Ik ben er vanavond ook! Kunnen we slecht vs. slecht spelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Enchanter het volgende:
TVP , waarschijnlijk vanavond online
Ben wel heel erg slecht
Maak zelf maar een topicquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:26 schreef Masegate het volgende:
Hey, het topic wordt gekaapt door de Xboxers!
Waar is het PS3 lijstje!?
NEENquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo gezellig. Gebroederlijk in één topic.
Ja! Nu heb ik al een nieuw topic aangemaakt voor PS3-only!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo gezellig. Gebroederlijk in één topic.
We gaan kijken welke aangemelde FOK! kers zich nog niet binnen FIFA 10 hebben aangemeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:51 schreef BroodjeBamihap het volgende:
Is er nog plek in de xbox competitie? Zoja dan wil ik ook graag meedoen. Nickname is Barbarunia. Hoe gaat zoiets trouwens? Moet je op bepaalde tijden spelen of kun je dit zelf bepalen?
Snelle reactiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
We gaan kijken welke aangemelde FOK! kers zich nog niet binnen FIFA 10 hebben aangemeld.
Mocht er iemand uitvallen dan kun je nog meedoen.
De competitie is zo opgezet dat iedereen 2x tegen elkaar speelt. Of je dat nu allemaal in 1 dag doet, of verdeeld over een bepaalde periode maakt niet uit.
De enige extra spelregel is dat je een team moet kiezen met maximaal 4,5 ster ( 5 sterren teams zijn uitgesloten ).
Ik wil vanavond sowiezo wel een potje spelen hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:57 schreef BroodjeBamihap het volgende:
[..]
Snelle reactie. Ik zal mijn internetkabel even uit de kast toveren vanmiddag, mocht ik er nog tussen passen dan meld ik me meteen aan vanavond!
Ik wil het vanavond wel proberenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef appelsjap het volgende:
Ik doe ook mee, ben denk ik wel een van de betere in dit topic. Ben benieuwd wie me kan verslaan, ik speel trouwens alles op manual, omdat het anders te makkelijk is
Ja is goed, maar heb Fifa 10 nog niet, zaterdag pas. Fifa 09 heb ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik wil het vanavond wel proberen
Maar ik speel wel "poep"![]()
![]()
![]()
oohhh dan OWN ik jou ff met Fifa 10. Aan je FIFA 09 skillz00rzz heb je niks in FIFA 10quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja is goed, maar heb Fifa 10 nog niet, zaterdag pas. Fifa 09 heb ik
jawel hoor. En ownen zul je me niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
oohhh dan OWN ik jou ff met Fifa 10. Aan je FIFA 09 skillz00rzz heb je niks in FIFA 10
Ik wilde je alvast bang makenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:18 schreef appelsjap het volgende:
[..]
jawel hoor. En ownen zul je me niet.
Heb je Fifa 09 nog? Dan laat ik je me skillz zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik wilde je alvast bang maken
maar het lukt niet
Ja heb ik!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Heb je Fifa 09 nog? Dan laat ik je me skillz zien.
4 punten bedoel jequote:
Ik kom zo, zit nu te poepen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:44 schreef Man_Made_God het volgende:
Nou, wie is er?
Veel mensen online, maar iedereen al bezig?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Man_Made_God het volgende:
3 stiftjes tegen is nooit leuk, en al helemaal niet in 5 minuten tijd, maar om dan af te sluiten...
Beetje jammer PieAir...
Ik zag het, zie editquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Lol ja mooi moment voor een stroomuitvalmaar ik sluit nooit zomaar af. Ik had je al een mssg gestuurd via xbox live.
Volgens mij zitten er ook teams bij met 5 sterren hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
We gaan kijken welke aangemelde FOK! kers zich nog niet binnen FIFA 10 hebben aangemeld.
Mocht er iemand uitvallen dan kun je nog meedoen.
De competitie is zo opgezet dat iedereen 2x tegen elkaar speelt. Of je dat nu allemaal in 1 dag doet, of verdeeld over een bepaalde periode maakt niet uit.
De enige extra spelregel is dat je een team moet kiezen met maximaal 4,5 ster ( 5 sterren teams zijn uitgesloten ).
Vertel!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef badboynova het volgende:
nog wat schokkende dingen gebeurd vandaag
aan deze kant niks te melden, was laat van het werk. was benieuwd als de nr 1 van de nr laats had verloren.quote:
Ik heb gister gelijk gespeeld tegen de nummer 1.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
aan deze kant niks te melden, was laat van het werk. was benieuwd als de nr 1 van de nr laats had verloren.
ff een potje, zodat je je doelsaldo kan op krikkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:11 schreef druide het volgende:
[..]
Ik heb gister gelijk gespeeld tegen de nummer 1.
Lievvvvvvvquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
ff een potje, zodat je je doelsaldo kan op krikken
Kom maar op!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:23 schreef jpg97 het volgende:
wie nog een potje?
ik had nu ff mazzel, speel ook niet al te lang fifaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Shit gek dat schot op de paal in de laatste minuut
Verder ging het geeneens zo heel slecht voor mijn 4de potje fifa 10![]()
Nr 1 kan helaas de komende dagen ff niet spelen aangezien zijn xbox op vakantie is naar Frankfurtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
aan deze kant niks te melden, was laat van het werk. was benieuwd als de nr 1 van de nr laats had verloren.
Idd!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:11 schreef druide het volgende:
[..]
Ik heb gister gelijk gespeeld tegen de nummer 1.
Blij dat je dat bij mij niet deed met 7-0, dan telt ie nml maar als 3-0quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
Ik werd net kapot gespeeld tegen HSV..
ik heb de xbox uitgeflikkerd na de 5 - 0 wat een kk wedstrijd
ik heb het live gehoord, eerste helft toch.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
LOL, ik vond het wel lekker gaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zag 5-0 bij recente wedstrijden staan, dus volgens telt die niet als 3-0quote:Blij dat je dat bij mij niet deed met 7-0, dan telt ie nml maar als 3-0
Ookal is het zwaar K om dik te verliezen, zit het iig ff uit, dit is niet erg sportief, geloof dat jij ook een pot met 9-0 gewonnen had toch? Was ook niet leuk als de ander de xbox uitgedrukt had
Ja, die verbinding is klote man,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:17 schreef Man_Made_God het volgende:
Nou, wie staat er op? Behindangle heeft wat problemen met zijn verbinding, dus dat is een lastig verhaal. Anyone?
UPNP aanzettenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:28 schreef CtDBehindangle het volgende:
[..]
Ja, die verbinding is klote man,
Ik krijg bij mijn router alleen poort 3074 niet open, hij geeft dan het volgende aan:
"Port conflict with other service"
Iemand een idee hoe dit komt :S
Nigger shit, dit heb ik dus, ik word aan alle kanten voorbij gespeeld maar zelf kan ik dat echt nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:16 schreef Enchanter het volgende:
Ik had vanavond visite ,dus kon niet spelen , heb wel de hele avond met een maat van me gespeeld .
Ik bak er echt niks van , mannetje voorbij spelen is echt onmogelijk (voor mij dan)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 04:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nigger shit, dit heb ik dus, ik word aan alle kanten voorbij gespeeld maar zelf kan ik dat echt niet
Het is een probleem van de router. Je bent namelijk niet de enige met een Netgear die dit probleem heeft.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:23 schreef CtDBehindangle het volgende:
[..]
Deze staat aan op poort 3074
Okee, ja lekker irritant,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:35 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het is een probleem van de router. Je bent namelijk niet de enige met een Netgear die dit probleem heeft.
De beste oplossing is een andere router kopen
http://forum1.netgear.com/showthread.php?t=20568
http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic127901.html
http://www.portforward.co(...)v6/Xbox_Live_360.htm
http://www.avforums.com/f(...)games-xbox-live.html
http://www.dslreports.com(...)-service-Please-help
http://translate.google.com/translate_s?q=Port+conflict+with+other+service+xbox+live&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLD_nl&um=1&ie=UTF-8&sl=nl&tl=en&tq=Port+conflict+with+other+xbox+live+service&ei=B5bNSri7OJHA-Qamm6CRAw&sa=X&oi=clir_tip&ct=search_link&resnum=11
Dat heb je me gisteravond zelf verteldquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:55 schreef CtDBehindangle het volgende:
[..]
Okee, ja lekker irritant,
ik zou eens kijken naar een nieuwe router dan maar..
en nog bedankt voor het opzoeken
(hoe weet je trouwens dat ik een netgear heb)
Heb ik ook, nergens problemen mee. upnp aan en gaan met die banaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:16 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja tip: koop een linksys router... een WRT 610N ofzo
haha ok danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat heb je me gisteravond zelf verteld
Ik ben die gast met dat onweer enzo, stroomuitval, pas laat op gang komen, gatenkaas verdediging etc. etc.
Jij speelt toch met Bordeaux?quote:
Klopt waren goed aan elkaar gewaagd. Moet alleen nog beetje oefenen met de schoten op goal die mis ik nog iets te vaak.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jij speelt toch met Bordeaux?
waren wel leuke potjes gisteren
Ik speel per ongeluk met Olympique Marseille.. ik wilde Olympique Lyon nemen maar heb nu dus Marseillequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt waren goed aan elkaar gewaagd. Moet alleen nog beetje oefenen met de schoten op goal die mis ik nog iets te vaak.
En Bordeaux heeft leuke spelers, Chamakh, Couruff, Gouffran en Caveghni![]()
Ik ben ook online, invite me maar !quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef Ruhn het volgende:
ik ben ook online btw dus als iemand zin heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Idd je schoot vaak tegen de paal aanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:19 schreef Ruhn het volgende:
pfff hoe vaak kan je op de laat en paal schieten =( met je feyenoord xD
Ach ik kan wel genieten van een spannende wedstrijd ipv 5-1 enzu =*)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:22 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Idd je schoot vaak tegen de paal aanGelijkspel was verdiend geweest!
FEYENOORD
Idd en ik zelfs nog een penaltyquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:36 schreef Man_Made_God het volgende:
Net 2 potjes tegen Feijenoord. Dra-ma-tisch, 1 gelijk en 1 gewonnen. Maar wat hebben we veel kansen gemist.
Nee, goed Bayern Munchenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |