Daar ben ik idd ook benieuwd naar, heb gister een half uur geprobeerd wat mensen uit te nodigen, maar geen reactiequote:Op maandag 5 oktober 2009 11:06 schreef Henk-B het volgende:
[xbox360] Henk-B : Rastafariman
Zou het toernooi deze keer wel afgemaakt worden?
Yep. Zie inbox.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:02 schreef Leonos het volgende:
Is er al iets begonnen voor de 360?
En wat is de opzet enzo ?
Of mag iedereen het lekker zelf weten en gaan we degenen met 5-sterrenteams lekker afzijken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:18 schreef Kn0x het volgende:
Er is nog niks opgezet of afgesproken. Misschien moeten we even wachten tot iedereen de game heeft en zich heeft kunnen inschrijven. Daarna tijden afspreken wanneer we de wedstrijden afronden.
Wat spreken we af met teams kiezen? Iedereen kan een team kiezen of gaan we voor bepaalde teams of kijken we alleen naar de sterren van een team. (bv geen 5 sterren teams)
Wel voor de XBOX360-competitie. Copy+Paste van Voltreffer's pm:quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:18 schreef Kn0x het volgende:
Er is nog niks opgezet of afgesproken.
[XBOX360] Fok Naam | 360 tagquote:Bij deze is de Fifa 10 league gestart! Je kunt hem vinden door in het menu via:
Xbox Live » Friends Leagues » Join a League. Dan te zoeken op de GAM League!
Wachtwoord: stuur een PM.
Gamertag?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:33 schreef cypher21 het volgende:
@Gabriel-Omar-Batistuta
En weer mij vergeten te vermelden
Ach, ik zit al in de league
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:04 schreef cypher21 het volgende:
Je bent mij vergeten bij de xbox
Cypher21: DennisBerndsen speel met ManCity
Probeerde gister wat wedstrijden te spelen, maar niemand reageerdeHeb er pas 2 gespeeld; PSV en Twente. beide gewonnen, maar wil graag tegen de rest
Vanavond rond 21.00 ben ik iig weer online!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:19 schreef MB23 het volgende:
[PS3] Fok Naam | PSN tag:
1) Kreuk050 PSN: KREUKNEUS
2) Masegate PSN: ButsMG
3) Mindstate PSN: MindstateNL
4) Sodeju PSN: Historik
5) mvm__ PSN: mvm__
6) Knox PSN: GabrielKnox
7) StevenMac26: stevenmac26
8) Mash psn: Mash
9) Dirk Kuijt psn:Dirk-Kuijt
10) MB23 | MatthewFR23