. Jullie zeggen respect voor de reeks te hebben, en deze willen behouden, maar je gooit het nu wel naar het subforum met de meeste baggerusers. Dan verzandt het topic straks in onzin, en wordt het gesloten omdat het zogenaamd nergens meer over gaat.

Maar, ik herhaal, goed gesproken
      vrijdag 18 september 2009 @ 08:51:58 #60
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_72866017
    Lopen rellen over een topicreeks waar je zelf nooit actief meegepost hebt
      vrijdag 18 september 2009 @ 08:55:51 #61
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_72866068
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 08:48 schreef Bart het volgende:

[..]

Goed gesproken.

Maar:
    1. Waarom kon dit niet gelijk zo gezegd worden en moeten we eerst kul aanhoren als "Daar wordt GAM overzichtelijker van."?
    2. Er is ook nog geen antwoord gegeven op de vraag waarom het dan specifiek naar ONZ moet. Toegegeven, BoF past niet altijd even goed in GAM, maar het past nog minder in ONZ. Jullie zeggen respect voor de reeks te hebben, en deze willen behouden, maar je gooit het nu wel naar het subforum met de meeste baggerusers. Dan verzandt het topic straks in onzin, en wordt het gesloten omdat het zogenaamd nergens meer over gaat.

Maar, ik herhaal, goed gesproken
    Dank Bart!

1. Daar kan ik eerlijk gezegd geen antwoord op geven. Ik weet het echt niet. Ik heb niet alles in het vorige feedback topic gelezen, maar is dat niet duidelijk gemaakt daar?
    2. Ik zou zelf geen ander topic kunnen bedenken. De Gijsjes reeks, met naar mijn idee de meeste GAM bestaansrecht, doet het ook prima daar. De ONZ mods zijn ingelicht en houden het in de gaten,... komt wel goed met dat topic. Waarom zo bezorgd?
      vrijdag 18 september 2009 @ 09:00:57 #62
    63192 ursel
    pi_72866152
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 08:51 schreef Rossdale het volgende:
    Bartje is wel degelijk in de reeks actief geweest..

Verder zie ik wel hoe ut gaat.
    In ieder geval bedankt voor de uitleg met wat meer woorden, al zit er nog steeds geen antwoord in op onze vragen.. Reden van verhuizing is dus alleen dat een 2e SC in ONZ moet. Laat dan ook al het andere geblaat eromheen weg. Want dat was met name de reden van kritiek..

Maar goed. Ben weer naar de buren..
      vrijdag 18 september 2009 @ 09:36:24 #63
    65252 Bart
    pi_72866846
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 08:51 schreef Rossdale het volgende:
    Lopen lullen terwijl je niet weet waar je het over hebt
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 08:55 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dank Bart!

1. Daar kan ik eerlijk gezegd geen antwoord op geven. Ik weet het echt niet. Ik heb niet alles in het vorige feedback topic gelezen, maar is dat niet duidelijk gemaakt daar?
    Nee, dat was niet duidelijk gemaakt. Strolie kwam aanzetten met het argument dat het dan duidelijker werd, waarom geantwoord werd door verschillende mensen dat het echt niet duidelijker wordt als je 1 topic verplaatst. Daar hoorde je vervolgens niets meer op. Ja, de herhaling dat het duidelijker wordt.
    quote:
    2. Ik zou zelf geen ander topic kunnen bedenken. De Gijsjes reeks, met naar mijn idee de meeste GAM bestaansrecht, doet het ook prima daar. De ONZ mods zijn ingelicht en houden het in de gaten,... komt wel goed met dat topic. Waarom zo bezorgd?
    Mja, misschien is dat ook wel zo. Als de mods aldaar ook een beetje goed modden, en de BoF'fers staan open voor normaal reagerende ONZ-users, dan komt het misschien ook allemaal wel goed... En verder wat Ursel hierboven zegt:
    quote:
    Reden van verhuizing is dus alleen dat een 2e SC in ONZ moet. Laat dan ook al het andere geblaat eromheen weg. Want dat was met name de reden van kritiek..
    pi_72866977
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 09:36 schreef Bart het volgende:
    Nee, dat was niet duidelijk gemaakt. Strolie kwam aanzetten met het argument dat het dan duidelijker werd, waarom geantwoord werd door verschillende mensen dat het echt niet duidelijker wordt als je 1 topic verplaatst. Daar hoorde je vervolgens niets meer op. Ja, de herhaling dat het duidelijker wordt.
    Je leest selectief. Dit is één van de actie die past binnen onze doelstelling om de index duidelijker te maken. Daarom doen we het, niet om gebruikertje te pesten. Het is dus zeker niet de enige actie en het enige topic. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar de tags zijn ook weggehaald. We zijn dus vollop bezig om te kijken hoe we de leesbaarheid van de index kunnen verbeteren. Binnen topics pakken we tvp's en SC aan.

Ach, waarom doe ik de moeite eigenlijk nog om je iets uit te leggen. Je bent gewoon op zoek naar een stok om mee te slaan.
      vrijdag 18 september 2009 @ 09:51:40 #65
    65252 Bart
    pi_72867168
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 09:41 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je leest selectief. Dit is één van de actie die past binnen onze doelstelling om de index duidelijker te maken. Daarom doen we het, niet om gebruikertje te pesten. Het is dus zeker niet de enige actie en het enige topic. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar de tags zijn ook weggehaald. We zijn dus vollop bezig om te kijken hoe we de leesbaarheid van de index kunnen verbeteren. Binnen topics pakken we tvp's en SC aan.
    Ik snap wel dat dit één van de dingen is die jullie doen om GAM duidelijker te maken. Ook snap ik wel dat je daarom SC in niet-SC-topics weert, alsmede tvp's. Dat is niet moeilijk te begrijpen. Wat ik alleen niet begrijp is hoe het verwijderen van 1 van de 2 SC-topics in GAM bijdraagt aan het doel om GAM duidelijker te maken, het wordt namelijk helemaal niet duidelijker hierdoor. Niemand heeft opeens meer overzicht nu, niemand wordt opeens meer aangetrokken tot de wel-toegestane topics. Dat is dus de vraag, waarom wordt dit topic verplaatst, aangezien jullie als mods hierdoor niet dichterbij je doel komen. En op die vraag is nog steeds geen antwoord gegeven, je blijft telkens maar herhalen dat het duidelijker wordt, net als nu weer. Je voegt nu enkel toe dat er meer acties zijn om het duidelijker te maken, maar dat is nog steeds geen antwoord waarom dit topic verplaatst wordt als het er niet duidelijker op wordt, terwijl jullie het doen om het duidelijker te maken.
    quote:
    Ach, waarom doe ik de moeite eigenlijk nog om je iets uit te leggen.
    Toch weer een sneer he Ik hoopte dat met Chocobo eindelijk een volwassen discussie mogelijk was, maar nu kom jij er weer tussendoor
    pi_72867290
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
    Omdat Paro minder "actief" is in GAM als user kan kan hij als mod wel bemiddelend acteren. Daarnaast, als hij mod weet je dat het serieus is. Rayman heeft de redenen van zijn afwezigheid achter de schermen overigens gemeld.

In de topics die mij niet interesseren kijk ik af en toe wel rond, maar ik post er niet.
    Tuurlijk kan je bemiddelend acteren, dat kan iedereen die een kleurtje heeft en hier niet post als er een conflict/probleem zou zijn. Lees anders de post van Koei bijv nog eens door
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_72867327
    Goede posts! Al had de uitleg best een dagje eerder mogen komen

Mis nog wel specifieke antwoorden maar ga ervan uit dat die nog komen.

Bart is regelmatig poster in BoF trouwens
    pi_72867348
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 09:41 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ach, waarom doe ik de moeite eigenlijk nog om je iets uit te leggen. Je bent gewoon op zoek naar een stok om mee te slaan.
    Ik vind persoonlijk dat topics zonder tags onduidelijker zijn eigenlijk. Ik houd nieuwe releases bijna niet meer bij en de hoeveelheid nieuwssites die ik bekijk zijn op 1 hand te tellen. Ik moet nu dus eerst een topic openen om te kijken op welk platform dat spel komt of het ergens anders opzoeken.
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_72867357
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 09:51 schreef Bart het volgende:
    Ik snap wel dat dit één van de dingen is die jullie doen om GAM duidelijker te maken. Ook snap ik wel dat je daarom SC in niet-SC-topics weert, alsmede tvp's. Dat is niet moeilijk te begrijpen. Wat ik alleen niet begrijp is hoe het verwijderen van 1 van de 2 SC-topics in GAM bijdraagt aan het doel om GAM duidelijker te maken, het wordt namelijk helemaal niet duidelijker hierdoor. Niemand heeft opeens meer overzicht nu, niemand wordt opeens meer aangetrokken tot de wel-toegestane topics. Dat is dus de vraag, waarom wordt dit topic verplaatst, aangezien jullie als mods hierdoor niet dichterbij je doel komen. En op die vraag is nog steeds geen antwoord gegeven, je blijft telkens maar herhalen dat het duidelijker wordt, net als nu weer. Je voegt nu enkel toe dat er meer acties zijn om het duidelijker te maken, maar dat is nog steeds geen antwoord waarom dit topic verplaatst wordt als het er niet duidelijker op wordt, terwijl jullie het doen om het duidelijker te maken.
    Heel kort: alle beetjes helpen. En elk topic is er een. Nu is er in bovenaan in de index in elk geval weer één incrowd topic minder die potentiele reageerders afschrikt. GAM beter maken is niet iets wat we snel denken te bereiken. We doen het rustig aan een experimenteren af en toe was. Ook hebben we het te druk om full-time met GAM bezig te zijn. Het is een zaak van lange adem. Je zei al dat ik die drol was die je dwarszat? Nou bereid je maar voor op een lange constipatie.
    quote:
    Toch weer een sneer he Ik hoopte dat met Chocobo eindelijk een volwassen discussie mogelijk was, maar nu kom jij er weer tussendoor
    Volwassen discussie? Jij? De user die met termen als "Gestapo-mod" loopt te strooien? Serieus. Op elke rel kom je af als een vlieg op stront. Alleen in dit topic bemoei je je met de TVP-fetish van Edwinuss en de opmerking van Tain dat hij Paro en Rayman te onzichtbaar vindt. Je wilt geen discussie. Je bent om zoek naar een publiek. En als je een keer wel "normaal" reageert ben je verontwaardigd/verbaasd dat er niet serieus op je wordt ingegaan. Wie heeft er nu een plaat voor de kop? Wederom: get a life.
      vrijdag 18 september 2009 @ 10:15:42 #70
    65252 Bart
    pi_72867701
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 10:00 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heel kort: alle beetjes helpen. En elk topic is er een. Nu is er in bovenaan in de index in elk geval weer één incrowd topic minder die potentiele reageerders afschrikt.
    Denk je serieus dat er mensen niet in topics in GAM reageren vanwege één extra SC-topic
    quote:
    GAM beter maken is niet iets wat we snel denken te bereiken. We doen het rustig aan een experimenteren af en toe was. Ook hebben we het te druk om full-time met GAM bezig te zijn. Het is een zaak van lange adem. Je zei al dat ik die drol was die je dwarszat? Nou bereid je maar voor op een lange constipatie.
    Waarom wil je mij zo graag lang dwarszitten? Als jij nou gewoon gisteren gelijk een post had geplaatst zoals Chocobo vanochtend, en normaal antwoord had gegeven op vragen in plaats van eromheen draaien, dan had mij helemaal niets dwars gezeten. Ik krijg nu de indruk dat je het gewoon leuk vind om mij (en anderen) dwars te zitten.
    quote:
    [..]

Volwassen discussie? Jij? De user die met termen als "Gestapo-mod" loopt te strooien?
    Als je, zoals ik net al heb opgemerkt, normaal had gereageerd op vragen, had ik hier niemand Gestapo-mod genoemd. Als je zonder duidelijke uitleg, interactie met de users van BoF, of enige vorm van feedback naar aanleiding van vragen topics gaat verplaatsen, tja, dan moet je niet raar opkijken als je Gestapo-mod genoemd wordt.
    quote:
    Serieus. Op elke rel kom je af als een vlieg op stront.
    Welnee. Er zijn genoeg rellen waar ik het wel eens ben met de handelswijze. Dat ik toevallig bij elke rel van jullie aanwezig ben, komt gewoon door het feit dat ik het niet eens ben met de manier waarop jullie/jij dingen aanpakken.
    quote:
    Alleen in dit topic bemoei je je met de TVP-fetish van Edwinuss en de opmerking van Tain dat hij Paro en Rayman te onzichtbaar vindt. Je wilt geen discussie.
    Lees je wel? Ik wil juist wel discussie. Ik wil argumenten van jullie kant horen. Ik wil dat als wij die argumenten weerleggen, van jullie een reactie waarom je toch de dingen doet die je doet. Ik wil een reactie op onze reactie. Ik weet niet hoor, maar bij mijn weten is dat een discussie.
    quote:
    Je bent om zoek naar een publiek. En als je een keer wel "normaal" reageert ben je verontwaardigd/verbaasd dat er niet serieus op je wordt ingegaan. Wie heeft er nu een plaat voor de kop? Wederom: get a life.
    En wederom een sneer. Goed bezig kerel, je geeft echt het goede voorbeeld als mod! Kan vanaf nu Chocobo weer reageren? Die kan tenminste wel volwassen doen.
      vrijdag 18 september 2009 @ 10:24:46 #71
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_72867940
    De discussie is nu wel klaar toch? BoF zit nu in ONZ en ze hebben het daar ook gewoon naar hun zin? Als iedereen, zowel mod als user, nou gewoon wat moeite doet om van GAM een topic subforum te maken is er niets aan de hand.

En moeite doen houdt dus in dat je niet dom post. Als je een topic opent gooi je er bijvoorbeeld een screen en website in ofzo om je verhaal duidelijker te maken. Als je ergens reageert doe je dat inhoudelijk en ontopic. Tuurlijk kan er een keer wat offtopic gepost worden en is een kort SC moment in een willekeurig topic prima, maar let gewoon op wat je post. Zelfregulering moet mogelijk zijn toch? Volgens mij is de gemiddelde leeftijd in GAM 20+, ruim.

Niet zeiken en zeuren, maar leuk posten.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_72868082
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 10:15 schreef Bart het volgende:
    Ikke ikke ikke…
    Zoals een wijs man ooit zei: “It’s nice to want things”.

Maar goed, ik onderken dat hier sprake is van een verstoorde verhouding dus ik laat Cho voortaan wel op je “volwassen” posts reageren.
    pi_72891957
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 19:58 schreef Anne het volgende:

[..]

Amen.
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    [..]

Zo wijze woorden voor een koei
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef Bart het volgende:

[..]

DAAAAAAR.....

moet ik je wel enigszins gelijk in geven.
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 23:43 schreef Tain het volgende:

[..]

quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik zie dat een user als Koei bijvoorbeeld nu ook het BoF-topic heeft teruggevonden. Daar mag je mee in je handen klappen.
    Ik stel voor om dit topic te hernoemen naar "GAM FAQ en koei adoreer topic" Volgens mij is daar animo genoeg voor!
    pi_72892135
    Had BoF niet onder de Centrale Topics kunnen vallen? Was het ook uit de normale index gevallen en niemand had/heeft er last van Misschien idee voor de devvers dat users zelf een topic onder de centrale topics kunnen zetten, ben je gelijk van de SC af in de index lijst
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_72943050
    Zou een modje eventjes hier EVE Online #3 de TT willen aanpassen met #4 ipv #3?
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_72943644
    done.
      zondag 20 september 2009 @ 20:19:32 #77
    63192 ursel
    pi_72945082
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 19:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    done.
    Vallen we onder de centrale topics nu..
    pi_72945317
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef ursel het volgende:

[..]

Vallen we onder de centrale topics nu..
    dat niet.
      zondag 20 september 2009 @ 20:27:30 #79
    63192 ursel
    pi_72945406
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

dat niet.
    Ooh..
    pi_72980926
    Nope.
      maandag 28 september 2009 @ 23:21:46 #82
    182714 RitseB
    Walking like a lucky charm
    pi_73198340
    Kan een lief modje dit even veranderen Naar [GAM SC] Waar CraniuM faalt.
    [GAM SC] RitsteB Can you kick it?

en meteen even in Algemeen/Multi sub zetten ?
    Do androids dream of electric sheep?
      dinsdag 29 september 2009 @ 14:25:42 #83
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_73210070
    quote:
    Op maandag 28 september 2009 23:21 schreef RitseB het volgende:
    Kan een lief modje dit even veranderen Naar [GAM SC] Waar CraniuM faalt.
    [GAM SC #191] Waar CraniuM faalt en de rest zeurt!

en meteen even in Algemeen/Multi sub zetten ?
    Er is al het een en ander aangepast zie ik?
      dinsdag 29 september 2009 @ 15:45:55 #84
    182714 RitseB
    pi_73212587
    Nebo was met zijn knopjes aan het spelen
    pi_73339145
    Ik weet niet wat de gewoonte is in GAM, maar kan er misschien een apart PC-topic komen voor FIFA 2010?
    Het huidge topic ( FIFA 10 #3 Tijd voor een FOK toernooi ) kan dan misschien een topic voor een console worden voor dat spel?
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
    pi_73339176
    1 feedback:

De top 100 hebben we gehad, maar misschien een idee van de 100 slechtste games? Kheb mijn lijstje al klaar liggen
      zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:43:45 #87
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_73339880
    quote:
    Op zaterdag 3 oktober 2009 18:17 schreef -J-D- het volgende:
    Ik weet niet wat de gewoonte is in GAM, maar kan er misschien een apart PC-topic komen voor FIFA 2010?
    Het huidge topic ( FIFA 10 #3 Tijd voor een FOK toernooi ) kan dan misschien een topic voor een console worden voor dat spel?
    Ik zie zelf meer in een apart toernooi topic, dan dat je topics over het spel over verschillende platforms gaat verdelen.
      zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:30:56 #88
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_73342962
    quote:
    Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Aneurism het volgende:
    1 feedback:

De top 100 hebben we gehad, maar misschien een idee van de 100 slechtste games? Kheb mijn lijstje al klaar liggen
    Bij een top 100 van beste games weet je iig dat de genen die een lijstje maken de games daadwerkelijk gespeeld hebben, terwijl je bij een top 100 slechtste toch al snel een heleboel fanboy votes zou krijgen op games die als men ze uberhaupt al gespeeld hebben vaak onterecht op gegeven worden om een beetje te bashen/trollen.
    In dat opzicht zou je, als je al wil weten wat men de slechtste game vind, nog beter voor een toernooistrucutuur kunnen kiezen dan een structuur waarbij iedereen een lijstje mag opgeven.
    Ik heb op dit moment zelf geen tijd om zoiets in elkaar te zetten ,maar als iemand anders wel tijd heeft om iets dergelijks in elkaar te zetten en de stemmen te tellen, mag hij/zij gerust zn gang gaan iig

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 03-10-2009 22:13:13 ]
    pi_73360650
    PS3 Pricewatch #8 - 180 euro voor een PS3 met game!

Kan de aanbieding even uit de TT gehaald worden? Anders krijgen heel veel mensen valse hoop die de TT zien staan
    pi_73360695
    ok
    pi_73360714
    Danku
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:11:12 #92
    225308 Row-1
    'sup money?
    pi_73425529
    Sinds wanneer is het verboden om over warez te PRATEN? Dus geen links, namen, helemaal niks.
    pi_73425727
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 15:11 schreef Row-1 het volgende:
    Sinds wanneer is het verboden om over warez te PRATEN? Dus geen links, namen, helemaal niks.
    In een topic van een game komen melden dat de game illegaal verkrijgbaar is, of patsen hoe je hem hebt verkregen mag al tijden niet hoor.
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:22:43 #94
    225308 Row-1
    'sup money?
    pi_73425843
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 15:18 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

In een topic van een game komen melden dat de game illegaal verkrijgbaar is, of patsen hoe je hem hebt verkregen mag al tijden niet hoor.
    Ok, kan het begrijpen, maar zie het toch vaak gebeuren, maar goed. En als ik meld dat iemand door rood gefietst heeft, en dat je daar heel makkelijk door rood kunt fietsen? Wat dan?

Niet TE serieus nemen
      woensdag 7 oktober 2009 @ 13:57:05 #95
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_73456071
    Hi

kan een mod de TT misschien wijzigen in [XBOX 360] FIFA 10 TOERNOOI:Topic #2: Waar we ons splitsen van de massa

of iets dergelijks, aangezien er ook een apart PS3 Toernooi topic is.

FIFA 10 Toernooi Topic #2: Waar we ons splitsen van de massa

Thnx
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      woensdag 7 oktober 2009 @ 16:03:29 #96
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_73459794
    ^
    BUMP
    PieAir
      woensdag 7 oktober 2009 @ 16:48:15 #97
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_73461238
    done.
      woensdag 7 oktober 2009 @ 16:57:42 #98
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_73461485
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 16:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    done.
    Thnx
    PieAir
      woensdag 7 oktober 2009 @ 17:09:44 #99
    144926 Outpost76
    Possie is goed
    pi_73461815
    Kunnen jullie deze sluiten omdat : Dubbel.

Tevens ook t topic met t zelfde nr uit G&C naar online plaatsen.

BVD
    zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
    Outpost je bent een held _O_
      woensdag 7 oktober 2009 @ 17:13:50 #100
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_73461912
    done.
      woensdag 7 oktober 2009 @ 17:15:10 #101
    144926 Outpost76
    Possie is goed
    pi_73461940
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 17:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    done.
    Thx!
    zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
    Outpost je bent een held _O_
    pi_73476938
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 13:57 schreef jpg97 het volgende:
    Hi

kan een mod de TT misschien wijzigen in [XBOX 360] FIFA 10 TOERNOOI:Topic #2: Waar we ons splitsen van de massa

of iets dergelijks, aangezien er ook een apart PS3 Toernooi topic is.

[Xbox360] FIFA 10 Toernooi Topic #2: Waar we ons splitsen

Thnx
    Ik kijk het even aan. Als het in SC vervalt gaan ze beiden dicht.
      donderdag 8 oktober 2009 @ 11:53:32 #103
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_73482028
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 07:02 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik kijk het even aan. Als het in SC vervalt gaan ze beiden dicht.
    Je doet maar
    PieAir
      donderdag 8 oktober 2009 @ 12:21:10 #104
    65252 Bart
    pi_73482723
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 12:02 schreef Bart het volgende:
    Wil een modje de OP van het vorige deel hierin plakken? Dankjewel
    Voor jullie gemak nog even het linkje naar het eerste deel:
    Assassin's Creed II
      donderdag 8 oktober 2009 @ 12:25:49 #105
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_73482823
    Alstu.
      donderdag 8 oktober 2009 @ 12:27:07 #106
    65252 Bart
    pi_73482854
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 12:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    Alstu.
    Als je een lekker wijf was zou ik je zoenen
    pi_73541921
    zou een mod de op van het ps3 fifa toernooi willen veranderen (plaatjes wel laten staan)naar

Regels
    - Je kiest een team van maximaal 4,5 sterren
    - Je speelt 2 wedstrijden tegen elke tegenstander
    - GEEN landen teams
    - Alleen teams die nog niet gekozen zijn

Hoe kom ik er?
    Ga in het menu van Fifa 10 naar:
    - Online speltypen
    - Vrienden-competities
    - Meedoen aan competitie
    - Zoek vervolgens op 'GAM' en vervolgens verschijnt 'GAM TOERNOOI'
    - Wachtwoord gam
    - Plaats na het aanmelden in dit topic welk team + je psn naam

Deelnemers, psn, teams
    1. Dirkos1987 - dirkkoef10 - Man city
    2. mash - Mash-nl -Arsenal
    3. yes-yes - barrila - juventus
    4. Apekoek - frankwlf -fiorentina
    5. Masegate - ButsMG - Everton
    6. Dirk-Kuijt - Dirk-Kuijt - Bayern
    7. Flarss - Flarss - Olympique Lyon
    8. Ri-dge - Ri-dge - AC Milan
    9.Sodeju - Historik - Valencia
    10. Dhill0n - Dhill0n_Ajax - Ajax
    11. GieJay - Aston Villa
    12. Fukjoeman - roubain - Sevilla
    13. Stevenmac26- stevenmac26- Flamengo
    14. Roberto258 - RJW258 - Celtic
    15. mvm__ - mrcl__ - VfL Wolfsburg
    16.SubSun - CANGGIEE- club HSV
      zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:47:47 #108
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_73550905
    OP is aangepast
    pi_73648920
    kan iemand even mijn username wijzigen in de OP? Bedankt
    PlayStation Network topic #1.
    pi_73661999
    Left 4 Dead 2 - Verkopen

Was het niet handiger dat topic gewoon een schopje richting V&A te verkopen? Daarmee help je zo'n newbie wat meer dan alleen een slotje.
    Bijen zoemen
    De hei is paars
    Er zijn dus bloemen
    En touringcars
    pi_73662177
    quote:
    Op dinsdag 13 oktober 2009 21:40 schreef PP. het volgende:
    [TK] Pre-order Left 4 Dead 2

Was het niet handiger dat topic gewoon een schopje richting V&A te verkopen? Daarmee help je zo'n newbie wat meer dan alleen een slotje.
    je hebt gelijk.
    pi_73662660
    Ik sluit mij meteen even aan bij pp. Alleen ga ik nog even een stukkie verder. Ik heb het al vaker hier geopperd, maar er word niet op gereageerd. Laatste poging van mijn kant.

In het xbox topic maakte ik ook al een keer een opmerking:
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef Anne het volgende:
    Ik wil er eigenlijk een nieuw topic over openen, maar waarschijnlijk word ie dan toch op slot gegooid en word ik hierheen verwezen, dus:

Kan ik straks, als ik in Duitsland woon, eigenlijk nog wel spellen als Gears of War online spelen? Of zal een Microsoft niet gaan kijken vanuit welk land ik online speel (door middel van IP ofzo)?

(NB: Ik behou mijn eigen account gewoon, deze staat uiteraard op Nederland geregistreerd)
    Waarop het volgende door Chocobo werd gezegd:
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat er geen Duitsers zijn die Gears of War spelen. Duitsland verkoopt het niet, maar ik zie geen verbod dat je het niet mag spelen. Tevens zal Microsoft echt geen IP check doen op iemand die toevallig GoW2 speelt vanuit Duitsland,... dat is, als ze dat al standaard kunnen zien uiteraard.

PS,... je had hier gewoon een topic over kunnen openen hoor. Moet je ook gewoon doen ook overigens!
    En ik weet zeker dat als ik wel een topic had geopend, deze wel degelijk op slot zou worden gegooid met een verwijzing naar het centrale XBOX-topic. Want waarom mijn topic niet en deze wel?

[VRAAG] Welke moet ik kiezen?
    1 rood lampje op Xbox 360
    fifa10 online multiplayer
    Save game Titan quest
    Goedkope xbox live kaarten
    Super Mario Bros 1 vraagje (geen verwijzing, wel meteen een slotje zodra er een oplossing is gevonden voor een probleem. In menig ander subforum laten ze het topic wegzakken. Zo kan er in de toekomst, waarbij iemand via google bijvoorbeeld in dat topic terecht komt, nog eens een vraag stellen met betrekking tot dat onderwerp.)
    Crysis en Crysis Warhead savegame-files. Waar zitten ze? (idem)
    Xbox360 Headset probleem
    Welke moet ik gaan kiezen?
    Crap voor de Wii
    Vanavond Gamekings Diablo 3 Special.
    Goede ouwe tijden, Fifa 2000.
    Playstation Network Cards zijn er!
    Auto modificatie programma pc
    Fifa 010
    [PS3] Fifa 2009: promotie/degradatie?
    Playstation 3 kopen anno oktober 2009
    Sims 2 appartementsleven
    PSP laad niet meer op
    Gratis fan-made Metal-Gear movie (non-profit) is uit :
    Xbox 360 of PS3? (het ene modje post mee, het andere modje gooit hem op slot, goed afgestemd)
    Vreemde rode gloed op Xbox 360
    Welke PS3 games raad jij aan?
    Tv voor playstation 3

Ik dacht dat FOK! tegen centrale topics was? Zwaar irritant dit.
    pi_73662803
    Wii meest kindvriendelijke merk <- die moet ook op slot, kan makkelijk in het Wii-topic.
    Waarom willen zoveel mensen liever een PS3 FAT? <- die moet ook op slot, kan makkelijk in het PS3-topic.
      dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:00:50 #114
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_73662917
    quote:
    Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef Anne het volgende:
    Wii meest kindvriendelijke merk <- die moet ook op slot, kan makkelijk in het Wii-topic.
    Nu draaf je door. Dit is namelijk een topic van mij.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_73662957
    quote:
    Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nu draaf je door. Dit is namelijk een topic van mij.
    Dan een slot en een weekban voor de TS.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_73663014
    quote:
    Op dinsdag 13 oktober 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dan een slot en een weekban voor de TS.
    Inderdaad. Hoe dúrf je daar een nieuw topic voor te openen!!!!
    Daar gaat de overzichtelijkheid van de index van GAM.

!!
      dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:05:43 #117
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_73663193
    Bij sommige topics heb je wel een punt, maar sommige zijn zeker wel terecht gesloten.

Terecht: Fifa 010
    Onterecht: Goede ouwe tijden, Fifa 2000.

Verder mogen, wat mij betreft, de 360 vs PS3 topics ook wegblijven. Er zou een neutrale FAQ moeten komen ofzo.
      dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:06:08 #118
    182714 RitseB
    pi_73663218
    Ik ben het met anne eens dat er veel te veel word door gedraafd in 'het overzichtelijk houden' van GAM
    pi_73663295
    quote:
    Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Bij sommige topics heb je wel een punt, maar sommige zijn zeker wel terecht gesloten.

Terecht: Fifa 010
    Onterecht: Goede ouwe tijden, Fifa 2000.

Verder mogen, wat mij betreft, de 360 vs PS3 topics ook wegblijven. Er zou een neutrale FAQ moeten komen ofzo.
    Ssst. Sommigen zijn inderdaad wel terecht dicht, maar véél ook niet. Maar ik moet even mijn punt maken.
      dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:07:57 #120
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_73663320
    quote:
    Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Anne het volgende:

[..]

Ssst. Sommigen zijn inderdaad wel terecht dicht, maar véél ook niet. Maar ik moet even mijn punt maken.
    Ik zou wel een goeie mod zijn. Gek dat ze me nog niet gevraagd hebben!
    pi_73663703
    quote:
    Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik zou wel een goeie mod zijn. Gek dat ze me nog niet gevraagd hebben!
    Ik denk dat ze tegenwoordig eisen stellen aan een mod
    pi_73670759
    quote:
    Op dinsdag 13 oktober 2009 21:55 schreef Anne het volgende:
    Ik dacht dat FOK! tegen centrale topics was? Zwaar irritant dit.
    Persoonlijk weeg ik af hoeveel moeite de TS in de OP heeft gestoken, wat de kwaliteit van de reacties is en luiheid. Ofwel, had een simpele google opdracht ook geleid tot de oplossing?

Als ik een topic tegenkom met een simpele vraag waar de oplossing al is gegeven gaat hij ook op slot. Waarom moet hij anders openblijven?

Er zijn best zat topics die gewoon openblijven. Er zijn meer dan centrale topics. Bijvoorbeeld:

Welke game was jouw grootste tegenvaller?
    Half Life 2 Cinematic mod
    De moeilijkste spellen
    Het grote ''Grand Theft Auto'' memories topic.
    Singstar songpacks?

En idd. Ik sluit bagger omdat ik de index leesbaar wil houden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Strolie75 op 14-10-2009 07:00:06 ]
      woensdag 14 oktober 2009 @ 09:27:09 #123
    180648 iFries
    Fryske linkse boomknuffelaar
    pi_73672388
    Transport Tycoon / OpenTTD #30

Kan iemand hier de offtopic bagger van 125euro verwijderen?
    Frysk bloed tsjoch op!
    pi_73674126
    quote:
    Op woensdag 14 oktober 2009 06:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Persoonlijk weeg ik af hoeveel moeite de TS in de OP heeft gestoken, wat de kwaliteit van de reacties is en luiheid. Ofwel, had een simpele google opdracht ook geleid tot de oplossing?

Als ik een topic tegenkom met een simpele vraag waar de oplossing al is gegeven gaat hij ook op slot. Waarom moet hij anders openblijven?

Er zijn best zat topics die gewoon openblijven. Er zijn meer dan centrale topics. Bijvoorbeeld:

Welke game was jouw grootste tegenvaller?
    Half Life 2 Cinematic mod
    De moeilijkste spellen
    Het grote ''Grand Theft Auto'' memories topic.
    Singstar songpacks?

En idd. Ik sluit bagger omdat ik de index leesbaar wil houden.
    Volgens mij is het hier niet de bedoeling dat je mensen naar google of youtube (heb ik je meerdere malen zien doen) verwijst. Een vraag stellen (hoe dom de vraag ook is) mag naar mijn mening altijd.

En fijn voor de nieuwkomers dat je hun topics bagger vindt, maar je jaagt ze wel weg.
    Daarnaast sneeuwt een vraag onder in een centrale topic.
    En daarnaast vind je helemaal geen reet meer met de zoekfunctie, aangezien alles in de centrale topics staat.
    Dus nu krijg je in elk deeltje elke vraag weer opnieuw gesteld, want ook ik zou geen 300 delen willen teruglezen voor mijn headsetprobleempje.

Jullie maken het juist onoverzichtelijk.

En het antwoord op je vraag waarom een topic niet op slot moet na een oplossing heb ik al gegeven, misschien moet je mijn post nog eens lezen.

En het valt me op dat jij als enige mod hiermee bezig bent. Ik ben wel benieuwd naar de daadwerkelijke mening (en niet achter het standpunt van het andere modje staan omdat het moet) van de andere mods hierover.
    pi_73679780
    Persoonlijke aanvallen naar elkaar en slowchat weggehaald.
    Vooral zo doorgaan als jullie willen dat we je FB serieus nemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Strolie75 op 14-10-2009 22:41:46 ]
      woensdag 14 oktober 2009 @ 17:43:11 #126
    231865 Gabbylicious
    Fuck my nickname
    pi_73687520
    Football Manager #35

Kan een mod de 2010 demo even aankondigen in de TT?
    WOS'ser for life.
      woensdag 14 oktober 2009 @ 17:48:26 #127
    231865 Gabbylicious
    Fuck my nickname
    pi_73687661
    De demo is er al

Link staat in de lapo.
    WOS'ser for life.
    pi_73692190
    wat is GAM een kutplek geworden zeg

Tweaker mods
    Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
    - Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
    pi_73692457
    ow, en voor de rest:

Told you so
    - Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
    pi_73693203
    quote:
    Op woensdag 14 oktober 2009 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
    Persoonlijke aanvallen en slowchat weggehaald.
    Vooral zo doorgaan als jullie willen dat we je FB serieus nemen.
    Topmod!
      woensdag 14 oktober 2009 @ 21:09:02 #131
    65252 Bart
    pi_73694180
    quote:
    Op woensdag 14 oktober 2009 20:43 schreef Major-Balls het volgende:

[..]

Topmod!
    Strolie is nou eenmaal van de dreigementen, kan hij ook niets aan doen.
    pi_73694755
    Ik wil iets zeggen wat helemaal niet mag.. is daar een centraal topic voor?
      woensdag 14 oktober 2009 @ 21:23:09 #133
    65252 Bart
    pi_73694780
    quote:
    Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef Major-Balls het volgende:
    Ik wil iets zeggen wat helemaal niet mag.. is daar een centraal topic voor?
    Zet het in een spoiler
    pi_73694820
    quote:
    Op woensdag 14 oktober 2009 21:23 schreef Bart het volgende:

[..]

Zet het in een spoiler
    of maak een SC aan in ONZ
      woensdag 14 oktober 2009 @ 22:30:34 #135
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_73697766
    quote:
    Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef Bart het volgende:

[..]

Strolie is nou eenmaal van de dreigementen, kan hij ook niets aan doen.
    Toch is hij goed bezig
    pi_73720415
    Forza Motorsport 3 #4 The Definitive Forza Thread .

De laatste 2 posts van mij kunnen weg. Ging even wat mis
      donderdag 15 oktober 2009 @ 17:39:20 #137
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_73720497
    done.
    pi_73842860
    PS3 Pricewatch #8 - goedkope games en slims

Deze kan dicht trouwens, ik had deze heel snel aangemaakt om mensen op de hoogte te brengen van die bartsmit aanbieding, maar het blijkt dat er toch al wel nog een lopend PS3 pricewatch topic is. Dus deze is overbodig

Thanks
      maandag 19 oktober 2009 @ 19:53:22 #139
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_73855664
    Welke mod heeft van mijn Xbox 360 TT een homo TT gemaakt?
    pi_73855973
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Kan je zelf terugzien als modje zijnde
      maandag 19 oktober 2009 @ 20:02:20 #141
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_73856084
    Weet ik Maar wilde ff checken of hij er eerlijk voor uitkomt dat ie van piemels houdt
      maandag 19 oktober 2009 @ 20:20:22 #142
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_73856850
    Demon's Souls #5 Waar doodgaan normaal is!
    Moet ipv 5 deel 6 in de tt

Alvast bedankt voor het aanpassen
    Beatus vir qui suffert tentationem.
    PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
    Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
      donderdag 29 oktober 2009 @ 10:43:11 #143
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_74178842
    Wii omgebouwd

Lijkt me niet de bedoeling
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
      vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:25:23 #144
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_74233121
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Kon het niet laten
      donderdag 5 november 2009 @ 11:29:54 #145
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_74413585
    Kan er niet in een regel ingesteld worden dat er pas over games gepraat mag worden zodra de release er is ofzo? Zowel het 360-topic als het achievement-topic keren steeds weer naar een warez-discussie

Mensen die achievements posten die ze gehaald hebben in een game die ze gedownload hebben mogen bijvoorbeeld meteen een ban. Dat is gewoon uitlokking namelijk. Het verpest GAM een beetje op deze manier...

Bij NeoGAF gebeurt dat ook, deze week is er nog iemand geband omdat hij een zelf gemaakte videoreview postte van Modern Warfare 2 die hij gemaakt had met de gedownloade versie. En dat is niet meer dan terecht in mijn ogen. We willen zoiets gewoon niet in GAM toch?

Gooi het desnoods bij een FA neer, en laat hem/haar hier eens reageren of meelezen aangezien het modden in GAM op dit moment niet echt loopt.
    pi_74413707
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Kan er niet in een regel ingesteld worden dat er pas over games gepraat mag worden zodra de release er is ofzo? Zowel het 360-topic als het achievement-topic keren steeds weer naar een warez-discussie

Mensen die achievements posten die ze gehaald hebben in een game die ze gedownload hebben mogen bijvoorbeeld meteen een ban. Dat is gewoon uitlokking namelijk. Het verpest GAM een beetje op deze manier...

Bij NeoGAF gebeurt dat ook, deze week is er nog iemand geband omdat hij een zelf gemaakte videoreview postte van Modern Warfare 2 die hij gemaakt had met de gedownloade versie. En dat is niet meer dan terecht in mijn ogen. We willen zoiets gewoon niet in GAM toch?

Gooi het desnoods bij een FA neer, en laat hem/haar hier eens reageren of meelezen aangezien het modden in GAM op dit moment niet echt loopt.
    Hier ben ik het mee eens.
    pi_74413927
    quote:

je zou mod moeten worden
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_74414486
    quote:

Ik vind het lastig Gijs. Stelregel is dat het mag zolang er over de game wordt gepraat. En dus niet over hoe iemand er aan komt, waar je hem illegaal kunt vinden of het aan de praat krijgen van een warez-versie. Deze posts edit ik ook als ik ze tegenkom.

Helemaal niet meer over een game praten tot de dag van release lijkt me niet leuk. Waar kun je dan hypen? Iemand kan zijn ervaringen immers ook baseren op een review-versie of een preview op Internet (bijvoorbeeld QuickLook filmpjes op GiantBomb). Op NeoGAF draaien ze daar ook omheen hoor. Meestal gaat het officiele topic pas op de dag van release open, maar er zijn altijd andere topics over de game te vinden (demo, review, etc.).

Ik besef dat er een grijs gebied is, en dat mensen vaak (terecht) verontwaardigd reageren op iemand die vermoedelijk een illegale versie speelt. Ik grijp in als ik het zie.

Oh ja, er ligt wel een verzoek bij de FA's om het hele 360-topic naar ONZ te kicken.
      donderdag 5 november 2009 @ 12:01:23 #149
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_74414648
    Natuurlijk mag je hypen, demo versies bespreken en je ervaringen delen als je de game gespeeld hebt bij de plaatselijke Media Markt. Wat wél vervelend is, zijn mensen die achievements posten van een game die nog niet uit is (terwijl ze geen reviewer ofzo zijn) of posten 'ik heb 'm lekker al'. Er zijn vast meer users die hun games downloaden maar dat nooit vertellen, daar heb ik geen problemen mee omdat ik er geen last van heb. Ook al gun ik ze wel allemaal een slag met de banhammer.
    pi_74415029
    Achievement topic opgeschoond. Doe volgende keer aub een topicreport.
      donderdag 5 november 2009 @ 18:50:35 #151
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_74428835
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
    Lijstjes-topic.
    in Hoeveel/welke PS3 games heb je?

Waarom dicht?

Een lijstjes topic waar je zelf ook aan mee hebt gedaan... en het is geen SC-topic, want het draait ook als sinds 2007....
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_74430932
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Natuurlijk mag je hypen, demo versies bespreken en je ervaringen delen als je de game gespeeld hebt bij de plaatselijke Media Markt. Wat wél vervelend is, zijn mensen die achievements posten van een game die nog niet uit is (terwijl ze geen reviewer ofzo zijn) of posten 'ik heb 'm lekker al'. Er zijn vast meer users die hun games downloaden maar dat nooit vertellen, daar heb ik geen problemen mee omdat ik er geen last van heb. Ook al gun ik ze wel allemaal een slag met de banhammer.
    Hoe weet jij precies of mensen reviewer zijn? Hier op het forum lopen veel mensen rond die voor andere sites werken en dus wel al een review-exemplaar kunnen hebben. Moeten die dan voortaan zich eerst aanmelden bij de modjes als reviewer voor een andere site?

Ik begrijp je irritatie en deel die soms ook, maar deze maatregel schiet je niks mee op. Gewoon doodzwijgen dat soort mensen, dan hebben ze ook hun lolletje niet. Of in het geval van centrale platformtopics een zwarte lijst beginnen van downloaders kan misschien ook wel nut hebben.
      donderdag 5 november 2009 @ 21:20:48 #153
    232494 Boca_Raton
    Voor al uw no nonsense
    pi_74434441
    Er is een topic gemarkeerd als spam. Maar zowel in de naam van de user als in de topictitel staat de link nog. Blood-nog-wat. Moet dat niet ook weg?
    pi_74438549
    quote:
    Slotje in het MW2 topic, dat zijn toch echt 2 verschillende games.
    Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
    "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
    61% van alle statistieken zijn nutteloos.
    Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
    pi_74440629
    Waarom mag er geen apart console en PC topic komen voor MW2?

Iedereen wil het
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
    pi_74440658
    quote:
    Op vrijdag 6 november 2009 00:09 schreef Agiath het volgende:
    Waarom mag er geen apart console en PC topic komen voor MW2?

Iedereen wil het
    Die mag er wel zijn, en is er nu ook, alleen strollie heeft zich vergist en weet het veschil tussen mw1 en 2 niet
    Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
    "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
    61% van alle statistieken zijn nutteloos.
    Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
    pi_74442581
    Het zijn toch beide kutgames?
    Maar goed topic is weer open, had me idd vergist.
      dinsdag 10 november 2009 @ 19:08:08 #158
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_74581485
    Wat is dat voor trieste zaak? Het is toch het xbox topic daar mag ik het toch wel over mijn xbox hebben ofniet dan? Dat jij er klaar mee bent betekent niet dat er niet meer mensen zijn die het juist willen horen.
    Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
      dinsdag 10 november 2009 @ 19:30:11 #159
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_74582211
    jullie zijn wel snel met reageren.
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
      dinsdag 10 november 2009 @ 19:33:08 #160
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_74582307
    Denk je dat ik me ga haasten voor je Luister poep,... je verheerlijkt je paupergedrag.
    quote:
    Ben blij dat deze over een paar weken weer omgebouwd wordt
    Het is een flame,.... roept tevens op tot een onrustig topic! Heb al genoeg warezshit gedoe hier momenteel! Meer wil ik er niet over kwijt! Hou het lekker voor je!
      Redactie Games dinsdag 10 november 2009 @ 19:39:05 #161
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_74582479
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 19:33 schreef Chocobo het volgende:
    Denk je dat ik me ga haasten voor je Luister poep,... je verheerlijkt je paupergedrag.
    .....Kennedy
      dinsdag 10 november 2009 @ 19:42:15 #162
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_74582574
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 19:33 schreef Chocobo het volgende:
    [..]

Het is een flame,.... roept tevens op tot een onrustig topic! Heb al genoeg warezshit gedoe hier momenteel! Meer wil ik er niet over kwijt! Hou het lekker voor je!
    Dan kun je toch alleen die zin weghalen? En waarom NIET mijn plaatje weghalen, dat ik gebanned ben, maar wél mijn verhaaltje over dat ik alweer een nieuwe xbox heb? Blijkbaar vind JIJ het wel leuk dat ik gebanned ben maar niet leuk dat ik een nieuwe xbox heb? Wees dan consequent. Verder slaat je argument in het totaal nergens op, ik doe niets wat verboden is op het forum, alleen omdat jij het niet leuk vindt moet t maar weg.
    Écht slechte moderatie, écht slecht.
    pi_74582586
    Kleutergedrag is het. Als het zo doorgaat flikker ik dat hele k*ttopic naar ONZ.
      dinsdag 10 november 2009 @ 19:48:52 #164
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_74582787
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 19:42 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Dan kun je toch alleen die zin weghalen? En waarom NIET mijn plaatje weghalen, dat ik gebanned ben, maar wél mijn verhaaltje over dat ik alweer een nieuwe xbox heb? Blijkbaar vind JIJ het wel leuk dat ik gebanned ben maar niet leuk dat ik een nieuwe xbox heb? Wees dan consequent. Verder slaat je argument in het totaal nergens op, ik doe niets wat verboden is op het forum, alleen omdat jij het niet leuk vindt moet t maar weg.
    Écht slechte moderatie, écht slecht.
    Doe me een fucking lol joh!
      dinsdag 10 november 2009 @ 19:53:28 #165
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_74582927
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 19:48 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Doe me een fucking lol joh!
    Wat doe je nou tof, kom dan met inhoudelijke argumenten ipv zo;n domme link.
    pi_74583060
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 19:53 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Hoepel eens op.
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:01:03 #167
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_74583171
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hoepel eens op.
    Waarom zou ik ophoepelen? Ik kom hier toch voor FEEDBACK of niet dan? Of zit ik in het verkeerde topic?
    pi_74583194
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:01 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Waarom zou ik ophoepelen? Ik kom hier toch voor FEEDBACK of niet dan? Of zit ik in het verkeerde topic?
    Ja hoor. Doe maar Feedbacken tot je een ons weegt.
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:03:26 #169
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_74583246
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 19:53 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Of je kan gewoon even nadenken en bedenken dat opscheppen over een omgebouwde 360 niet echt werkt in een 360 topic
    The line is a dot to you!
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:04:19 #170
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_74583278
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:03 schreef kepler het volgende:

[..]

Of je kan gewoon even nadenken en bedenken dat opscheppen over een omgebouwde 360 niet echt werkt in een 360 topic
    Ik schepte nergens op.
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:01 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja hoor. Doe maar Feedbacken tot je een ons weegt.
    Ik wacht tot het xbox topic naar ONZ wordt gekickt, zoals jij al zei.
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:04:50 #171
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_74583297
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:01 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Er is geen enkele reden om het over je omgebouwde xbox te hebben, het levert alleen maar onnodige discussies op danwel vragen over het hoe en waarom, daarom is de uitgangsregel in GAM dat het ons als mods geen ruk uitmaakt hoe en op welke manier je aan je games komt/speelt, als je de discussie erbij dan ook maar achterwege laat.
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:11:01 #172
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_74583517
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Er is geen enkele reden om het over je omgebouwde xbox te hebben, het levert alleen maar onnodige discussies op danwel vragen over het hoe en waarom, daarom is de uitgangsregel in GAM dat het ons als mods geen ruk uitmaakt hoe en op welke manier je aan je games komt/speelt, als je de discussie erbij dan ook maar achterwege laat.
    Waarom vinden jullie het wél interessant dat ik geband ben? Een foto dat laat zien dat ik geband ben is wél interessant, maar dat ik erbij vermeld dat "ik alweer een nieuwe xbox heb" is niet interessant en wordt weggehaald?
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:12:11 #173
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_74583555
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:11 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Waarom vinden jullie het wél interessant dat ik geband ben? Een foto dat laat zien dat ik geband ben is wél interessant, maar dat ik erbij vermeld dat "ik alweer een nieuwe xbox heb" is niet interessant en wordt weggehaald?
    Dat was niet het enige dat in je post stond en dat weet je best.
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:19:13 #174
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_74583776
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat was niet het enige dat in je post stond en dat weet je best.
    Wél in de eerste. Die onder het plaatje. Stond alleen een zin bij: "Gelukkig ga ik deze snel weer ombouwen" ofzo.
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:25:39 #175
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_74583977
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:19 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Wél in de eerste. Die onder het plaatje. Stond alleen een zin bij: "Gelukkig ga ik deze snel weer ombouwen" ofzo.
    Zo zie je maar wat er van komt als er een onnodige zin bij staat.
    pi_74757221
    En in het pc topic van mw2 word ook genoeg gepraat over hacks en praktijken!

Grappig, mij waarschuwen voor iets wat ik niet doe en daar je oogjes dichtdoen!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      dinsdag 17 november 2009 @ 23:38:14 #177
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_74801242
    quote:
    Op maandag 16 november 2009 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
    En in het pc topic van mw2 word ook genoeg gepraat over hacks en praktijken!

Grappig, mij waarschuwen voor iets wat ik niet doe en daar je oogjes dichtdoen!
    Mwoah als ik elk linkje dat naar een linkje dat naar een linkje verwijst moet verwijderen zonder dat er ook maar op geageerd word kan ik wel bezig blijven.
    pi_74801376
    Tja, daar ben je mod voor hè.
      dinsdag 17 november 2009 @ 23:42:54 #179
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_74801445
    quote:
    Op dinsdag 17 november 2009 23:41 schreef Anne het volgende:
    Tja, daar ben je mod voor hè.
    Als er op Gamert een nieuwsbericht staat waar er over een hack gepraat word, moet je maar bij gamert gaan zeiken, alsof games.fok het ook zo nu en dan niet heeft over piraterijj

Als je daarbij verwacht dat ik bij iedere link nog eens 30 links ga aanklikken om iets illegaals te vinden kan GAM net zo goed opgedoekt worden. Niet dat dat te vergelijken valt met een topic dat verneukt word doordat er een paar personen om een of andere reden stoer willen doen door iedereen te laten weten dat ze console x gebrickt (laten) hebben, met welke achterliggende reden dan ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 18-11-2009 00:16:36 ]
    pi_74802908
    Ach gut, moet je het xbox 360 topic er weer bij halen? Sneu.
    Dat topic wordt juist verkloot door de vele (niet consequente) modacties.
    Als je er dan per se iets aan wilt doen, door alles te censuren, doe dat dan ook, maar niet half.

Daarnaast heb ik vrij weinig mensen stoer zien doen. De meeste geven aan dat ze de lul zijn, zeggen dat ze overstappen of een nieuwe xbox kopen en dawast. No big deal.
    Ik ben blij dat FOK!games die discussie wel laat loslopen.
      woensdag 18 november 2009 @ 08:37:12 #181
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_74805648
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 00:23 schreef Anne het volgende:
    Ach gut, moet je het xbox 360 topic er weer bij halen? Sneu.
    Dat topic wordt juist verkloot door de vele (niet consequente) modacties.
    Als je er dan per se iets aan wilt doen, door alles te censuren, doe dat dan ook, maar niet half.

Daarnaast heb ik vrij weinig mensen stoer zien doen. De meeste geven aan dat ze de lul zijn, zeggen dat ze overstappen of een nieuwe xbox kopen en dawast. No big deal.
    Ik ben blij dat FOK!games die discussie wel laat loslopen.
    Tot op zekere hoogte. Prima dat iemand zijn console heeft omgebouwd, zolang die persoon het maar niet gaat lopen promoten of expres gaat lopen kloten door te roepen dat hij of zij een bepaalde game al gespeeld heeft.

Zolang mensen dat niet doen boeit het me echt niet of ze een game legaal of illegaal spelen, is hun eigen keuze.
      woensdag 18 november 2009 @ 08:50:39 #182
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_74805823
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 08:37 schreef Rossdale het volgende:

Zolang mensen dat niet doen boeit het me echt niet of ze een game legaal of illegaal spelen, is hun eigen keuze.
    Je moet het afkeuren Rossdale.
      woensdag 18 november 2009 @ 09:02:22 #183
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_74806009
    Ik kan me er niet druk om maken
    pi_74808782
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 08:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte. Prima dat iemand zijn console heeft omgebouwd, zolang die persoon het maar niet gaat lopen promoten of expres gaat lopen kloten door te roepen dat hij of zij een bepaalde game al gespeeld heeft.

Dat doen ze ook niet. Het ging laatst om die specifieke bans. Daar werd even over gebabbeld. En ineens was alles weg. Toen gingen we door en dat werd niet verwijderd.

De rest, wat jij hierboven aangeeft, mag best verwijderd worden, maar dit was zelfs 'nieuwswaardig'.
      woensdag 18 november 2009 @ 11:00:54 #185
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_74809033
    Ik reageerde op het FOK!games gedeelte van je post he
    pi_74809287
    Ah okay, nouja, deze discussie mag dus niet eens in GAM besproken worden;

Tot een miljoen mensen geband van Xbox Live

En da's van de zotte. .
      woensdag 18 november 2009 @ 11:14:53 #187
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_74809501
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 11:08 schreef Anne het volgende:

En da's van de zotte. .
    Die discussie daar is gewoon een discussie. Op het forum heb je allemaal randdebielen met een gemodde Xbox die lopen te klagen. Dat is een groot verschil.

Als die dwazen in een eigen topic zouden zitten zou dat al veel uitmaken omdat ze dan het gewone 360-topic niet bevlekken met hun vieze gedrag
    pi_74809605
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 11:08 schreef Anne het volgende:

En da's van de zotte. .
    Open er een topic over in plaats van zo te lopen zeiken zou ik zeggen!

Het gezeur van de bans is gehaald uit het MW2-topic, niet uit het centrale 360-topic omdat afgesproken is dat we in specifieke game-topics alleen over de game praten. Over warez wordt gewoon niet gepost, vooral omdat het alleen maar discussie over of warez nu wel of niet illegaal zijn oplevert. In GAM hebben we het over games, niet hoe je eraan komt of hoe stoer het is dat je hem 2 weken voor de release wel niet kunt spelen.
    pi_74809607
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die discussie daar is gewoon een discussie. Op het forum heb je allemaal randdebielen met een gemodde Xbox die lopen te klagen. Dat is een groot verschil.

Als die dwazen in een eigen topic zouden zitten zou dat al veel uitmaken omdat ze dan het gewone 360-topic niet bevlekken met hun vieze gedrag
    Je liegt !!
    Er werden ook vragen gesteld zoals deze; Xbox gebanned, saves & gametag weg?
    pi_74809681
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 11:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Open er een topic over in plaats van zo te lopen zeiken zou ik zeggen!

Het gezeur van de bans is gehaald uit het MW2-topic, niet uit het centrale 360-topic omdat afgesproken is dat we in specifieke game-topics alleen over de game praten. Over warez wordt gewoon niet gepost, vooral omdat het alleen maar discussie over of warez nu wel of niet illegaal zijn oplevert. In GAM hebben we het over games, niet hoe je eraan komt of hoe stoer het is dat je hem 2 weken voor de release wel niet kunt spelen.
    In GAM heb je het ook over consoles. En in het 360-topic is wel degelijk geedit.

En daarnaast; die wordt toch meteen geslot met een;

woensdag 18 november 2009 @ 11:19:47 #191
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_74809696
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 11:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Je liegt !!
    Er werden ook vragen gesteld zoals deze; Xbox gebanned, saves & gametag weg?
    Goed voorbeeld, binnen een paar posts gaat het over KPD Terecht gesloten dus
    pi_74809736
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Goed voorbeeld, binnen een paar posts gaat het over KPD Terecht gesloten dus
    Dat doet TS niet, schattebout. Dan moeten de mods die posts even weghalen.
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 13:41 schreef Slicky het volgende:
    ja ff terug naar me probleem aub
    pi_74809773
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 11:19 schreef Anne het volgende:

[..]

In GAM heb je het ook over consoles. En in het 360-topic is wel degelijk geedit.

En daarnaast; die wordt toch meteen geslot met een;

[ afbeelding ]
    Dat gaat over het oplossen van de gevolgen van een ban. Niet alleen gaan we hem daar niet bij helpen, het is ook een dikke vette gunt!
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 11:20 schreef Anne het volgende:
    Dan moeten de mods die posts even weghalen.
    Ik "moet" helemaal niks.

En wat loop je toch te zeiken mens? Is het weer die tijd van de maand? Ga je tampon wisselen ofzo en hou je snavel.
    pi_74810003
    Dus in dat topic mag je die persoon niet helpen, maar in het centrale xbox 360 topic weer wel.
    Raar hoor. Heel apart.

En wie loopt hier te zeiken? Jij loopt continu te zeiken en met slotjes te smijten.
    Heb je thuis niks te zeggen ofzo? Knurft.
    pi_74810143
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 11:27 schreef Anne het volgende:
    Dus in dat topic mag je die persoon niet helpen, maar in het centrale xbox 360 topic weer wel.
    Raar hoor. Heel apart.
    In dat ONZ-waardig topic kom ik niet zo vaak. Gewoon niet gezien dus. Anders was het daar ook gedelete.
    quote:
    En wie loopt hier te zeiken? Jij loopt continu te zeiken en met slotjes te smijten.
    Heb je thuis niks te zeggen ofzo? Knurft.
    Ja, omdat ik thuis niks te vertellen heb vind ik het leuk om als kleuterjuf in GAM te moeten optreden. Ik wou dat het niet hoefde.

Zoek een ander forum als het je niet bevalt. www.viva.nl ofzo. Daar zitten allemaal van die verongelijkte wijven.
      woensdag 18 november 2009 @ 11:37:09 #196
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_74810348
    Kinders! Nokken nou

Niet over warez lullen, over gebande xboxen is prima zolang het maar niet verheerlijkt wordt of storend. Indien het storend wordt dan merk je dat aan het verwijderd worden van posts nadat de hint duidelijk moet zijn dat er genoeg geluld is over dat onderwerp.

Nu braaf zijn en mekaar met rust laten, want ik ben dit kinderachtige gedoe beu!
    pi_74810535
    Tyf jij eens op naar je spelletjes startpagina!
    pi_74810638
    Oh ja, mensen naar andere websites verwijzen. Doe je ook heel vaak inderdaad .
      Redactie Games woensdag 18 november 2009 @ 11:47:00 #199
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_74810737
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef Anne het volgende:
    Oh ja, mensen naar andere websites verwijzen. Doe je ook heel vaak inderdaad .
    Sjoooohhh
    .....Kennedy
    pi_74812234
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
    In dat ONZ-waardig topic kom ik niet zo vaak. Gewoon niet gezien dus. Anders was het daar ook gedelete.
    Als het zo ONZ-waardig is is het dan geen tijd om er iets aan te gaan doen?
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      woensdag 18 november 2009 @ 12:37:10 #201
    65252 Bart
    pi_74812405
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:31 schreef Tain het volgende:

[..]

Als het zo ONZ-waardig is is het dan geen tijd om er iets aan te gaan doen?
    Ik zou het naar ONZ gooien. Sterker nog, ik zou alle topics in GAM naar ONZ gooien als ik het voor het zeggen had. Wordt de topiclist een stuk overzichtelijker van.
    pi_74812429
    en kan al dat geklaag hier niet in KLB?

opgelost slotje
    pi_74812466
    Ja, we kunnen GAM wel opdoeken.
    pi_74813149
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:37 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik zou het naar ONZ gooien. Sterker nog, ik zou alle topics in GAM naar ONZ gooien als ik het voor het zeggen had. Wordt de topiclist een stuk overzichtelijker van.
    Ach getver...ben jij ook weer geunbanned? Wat gaat een maand snel voorbij.
      woensdag 18 november 2009 @ 13:03:09 #205
    248025 Pettigrew81
    do re mi solativeren
    pi_74813241
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[..]

Is dat niet de reden waarom je er juist vaker had moeten zijn? Sorry maar dit klinkt behoorlijk tegenstrijdig
    It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
    [i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
    Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
    Just broke my personal record for most consecutive days lived.
      woensdag 18 november 2009 @ 13:03:31 #206
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_74813255
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef Strolie75 het volgende:

En wat loop je toch te zeiken mens? Is het weer die tijd van de maand? Ga je tampon wisselen ofzo en hou je snavel.
    Die is goed

Mag ik die als sig
      woensdag 18 november 2009 @ 13:04:00 #207
    65252 Bart
    pi_74813269
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 13:00 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ach getver...ben jij ook weer geunbanned? Wat gaat een maand snel voorbij.
    Wat ben jij nou weer voor faalhaas, je banverzoek is nooit goed doorgekomen bij de FA's
      woensdag 18 november 2009 @ 13:04:48 #208
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_74813293
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 13:04 schreef Bart het volgende:

[..]

Wat ben jij nou weer voor faalhaas, je banverzoek is nooit goed doorgekomen bij de FA's
    Dus heb je nog een maand tegoed !!

pi_74813321
    het riekt hier naar peopleskills
    pi_74813428
    quote:

[..]

Je was me voor. Blijkbaar is GAM niet het enige forum waar je je niet kunt gedragen.
      woensdag 18 november 2009 @ 13:11:20 #211
    65252 Bart
    pi_74813531
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je was me voor. Blijkbaar is GAM niet het enige forum waar je je niet kunt gedragen.
    Oh? Vertel...
      woensdag 18 november 2009 @ 13:12:54 #212
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_74813591
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 13:11 schreef Bart het volgende:

[..]

Oh? Vertel...
    Je zit wel vaak op de relstoel Bart
      Redactie Games woensdag 18 november 2009 @ 13:13:23 #213
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_74813611
    quote:

[..]

Oh? Vertel...
    Ben jij vroeger vaak gepest of wa ?
    .....Kennedy
      woensdag 18 november 2009 @ 13:13:26 #214
    65252 Bart
    pi_74813613
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je zit wel vaak op de relstoel Bart
    Rel? Was er een rel dan? Wat heb ik nu weer gemist
      woensdag 18 november 2009 @ 13:13:56 #215
    65252 Bart
    pi_74813634
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 13:13 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ben jij vroeger vaak gepest of wa ?
    Wie niet... Maar wat heeft dat ermee te maken?
    pi_74813644
    quote:

[..]

Oh? Vertel...
    Ow wacht, ik ben in de war met Edwinuss. Ook zo'n klapjosti. Ik haal jullie altijd door elkaar. Sorry hoor.
    Maar blij om te zien dat je FB nog steeds kunt vinden.
      woensdag 18 november 2009 @ 13:15:45 #217
    65252 Bart
    pi_74813689
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ow wacht, ik ben in de war met Edwinuss. Ook zo'n klapjosti. Ik haal jullie altijd door elkaar.
    quote:

[..]

Wat ben jij nou weer voor faalhaas
    quote:
    Ik kom altijd weer even kijken als ik in My AT zie dat jij hier gepost hebt
      Redactie Games woensdag 18 november 2009 @ 13:15:52 #218
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_74813694
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 13:13 schreef Bart het volgende:

[..]

Wie niet... Maar wat heeft dat ermee te maken?
    Zeiken op de allerkleinste dingetjes die niemand iets interesseert. Je doet het er express voor, alsof je iets wil 'terugpakken' voor je verleden
    .....Kennedy
      woensdag 18 november 2009 @ 13:15:58 #219
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_74813697
    quote:

[..]

Ow wacht, ik ben in de war met Edwinuss. Ook zo'n klapjosti. Ik haal jullie altijd door elkaar. Sorry hoor.
    Dit is wel ultiem hard
    pi_74813754
    quote:

[..]

gast, wat probeer jij te bereiken door iedereen maar lukraak af te zeiken?
      woensdag 18 november 2009 @ 13:19:55 #221
    65252 Bart
    pi_74813844
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef Misan het volgende:

[..]

gast, wat probeer jij te bereiken door iedereen maar lukraak af te zeiken?
    Dat is stoere praat, jeweetz. Dan voelt Strolie zich weer helemaal de man. Kan ie 's avonds tijdens het eten weer over praten met het vrouwtje.
    pi_74813885
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat is stoere praat, jeweetz. Dan voelt Strolie zich weer helemaal de man. Kan ie 's avonds tijdens het eten weer over praten met het vrouwtje.
    oh ja quasi de man uithangen om aan zijn gerief te komen
    pi_74813914
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef Bart het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik kom altijd weer even kijken als ik in My AT zie dat jij hier gepost hebt
    Ach, wat is falen?

Is het je dag vullen met verzuurd zeiken op kleine dingen op een online forum omdat je van mening bent dat je het gedurende je (erg korte) modtijd beter deed? Of het het niet uit elkaar kunnen houden van users die je aan je reet kunnen roesten? You tell me. Of haal ik je nu weer met iemand door elkaar en ben je nooit mod geweest?

Maar goed, laat ik het goede voorbeeld geven en zelf ophouden met deze slowchat, hoe leuk ook.
      woensdag 18 november 2009 @ 13:23:02 #224
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_74813947
    Jeetje! Mensen,.... respect respect! Het hoeft allemaal niet zo te gaan. Gewoon normaal met elkaar omgaan zolang het kan!
    pi_74813989
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 13:23 schreef Chocobo het volgende:
    Jeetje! Mensen,.... respect respect! Het hoeft allemaal niet zo te gaan. Gewoon normaal met elkaar omgaan zolang het kan!
      woensdag 18 november 2009 @ 13:28:10 #226
    65252 Bart
    pi_74814134
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ach, wat is falen?

Is het je dag vullen met verzuurd zeiken op kleine dingen op een online forum omdat je van mening bent dat je het gedurende je (erg korte)
    Wie is hier nou verzuurd, met dit soort sneren de hele tijd? Je reactie naar Anne sloeg ook al nergens op, met je tampons. Ronduit asociaal eigenlijk.
    quote:
    modtijd beter deed? Of het het niet uit elkaar kunnen houden van users die je aan je reet kunnen roesten?
    Lijkt me een van de belangrijkste dingen als mod, ken je users.
    quote:
    You tell me. Of haal ik je nu weer met iemand door elkaar en ben je nooit mod geweest?
    En weer van die stoere sneren.
    quote:
    Maar goed, laat ik het goede voorbeeld geven en zelf ophouden met deze slowchat, hoe leuk ook.
    Als je het goede voorbeeld had willen geven, dan was je nooit begonnen met die praat van je, en gewoon professioneel feedback blijven geven, in plaats van users op de man aan te vallen.
    pi_74814352
    Beste Bart,

Dank je voor je nuttige feedback. Ik zal je quotes uitprinten en gedurende mijn dagelijkse moment van bezinning eens rustig doorlezen en (laten) absorberen. Hieruit kun je al afleiden hoeveel belang ik aan je mening hecht. Hopelijk heb je nog meer nuttige tips waar ik mijn voordeel mee kan doen. Liefst voor komende vrijdag, want donderdagavond ga ik Grieks eten.

Met vriendelijke groeten,

Strolie75
      Redactie Games woensdag 18 november 2009 @ 13:35:16 #228
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
      woensdag 18 november 2009 @ 14:23:48 #229
    65252 Bart
    pi_74816021
    quote:
    @ mods: haal deze reactie dan ook weg als je alle SC weghaalt
      Redactie Games woensdag 18 november 2009 @ 14:25:27 #230
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_74816079
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 14:23 schreef Bart het volgende:

[..]

@ mods: haal deze reactie dan ook weg als je alle SC weghaalt
    Ach alle SC, het geeft ongeveer jouw werkwijze op het internet weer, handig voor nieuwe users.
    .....Kennedy
      woensdag 18 november 2009 @ 14:30:31 #231
    65252 Bart
    pi_74816247
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ach alle SC, het geeft ongeveer jouw werkwijze op het internet weer, handig voor nieuwe users.
      woensdag 18 november 2009 @ 15:15:10 #232
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_74818041
    Strolie je doet het goed! Gewoon flink er boven zitten en schoonvegen.
    pi_74830570
    quote:
    Op dinsdag 17 november 2009 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Mwoah als ik elk linkje dat naar een linkje dat naar een linkje verwijst moet verwijderen zonder dat er ook maar op geageerd word kan ik wel bezig blijven.
    een link verwijst meestal maar naar 1 pagina!
    En niet op gereageerd word? Er waren genoeg mensen die zich afvroegen hoe het moest.

Nja jammer dat mod zijn dus eigenlijk niks betekent!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
      woensdag 18 november 2009 @ 20:56:45 #234
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_74830910
    Ik moet altijd zo hard lachen om dit topic
      woensdag 18 november 2009 @ 21:02:48 #235
    182714 RitseB
    pi_74831128
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 20:56 schreef Gamer_V het volgende:
    Ik moet altijd zo hard lachen om dit topic
    QFT
      donderdag 26 november 2009 @ 17:25:31 #236
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_75026227
    Op de GAM site hé?

Hoe presteren jullie ontzettende drama sukkels om het elke keer weer over pc vs. console te hebben? Echt kk sneu is dat. Staat er in de titel: Mass effect 2 geen DRM

Gaat het gebash gewoon dus over die discussie
    Ergo, het is offtopic dus ik zou al die kneuzen gewoon een note geven oid.
    pi_75026652
    Je moet hier zijn: [FOK!games] feedback, verzuring en complimenten

(alleen is deze nu even op slot)
      vrijdag 27 november 2009 @ 17:20:33 #238
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_75061911
    hallo.

waarom hier een slotje op? Website van noobs die NES games etc spelen

bedankt.
    't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
    pi_75061942
    Omdat het bagger is.
      vrijdag 27 november 2009 @ 17:22:11 #240
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_75061952
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 17:21 schreef Strolie75 het volgende:
    Omdat het bagger is.
    hoezo is het bagger? het is gewoon een serieuze vraag...
    't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
    pi_75061964
    Ok. Ik zal een serieus antwoord geven.

Vage OP. En die filmpjes kun je op youtube vinden.

Bij deze een antwoord op je vraag, Ik ga er verder niet over in discussie.
      vrijdag 27 november 2009 @ 17:23:36 #242
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_75061977
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 17:22 schreef Strolie75 het volgende:

ja ik kan het niet beter uitleggen.

en die filmpjes kon ik niet op youtube vinden, ik heb al uren lopen zoeken.
      vrijdag 27 november 2009 @ 17:25:56 #243
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_75062036
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 17:22 schreef Strolie75 het volgende:

Bij deze een antwoord op je vraag, Ik ga er verder niet over in discussie.
    is dit het feedback topic of is dit het "ik heb gelijk ik doe geen moeite om een conflict op te lossen"-topic?
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:09:23 #244
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_75071013
    Strolie is vroeger een communisten jager geweest dat kan er iets mee te maken hebben..
      zondag 29 november 2009 @ 13:06:50 #245
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_75107079
    Voor 10 Euro open ik je topic weer
      zondag 29 november 2009 @ 16:41:55 #246
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_75113162
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
    pi_75256206
    Gedownloade games mag je niet over praten!
    Oke, akkoord!

Maar je mag wel over gedownloade films ouwenhoeren en vragen stellen?
    Dat is naar mijn mening het zelfde wereldje!
      donderdag 3 december 2009 @ 22:51:18 #248
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_75265402
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Gedownloade games mag je niet over praten!
    Oke, akkoord!

Maar je mag wel over gedownloade films ouwenhoeren en vragen stellen?
    Dat is naar mijn mening het zelfde wereldje!
    Het is niet de bedoeling dat er op FOK! over downloads gesproken wordt inderdaad. Ik heb Messenga er via de PM op aangesproken.
    pi_75265580

oh.. en euh.. kan het GAM forum astublieft wat overzichtelijker?
    pi_75265745
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef Major-Balls het volgende:

oh.. en euh.. kan het GAM forum astublieft wat overzichtelijker?
    wat is er niet overzichtelijk dan?
    pi_75265945
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 22:59 schreef Misan het volgende:

[..]

wat is er niet overzichtelijk dan?
    Dat gedeelte snap ik zelf ook nog steeds niet Moet je bij de modjes wezen
    pi_75267442
    jij geeft aan dat het overzichtelijker kan, maar wàt precies weet je niet?
    pi_75267509
    Ik stel voor om alle topics voortaan op alfabetische volgorde te zetten! Dat is overzichtelijk!
      donderdag 3 december 2009 @ 23:47:14 #254
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_75267622
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 23:43 schreef koei het volgende:
    Ik stel voor om alle topics voortaan op alfabetische volgorde te zetten! Dat is overzichtelijk!
    totdat je voor iedere multi-platform game 5 topics inc tagjes hebt natuurlijk en je niet door mag verwijzen naar dat centrale topic van die game omdat dat een specifieke vraag onbeantwoord laat.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 04-12-2009 01:00:06 ]
      vrijdag 4 december 2009 @ 07:08:03 #255
    65252 Bart
    pi_75271639
    Ik stel voor dat we één topic maken waar alles in staat! En dan ook de limiet van 300 posts eraf, zodat we eeuwig door kunnen posten in het übertopic. Superoverzichtelijk!
      vrijdag 4 december 2009 @ 11:26:31 #256
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_75276369
    Waarom is de tag weg gehaald bij het GoW topic? Niet iedereen werkt met subfora... En zet de titel eens gewoon terug naar trilogie
    pi_75276491
    We halen al een tijdje alle tags weg uit (niet centrale) topictitels. Dat maakt de index wat beter leesbaar.
    En 4 delen zijn een quadrilogy. Maar als je wilt maak ik er wel weer trilogie van.
      vrijdag 4 december 2009 @ 11:33:33 #258
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_75276627
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
    We halen al een tijdje alle tags weg uit (niet centrale) topictitels. Dat houdt de index wat overzichtelijker.

En 4 delen zijn een quadrilogy.
    Wat een onzin, een tag maakt duidelijk voor welke console de games zijn en dus duidelijk.
    Daarnaast is het een trilogie met een prequel. Vergelijkbaar met LotR en the Hobbit.
    Dus, allebei weer terugzetten aub.
    pi_75276693
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat een onzin, een tag maakt duidelijk voor welke console de games zijn en dus duidelijk.
    Daarnaast is het een trilogie met een prequel. Vergelijkbaar met LotR en the Hobbit.
    Dus, allebei weer terugzetten aub.
    Trilogie weer teruggezet. Tags blijven weg.
    Niet iedereen gebruikt Bookmarks, maar toch halen we "tvp's" weg als we ze tegenkomen. Zelfde geldt voor tags.
      vrijdag 4 december 2009 @ 11:38:00 #260
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_75276789
    Er zijn ook tags voor de MW2 topics
    pi_75276882
    Persoonlijk vind ik het juist onoverzichtelijker zonder de tags... Gebruik zelf AT en MyAT vrij veel en dan zie je nu dus ook niet meer voor welk platform een topic is...
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_75276887
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Er zijn ook tags voor de MW2 topics
    Waar dat dan? Onder tags versta ik trouwens [ ] voor de TT. Tussen haakjes erachter is geen probleem. Ik heb (PS3) aan je TT toegevoegd. Blij nu?
      vrijdag 4 december 2009 @ 11:41:51 #263
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_75276929
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 11:40 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Waar dat dan? Onder tags versta ik trouwens [ ] voor de TT. Tussen haakjes erachter is geen probleem. Ik heb (PS3) aan je TT toegevoegd. Blij nu?
    Nee, want de GoW serie is er voor verschillende consoles
    pi_75276993
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Nee, want de GoW serie is er voor verschillende consoles
    (PS3) weggehaald.

vrijdag 4 december 2009 @ 11:46:35 #265
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_75277113
    The line is a dot to you!
    pi_75277164
    wel snelle service
    pi_75277192
    Tip voor Sinterklaas:

vrijdag 4 december 2009 @ 11:55:34 #268
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_75277423
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
    Tip voor Sinterklaas:

[ afbeelding ]
    Doe er maar lacherig over, maar ik wil niet dat er aan mijn topictitels gekloot wordt. Het is goddomme geen V&A! Typo's, spelfouten, prima, maar dit soort zaken nee.
    pi_75277475
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Doe er maar lacherig over, maar ik wil niet dat er aan mijn topictitels gekloot wordt. Het is goddomme geen V&A! Typo's, spelfouten, prima, maar dit soort zaken nee.
    pi_75277675
    quote:
    Als een TT tags bevat, of tot onduidelijkheid kan leiden, dan wordt hij aangepast.
      Redactie Games vrijdag 4 december 2009 @ 12:03:58 #271
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_75277730
    quote:

[..]

.....Kennedy
      vrijdag 4 december 2009 @ 12:06:36 #272
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_75277832
    Maar waarom is een tag onduidelijk dan? Naar mijn mening maakt een tag het alleen maar duidelijker...

Als we strax topics hebben voor No More Heroes op de next gen consoles wil ik dat Wii gespuis er niet bij hebben. Dus dan is: [PS3/360] No More Heroes duidelijker dan No More Heroes.

Als je dan aankomt met 'Tussen haakjes erachter is geen probleem.' is dat een beetje gek aangezien dat gewoon hetzelfde is, maar dan er achter in plaats van er voor. Als tags VOOR de titel komen is dat duidelijker zelfs! Dan heb je alles netjes op een rijtje onder elkaar staan aangezien niet alle topictitels even lang zijn...
    pi_75277968
    Vind ik niet.

[Tags] weghalen was een idee van Cho. En we hebben het toentertijd op een avond gedaan. Verschil tussen voor en na was echt een stuk fijner leesbare index. Mensen lezen nu eenmaal van links naar rechts. Plus, dat haakjes niet altijd hoeven.

Waarom wil je de Wii-mensen niet bij een No More Heroes topic? Is toch dezelfde game?
      Redactie Games vrijdag 4 december 2009 @ 12:13:00 #274
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_75278043
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
    Vind ik niet.

[Tags] weghalen was een idee van Cho. En we hebben het toentertijd op een avond gedaan. Verschil tussen voor en na was echt een stuk fijner leesbare index. Mensen lezen nu eenmaal van links naar rechts. Plus, dat het niet altijd hoeft. Waarom wil je de Wii-mensen niet bij een No More Heroes topic? Is toch dezelfde game?
    PC en Xbox 360/ps3 snap ik wel, want PC zitten alleen maar te zeggen, ja mijn videokaart! En dat is irritant.
    .....Kennedy
    pi_75278063
    Saves op je HDD back-uppen (360)

Fijn dat ie gesloten is hoor, maar in het xbox 360 heb ik het al 2x gevraagd en niemand reageert, dus dacht ik; open ik wel een apart topic...
    pi_75278077
    quote:
    Waarom wil je de Wii-mensen niet bij een No More Heroes topic? Is toch dezelfde game?
    Als ik daarop in mag haken.
    Een tijdje terug vroeg ik of er een apart FIFA 2010 PC topic mocht komen.
    De reden daarvoor was tweeledig:
    1) Op die manier kan je met elkaar afspreken om online te spelen, zonder steeds tot de conclusie te komen dat dat niet kan omdat ze het op een ander systeem spelen.
    2) het gebash richting PC-gamers wordt een stukje minder aangezien die een eigen hoekje hebben.

Helaas was het antwoord toen nee
    pi_75278266
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Wessiej het volgende:
    PC en Xbox 360/ps3 snap ik wel, want PC zitten alleen maar te zeggen, ja mijn videokaart! En dat is irritant.
    Precies. PC en console versie van één game wil ik nog wel splitsen. Vooral omdat PC-bezitters altijd erg specifieke vragen hebben over drivers, videokaarten, servers, etc. Maar om nou per console een eigen topic te gaan maken is onzin. Fanboys moeten eens uit de zandbak komen en gewoon op een normale manier met elkaar spreken over de game in kwestie. En om nu (PS3) voor een bekende exclusieve als God of War te zetten is onzin. Iedereen weet toch wel dat dat een Playstation exclusive is. En anders staat het wel in de OP.
    pi_75278331
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef -J-D- het volgende:
    Als ik daarop in mag haken.
    Een tijdje terug vroeg ik of er een apart FIFA 2010 PC topic mocht komen.
    De reden daarvoor was tweeledig:
    1) Op die manier kan je met elkaar afspreken om online te spelen, zonder steeds tot de conclusie te komen dat dat niet kan omdat ze het op een ander systeem spelen.
    2) het gebash richting PC-gamers wordt een stukje minder aangezien die een eigen hoekje hebben.

Helaas was het antwoord toen nee
    Reden was dat er al een apart topic was om online games af te spreken.
    pi_75278341
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef -Dries- het volgende:
    Saves op je HDD back-uppen (360)

Fijn dat ie gesloten is hoor, maar in het xbox 360 heb ik het al 2x gevraagd en niemand reageert, dus dacht ik; open ik wel een apart topic...
    Google eens zou ik zeggen.
      vrijdag 4 december 2009 @ 12:30:38 #280
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_75278664
    quote:
    Vind ik niet.

[Tags] weghalen was een idee van Cho. En we hebben het toentertijd op een avond gedaan. Verschil tussen voor en na was echt een stuk fijner leesbare index. Mensen lezen nu eenmaal van links naar rechts. Plus, dat haakjes niet altijd hoeven.
    Ik geef het een kans en ik verzin er wel wat op zodat het een mooie compromis wordt. Bedankt voor je snelle feedback steeds!
      vrijdag 4 december 2009 @ 12:31:24 #281
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_75278695
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 12:03 schreef Wessiej het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Gaaf plaatje
    The truth was in here.
    pi_75278910
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 12:20 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Reden was dat er al een apart topic was om online games af te spreken.
    Hmmmz, die kan en kon ik niet vinden.
    pi_75280358
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Precies. PC en console versie van één game wil ik nog wel splitsen. Vooral omdat PC-bezitters altijd erg specifieke vragen hebben over drivers, videokaarten, servers, etc. Maar om nou per console een eigen topic te gaan maken is onzin. Fanboys moeten eens uit de zandbak komen en gewoon op een normale manier met elkaar spreken over de game in kwestie. En om nu (PS3) voor een bekende exclusieve als God of War te zetten is onzin. Iedereen weet toch wel dat dat een Playstation exclusive is. En anders staat het wel in de OP.
    Het zou denk ik handig zijn als je op 1 of andere manier zou kunnen zien in welk subforum een topic geplaatst is in de index. Hoef je niet met tags te werken en het is in 1 oogopslag duidelijk voor welke platform(en) dat topic bedoeld is. Zoiets als de icoontjes bij fokgames.
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zondag 6 december 2009 @ 17:02:29 #284
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_75341180
    Uhm. Vraagje. Denken jullie dat een Super Nintendo topic zou lopen? Ik speel zelf nog regelmatig spelletjes op de SNES en vind het altijd wel leuk om eens nieuwe spellen uit te proberen of om er over te praten.
    Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
      zondag 6 december 2009 @ 17:13:08 #285
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_75341484
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
    Uhm. Vraagje. Denken jullie dat een Super Nintendo topic zou lopen? Ik speel zelf nog regelmatig spelletjes op de SNES en vind het altijd wel leuk om eens nieuwe spellen uit te proberen of om er over te praten.
    Ja graag!
      zondag 6 december 2009 @ 17:14:34 #286
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_75341518
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
    Geen idee of daar veel animo voor zal zijn maar try it out zou ik zeggen
      zondag 6 december 2009 @ 17:16:51 #287
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_75341589
    Oke. Zal eens nadenken over een OP!
    Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
    pi_75342178
    Final Fantasy LVI

Dubbel topic; kan gesloten worden. De reden voor mijn fout is omdat het bestaande topic (Final Fantasy #LVI - Bliksemsnel is't nog niet dat FXIII!) niet in het Algemeen/ Multi-subforum staat. Misschien kan die verplaatst worden?
      zondag 6 december 2009 @ 17:43:25 #289
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_75342393
    Gesloten en filter gezet. Thanks
      maandag 7 december 2009 @ 22:01:45 #290
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_75390896
    Hattrick #386: Spelen in een kerstboomopstelling

Mag dicht. Dubbel.

Is al gebeurd, thanks
    Ik ben van pindavlees
    pi_75891618
    Kan deze weer open? Hij is dicht want: ''Niet weer een opsomtopic''

maar dat is precies de reden waarom ik hem opende.

Waar zijn alle (FPS) spy shooters gebleven? (consoles)
      maandag 21 december 2009 @ 19:28:21 #293
    182714 RitseB
    pi_75891715
    En hij is gesloten om opsom opsom topic stom en niet gewenst zijn, duidelijk toch?
      maandag 21 december 2009 @ 19:29:57 #294
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_75891787
    Wie vervangt Morpheus?
    pi_75892127
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef RitseB het volgende:
    En hij is gesloten om opsom opsom topic stom en niet gewenst zijn, duidelijk toch?
    Je mag dan wel een avatar hebben van de beste singer-songwriter ooit, maar toch ben ik het niet met je eens. Hoe moet ik er anders achter komen wat voor spy-shooters er nog meer zijn?
      maandag 21 december 2009 @ 19:42:54 #296
    182714 RitseB
    pi_75892452
    Het grote is ik zoek een spel topic is daar denk ik het beste voor.
    pi_75892670
    Scheef maar oke.
      maandag 21 december 2009 @ 19:48:48 #298
    182714 RitseB
    pi_75892757
    Niet perse, je bent eigenlijk op zoek naar een game. Om de leesbaarheid van Gam goed te doen is er dat topic ook geopend. Wildgroei is maar vervelend, komt de leesbaarheid niet ten goede
      maandag 21 december 2009 @ 19:51:30 #299
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_75892898
    Wat RitseB zegt. Door je karige OP verzand zo'n topic altijd snel in een opsom topic en dat willen we niet. Maar als je een topic wil openen (wat er nog niet is) over een spy-shooter is dat prima
    pi_75894018
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Wat RitseB zegt. Door je karige OP verzand zo'n topic altijd snel in een opsom topic en dat willen we niet. Maar als je een topic wil openen (wat er nog niet is) over een spy-shooter is dat prima
    Ik probeer juist spy-shooters te zoeken en om daarover te praten maar oke. Ik ga wel naar dat ik zoek een spel topic.
    pi_75894544
    Het "Ik zoek een spel"-topic is daar toch helemaal niet voor bedoeld?
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef BdR het volgende:
    en hier verder.. de vorige delen
    Het "Ik zoek een spel" topic
    Het "ik zoek een spel topic" (2)
    Het "Ik zoek een spel" topic deel 3?
    Het "Ik zoek een spel" topic deel 4
    Het grote "ik zoek een spel" topic deel 5 ?
    Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 6
    Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 7
    Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 8
    Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 9
    het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 10

Ik zoek een spel die ik vroegâh veel speelde, maar weet de titel niet meer. Ik kan het spel wel omschrijven.
    Als je een vraag stelt, omschrijf het spel dan duidelijk. Wat voor een soort spel was het, wat zijn de meest opvallende dingen, op welk platform speelde je het (Amiga, Super Nintendo, Playstation of PC etc.) en uit welk jaar was het (ongeveer)?

Hier een aantal sites die je bij het zoeken kunnen helpen.

www.MobyGames.com - Database met info, screenshots en beschrijvingen van games. Vooral veel PC games, maar ook C64, Amiga, SNES en Playstation. Vooral de sitesearch is handig als je de titel niet weet maar wel wat dingen van het spel weet. Je kan bijv. zoeken op omschrijving en review, denk eraan engelse woorden te gebruiken

www.GameSpot.com - Amerikaanse game review site, heeft een uitgebreid archief aan pc, playstation, ps2, xbox, gamecube gamereviews. Plus een zeer goede en uitgebreide zoekfunctie.

www.Klov.com - database met info, screenshots en beschrijvingen van speelhal games.

Ik zoek een bepaald spel dat nergens meer te koop is, waar kan ik die nog vinden?
    Als het in de normale winkels (Intertoys, Bart Smit, DynaByte, Dixons etc.) niet meer te koop is, kan je beter bij de gespecialiseerde gamewinkels kijken. Ook hebben deze naast het nieuwste van het nieuwste vaak ook een 2e-hands of retro gedeelte.

Dimension Plus - gamewinkel in Groningen en Doetinchem.
    NedGame - gamewinkel in Groningen, Apeldoorn en Enschede.
    FutureMax gameshop in Vianen, ook online shop
    FutureZone - gamewinkel in Rotterdam en Zoetermeer
    www.ForeGames.nl - import gamewinkel in Tilburg
    Gameshop - gamewinkel in Tilburg, vwb retro vooral Snes en Sega spullen
    Gameshop Twente gamewinkel in Enschede en Hengelooo

Veiling sites
    www.MarktPlaats.nl - Marktplaats heeft een spelcomputers en games rubriek
    www.GamesGarage.nl - allerlei games, oud en nieuw
    www.eBay.nl - veiling site, worden ook veel games verkocht.
    www.tweedehandsgames.nl - verkoop site
    www.budgetgaming.nl - verkoop site

Ik zoek een bepaald spel, waar kan ik dat downloaden? Of kan iemand het voor mij uploaden?
    Op commerciele games rust copyright dus illegale copien worden beschouwd als warez. Ook op de zgn. abandonware games (spellen die al zeer oud zijn en niet meer geproduceerd en verkocht worden) rust copyright. Vragen naar warez is not done en hyperlinks plaatsen naar illegale bestanden of warez sites kan je een ban opleveren. Zie de FOK! Games & Consoles - Huisregels [3-2006]
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')