Ik ben er vanavond ook! Kunnen we slecht vs. slecht spelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Enchanter het volgende:
TVP , waarschijnlijk vanavond online
Ben wel heel erg slecht
Maak zelf maar een topicquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:26 schreef Masegate het volgende:
Hey, het topic wordt gekaapt door de Xboxers!
Waar is het PS3 lijstje!?
NEENquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo gezellig. Gebroederlijk in één topic.
Ja! Nu heb ik al een nieuw topic aangemaakt voor PS3-only!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo gezellig. Gebroederlijk in één topic.
We gaan kijken welke aangemelde FOK! kers zich nog niet binnen FIFA 10 hebben aangemeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:51 schreef BroodjeBamihap het volgende:
Is er nog plek in de xbox competitie? Zoja dan wil ik ook graag meedoen. Nickname is Barbarunia. Hoe gaat zoiets trouwens? Moet je op bepaalde tijden spelen of kun je dit zelf bepalen?
Snelle reactiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
We gaan kijken welke aangemelde FOK! kers zich nog niet binnen FIFA 10 hebben aangemeld.
Mocht er iemand uitvallen dan kun je nog meedoen.
De competitie is zo opgezet dat iedereen 2x tegen elkaar speelt. Of je dat nu allemaal in 1 dag doet, of verdeeld over een bepaalde periode maakt niet uit.
De enige extra spelregel is dat je een team moet kiezen met maximaal 4,5 ster ( 5 sterren teams zijn uitgesloten ).
Ik wil vanavond sowiezo wel een potje spelen hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:57 schreef BroodjeBamihap het volgende:
[..]
Snelle reactie. Ik zal mijn internetkabel even uit de kast toveren vanmiddag, mocht ik er nog tussen passen dan meld ik me meteen aan vanavond!
Ik wil het vanavond wel proberenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef appelsjap het volgende:
Ik doe ook mee, ben denk ik wel een van de betere in dit topic. Ben benieuwd wie me kan verslaan, ik speel trouwens alles op manual, omdat het anders te makkelijk is
Ja is goed, maar heb Fifa 10 nog niet, zaterdag pas. Fifa 09 heb ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik wil het vanavond wel proberen
Maar ik speel wel "poep"![]()
![]()
![]()
oohhh dan OWN ik jou ff met Fifa 10. Aan je FIFA 09 skillz00rzz heb je niks in FIFA 10quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja is goed, maar heb Fifa 10 nog niet, zaterdag pas. Fifa 09 heb ik
jawel hoor. En ownen zul je me niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
oohhh dan OWN ik jou ff met Fifa 10. Aan je FIFA 09 skillz00rzz heb je niks in FIFA 10
Ik wilde je alvast bang makenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:18 schreef appelsjap het volgende:
[..]
jawel hoor. En ownen zul je me niet.
Heb je Fifa 09 nog? Dan laat ik je me skillz zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik wilde je alvast bang maken
maar het lukt niet
Ja heb ik!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Heb je Fifa 09 nog? Dan laat ik je me skillz zien.
4 punten bedoel jequote:
Ik kom zo, zit nu te poepen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:44 schreef Man_Made_God het volgende:
Nou, wie is er?
Veel mensen online, maar iedereen al bezig?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Man_Made_God het volgende:
3 stiftjes tegen is nooit leuk, en al helemaal niet in 5 minuten tijd, maar om dan af te sluiten...
Beetje jammer PieAir...
Ik zag het, zie editquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Lol ja mooi moment voor een stroomuitvalmaar ik sluit nooit zomaar af. Ik had je al een mssg gestuurd via xbox live.
Volgens mij zitten er ook teams bij met 5 sterren hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
We gaan kijken welke aangemelde FOK! kers zich nog niet binnen FIFA 10 hebben aangemeld.
Mocht er iemand uitvallen dan kun je nog meedoen.
De competitie is zo opgezet dat iedereen 2x tegen elkaar speelt. Of je dat nu allemaal in 1 dag doet, of verdeeld over een bepaalde periode maakt niet uit.
De enige extra spelregel is dat je een team moet kiezen met maximaal 4,5 ster ( 5 sterren teams zijn uitgesloten ).
Vertel!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef badboynova het volgende:
nog wat schokkende dingen gebeurd vandaag
aan deze kant niks te melden, was laat van het werk. was benieuwd als de nr 1 van de nr laats had verloren.quote:
Ik heb gister gelijk gespeeld tegen de nummer 1.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
aan deze kant niks te melden, was laat van het werk. was benieuwd als de nr 1 van de nr laats had verloren.
ff een potje, zodat je je doelsaldo kan op krikkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:11 schreef druide het volgende:
[..]
Ik heb gister gelijk gespeeld tegen de nummer 1.
Lievvvvvvvquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
ff een potje, zodat je je doelsaldo kan op krikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |