4 punten bedoel jequote:
Ik kom zo, zit nu te poepen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:44 schreef Man_Made_God het volgende:
Nou, wie is er?
Veel mensen online, maar iedereen al bezig?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Man_Made_God het volgende:
3 stiftjes tegen is nooit leuk, en al helemaal niet in 5 minuten tijd, maar om dan af te sluiten...
Beetje jammer PieAir...
Ik zag het, zie editquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Lol ja mooi moment voor een stroomuitvalmaar ik sluit nooit zomaar af. Ik had je al een mssg gestuurd via xbox live.
Volgens mij zitten er ook teams bij met 5 sterren hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
We gaan kijken welke aangemelde FOK! kers zich nog niet binnen FIFA 10 hebben aangemeld.
Mocht er iemand uitvallen dan kun je nog meedoen.
De competitie is zo opgezet dat iedereen 2x tegen elkaar speelt. Of je dat nu allemaal in 1 dag doet, of verdeeld over een bepaalde periode maakt niet uit.
De enige extra spelregel is dat je een team moet kiezen met maximaal 4,5 ster ( 5 sterren teams zijn uitgesloten ).
Vertel!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef badboynova het volgende:
nog wat schokkende dingen gebeurd vandaag
aan deze kant niks te melden, was laat van het werk. was benieuwd als de nr 1 van de nr laats had verloren.quote:
Ik heb gister gelijk gespeeld tegen de nummer 1.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
aan deze kant niks te melden, was laat van het werk. was benieuwd als de nr 1 van de nr laats had verloren.
ff een potje, zodat je je doelsaldo kan op krikkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:11 schreef druide het volgende:
[..]
Ik heb gister gelijk gespeeld tegen de nummer 1.
Lievvvvvvvquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
ff een potje, zodat je je doelsaldo kan op krikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |