quote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef Major-Balls het volgende:
Deze mods zijn zeker niet om te kopen met chocola en BoF! patches?
zoveel mogelijk laten zien hoeft natuurlijk ook weer niet, maar ik zie alleen Strol en Choco redelijk vaak posten dus vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 17 september 2009 18:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben vrijwel iedere dag een uurtje of 6-7 aanwezig hoor, dat betekent in mijn geval alleen niet dat ik in ieder topic dwangmatig ga mee reageren om mij zoveel mogenlijk te laten zien.
Laat ik het dan zo zeggen dat ik als ik zin heb om te reageren omdat iets mij interesseert of ik een discussie erover wel zie zitten dat zo zou doen, alsmede het snel reageren op TRs/verzoeken in de FB, het wijzigen van TTs of het evt sluiten van topics (mits nodig). Ik ben alleen niet iemand die al te snel hyped is en mn nieuws voornamelijk van gebruikelijke sites haal waardoor je mij bijvoorbeeld niet snel screenshots of scans ziet plaatsen in topics.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef Tain het volgende:
[..]
zoveel mogelijk laten zien hoeft natuurlijk ook weer niet, maar ik zie alleen Strol en Choco redelijk vaak posten dus vandaar mijn vraag
Zit niet overal tussen met je neus manquote:Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef Tain het volgende:
[..]
zoveel mogelijk laten zien hoeft natuurlijk ook weer niet, maar ik zie alleen Strol en Choco redelijk vaak posten dus vandaar mijn vraag
Dus de ONZers komen ook niet in GAM denk jij? Ik denk dat je dat verkeerd ziet dan hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:52 schreef Major-Balls het volgende:
Misschien omdat er in ONZ heul ander volk hangt en een andere "cultuur"
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zit niet overal tussen met je neus man
Volgens mij loopt de "gijsjes"topicreeks toch ook al sinds jaar en dag prima daar zonder al te veel problemen?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus de ONZers komen ook niet in GAM denk jij? Ik denk dat je dat verkeerd ziet dan hoor.
En uit ervaring kan ik zeggen dat een reeks in ONZ toch eigenlijk best een afgesloten stukje is, daar post je als 'vreemdeling' niet zo snel mee, je kent die mensen en gewoonte's namelijk niet.
En mochten er wel 'ongewenste' mensen komen, dan is een mod ter correctie er zo bij geroepen.. Dit is gewoon weer zo'n kenmerkend voorbeeld waar je ziet dat mensen vastgeroest zitten in gewoonte's en maar moeilijk anders kunnen en willen, het slaat werkelijk nergens op als je er goed naar kijkt.
Problemen zou ik ze niet eens noemen, en als je ze wel zo noemt zijn ze op 3 vingers te tellen. Daarom zeg ik al, het valt echt wel mee, je voelt er niks vanquote:Op donderdag 17 september 2009 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij loopt de "gijsjes"topicreeks toch ook al sinds jaar en dag prima daar zonder al te veel problemen?
Maar het verplaatsen an sich was natuurlijk niet iets doen om het doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Problemen zou ik ze niet eens noemen, en als je ze wel zo noemt zijn ze op 3 vingers te tellen. Daarom zeg ik al, het valt echt wel mee, je voelt er niks van
Ja of je wil moeilijk doen om het moeilijk natuurlijk he.
En er is altijd wel iemand van de gijsjes mod toch?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Problemen zou ik ze niet eens noemen, en als je ze wel zo noemt zijn ze op 3 vingers te tellen. Daarom zeg ik al, het valt echt wel mee, je voelt er niks van
Ja of je wil moeilijk doen om het moeilijk natuurlijk he.
Het gaat mij niet zozeer dat we verhuist zijn. Het gaat mij meer om de discussie WAAROM. Maar klaarblijkelijk mag die discussie niet. Als de punten van het waarom onderuit gehaald worden, worden die commentareren genegeerd.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:51 schreef Bastard het volgende:
Jezus, wat een stap hee.. of op het knopje GAM klikken op naar je geliefde SC topic te gaan of het knopje ONZ klikken. Dat is wel een sloot van verschil hee
De topicreeks verdwijnt niet, verplaatst alleen.. ik zie het probleem eigenlijk niet daarmee, werkelijk niet. Zelfde userbase nog steeds lijkt mij.
Deze quoten we ff, voor het geval we idd last krijgen van die ONZ users.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus de ONZers komen ook niet in GAM denk jij? Ik denk dat je dat verkeerd ziet dan hoor.
En uit ervaring kan ik zeggen dat een reeks in ONZ toch eigenlijk best een afgesloten stukje is, daar post je als 'vreemdeling' niet zo snel mee, je kent die mensen en gewoonte's namelijk niet.
En mochten er wel 'ongewenste' mensen komen, dan is een mod ter correctie er zo bij geroepen.. Dit is gewoon weer zo'n kenmerkend voorbeeld waar je ziet dat mensen vastgeroest zitten in gewoonte's en maar moeilijk anders kunnen en willen, het slaat werkelijk nergens op als je er goed naar kijkt.
We zitten tegenwoordig in ONZ, wil je keertje mee bieren..quote:Op donderdag 17 september 2009 19:33 schreef koei het volgende:
Ik begrijp wel dat de BoF-slowchat naar ONZ gaat omdat die amper meer gamesgerelateerd is en er al een algemene GAM SC is, maar het argument dat dan de index aantrekkelijker wordt gaat naar mijn idee niet op. GAM bevat veel te veel centrale topics en een discussietopic dat wordt geopend wordt gesloten onder het mom van 'deze discussie is al tig keer gevoerd'. Waarom mogen mensen diezelfde discussie niet nog een keer voeren als zij dat willen? GAM is nu een verzameling centrale topics die geen van allen uitnodigen om te posten (of je moet één spel toevallig net veel spelen). Ik mis juist die discussies over vanalles en nog wat. Gewoon een topic over dat GTA kut is, in plaats van een post in het GTA subtopic waarbij niemand op je post reageert omdat er alweer een nieuwe discussie is gestart. Ik denk dat jullie daar beter de aandacht naar kunnen verleggen.
Overigens klinkt het BoF!-topic opeens een stuk aantrekkelijker met airsoften, BBQ's en dronken worden
Amen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:33 schreef koei het volgende:
Ik begrijp wel dat de BoF-slowchat naar ONZ gaat omdat die amper meer gamesgerelateerd is en er al een algemene GAM SC is, maar het argument dat dan de index aantrekkelijker wordt gaat naar mijn idee niet op. GAM bevat veel te veel centrale topics en een discussietopic dat wordt geopend wordt gesloten onder het mom van 'deze discussie is al tig keer gevoerd'. Waarom mogen mensen diezelfde discussie niet nog een keer voeren als zij dat willen? GAM is nu een verzameling centrale topics die geen van allen uitnodigen om te posten (of je moet één spel toevallig net veel spelen). Ik mis juist die discussies over vanalles en nog wat. Gewoon een topic over dat GTA kut is, in plaats van een post in het GTA subtopic waarbij niemand op je post reageert omdat er alweer een nieuwe discussie is gestart. Ik denk dat jullie daar beter de aandacht naar kunnen verleggen.
Overigens klinkt het BoF!-topic opeens een stuk aantrekkelijker met airsoften, BBQ's en dronken worden
Jij zegt tegen mij "get a life"? Die is goedquote:Op donderdag 17 september 2009 18:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat niet tolereren van TVP's zit je echt dwars he?Get a life man.
Ik ga geen bier drinken met ONZinnersquote:Op donderdag 17 september 2009 19:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer dat we verhuist zijn. Het gaat mij meer om de discussie WAAROM. Maar klaarblijkelijk mag die discussie niet. Als de punten van het waarom onderuit gehaald worden, worden die commentareren genegeerd.
Dus oftewel het is een onzinnige reden waarom we weggestuurd worden.
Maar goed. Nu maar hopen dat ONZ wel stats heeft
[..]
Deze quoten we ff, voor het geval we idd last krijgen van die ONZ users.
[..]
We zitten tegenwoordig in ONZ, wil je keertje mee bieren..
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:07 schreef jpjedi het volgende:
BoF bestaat zelfs al veel langer dan heel dat GAM SC.
hmm dat is dan mijn foutje.. wij zijn ongeveer 500 topics ver en begonnen ergens begin 2005.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:44 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ga geen bier drinken met ONZinnersAls jullie nou GAMers waren geweest was het anders natuurlijk!
[..]
de GAM SC was een van de eerste topics in GAM en bestond al voor FOK!games. Ik weet dat we met FOK!games bij het release-event van BF2 zijn geweest, dus wat je nu zegt kan nietWel is de telling van de GAM SC een aantal keer opnieuw begonnen dus ik begrijp je verwarring!
Ja das waar en daarvoor hadden we onze BF2 reeks. mijn eerste post was van Juli maar weet dat het verder terug ging.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:51 schreef Major-Balls het volgende:
Deeltje 1 is van 6 november 2005
Het Grote Band of Fok!kers BF2 topic [Deel] 1
Wij willen geen afgesloten stukje. Daar trek jij een conclusie die niet gegrond is.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het mij niks uitmaakt. Sterker nog ik snap zowaar jullie enige echte argument, namelijk dat themaloze SC in ONZ thuis horen.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:51 schreef Bastard het volgende:
Jezus, wat een stap hee.. of op het knopje GAM klikken op naar je geliefde SC topic te gaan of het knopje ONZ klikken. Dat is wel een sloot van verschil hee
De topicreeks verdwijnt niet, verplaatst alleen.. ik zie het probleem eigenlijk niet daarmee, werkelijk niet. Zelfde userbase nog steeds lijkt mij.
Zo wijze woorden voor een koeiquote:Op donderdag 17 september 2009 19:33 schreef koei het volgende:
sterker nog binnenkort is de eerste BoF! blinde bierproef!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:07 schreef jpjedi het volgende:
We gaan er echt geen pint minder om drinken maar een beetje discussie van niveau is toch niet teveel gevraagd?![]()
Precies, zoals ik al eerder zei. Verandering gaat gepaard met verzet.quote:Snap best dat er soms zaken veranderen maar dan neem ik aan dat daar gegronde redenen voor zijn. Als die er falicant onderuit gehaald kunnen worden, waar dan weer radiostilte op volgt, dan is de koek zo op natuurlijk.
Tja wie had dat kunnen denken dat we nog eens afgerekend zouden worden op onze OP. Loos argument wat mij betreft. Er staat namelijk alleen dat we amper BF2 spelen, maar GAM is meer dan BF2. We hebben dan ook al een tijdje niet meer BF2 in onze TT's staan.quote:Bijvoorbeeld nog steeds geen enkele reactie waarom de beslissing en bijhorende argumentatie van de vorige BoF discussie uit 2007 niet meer zouden gelden? Waarom er een wildgroei is aan thema SC`s en die van BoF ineens in ONZ zou moeten. Feit dat de band tussen de users in het Bof topic uit gamen bestaat wordt ook maar genegeerd.
Argumentatie voor verhuis is dan dat de OP zou vermelden dat we niet meer gamen..waar toch duidelijk staat dat we naast gamen nog veel meer gezellige dingen ondernemen en dat de BF2 clan op het moment niet meer hoog in het vaandel staat in afwachting van BF3.
Blijkbaar hoort BoF! thuis in ONZ en dat heeft niks met Onzin voor het leven te maken, maar met het beleid.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie dat het BoF! nog steeds niet verplaatst is naar de plaats waar het thuishoort? Echt triest! Bedankt hoor, zomaar ineens uit het niets
Kom op mods, reageers een inhoudelijk op de post van jpjedi!
Oh wacht, daar zie ik een mooie quote!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef koei het volgende:
Deel 1 van de GAM SC is van 8 mei 2003
The Scumm Bar ® [Het GAM Café] Deel 1.
En dat van iemand die nu alle discussie uit de weg gaat! Toch wel opmerkelijk... Wanneer wordt er nu eens gereageerd op de argumenten van de BoF'fers, zoals het feit dat Yvonne het voorheen gedoogd heeft? Prima als Yvonne daar nu opeens van is teruggekomen, maar meld dat dan gewoon ofzo. Het enige wat ik zie is drogredenaties in de trant van "nieuwe users kunnen topics beter vinden" en "get a life". Waarom zou BoF beter in ONZ passen dan in GAM? True, het gaat lang niet altijd over games, maar het gaat minder over onzin dan over games. In dat opzicht zou ik het nog beter begrijpen als het topic naar GC werd verplaatst? Waarom specifiek naar ONZ? Kom op mods, waar blijven de antwoorden op alle redelijke vragen die tot nu toe gesteld zijn? Nu kun je wel weer lekker makkelijk mij gaan afzeiken en een ban gaan aanvragen, maar ik ben echt niet de enige hier met vragen. Kies voor de verandering eens de moeilijke weg en ga de discussie aan. Zou jullie sierenquote:Op donderdag 8 mei 2003 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Leuk idee
Zolang mijn discussie-topics er niet onder lijden.
Ik heb ze vanmorgen al getwitterd maar ze zal werken zijn want ze heeft nog niets getwitterd vandaag.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Major-Balls het volgende:
Ik vraag me af of Yvonne bij deze beslissing betrokken is..
Zeg, ik vind het best dat je een schijthekel aan me hebt, maar laat mij hierbuiten ja?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh wacht, daar zie ik een mooie quote!
[..]
En dat van iemand die nu alle discussie uit de weg gaat! Toch wel opmerkelijk... Wanneer wordt er nu eens gereageerd op de argumenten van de BoF'fers, zoals het feit dat Yvonne het voorheen gedoogd heeft? Prima als Yvonne daar nu opeens van is teruggekomen, maar meld dat dan gewoon ofzo.
Dacht het al ja..was zo rustig op Twitter.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ik vind het best dat je een schijthekel aan me hebt, maar laat mij hierbuiten ja?
En @ jpjedi ik ben net pas thuis van werken.
Ten eerste heb ik helemaal geen schijthekel aan je. Ik vind je manier van handelen alleen niet altijd even handig. Maar dat kan evengoed van mij gezegd, worden, dat geef ik toe.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ik vind het best dat je een schijthekel aan me hebt, maar laat mij hierbuiten ja?
Als ik daaruit verkeerd de conclusie heb getrokken dat jij hun topicreeks destijds toegestaan hebt, dan bij deze mijn excuses, dat is dan geen geldig argument van mijn kant.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:53 schreef yvonne het volgende:
En na een nuttige en goede discussie in FB een frisse doorstart.
Is het verplaatsen van een topic dat tegenwoordige nog minder inhoudelijke verbinding met een forum heeft dan twee jaar geleden zo een groot probleem dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik daaruit verkeerd de conclusie heb getrokken dat jij hun topicreeks destijds toegestaan hebt, dan bij deze mijn excuses, dat is dan geen geldig argument van mijn kant.
Maar als jij wel degene bent die destijds hun topic gedoogd heeft in GAM, om wat voor reden dan ook, en nu wordt opeens door een of meerdere mods de reeks verplaatst, dan is het toch geen vreemde vraag waarom nu opeens de woorden van een admin aan de kant gegooid worden, of wel?
Niet als er goede argumenten voor zijn, maar die heb ik nog niet gezien. Zoals ik je ook al op msn gezegd heb, BoF heeft gewoon net zo weinig met ONZ te maken als met GAM (eigenlijk minder met ONZ aangezien het in GAM begonnen is, het heeft daar zijn roots). True, in BoF wordt veel geslowchat, maar over van alles. Over voetbal, over politiek, over games, enz enz. Waarom moet het dan naar ONZ? Het had net zo goed naar POL, VBL en GC kunnen gaan. Het had ook net zo goed in GAM kunnen blijven staan, aangezien niemand er last van had (er was ook gemeld, volgens mij door Strolie, dat er niet gemod hoefde te worden, het was dus gewoon een nette reeks). Waarom dan naar ONZ verplaatsen? Waarom niet naar VBL, POL, GC, of gewoon in GAM laten?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is het verplaatsen van een topic dat tegenwoordige nog minder inhoudelijke verbinding met een forum heeft dan twee jaar geleden zo een groot probleem dan?
Beste yvonne,quote:Op donderdag 17 september 2009 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En @ jpjedi ik ben net pas thuis van werken.
Omdat je geen overflow aan SC topics in GAM wilt hebben, in dat opzicht vallen de centrale console topics te modden en is er voor de users die offtopic slowchat willen een GAM SC.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet als er goede argumenten voor zijn, maar die heb ik nog niet gezien. Zoals ik je ook al op msn gezegd heb, BoF heeft gewoon net zo weinig met ONZ te maken als met GAM (eigenlijk minder met ONZ aangezien het in GAM begonnen is, het heeft daar zijn roots). True, in BoF wordt veel geslowchat, maar over van alles. Over voetbal, over politiek, over games, enz enz. Waarom moet het dan naar ONZ? Het had net zo goed naar POL, VBL en GC kunnen gaan. Het had ook net zo goed in GAM kunnen blijven staan, aangezien niemand er last van had (er was ook gemeld, volgens mij door Strolie, dat er niet gemod hoefde te worden, het was dus gewoon een nette reeks). Waarom dan naar ONZ verplaatsen? Waarom niet naar VBL, POL, GC, of gewoon in GAM laten?
Twee SC-topics in plaats van één kan ik nou niet echt een overflow noemen... Er zijn zat subforums waar ze er meer hebben, al dan niet verkapt onder een andere TT.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat je geen overflow aan SC topics in GAM wilt hebben, in dat opzicht vallen de centrale console topics te modden en is er voor de users die offtopic slowchat willen een GAM SC.
Elk topic wat er hier in GAM is is verstrand in SC, wtf wil je als er in de meeste topics niet gemod wordt. En ja daar bedoel ik ook de aanwezigheid van jou en Raymannl in. Prima als jullie niet meer actief aanwezig willen zijn, maar ja als mod moet je ook feeling hebben met je eigen subforum en dat zie ik eigenlijk niet terug bij jou en Bernie.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat je geen overflow aan SC topics in GAM wilt hebben, in dat opzicht vallen de centrale console topics te modden en is er voor de users die offtopic slowchat willen een GAM SC.
Moet je dan posten om feeling te hebben?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Elk topic wat er hier in GAM is is verstrand in SC, wtf wil je als er in de meeste topics niet gemod wordt. En ja daar bedoel ik ook de aanwezigheid van jou en Raymannl in. Prima als jullie niet meer actief aanwezig willen zijn, maar ja als mod moet je ook feeling hebben met je eigen subforum en dat zie ik eigenlijk niet terug bij jou en Bernie.
Dus als bij wijze van spreken de WoW server er morgen mee ophoudt hebben de users die indertijd regulars waren de komende twee jaar over BBQ en leuke autos lullen, dat dat topic zonder evt afspraak recht heeft om de komende twee jaar in GAM te blijven?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Twee SC-topics in plaats van één kan ik nou niet echt een overflow noemen... Er zijn zat subforums waar ze er meer hebben, al dan niet verkapt onder een andere TT.
Ja en Neequote:Op donderdag 17 september 2009 23:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je dan posten om feeling te hebben?
Je ziet beren op de weg. Met zulke argumenten kun je net zo goed elk topic na de OP sluiten, het kan tenslotte verzanden in spam, SC, gescheld, enz.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus als bij wijze van spreken de WoW server er morgen mee ophoudt hebben de users die indertijd regulars waren de komende twee jaar over BBQ en leuke autos lullen, dat dat topic zonder evt afspraak recht heeft om de komende twee jaar in GAM te blijven?
Jaquote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus als bij wijze van spreken de WoW server er morgen mee ophoudt hebben de users die indertijd regulars waren de komende twee jaar over BBQ en leuke autos lullen, dat dat topic zonder evt afspraak recht heeft om de komende twee jaar in GAM te blijven?
Als ik voor mezelf spreek heb ik naar mijn mening genoeg feeling voor GAM, als jij wilt dat ik inspiratieloos in elk willekeurig FPS topic ga posten dat het er tof uit ziet, maar dat het genre mij niet boeit word mij net zo goed verweten dat ik mij teveel laat zien, daarbij ben ik via irc, msn en pm aanspreekbaar, en ik ben echt niet iemand die als ik online ben dit soort dingen gaat negeren.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee
In het geval van Paro en Bernie posten ze alleen als ze zich mengen in de discussie, komt er mij meer op neer dat je mod bent om slotjes te zetten. Ze kunnen dat als normale user ook doen, daar heb je geen mod rechten voor nodig. Een mod is meer dan slotjes zetten.
Als normale user bedoel ik dus mengen in de discussie
Misschien hebben ze wel feeling, en kijken ze alleen veel mee, maar vinden ze het gewoon leuk om zich in discussies te mengen. En misschien zijn ze gewoon wat soepeler dan Strolie en Chocobo en zetten daarom minder slotjes. Ik opper maar wat hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja en Nee
In het geval van Paro en Bernie posten ze alleen als ze zich mengen in de discussie, komt er mij meer op neer dat je mod bent om slotjes te zetten. Ze kunnen dat als normale user ook doen, daar heb je geen mod rechten voor nodig. Een mod is meer dan slotjes zetten.
Als normale user bedoel ik dus mengen in de discussie
Als ik je postgeschiedenis bekijk dan blijkt dat er niet uitquote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek heb ik naar mijn mening genoeg feeling voor GAM, als jij wilt dat ik inspiratieloos in elk willekeurig FPS topic ga posten dat het er tof uit ziet, maar dat het genre mij niet boeit word mij net zo goed verweten dat ik mij teveel laat zien, daarbij ben ik via irc, msn en pm aanspreekbaar, en ik ben echt niet iemand die als ik online ben dit soort dingen gaat negeren.
Alleen kijken is in mijn ogen niet genoeg als modquote:Op donderdag 17 september 2009 23:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel feeling, en kijken ze alleen veel mee, maar vinden ze het gewoon leuk om zich in discussies te mengen. En misschien zijn ze gewoon wat soepeler dan Strolie en Chocobo en zetten daarom minder slotjes. Ik opper maar wat hoor
DAAAAAAR.....quote:Op donderdag 17 september 2009 23:40 schreef koei het volgende:
Nouja, als goede mod laat je je zien in topics, dat ben ik helemaal met Tain eens. Je bent geen politie agent die alleen op komt dagen als het mis gaat maar gewoon een user met wat extra rechten om in te grijpen als het mis gaat. Als mod moet je gewoon zorgen dat je forum goed draait met leuke topics (eventueel zelf geopend) en een goede sfeer waar je zelf aan bij draagt. Rayman ben ik al heel lang nergens meer tegen gekomen. Paro nog wel af en toe. Strolie en Chocobo zie ik beide posten in de topics die zij interessant vinden.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:40 schreef koei het volgende:
Nouja, als goede mod laat je je zien in topics, dat ben ik helemaal met Tain eens. Je bent geen politie agent die alleen op komt dagen als het mis gaat maar gewoon een user met wat extra rechten om in te grijpen als het mis gaat. Als mod moet je gewoon zorgen dat je forum goed draait met leuke topics (eventueel zelf geopend) en een goede sfeer waar je zelf aan bij draagt. Rayman ben ik al heel lang nergens meer tegen gekomen. Paro nog wel af en toe. Strolie en Chocobo zie ik beide posten in de topics die zij interessant vinden.
Maar goed, dat is discussie materiaal voor de andere modjes en FA's
Goed gesproken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:25 schreef Chocobo het volgende:
Oei wat een hectiek,... wat een discussie. Ik kan niet voor andere mods spreken, maar misschien was meer overleg in deze beter geweest. Feit blijft dat het hier gewoon om een verhuizing gaat, omdat het inhoudelijk niet over games gaat. Dat is eigenlijk het grootste punt.
Je kan veel regels tevoorschijn halen en of afspraken zoeken die ooit gemaakt zijn, maar het feit blijft dat als je er nu objectief naar kijkt de verhuizing echt niet zo vreemd is. Laat staat de keuze om dit te gaan doen. Er is achter de schermen goed overleg geweest onderling en voor zover ik weet zijn de topictrekkers ingelicht. Als dat niet goed is gegaan, dan is er echt iets fout gegaan vanuit onze kant. Ik heb veel punten voorbij zien komen, maar ik kan om eerlijk te zijn nergens lezen waarom BoF in GAM zou moeten blijven.
Tevens moet ik zeggen dat ik inderdaad iets te streng mod zo nu en dan als ik naar mijn gesloten topics kijk. Ik probeer GAM gewoon zo overzichtelijk mogelijk te houden en dat vraagt veel werk. Er komt een hoop onzin voorbij en soms laat ik me als mod te snel beïnvloeden door PM's en of TR's van ervaren users. Ik probeer een hoop te zien, te lezen en zo nu en dan ook mee te doen, maar dat lukt gewoon niet altijd. Ik zal mijn best doen wat meer open te zijn naar nieuwe topics.
Punten die goed zijn en normaal gebracht worden via dit topic of een PM worden echt wel goed achter de schermen besproken. Het enige wat we willen is een schoner netter GAM,... en daar hebben we gewoon ook jullie hulp voor nodig. Kunnen uiteindelijk beslissingen zijn die je niet of wel leuk vind, maar zo gaat het nou eenmaal soms. Je kan niet iedereen blij maken. Ik wil wel benadrukken dat er hier geen sprake is van console communisme of GAM dictatuur,... alles is te bespreken,... dit is immers een feedback topic die wij als mods serieus dienen te nemen en ook moeten begrijpen. User feedback is het belangrijkste wat er is.
Dank Bart!quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Goed gesproken.
Maar:
1. Waarom kon dit niet gelijk zo gezegd worden en moeten we eerst kul aanhoren als "Daar wordt GAM overzichtelijker van."?
2. Er is ook nog geen antwoord gegeven op de vraag waarom het dan specifiek naar ONZ moet. Toegegeven, BoF past niet altijd even goed in GAM, maar het past nog minder in ONZ. Jullie zeggen respect voor de reeks te hebben, en deze willen behouden, maar je gooit het nu wel naar het subforum met de meeste baggerusers. Dan verzandt het topic straks in onzin, en wordt het gesloten omdat het zogenaamd nergens meer over gaat.
Maar, ik herhaal, goed gesproken
Bartje is wel degelijk in de reeks actief geweest..quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Lopen rellen over een topicreeks waar je zelf nooit actief meegepost hebt
Lopen lullen terwijl je niet weet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Lopen rellen over een topicreeks waar je zelf nooit actief meegepost hebt
Nee, dat was niet duidelijk gemaakt. Strolie kwam aanzetten met het argument dat het dan duidelijker werd, waarom geantwoord werd door verschillende mensen dat het echt niet duidelijker wordt als je 1 topic verplaatst. Daar hoorde je vervolgens niets meer op. Ja, de herhaling dat het duidelijker wordt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dank Bart!
1. Daar kan ik eerlijk gezegd geen antwoord op geven. Ik weet het echt niet. Ik heb niet alles in het vorige feedback topic gelezen, maar is dat niet duidelijk gemaakt daar?
Mja, misschien is dat ook wel zo. Als de mods aldaar ook een beetje goed modden, en de BoF'fers staan open voor normaal reagerende ONZ-users, dan komt het misschien ook allemaal wel goed... En verder wat Ursel hierboven zegt:quote:2. Ik zou zelf geen ander topic kunnen bedenken. De Gijsjes reeks, met naar mijn idee de meeste GAM bestaansrecht, doet het ook prima daar. De ONZ mods zijn ingelicht en houden het in de gaten,... komt wel goed met dat topic. Waarom zo bezorgd?
quote:Reden van verhuizing is dus alleen dat een 2e SC in ONZ moet. Laat dan ook al het andere geblaat eromheen weg. Want dat was met name de reden van kritiek..
Je leest selectief. Dit is één van de actie die past binnen onze doelstelling om de index duidelijker te maken. Daarom doen we het, niet om gebruikertje te pesten. Het is dus zeker niet de enige actie en het enige topic. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar de tags zijn ook weggehaald. We zijn dus vollop bezig om te kijken hoe we de leesbaarheid van de index kunnen verbeteren. Binnen topics pakken we tvp's en SC aan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:36 schreef Bart het volgende:
Nee, dat was niet duidelijk gemaakt. Strolie kwam aanzetten met het argument dat het dan duidelijker werd, waarom geantwoord werd door verschillende mensen dat het echt niet duidelijker wordt als je 1 topic verplaatst. Daar hoorde je vervolgens niets meer op. Ja, de herhaling dat het duidelijker wordt.
Ik snap wel dat dit één van de dingen is die jullie doen om GAM duidelijker te maken. Ook snap ik wel dat je daarom SC in niet-SC-topics weert, alsmede tvp's. Dat is niet moeilijk te begrijpen. Wat ik alleen niet begrijp is hoe het verwijderen van 1 van de 2 SC-topics in GAM bijdraagt aan het doel om GAM duidelijker te maken, het wordt namelijk helemaal niet duidelijker hierdoor. Niemand heeft opeens meer overzicht nu, niemand wordt opeens meer aangetrokken tot de wel-toegestane topics. Dat is dus de vraag, waarom wordt dit topic verplaatst, aangezien jullie als mods hierdoor niet dichterbij je doel komen. En op die vraag is nog steeds geen antwoord gegeven, je blijft telkens maar herhalen dat het duidelijker wordt, net als nu weer. Je voegt nu enkel toe dat er meer acties zijn om het duidelijker te maken, maar dat is nog steeds geen antwoord waarom dit topic verplaatst wordt als het er niet duidelijker op wordt, terwijl jullie het doen om het duidelijker te maken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je leest selectief. Dit is één van de actie die past binnen onze doelstelling om de index duidelijker te maken. Daarom doen we het, niet om gebruikertje te pesten. Het is dus zeker niet de enige actie en het enige topic. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar de tags zijn ook weggehaald. We zijn dus vollop bezig om te kijken hoe we de leesbaarheid van de index kunnen verbeteren. Binnen topics pakken we tvp's en SC aan.
Toch weer een sneer hequote:Ach, waarom doe ik de moeite eigenlijk nog om je iets uit te leggen.
Tuurlijk kan je bemiddelend acteren, dat kan iedereen die een kleurtje heeft en hier niet post als er een conflict/probleem zou zijn. Lees anders de post van Koei bijv nog eens doorquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
Omdat Paro minder "actief" is in GAM als user kan kan hij als mod wel bemiddelend acteren. Daarnaast, als hij mod weet je dat het serieus is. Rayman heeft de redenen van zijn afwezigheid achter de schermen overigens gemeld.
In de topics die mij niet interesseren kijk ik af en toe wel rond, maar ik post er niet.
Ik vind persoonlijk dat topics zonder tags onduidelijker zijn eigenlijk. Ik houd nieuwe releases bijna niet meer bij en de hoeveelheid nieuwssites die ik bekijk zijn op 1 hand te tellen. Ik moet nu dus eerst een topic openen om te kijken op welk platform dat spel komt of het ergens anders opzoeken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je leest selectief. Dit is één van de actie die past binnen onze doelstelling om de index duidelijker te maken. Daarom doen we het, niet om gebruikertje te pesten. Het is dus zeker niet de enige actie en het enige topic. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar de tags zijn ook weggehaald. We zijn dus vollop bezig om te kijken hoe we de leesbaarheid van de index kunnen verbeteren. Binnen topics pakken we tvp's en SC aan.
Ach, waarom doe ik de moeite eigenlijk nog om je iets uit te leggen. Je bent gewoon op zoek naar een stok om mee te slaan.
Heel kort: alle beetjes helpen. En elk topic is er een. Nu is er in bovenaan in de index in elk geval weer één incrowd topic minder die potentiele reageerders afschrikt. GAM beter maken is niet iets wat we snel denken te bereiken. We doen het rustig aan een experimenteren af en toe was. Ook hebben we het te druk om full-time met GAM bezig te zijn. Het is een zaak van lange adem. Je zei al dat ik die drol was die je dwarszat? Nou bereid je maar voor op een lange constipatie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:51 schreef Bart het volgende:
Ik snap wel dat dit één van de dingen is die jullie doen om GAM duidelijker te maken. Ook snap ik wel dat je daarom SC in niet-SC-topics weert, alsmede tvp's. Dat is niet moeilijk te begrijpen. Wat ik alleen niet begrijp is hoe het verwijderen van 1 van de 2 SC-topics in GAM bijdraagt aan het doel om GAM duidelijker te maken, het wordt namelijk helemaal niet duidelijker hierdoor. Niemand heeft opeens meer overzicht nu, niemand wordt opeens meer aangetrokken tot de wel-toegestane topics. Dat is dus de vraag, waarom wordt dit topic verplaatst, aangezien jullie als mods hierdoor niet dichterbij je doel komen. En op die vraag is nog steeds geen antwoord gegeven, je blijft telkens maar herhalen dat het duidelijker wordt, net als nu weer. Je voegt nu enkel toe dat er meer acties zijn om het duidelijker te maken, maar dat is nog steeds geen antwoord waarom dit topic verplaatst wordt als het er niet duidelijker op wordt, terwijl jullie het doen om het duidelijker te maken.
Volwassen discussie? Jij? De user die met termen als "Gestapo-mod" loopt te strooien? Serieus. Op elke rel kom je af als een vlieg op stront. Alleen in dit topic bemoei je je met de TVP-fetish van Edwinuss en de opmerking van Tain dat hij Paro en Rayman te onzichtbaar vindt. Je wilt geen discussie. Je bent om zoek naar een publiek. En als je een keer wel "normaal" reageert ben je verontwaardigd/verbaasd dat er niet serieus op je wordt ingegaan. Wie heeft er nu een plaat voor de kop? Wederom: get a life.quote:Toch weer een sneer heIk hoopte dat met Chocobo eindelijk een volwassen discussie mogelijk was, maar nu kom jij er weer tussendoor
Denk je serieus dat er mensen niet in topics in GAM reageren vanwege één extra SC-topicquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heel kort: alle beetjes helpen. En elk topic is er een. Nu is er in bovenaan in de index in elk geval weer één incrowd topic minder die potentiele reageerders afschrikt.
Waarom wil je mij zo graag lang dwarszitten? Als jij nou gewoon gisteren gelijk een post had geplaatst zoals Chocobo vanochtend, en normaal antwoord had gegeven op vragen in plaats van eromheen draaien, dan had mij helemaal niets dwars gezeten. Ik krijg nu de indruk dat je het gewoon leuk vind om mij (en anderen) dwars te zitten.quote:GAM beter maken is niet iets wat we snel denken te bereiken. We doen het rustig aan een experimenteren af en toe was. Ook hebben we het te druk om full-time met GAM bezig te zijn. Het is een zaak van lange adem. Je zei al dat ik die drol was die je dwarszat? Nou bereid je maar voor op een lange constipatie.
Als je, zoals ik net al heb opgemerkt, normaal had gereageerd op vragen, had ik hier niemand Gestapo-mod genoemd. Als je zonder duidelijke uitleg, interactie met de users van BoF, of enige vorm van feedback naar aanleiding van vragen topics gaat verplaatsen, tja, dan moet je niet raar opkijken als je Gestapo-mod genoemd wordt.quote:[..]
Volwassen discussie? Jij? De user die met termen als "Gestapo-mod" loopt te strooien?
Welnee. Er zijn genoeg rellen waar ik het wel eens ben met de handelswijze. Dat ik toevallig bij elke rel van jullie aanwezig ben, komt gewoon door het feit dat ik het niet eens ben met de manier waarop jullie/jij dingen aanpakken.quote:Serieus. Op elke rel kom je af als een vlieg op stront.
Lees je wel? Ik wil juist wel discussie. Ik wil argumenten van jullie kant horen. Ik wil dat als wij die argumenten weerleggen, van jullie een reactie waarom je toch de dingen doet die je doet. Ik wil een reactie op onze reactie. Ik weet niet hoor, maar bij mijn weten is dat een discussie.quote:Alleen in dit topic bemoei je je met de TVP-fetish van Edwinuss en de opmerking van Tain dat hij Paro en Rayman te onzichtbaar vindt. Je wilt geen discussie.
En wederom een sneer. Goed bezig kerel, je geeft echt het goede voorbeeld als mod!quote:Je bent om zoek naar een publiek. En als je een keer wel "normaal" reageert ben je verontwaardigd/verbaasd dat er niet serieus op je wordt ingegaan. Wie heeft er nu een plaat voor de kop? Wederom: get a life.
Zoals een wijs man ooit zei: “It’s nice to want things”.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo wijze woorden voor een koei
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef Bart het volgende:
[..]
DAAAAAAR.....
moet ik je wel enigszins gelijk in geven.
quote:
Ik stel voor om dit topic te hernoemen naar "GAM FAQ en koei adoreer topic" Volgens mij is daar animo genoeg voor!quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zie dat een user als Koei bijvoorbeeld nu ook het BoF-topic heeft teruggevonden. Daar mag je mee in je handen klappen.
Vallen we onder de centrale topics nu..quote:Op zondag 20 september 2009 19:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
done.
dat niet.quote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Vallen we onder de centrale topics nu..
Er is al het een en ander aangepast zie ik?quote:Op maandag 28 september 2009 23:21 schreef RitseB het volgende:
Kan een lief modje dit even veranderen Naar [GAM SC] Waar CraniuM faalt.
[GAM SC #191] Waar CraniuM faalt en de rest zeurt!
en meteen even in Algemeen/Multi sub zetten ?
Ik zie zelf meer in een apart toernooi topic, dan dat je topics over het spel over verschillende platforms gaat verdelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:17 schreef -J-D- het volgende:
Ik weet niet wat de gewoonte is in GAM, maar kan er misschien een apart PC-topic komen voor FIFA 2010?
Het huidge topic ( FIFA 10 #3 Tijd voor een FOK toernooi ) kan dan misschien een topic voor een console worden voor dat spel?
Bij een top 100 van beste games weet je iig dat de genen die een lijstje maken de games daadwerkelijk gespeeld hebben, terwijl je bij een top 100 slechtste toch al snel een heleboel fanboy votes zou krijgen op games die als men ze uberhaupt al gespeeld hebben vaak onterecht op gegeven worden om een beetje te bashen/trollen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Aneurism het volgende:
1 feedback:
De top 100 hebben we gehad, maar misschien een idee van de 100 slechtste games? Kheb mijn lijstje al klaar liggen
In een topic van een game komen melden dat de game illegaal verkrijgbaar is, of patsen hoe je hem hebt verkregen mag al tijden niet hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:11 schreef Row-1 het volgende:
Sinds wanneer is het verboden om over warez te PRATEN? Dus geen links, namen, helemaal niks.
Ok, kan het begrijpen, maar zie het toch vaak gebeuren, maar goed. En als ik meld dat iemand door rood gefietst heeft, en dat je daar heel makkelijk door rood kunt fietsen? Wat dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In een topic van een game komen melden dat de game illegaal verkrijgbaar is, of patsen hoe je hem hebt verkregen mag al tijden niet hoor.
Thnxquote:
Ik kijk het even aan. Als het in SC vervalt gaan ze beiden dicht.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:57 schreef jpg97 het volgende:
Hi
kan een mod de TT misschien wijzigen in [XBOX 360] FIFA 10 TOERNOOI:Topic #2: Waar we ons splitsen van de massa
of iets dergelijks, aangezien er ook een apart PS3 Toernooi topic is.
[Xbox360] FIFA 10 Toernooi Topic #2: Waar we ons splitsen
Thnx
Je doet maarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan. Als het in SC vervalt gaan ze beiden dicht.
Voor jullie gemak nog even het linkje naar het eerste deel:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:02 schreef Bart het volgende:
Wil een modje de OP van het vorige deel hierin plakken? Dankjewel
Als je een lekker wijf was zou ik je zoenenquote:
je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:40 schreef PP. het volgende:
[TK] Pre-order Left 4 Dead 2
Was het niet handiger dat topic gewoon een schopje richting V&A te verkopen? Daarmee help je zo'n newbie wat meer dan alleen een slotje.
Waarop het volgende door Chocobo werd gezegd:quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef Anne het volgende:
Ik wil er eigenlijk een nieuw topic over openen, maar waarschijnlijk word ie dan toch op slot gegooid en word ik hierheen verwezen, dus:
Kan ik straks, als ik in Duitsland woon, eigenlijk nog wel spellen als Gears of War online spelen? Of zal een Microsoft niet gaan kijken vanuit welk land ik online speel (door middel van IP ofzo)?
(NB: Ik behou mijn eigen account gewoon, deze staat uiteraard op Nederland geregistreerd)
En ik weet zeker dat als ik wel een topic had geopend, deze wel degelijk op slot zou worden gegooid met een verwijzing naar het centrale XBOX-topic. Want waarom mijn topic niet en deze wel?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er geen Duitsers zijn die Gears of War spelen. Duitsland verkoopt het niet, maar ik zie geen verbod dat je het niet mag spelen. Tevens zal Microsoft echt geen IP check doen op iemand die toevallig GoW2 speelt vanuit Duitsland,... dat is, als ze dat al standaard kunnen zien uiteraard.
PS,... je had hier gewoon een topic over kunnen openen hoor. Moet je ook gewoon doen ook overigens!
Nu draaf je door. Dit is namelijk een topic van mij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef Anne het volgende:
Wii meest kindvriendelijke merk <- die moet ook op slot, kan makkelijk in het Wii-topic.
Dan een slot en een weekban voor de TS.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu draaf je door. Dit is namelijk een topic van mij.
Inderdaad. Hoe dúrf je daar een nieuw topic voor te openen!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan een slot en een weekban voor de TS.
Ssst. Sommigen zijn inderdaad wel terecht dicht, maar véél ook niet. Maar ik moet even mijn punt maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij sommige topics heb je wel een punt, maar sommige zijn zeker wel terecht gesloten.
Terecht: Fifa 010
Onterecht: Goede ouwe tijden, Fifa 2000.
Verder mogen, wat mij betreft, de 360 vs PS3 topics ook wegblijven. Er zou een neutrale FAQ moeten komen ofzo.
Ik zou wel een goeie mod zijn. Gek dat ze me nog niet gevraagd hebben!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ssst. Sommigen zijn inderdaad wel terecht dicht, maar véél ook niet. Maar ik moet even mijn punt maken.
Ik denk dat ze tegenwoordig eisen stellen aan een modquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou wel een goeie mod zijn. Gek dat ze me nog niet gevraagd hebben!
Persoonlijk weeg ik af hoeveel moeite de TS in de OP heeft gestoken, wat de kwaliteit van de reacties is en luiheid. Ofwel, had een simpele google opdracht ook geleid tot de oplossing?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:55 schreef Anne het volgende:
Ik dacht dat FOK! tegen centrale topics was? Zwaar irritant dit.
Volgens mij is het hier niet de bedoeling dat je mensen naar google of youtube (heb ik je meerdere malen zien doen) verwijst. Een vraag stellen (hoe dom de vraag ook is) mag naar mijn mening altijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 06:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Persoonlijk weeg ik af hoeveel moeite de TS in de OP heeft gestoken, wat de kwaliteit van de reacties is en luiheid. Ofwel, had een simpele google opdracht ook geleid tot de oplossing?
Als ik een topic tegenkom met een simpele vraag waar de oplossing al is gegeven gaat hij ook op slot. Waarom moet hij anders openblijven?
Er zijn best zat topics die gewoon openblijven. Er zijn meer dan centrale topics. Bijvoorbeeld:
Welke game was jouw grootste tegenvaller?
Half Life 2 Cinematic mod
De moeilijkste spellen
Het grote ''Grand Theft Auto'' memories topic.
Singstar songpacks?
En idd. Ik sluit bagger omdat ik de index leesbaar wil houden.
Topmod!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
Persoonlijke aanvallen en slowchat weggehaald.
Vooral zo doorgaan als jullie willen dat we je FB serieus nemen.
Strolie is nou eenmaal van de dreigementen, kan hij ook niets aan doen.quote:
Zet het in een spoilerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef Major-Balls het volgende:
Ik wil iets zeggen wat helemaal niet mag.. is daar een centraal topic voor?
of maak een SC aan in ONZquote:
Toch is hij goed bezigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Strolie is nou eenmaal van de dreigementen, kan hij ook niets aan doen.
Kan je zelf terugzien als modje zijndequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke mod heeft van mijn Xbox 360 TT een homo TT gemaakt?
Kon het niet latenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke mod heeft van mijn Xbox 360 TT een homo TT gemaakt?
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan er niet in een regel ingesteld worden dat er pas over games gepraat mag worden zodra de release er is ofzo? Zowel het 360-topic als het achievement-topic keren steeds weer naar een warez-discussie
Mensen die achievements posten die ze gehaald hebben in een game die ze gedownload hebben mogen bijvoorbeeld meteen een ban. Dat is gewoon uitlokking namelijk. Het verpest GAM een beetje op deze manier...
Bij NeoGAF gebeurt dat ook, deze week is er nog iemand geband omdat hij een zelf gemaakte videoreview postte van Modern Warfare 2 die hij gemaakt had met de gedownloade versie. En dat is niet meer dan terecht in mijn ogen. We willen zoiets gewoon niet in GAM toch?
Gooi het desnoods bij een FA neer, en laat hem/haar hier eens reageren of meelezen aangezien het modden in GAM op dit moment niet echt loopt.
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan er niet in een regel ingesteld worden dat er pas over games gepraat mag worden zodra de release er is ofzo? Zowel het 360-topic als het achievement-topic keren steeds weer naar een warez-discussie
Mensen die achievements posten die ze gehaald hebben in een game die ze gedownload hebben mogen bijvoorbeeld meteen een ban. Dat is gewoon uitlokking namelijk. Het verpest GAM een beetje op deze manier...
Bij NeoGAF gebeurt dat ook, deze week is er nog iemand geband omdat hij een zelf gemaakte videoreview postte van Modern Warfare 2 die hij gemaakt had met de gedownloade versie. En dat is niet meer dan terecht in mijn ogen. We willen zoiets gewoon niet in GAM toch?
Gooi het desnoods bij een FA neer, en laat hem/haar hier eens reageren of meelezen aangezien het modden in GAM op dit moment niet echt loopt.
Ik vind het lastig Gijs. Stelregel is dat het mag zolang er over de game wordt gepraat. En dus niet over hoe iemand er aan komt, waar je hem illegaal kunt vinden of het aan de praat krijgen van een warez-versie. Deze posts edit ik ook als ik ze tegenkom.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
in Hoeveel/welke PS3 games heb je?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
Lijstjes-topic.
Hoe weet jij precies of mensen reviewer zijn? Hier op het forum lopen veel mensen rond die voor andere sites werken en dus wel al een review-exemplaar kunnen hebben. Moeten die dan voortaan zich eerst aanmelden bij de modjes als reviewer voor een andere site?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Natuurlijk mag je hypen, demo versies bespreken en je ervaringen delen als je de game gespeeld hebt bij de plaatselijke Media Markt. Wat wél vervelend is, zijn mensen die achievements posten van een game die nog niet uit is (terwijl ze geen reviewer ofzo zijn) of posten 'ik heb 'm lekker al'. Er zijn vast meer users die hun games downloaden maar dat nooit vertellen, daar heb ik geen problemen mee omdat ik er geen last van heb. Ook al gun ik ze wel allemaal een slag met de banhammer.
Slotje in het MW2 topic, dat zijn toch echt 2 verschillende games.quote:
Die mag er wel zijn, en is er nu ook, alleen strollie heeft zich vergist en weet het veschil tussen mw1 en 2 nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:09 schreef Agiath het volgende:
Waarom mag er geen apart console en PC topic komen voor MW2?
Iedereen wil het
Het is een flame,.... roept tevens op tot een onrustig topic! Heb al genoeg warezshit gedoe hier momenteel! Meer wil ik er niet over kwijt! Hou het lekker voor je!quote:Ben blij dat deze over een paar weken weer omgebouwd wordt![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:33 schreef Chocobo het volgende:
Denk je dat ik me ga haasten voor jeLuister poep,... je verheerlijkt je paupergedrag.
Dan kun je toch alleen die zin weghalen? En waarom NIET mijn plaatje weghalen, dat ik gebanned ben, maar wél mijn verhaaltje over dat ik alweer een nieuwe xbox heb? Blijkbaar vind JIJ het wel leuk dat ik gebanned ben maar niet leuk dat ik een nieuwe xbox heb? Wees dan consequent. Verder slaat je argument in het totaal nergens op, ik doe niets wat verboden is op het forum, alleen omdat jij het niet leuk vindt moet t maar weg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:33 schreef Chocobo het volgende:
Denk je dat ik me ga haasten voor jeLuister poep,... je verheerlijkt je paupergedrag.
[..]
Het is een flame,.... roept tevens op tot een onrustig topic! Heb al genoeg warezshit gedoe hier momenteel! Meer wil ik er niet over kwijt! Hou het lekker voor je!
Doe me een fucking lol joh!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:42 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dan kun je toch alleen die zin weghalen? En waarom NIET mijn plaatje weghalen, dat ik gebanned ben, maar wél mijn verhaaltje over dat ik alweer een nieuwe xbox heb? Blijkbaar vind JIJ het wel leuk dat ik gebanned ben maar niet leuk dat ik een nieuwe xbox heb? Wees dan consequent. Verder slaat je argument in het totaal nergens op, ik doe niets wat verboden is op het forum, alleen omdat jij het niet leuk vindt moet t maar weg.
Écht slechte moderatie, écht slecht.
Wat doe je nou tof, kom dan met inhoudelijke argumenten ipv zo;n domme link.quote:
Hoepel eens op.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat doe je nou tof, kom dan met inhoudelijke argumenten ipv zo;n domme link.
Waarom zou ik ophoepelen? Ik kom hier toch voor FEEDBACK of niet dan? Of zit ik in het verkeerde topic?quote:
Ja hoor. Doe maar Feedbacken tot je een ons weegt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom zou ik ophoepelen? Ik kom hier toch voor FEEDBACK of niet dan? Of zit ik in het verkeerde topic?
Of je kan gewoon even nadenken en bedenken dat opscheppen over een omgebouwde 360 niet echt werkt in een 360 topicquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat doe je nou tof, kom dan met inhoudelijke argumenten ipv zo;n domme link.
Ik schepte nergens op.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Of je kan gewoon even nadenken en bedenken dat opscheppen over een omgebouwde 360 niet echt werkt in een 360 topic
Ik wacht tot het xbox topic naar ONZ wordt gekickt, zoals jij al zei.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja hoor. Doe maar Feedbacken tot je een ons weegt.
Er is geen enkele reden om het over je omgebouwde xbox te hebben, het levert alleen maar onnodige discussies op danwel vragen over het hoe en waarom, daarom is de uitgangsregel in GAM dat het ons als mods geen ruk uitmaakt hoe en op welke manier je aan je games komt/speelt, als je de discussie erbij dan ook maar achterwege laat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom zou ik ophoepelen? Ik kom hier toch voor FEEDBACK of niet dan? Of zit ik in het verkeerde topic?
Waarom vinden jullie het wél interessant dat ik geband ben? Een foto dat laat zien dat ik geband ben is wél interessant, maar dat ik erbij vermeld dat "ik alweer een nieuwe xbox heb" is niet interessant en wordt weggehaald?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om het over je omgebouwde xbox te hebben, het levert alleen maar onnodige discussies op danwel vragen over het hoe en waarom, daarom is de uitgangsregel in GAM dat het ons als mods geen ruk uitmaakt hoe en op welke manier je aan je games komt/speelt, als je de discussie erbij dan ook maar achterwege laat.
Dat was niet het enige dat in je post stond en dat weet je best.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:11 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom vinden jullie het wél interessant dat ik geband ben? Een foto dat laat zien dat ik geband ben is wél interessant, maar dat ik erbij vermeld dat "ik alweer een nieuwe xbox heb" is niet interessant en wordt weggehaald?
Wél in de eerste. Die onder het plaatje. Stond alleen een zin bij: "Gelukkig ga ik deze snel weer ombouwen" ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat was niet het enige dat in je post stond en dat weet je best.
Zo zie je maar wat er van komt als er een onnodige zin bij staat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:19 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wél in de eerste. Die onder het plaatje. Stond alleen een zin bij: "Gelukkig ga ik deze snel weer ombouwen" ofzo.
Mwoah als ik elk linkje dat naar een linkje dat naar een linkje verwijst moet verwijderen zonder dat er ook maar op geageerd word kan ik wel bezig blijven.quote:Op maandag 16 november 2009 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
En in het pc topic van mw2 word ook genoeg gepraat over hacks en praktijken!
Grappig, mij waarschuwen voor iets wat ik niet doe en daar je oogjes dichtdoen!
Als er op Gamert een nieuwsbericht staat waar er over een hack gepraat word, moet je maar bij gamert gaan zeiken, alsof games.fok het ook zo nu en dan niet heeft over piraterijjquote:
Tot op zekere hoogte. Prima dat iemand zijn console heeft omgebouwd, zolang die persoon het maar niet gaat lopen promoten of expres gaat lopen kloten door te roepen dat hij of zij een bepaalde game al gespeeld heeft.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:23 schreef Anne het volgende:
Ach gut, moet je het xbox 360 topic er weer bij halen? Sneu.
Dat topic wordt juist verkloot door de vele (niet consequente) modacties.
Als je er dan per se iets aan wilt doen, door alles te censuren, doe dat dan ook, maar niet half.
Daarnaast heb ik vrij weinig mensen stoer zien doen. De meeste geven aan dat ze de lul zijn, zeggen dat ze overstappen of een nieuwe xbox kopen en dawast. No big deal.
Ik ben blij dat FOK!games die discussie wel laat loslopen.
Je moet het afkeuren Rossdale.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:37 schreef Rossdale het volgende:
Zolang mensen dat niet doen boeit het me echt niet of ze een game legaal of illegaal spelen, is hun eigen keuze.
Dat doen ze ook niet. Het ging laatst om die specifieke bans. Daar werd even over gebabbeld. En ineens was alles weg. Toen gingen we door en dat werd niet verwijderd.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Prima dat iemand zijn console heeft omgebouwd, zolang die persoon het maar niet gaat lopen promoten of expres gaat lopen kloten door te roepen dat hij of zij een bepaalde game al gespeeld heeft.
Zolang mensen dat niet doen boeit het me echt niet of ze een game legaal of illegaal spelen, is hun eigen keuze.
Die discussie daar is gewoon een discussie. Op het forum heb je allemaal randdebielen met een gemodde Xbox die lopen te klagen. Dat is een groot verschil.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:08 schreef Anne het volgende:
Ah okay, nouja, deze discussie mag dus niet eens in GAM besproken worden;
Tot een miljoen mensen geband van Xbox Live
En da's van de zotte..
Open er een topic over in plaats van zo te lopen zeiken zou ik zeggen!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:08 schreef Anne het volgende:
Ah okay, nouja, deze discussie mag dus niet eens in GAM besproken worden;
Tot een miljoen mensen geband van Xbox Live
En da's van de zotte..
Je liegtquote:Op woensdag 18 november 2009 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die discussie daar is gewoon een discussie. Op het forum heb je allemaal randdebielen met een gemodde Xbox die lopen te klagen. Dat is een groot verschil.
Als die dwazen in een eigen topic zouden zitten zou dat al veel uitmaken omdat ze dan het gewone 360-topic niet bevlekken met hun vieze gedrag
In GAM heb je het ook over consoles. En in het 360-topic is wel degelijk geedit.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Open er een topic over in plaats van zo te lopen zeiken zou ik zeggen!
Het gezeur van de bans is gehaald uit het MW2-topic, niet uit het centrale 360-topic omdat afgesproken is dat we in specifieke game-topics alleen over de game praten. Over warez wordt gewoon niet gepost, vooral omdat het alleen maar discussie over of warez nu wel of niet illegaal zijn oplevert. In GAM hebben we het over games, niet hoe je eraan komt of hoe stoer het is dat je hem 2 weken voor de release wel niet kunt spelen.
Goed voorbeeld, binnen een paar posts gaat het over KPDquote:Op woensdag 18 november 2009 11:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Je liegt!!
Er werden ook vragen gesteld zoals deze; Xbox gebanned, saves & gametag weg?
Dat doet TS niet, schattebout. Dan moeten de mods die posts even weghalen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed voorbeeld, binnen een paar posts gaat het over KPDTerecht gesloten dus
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:41 schreef Slicky het volgende:
ja ff terug naar me probleem aub
Dat gaat over het oplossen van de gevolgen van een ban. Niet alleen gaan we hem daar niet bij helpen, het is ook een dikke vette gunt!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:19 schreef Anne het volgende:
[..]
In GAM heb je het ook over consoles. En in het 360-topic is wel degelijk geedit.
En daarnaast; die wordt toch meteen geslot met een;
[ afbeelding ]
Ik "moet" helemaal niks.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:20 schreef Anne het volgende:
Dan moeten de mods die posts even weghalen.
In dat ONZ-waardig topic kom ik niet zo vaak. Gewoon niet gezien dus. Anders was het daar ook gedelete.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:27 schreef Anne het volgende:
Dus in dat topic mag je die persoon niet helpen, maar in het centrale xbox 360 topic weer wel.
Raar hoor. Heel apart.
Ja, omdat ik thuis niks te vertellen heb vind ik het leuk om als kleuterjuf in GAM te moeten optreden.quote:En wie loopt hier te zeiken? Jij loopt continu te zeiken en met slotjes te smijten.
Heb je thuis niks te zeggen ofzo? Knurft.
Sjoooohhhquote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef Anne het volgende:
Oh ja, mensen naar andere websites verwijzen. Doe je ook heel vaak inderdaad.
Als het zo ONZ-waardig is is het dan geen tijd om er iets aan te gaan doen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
In dat ONZ-waardig topic kom ik niet zo vaak. Gewoon niet gezien dus. Anders was het daar ook gedelete.
Ik zou het naar ONZ gooien. Sterker nog, ik zou alle topics in GAM naar ONZ gooien als ik het voor het zeggen had. Wordt de topiclist een stuk overzichtelijker van.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het zo ONZ-waardig is is het dan geen tijd om er iets aan te gaan doen?
Ach getver...ben jij ook weer geunbanned? Wat gaat een maand snel voorbij.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou het naar ONZ gooien. Sterker nog, ik zou alle topics in GAM naar ONZ gooien als ik het voor het zeggen had. Wordt de topiclist een stuk overzichtelijker van.
Is dat niet de reden waarom je er juist vaker had moeten zijn? Sorry maar dit klinkt behoorlijk tegenstrijdigquote:Op woensdag 18 november 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In dat ONZ-waardig topic kom ik niet zo vaak. Gewoon niet gezien dus. Anders was het daar ook gedelete.
[..]
Die is goedquote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
En wat loop je toch te zeiken mens? Is het weer die tijd van de maand? Ga je tampon wisselen ofzo en hou je snavel.
Wat ben jij nou weer voor faalhaas, je banverzoek is nooit goed doorgekomen bij de FA'squote:Op woensdag 18 november 2009 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach getver...ben jij ook weer geunbanned? Wat gaat een maand snel voorbij.
Dus heb je nog een maand tegoedquote:Op woensdag 18 november 2009 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor faalhaas, je banverzoek is nooit goed doorgekomen bij de FA's
Je was me voor. Blijkbaar is GAM niet het enige forum waar je je niet kunt gedragen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor faalhaas, je banverzoek is nooit goed doorgekomen bij de FA's
Oh? Vertel...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je was me voor. Blijkbaar is GAM niet het enige forum waar je je niet kunt gedragen.
Je zit wel vaak op de relstoel Bartquote:
Rel? Was er een rel dan? Wat heb ik nu weer gemistquote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zit wel vaak op de relstoel Bart
Wie niet... Maar wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben jij vroeger vaak gepest of wa?
Ow wacht, ik ben in de war met Edwinuss. Ook zo'n klapjosti. Ik haal jullie altijd door elkaar. Sorry hoor.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow wacht, ik ben in de war met Edwinuss. Ook zo'n klapjosti. Ik haal jullie altijd door elkaar.
quote:
Ik kom altijd weer even kijken als ik in My AT zie dat jij hier gepost hebtquote:Maar blij om te zien dat je FB nog steeds kunt vinden.
Zeiken op de allerkleinste dingetjes die niemand iets interesseert. Je doet het er express voor, alsof je iets wil 'terugpakken' voor je verledenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie niet... Maar wat heeft dat ermee te maken?
Dit is wel ultiem hardquote:Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow wacht, ik ben in de war met Edwinuss. Ook zo'n klapjosti. Ik haal jullie altijd door elkaar. Sorry hoor.
Maar blij om te zien dat je FB nog steeds kunt vinden.
gast, wat probeer jij te bereiken door iedereen maar lukraak af te zeiken?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow wacht, ik ben in de war met Edwinuss. Ook zo'n klapjosti. Ik haal jullie altijd door elkaar. Sorry hoor.
Maar blij om te zien dat je FB nog steeds kunt vinden.
Dat is stoere praat, jeweetz. Dan voelt Strolie zich weer helemaal de man. Kan ie 's avonds tijdens het eten weer over praten met het vrouwtje.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef Misan het volgende:
[..]
gast, wat probeer jij te bereiken door iedereen maar lukraak af te zeiken?
oh jaquote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is stoere praat, jeweetz. Dan voelt Strolie zich weer helemaal de man. Kan ie 's avonds tijdens het eten weer over praten met het vrouwtje.
Ach, wat is falen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kom altijd weer even kijken als ik in My AT zie dat jij hier gepost hebt
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:23 schreef Chocobo het volgende:
Jeetje! Mensen,.... respect respect! Het hoeft allemaal niet zo te gaan. Gewoon normaal met elkaar omgaan zolang het kan!
Wie is hier nou verzuurd, met dit soort sneren de hele tijd? Je reactie naar Anne sloeg ook al nergens op, met je tampons. Ronduit asociaal eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, wat is falen?
Is het je dag vullen met verzuurd zeiken op kleine dingen op een online forum omdat je van mening bent dat je het gedurende je (erg korte)
Lijkt me een van de belangrijkste dingen als mod, ken je users.quote:modtijd beter deed? Of het het niet uit elkaar kunnen houden van users die je aan je reet kunnen roesten?
En weer van die stoere sneren.quote:You tell me.Of haal ik je nu weer met iemand door elkaar en ben je nooit mod geweest?
Als je het goede voorbeeld had willen geven, dan was je nooit begonnen met die praat van je, en gewoon professioneel feedback blijven geven, in plaats van users op de man aan te vallen.quote:Maar goed, laat ik het goede voorbeeld geven en zelf ophouden met deze slowchat, hoe leuk ook.
@ mods: haal deze reactie dan ook weg als je alle SC weghaaltquote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef Wessiej het volgende:
@ Bart:
http://weblogs.nrc.nl/youp/2009/11/14/computerhooligans/
Ach alle SC, het geeft ongeveer jouw werkwijze op het internet weer, handig voor nieuwe users.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:23 schreef Bart het volgende:
[..]
@ mods: haal deze reactie dan ook weg als je alle SC weghaalt
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach alle SC, het geeft ongeveer jouw werkwijze op het internet weer, handig voor nieuwe users.
een link verwijst meestal maar naar 1 pagina!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah als ik elk linkje dat naar een linkje dat naar een linkje verwijst moet verwijderen zonder dat er ook maar op geageerd word kan ik wel bezig blijven.
QFTquote:Op woensdag 18 november 2009 20:56 schreef Gamer_V het volgende:
Ik moet altijd zo hard lachen om dit topic
hoezo is het bagger? het is gewoon een serieuze vraag...quote:
ja ik kan het niet beter uitleggen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ok. Ik zal een serieus antwoord geven.
Vage OP. En die filmpjes kun je op youtube vinden.
is dit het feedback topic of is dit het "ik heb gelijk ik doe geen moeite om een conflict op te lossen"-topic?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ok. Ik zal een serieus antwoord geven.
Vage OP. En die filmpjes kun je op youtube vinden.
Bij deze een antwoord op je vraag, Ik ga er verder niet over in discussie.
Het is niet de bedoeling dat er op FOK! over downloads gesproken wordt inderdaad. Ik heb Messenga er via de PM op aangesproken.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gedownloade games mag je niet over praten!
Oke, akkoord!
Maar je mag wel over gedownloade films ouwenhoeren en vragen stellen?
Dat is naar mijn mening het zelfde wereldje!
wat is er niet overzichtelijk dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef Major-Balls het volgende:![]()
![]()
![]()
oh.. en euh.. kan het GAM forum astublieft wat overzichtelijker?
Dat gedeelte snap ik zelf ook nog steeds nietquote:Op donderdag 3 december 2009 22:59 schreef Misan het volgende:
[..]
wat is er niet overzichtelijk dan?
totdat je voor iedere multi-platform game 5 topics inc tagjes hebt natuurlijk en je niet door mag verwijzen naar dat centrale topic van die game omdat dat een specifieke vraag onbeantwoord laat.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:43 schreef koei het volgende:
Ik stel voor om alle topics voortaan op alfabetische volgorde te zetten! Dat is overzichtelijk!
Wat een onzin, een tag maakt duidelijk voor welke console de games zijn en dus duidelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
We halen al een tijdje alle tags weg uit (niet centrale) topictitels. Dat houdt de index wat overzichtelijker.
En 4 delen zijn een quadrilogy.
Trilogie weer teruggezet. Tags blijven weg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een onzin, een tag maakt duidelijk voor welke console de games zijn en dus duidelijk.
Daarnaast is het een trilogie met een prequel. Vergelijkbaar met LotR en the Hobbit.
Dus, allebei weer terugzetten aub.
Waar dat dan? Onder tags versta ik trouwens [ ] voor de TT. Tussen haakjes erachter is geen probleem. Ik heb (PS3) aan je TT toegevoegd. Blij nu?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn ook tags voor de MW2 topics
Nee, want de GoW serie is er voor verschillende consolesquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar dat dan? Onder tags versta ik trouwens [ ] voor de TT. Tussen haakjes erachter is geen probleem. Ik heb (PS3) aan je TT toegevoegd. Blij nu?
(PS3) weggehaald.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, want de GoW serie is er voor verschillende consoles
Doe er maar lacherig over, maar ik wil niet dat er aan mijn topictitels gekloot wordt. Het is goddomme geen V&A! Typo's, spelfouten, prima, maar dit soort zaken nee.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe er maar lacherig over, maar ik wil niet dat er aan mijn topictitels gekloot wordt. Het is goddomme geen V&A! Typo's, spelfouten, prima, maar dit soort zaken nee.
Als een TT tags bevat, of tot onduidelijkheid kan leiden, dan wordt hij aangepast.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe er maar lacherig over, maar ik wil niet dat er aan mijn topictitels gekloot wordt. Het is goddomme geen V&A! Typo's, spelfouten, prima, maar dit soort zaken nee.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PC en Xbox 360/ps3 snap ik wel, want PC zitten alleen maar te zeggen, ja mijn videokaart! En dat is irritant.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
Vind ik niet.
[Tags] weghalen was een idee van Cho. En we hebben het toentertijd op een avond gedaan. Verschil tussen voor en na was echt een stuk fijner leesbare index. Mensen lezen nu eenmaal van links naar rechts. Plus, dat het niet altijd hoeft. Waarom wil je de Wii-mensen niet bij een No More Heroes topic? Is toch dezelfde game?
Als ik daarop in mag haken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom wil je de Wii-mensen niet bij een No More Heroes topic? Is toch dezelfde game?
Precies. PC en console versie van één game wil ik nog wel splitsen. Vooral omdat PC-bezitters altijd erg specifieke vragen hebben over drivers, videokaarten, servers, etc. Maar om nou per console een eigen topic te gaan maken is onzin. Fanboys moeten eens uit de zandbak komen en gewoon op een normale manier met elkaar spreken over de game in kwestie. En om nu (PS3) voor een bekende exclusieve als God of War te zetten is onzin. Iedereen weet toch wel dat dat een Playstation exclusive is. En anders staat het wel in de OP.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Wessiej het volgende:
PC en Xbox 360/ps3 snap ik wel, want PC zitten alleen maar te zeggen, ja mijn videokaart! En dat is irritant.
Reden was dat er al een apart topic was om online games af te spreken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef -J-D- het volgende:
Als ik daarop in mag haken.
Een tijdje terug vroeg ik of er een apart FIFA 2010 PC topic mocht komen.
De reden daarvoor was tweeledig:
1) Op die manier kan je met elkaar afspreken om online te spelen, zonder steeds tot de conclusie te komen dat dat niet kan omdat ze het op een ander systeem spelen.
2) het gebash richting PC-gamers wordt een stukje minder aangezien die een eigen hoekje hebben.
Helaas was het antwoord toen nee
Google eens zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef -Dries- het volgende:
Saves op je HDD back-uppen (360)
Fijn dat ie gesloten is hoor, maar in het xbox 360 heb ik het al 2x gevraagd en niemand reageert, dus dacht ik; open ik wel een apart topic...
Ik geef het een kans en ik verzin er wel wat op zodat het een mooie compromis wordt. Bedankt voor je snelle feedback steeds!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
Vind ik niet.
[Tags] weghalen was een idee van Cho. En we hebben het toentertijd op een avond gedaan. Verschil tussen voor en na was echt een stuk fijner leesbare index. Mensen lezen nu eenmaal van links naar rechts. Plus, dat haakjes niet altijd hoeven.
Hmmmz, die kan en kon ik niet vinden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Reden was dat er al een apart topic was om online games af te spreken.
Het zou denk ik handig zijn als je op 1 of andere manier zou kunnen zien in welk subforum een topic geplaatst is in de index. Hoef je niet met tags te werken en het is in 1 oogopslag duidelijk voor welke platform(en) dat topic bedoeld is. Zoiets als de icoontjes bij fokgames.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies. PC en console versie van één game wil ik nog wel splitsen. Vooral omdat PC-bezitters altijd erg specifieke vragen hebben over drivers, videokaarten, servers, etc. Maar om nou per console een eigen topic te gaan maken is onzin. Fanboys moeten eens uit de zandbak komen en gewoon op een normale manier met elkaar spreken over de game in kwestie. En om nu (PS3) voor een bekende exclusieve als God of War te zetten is onzin. Iedereen weet toch wel dat dat een Playstation exclusive is. En anders staat het wel in de OP.
Ja graag!quote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm. Vraagje. Denken jullie dat een Super Nintendo topic zou lopen? Ik speel zelf nog regelmatig spelletjes op de SNES en vind het altijd wel leuk om eens nieuwe spellen uit te proberen of om er over te praten.
Geen idee of daar veel animo voor zal zijn maar try it out zou ik zeggenquote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm. Vraagje. Denken jullie dat een Super Nintendo topic zou lopen? Ik speel zelf nog regelmatig spelletjes op de SNES en vind het altijd wel leuk om eens nieuwe spellen uit te proberen of om er over te praten.
Je mag dan wel een avatar hebben van de beste singer-songwriter ooit, maar toch ben ik het niet met je eens. Hoe moet ik er anders achter komen wat voor spy-shooters er nog meer zijn?quote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef RitseB het volgende:
En hij is gesloten om opsom opsom topic stom en niet gewenst zijn, duidelijk toch?
Ik probeer juist spy-shooters te zoeken en om daarover te praten maar oke. Ik ga wel naar dat ik zoek een spel topic.quote:Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat RitseB zegt. Door je karige OP verzand zo'n topic altijd snel in een opsom topic en dat willen we niet. Maar als je een topic wil openen (wat er nog niet is) over een spy-shooter is dat prima
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef BdR het volgende:
en hier verder.. de vorige delen
Het "Ik zoek een spel" topic
Het "ik zoek een spel topic" (2)
Het "Ik zoek een spel" topic deel 3?
Het "Ik zoek een spel" topic deel 4
Het grote "ik zoek een spel" topic deel 5 ?
Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 6
Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 7
Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 8
Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 9
het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 10
Ik zoek een spel die ik vroegâh veel speelde, maar weet de titel niet meer. Ik kan het spel wel omschrijven.
Als je een vraag stelt, omschrijf het spel dan duidelijk. Wat voor een soort spel was het, wat zijn de meest opvallende dingen, op welk platform speelde je het (Amiga, Super Nintendo, Playstation of PC etc.) en uit welk jaar was het (ongeveer)?
Hier een aantal sites die je bij het zoeken kunnen helpen.
www.MobyGames.com - Database met info, screenshots en beschrijvingen van games. Vooral veel PC games, maar ook C64, Amiga, SNES en Playstation. Vooral de sitesearch is handig als je de titel niet weet maar wel wat dingen van het spel weet. Je kan bijv. zoeken op omschrijving en review, denk eraan engelse woorden te gebruiken
www.GameSpot.com - Amerikaanse game review site, heeft een uitgebreid archief aan pc, playstation, ps2, xbox, gamecube gamereviews. Plus een zeer goede en uitgebreide zoekfunctie.
www.Klov.com - database met info, screenshots en beschrijvingen van speelhal games.
Ik zoek een bepaald spel dat nergens meer te koop is, waar kan ik die nog vinden?
Als het in de normale winkels (Intertoys, Bart Smit, DynaByte, Dixons etc.) niet meer te koop is, kan je beter bij de gespecialiseerde gamewinkels kijken. Ook hebben deze naast het nieuwste van het nieuwste vaak ook een 2e-hands of retro gedeelte.
Dimension Plus - gamewinkel in Groningen en Doetinchem.
NedGame - gamewinkel in Groningen, Apeldoorn en Enschede.
FutureMax gameshop in Vianen, ook online shop
FutureZone - gamewinkel in Rotterdam en Zoetermeer
www.ForeGames.nl - import gamewinkel in Tilburg
Gameshop - gamewinkel in Tilburg, vwb retro vooral Snes en Sega spullen
Gameshop Twente gamewinkel in Enschede en Hengelooo
Veiling sites
www.MarktPlaats.nl - Marktplaats heeft een spelcomputers en games rubriek
www.GamesGarage.nl - allerlei games, oud en nieuw
www.eBay.nl - veiling site, worden ook veel games verkocht.
www.tweedehandsgames.nl - verkoop site
www.budgetgaming.nl - verkoop site
Ik zoek een bepaald spel, waar kan ik dat downloaden? Of kan iemand het voor mij uploaden?
Op commerciele games rust copyright dus illegale copien worden beschouwd als warez. Ook op de zgn. abandonware games (spellen die al zeer oud zijn en niet meer geproduceerd en verkocht worden) rust copyright. Vragen naar warez is not done en hyperlinks plaatsen naar illegale bestanden of warez sites kan je een ban opleveren. Zie de FOK! Games & Consoles - Huisregels [3-2006]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |