Waarschuwing! Bevat details uit het spel.quote:Assassin's Creed II is a sandbox-style action-adventure video game being developed by Ubisoft Montreal and published by Ubisoft. It is set to release worldwide before March 2010 on the Xbox 360, PlayStation 3, and Microsoft Windows platforms. The game is a sequel to the 2007 critically acclaimed video game, Assassin's Creed.
Plot
While not much is known of the plot yet, it has been confirmed that the player will assume the role of an assassin and nobleman named Ezio Audtiore de Firenze. Ezio is an ancestor to Desmond and a descendant of Altaïr, the protagonists from Assassin's Creed. He is shown to have dual assassin's blades and a colorful attire, to fit the era. The game is set to take place in renaissance Italy, during the 15th century Italian carnival.
Gameplay
It has been revealed by Joystiq that Assassin's Creed II will allow the player to swim and access Leonardo DaVinci's flying machine, though how this works and affects the game is unknown at this point. It has also been announced that there will be many more mission types for the player to engage in, which was a widespread complaint of the original Assassin's Creed. In the recent Game Informer article it was confirmed Venice, Florence, The Grand Canal, The Little Canal, and the Rialto Bridge will appear in the game.
Development
On January 22 2009, it was confirmed by Ubisoft that Assassin's Creed II was in production, but no details were revealed. A promotional video was released by Ubisoft on April 6 showing a map of italy, some hidden blade designs, and DaVinci's flying machine on a scroll. On the official site after the teaser is viewed a symbol is given to print and show in front of a webcam. Doing this will unlock a picture displayed on the site. 4 of the 5 symbols have been given by Ubisoft, and the other was found by a fan. Later, on April 10, Game Informer Magazine released details on the game, as well as pictures of Ezio.
Bron: Wikipedia
Ezio Auditore de Firenze:quote:Elke scheet die over Assassin's Creed 2 naar boven komt is natuurlijk groot nieuws. Vandaag kwam er echter iets veel beters dan een scheet opborrelen: 25 keiharde feiten over de game!
We zagen eerder deze week al een vage teaser trailer langskomen, die feitelijk niets meer deed dan roddel en achterklap over de game in de hand werken. Nu is er dus echter een lijst met keiharde info gelekt uit het blad Game Informer, waarop meer dan 25 feiten over Assassin’s Creed 2 te vinden zijn. De meeste zijn extreem goed nieuws (veel meer afwisseling in missies, je kan zwemmen!) en sommige zijn zelfs aardig verrassend (vliegen in Da Vinci’s vliegmachine)! Hieronder staan ze allemaal:
- You'll have a ton of new weapons to choose from including an axe, a hammer, a mace, a spear, 2 different sword types, a spear axe, and 2 smaller blades.
- You CAN swim.
- Da Vinci's workshop is in the game.
- Locations include Saint Mark's Basilica, The Grand Canal, The Little Canal, and the Rialto Bridge.
- The game opens in 1476, Altaïr is from 1191.
- So you do indeed play as a new ancestor of Altaïr/Desmond.
- You will see the countryside of Tuscany.
- The "Auditore" family is mentioned.
- The main characters name is Ezio Auditore de Firenze.
- He is a nobleman of Florence.
- Big characters are in the game including Machiavelli, Caterina Sforza, and Lorenzo de Medici.
- YOU DO INDEED GLIDE on Da Vinci's flying machine.
- Game will feature a new notoriety system that governs how enemy soldiers and people will treat you.
- You can disarm enemies and use their own weapons against them this time.
- Each weapon has a special move.
- 16 unique mission types.
- No more ease dropping or pick pocketing missions.
- If you get beat up to much you will need to see a street side doctor to regain full strength.
- Hidden objects (like flags in the first one) are there to uncover, but this time if you track them down you will get in-game bonuses that make it worth your time.
- Items include, flags, statues, and gold coins and more that isnt mentioned.
- New enemy types with unique attitudes and weaknesses are present in the game. Archers are mentioned, as well as elite enemies, dagger wielders, "Brutish" armored troops with heavy armor and 2 handed swords and axes, and an intelligent halberd enemy will probe hiding places with their weapons if they think you're near by.
- While hiding in a hay bail you can assassinate people this time, but it may expose your position.
- You can still climb towers and ride horses.
- The Lorenzo de Medici assassination attempt is in the game.
- There is now a night and day sequence in the game.
- 240 people are working on this title.
Bron: Powerweb
Kun jezelf toch ook?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:02 schreef Bart het volgende:
Wil een modje de OP van het vorige deel hierin plakken? Dankjewel
Als ik quote mis ik de helft. Modje kan editten en zo de hele originele OP in 1 seconde hierin plakkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:15 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Kun jezelf toch ook?
of is er geen Wiki van?
http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed_Wikiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik quote mis ik de helft. Modje kan editten en zo de hele originele OP in 1 seconde hierin plakken
Wiki is er volgens mij ook niet, maar laat je door mij niet tegenhouden
Post +1quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:01 schreef Bart het volgende:
Nog even wat toffe filmpjes uit het vorige topic:
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-assassins-creed/57077
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-assassins-creed/56752
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-assassins-creed/56626
http://xbox360.ign.com/do(...)smontage_092309.html
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-assassins-creed/55671
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-assassins-creed/55027
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-assassins-creed/54743
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-assassins-creed/54478
http://assassinscreed.uk.ubi.com/assassins-creed-2/#/video/5989
Volgens mij zijn dit alle filmpjes uit het vorige deel, in a-chronologische volgorde
Ja die blijft mooi hequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Post +1
Moest weer lachen om die Mega64 clip
volgens mij ging het over de FOK! wiki met de OPquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed_Wiki
Ik kwam hier om dat te posten. En te zeggen dat ik al die filmpjes echt geweldig vindquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Dit zou zo cool zijn! Maar ja,... eerst van 2 gaan genieten!
Since Assassin's Creed II still hasn't shipped, we're going to take this discussion with a dash of skepticism. But who knows? A female assassin in Nazi occupied France and/or England? Sounds unique enough to me.
http://kotaku.com/5380649/assassins-creed-iii-wwii-sure-why-not
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dat te posten. En te zeggen dat ik al die filmpjes echt geweldig vind
Ik vond het echt heel cool dat Da Vinci mee speelt en wapens voor je maakt. Ik heb ook nét een artikel gelezen over Da Vinci en zijn wapens (zie blog) en dat 'klopt' dan ook gewoon historisch gezien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De laatste paar filmpjes zijn inderdaad echt heel cool. Ben zo benieuwd naar het spel!
Het verhaal in het verleden zal je deel 1 denk ik niet voor gespeeld hoeven hebben, maar het verhaal in het heden is geloof ik wel doorlopend, dus dan is het wel zo leuk als je dat kentquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel cool dat Da Vinci mee speelt en wapens voor je maakt. Ik heb ook nét een artikel gelezen over Da Vinci en zijn wapens (zie blog) en dat 'klopt' dan ook gewoon historisch gezien.
Ik zit nu ook te denken waarom ik deel 1 niet verder heb gespeeld, maar dat was omdat de intro zo lang duurde. Misschien moet ik die nog eens een kans geven ooit, volgens mij is die voor een poep en een scheet te koop nu... Ik ga er namelijk wel een beetje vanuit dat je 1 gespeeld moet hebben om 2 te snappen, of valt dat wel mee?
Dan ga ik me toch nog een keer wagen aan AC1.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Het verhaal in het verleden zal je deel 1 denk ik niet voor gespeeld hoeven hebben, maar het verhaal in het heden is geloof ik wel doorlopend, dus dan is het wel zo leuk als je dat kent
Hoop alleen niet dat de herhaaldelijke gameplay van deel 1 je stopt tot de aanschaf van deel 2.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel cool dat Da Vinci mee speelt en wapens voor je maakt. Ik heb ook nét een artikel gelezen over Da Vinci en zijn wapens (zie blog) en dat 'klopt' dan ook gewoon historisch gezien.
Ik zit nu ook te denken waarom ik deel 1 niet verder heb gespeeld, maar dat was omdat de intro zo lang duurde. Misschien moet ik die nog eens een kans geven ooit, volgens mij is die voor een poep en een scheet te koop nu... Ik ga er namelijk wel een beetje vanuit dat je 1 gespeeld moet hebben om 2 te snappen, of valt dat wel mee?
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoop alleen niet dat de herhaaldelijke gameplay van deel 1 je stopt tot de aanschaf van deel 2.
Mijn truc is gewoon zo af en toe spelen... Ik moet volgens mij nog 2 assassinations, waarvan ik voor 1 al alle intel heb verzameld en dus zo kan beginnen met de kill, en ik heb tot 19 november de tijdquote:
Zou niet zo heel gek zijn dat ze een stukje dichter bij West-Europa (Frankrijk en/of Engeland) komen met Assassin's Creed III, gezien de naam van de hoofdrolspeler, Desmond Miles, die toch wel Brits/Frans klinkt. Het eerste deel was ver weg, in het Midden-Oosten; het tweede deel zal zich een stukje dichterbij afspelen, in Italië. De meest recente voorouders van Desmond zouden dus best naar Frankrijk/Engeland geëmigreerd kunnen zijn, gezien Desmond's huidige woonplaats (ik neem aan dat dat Engeland is).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Dit zou zo cool zijn! Maar ja,... eerst van 2 gaan genieten!
Since Assassin's Creed II still hasn't shipped, we're going to take this discussion with a dash of skepticism. But who knows? A female assassin in Nazi occupied France and/or England? Sounds unique enough to me.
http://kotaku.com/5380649/assassins-creed-iii-wwii-sure-why-not
Die impact van wapens,... geweldige reacties op het lichaam! Podver wat een goed filmpje weerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:17 schreef Ezio het volgende:
Eindelijk weer een Dev Diary! Joechei
![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:37 schreef Ezio het volgende:
die brutes doen me aan iron knuckles denken uit zelda
Kleine maand nu, release is rond 19 novemberquote:
Hier werd ik toch wel een beetje stil van..quote:
OMGquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ook nog wat screens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Conclusione temporaneaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef Bart het volgende:
http://tweakers.net/reviews/1425/preview-assassins-creed-ii.html
Die was al bevestigd, maar ze hebben het in dat preview steeds over ''een deel'' van Rome. Ik hoop dat dit niet veel hoeft te betekenen en dat de gehele stad er gewoon inzit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Conclusione temporanea
Assassin's Creed II wordt geweldig. Hoe we dat weten? We hebben ongeveer drie uur gespeeld, maar voor ons gevoel moesten we na vijf minuten stoppen. Elke game die drie uur kan veranderen in vijf minuten, is top. De foutjes en minpuntjes van het eerste deel zijn weggewerkt en daar bovenop heeft Ubisoft een sloot verbeteringen toegevoegd. Assassin's Creed II is groter, uitgebreider en dieper dan zijn voorganger. Ezio Auditore di Firenze is bovendien een interessanter personage dan Altaïr, en ook Desmond Miles zorgt in Assassin's Creed II voor meer opschudding dan je na deel één ooit kon vermoeden. Is het al 19 november?
Edit,... oh en Rome bevestigd!
Monteriggioniquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die was al bevestigd, maar ze hebben het in dat preview steeds over ''een deel'' van Rome. Ik hoop dat dit niet veel hoeft te betekenen en dat de gehele stad er gewoon inzit.Anders zou ik dat erg jammer vinden, hoewel we ook Florence, Venetië, Toscane, San Gimignano en Forlì hebben, maar Rome heeft natuurlijk zijn eigen charme (met ruïnes uit de Romeinse tijd enzo).
![]()
En dit wordt dus Ezio's uitvalsbasis (Monteriggioni):
[ afbeelding ]
Overigens ook cool dat je ook Altaïrs uitrusting kunt krijgen, wanneer 6 geheime missies voltooid.
Vette shitquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:12 schreef Ezio het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)9012817019669068/p-1
ja, maar dan krijg je dus wel een jaar lang dat oud papier thuisgestuurdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:12 schreef Jussle het volgende:
Ik zag gisteren deze aanbieding, assassin's creed II gratis bij een abonnement op de Power Unlimited (of anders om) voor maar 59 euro. Dus gratis tijdschrift voor 1 jaar erbij:
http://www.pu.nl/feature/(...)nnement!.aspx?id=352
Je betaald wel ¤2,30 verzendkosten (wat redelijk meevalt vergeleken met sommige webshop's)
Ik vond het altijd wel een best vermakelijk blad hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, maar dan krijg je dus wel een jaar lang dat oud papier thuisgestuurd
ze proberen te grappig te zijn, waarin ze falen, en ik vind het nogal op een erg puberale manier geschrevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel een best vermakelijk blad hoor.
Nu ik erbij nadenk, ik had daar een abonnement op maar ik heb al 2 jaar niks gekregen
Lees je goed in. Er zijn weer grote steden maar een stuk diverser,.... tevens is de kleurenpalet helemaal open getrokken in dit deel!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:09 schreef -Dries- het volgende:
Zijn er eigenlijk meedere steden? En zjin ze minder statisch? En hebben ze meer dan één kleur?![]()
Ik ben nog een beetje skeptisch erover. AC 1 was echt verschrikkelijk eentonig en dat refereer ik dus automatisch aan deel 2.
Waarom zou je de eentonigheid refereren aan AC2, als juist overal in iedere preview, hands-on, diary, wat je maar kan vinden op internet, gezegd wordt dat dat aangepakt is en ze van 3 standaardmissies naar 18 zijn gegaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:09 schreef -Dries- het volgende:
Zijn er eigenlijk meedere steden? En zjin ze minder statisch? En hebben ze meer dan één kleur?![]()
Ik ben nog een beetje skeptisch erover. AC 1 was echt verschrikkelijk eentonig en dat refereer ik dus automatisch aan deel 2.
Ik heb nog steeds een trauma aan AC1quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zou je de eentonigheid refereren aan AC2, als juist overal in iedere preview, hands-on, diary, wat je maar kan vinden op internet, gezegd wordt dat dat aangepakt is en ze van 3 standaardmissies naar 18 zijn gegaan![]()
![]()
quote:The Birth of an Assassin
Be reborn as Ezio Auditore Da Firenze. 20
Arrivederci Abstergo
Break out of Abstergo. 20
Welcome to the Animus 2.0
Enter the Animus 2.0. 20
The Pain of Betrayal
Complete DNA Sequence 1. 30
Vengeance
Complete DNA Sequence 2. 30
Exit the Son
Complete DNA Sequence 3. 30
Bloody Sunday
Complete DNA Sequence 4. 30
Undertaker
Discover the Assassin’s Tomb inside the catacombs under Santa Maria Novella. 20
The Conspirators
Complete DNA Sequence 5. 30
An Unexpected Journey
Complete DNA Sequence 6. 30
Bleeding Effect
Complete training and reenter the Animus. 30
The Merchant of Venice
Complete DNA Sequence 7. 30
The Impenetrable Palazzo
Complete DNA Sequence 8. 30
Masquerade
Complete DNA Sequence 9. 30
Bianca’s Man
Complete DNA Sequence 10. 30
The Prophet
Complete DNA Sequence 11. 30
The Vault
Complete DNA Sequence 14. 30
An Old Friend Returns
Escape the hideout. 100
Myth Maker
Find the 8 statuettes in Monteriggioni. 5
Vitruvian Man
Unlock all 20 pieces of Subject 16’s video. 20
Street Cleaner
Hide 5 dead bodies in a Bale of Hay. 10
Fly Swatter
Kick a Guard while using the Flying Machine. 5
Messer Sandman
Stun 4 guards at once by throwing sand in their face. 10
Doctor
Perform an Air Assassination on a Poisoned NPC. 20
No-hitter
Kill 10 enemies while remaining in conflict without being hit. 20
Kleptomaniac
Pickpocket 1000 Florins. 10
Lightning Strike
Sprint for 100 meters. 10
Sweeper
Sweep 5 guards at once by using a Long Weapon. 10
Venetian Gladiator
Discover the Assassin’s Tomb inside Santa Maria della Visitazione. 20
I can see your house from here!
Discover the Assassin’s Tomb inside the Torre Grossa. 20
Hallowed be thy name
Discover the Assassin’s Tomb inside the Basilica di San Marco. 20
Prison Escape
Discover the Assassin’s Tomb inside the Rocca di Ravaldino fortress. 20
Choir Boy
Discover the Assassin’s Tomb inside Santa Maria del Fiore (The Duomo). 20
Assassin For Hire
Complete your first assassination mission for Lorenzo Il Magnifico. 10
Macho Man
Defend a woman’s honor. 10
Steal Home
Win a race against thieves! 10
Show your Colors
Wear the Auditore cape in each city. 10
Handy Man
Upgrade a building in the Stronghold. 10
I like the view
Synchronize 10 View Points. 10
High Dive
Perform a Leap of Faith from the Top of Florence’s Giotto’s Campanile. 10
Mailman
Intercept a Borgia Courrier. 10
Tip of the Iceberg
Use your Eagle Vision to scan a Glyph in the environment. 10
A Piece of the Puzzle
Unlock a piece of Subject 16’s video. 10
Art Connoisseur
Buy a Painting from Florence and Venice. 10
Podestà of Monteriggioni
Reach 80% of your stronghold’s total value. 30
Perfect Harmony
Tint your clothes with those colors: Wetland Ebony and Wetland Ivory. 10
In Memory of Petruccio
Collect all the Feathers. 30
Red Light Addict
Spend 5000 florins on Courtesans. 10
Man of the People
Toss more than 300 florins on the ground. 10
Victory lies in preparation
Get all Hidden Blades, Item Pouches and Armor upgrades for Ezio. 10
Ik vind:quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef -Dries- het volgende:
Degelijke achievements. Niks schokkends
dan wel weer geinig, maakt me nu al nieuwsgierig naar het einde van AC2 en het begin van AC3quote:An Old Friend Returns
Escape the hideout. 100
PODVERquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:15 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)creed/58153?type=flv
Dat einde...![]()
EN GEEN VLAGGETJES!!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef -Dries- het volgende:
Degelijke achievements. Niks schokkends
Ik heb de black edition gecancelled,..... toch een hoop geld en wat krijg je nu precies. Heb nu de white edition voor 59 bij de FRS besteld. Toch een beeldje en een nette prijs!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:54 schreef -Dries- het volgende:
Al die standbeeldjes en nightvision gogglesGeef me gewoon het spel
Hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:48 schreef Szixxx het volgende:
Voor mensen die nog op zoek zijn naar de uitverkochte Black Edition heb ik goed nieuws.
Ik heb er 1 ge-pre-ordered en ik weet niet of ik er wel meerwaarde aan hecht. Misschien is er
interesse hiervoor. Het is meer iets voor de echte fan/verzamelaar dus Ik bied mijn versie te koop aan.
http://tinyurl.com/asscrd2
[ afbeelding ]
That's it, mijn volgende vakantie/stedentrip gaat naar Italiëquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:43 schreef Chocobo het volgende:
Florence!!
Game vs realiteit!
http://www.gametrailers.c(...)ssassins-creed/58345
Ben je ook al in Damascus, Jeruzalem en Akko geweest?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
That's it, mijn volgende vakantie/stedentrip gaat naar Italië
Volgens mij kent Noot alleen Marioland!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je ook al in Damascus, Jeruzalem en Akko geweest?
Ik heb het niet zo op Jodenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je ook al in Damascus, Jeruzalem en Akko geweest?
Prachtige omgeving die het bezoek meer dan waard is ook los van de game.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
That's it, mijn volgende vakantie/stedentrip gaat naar Italië
En hier de youtube in HD die geen reclame vooraf heeft:quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:50 schreef Chocobo het volgende:
Dev Diaries Part VI: Home Sweet Home
Ohhhhde laatste dev diary! Hoop nieuwe coole features voor AC2!
Inderdaad! Spannende week, ik hoor of ik aangenomen word op mijn nieuwe baan, en AC2 komt uitquote:Op zondag 8 november 2009 15:15 schreef Proximo het volgende:
Damn, kan niet wachten tot deze titel er eindelijk is
Mooizo, aanpakken die Duiters.quote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef Chocobo het volgende:
German Mag Claims Ubi Demanded Positive Review on Assassin's Creed II
Computer Bild Spiele of Germany has, on its December cover, a blurb touting an "Assassin's Creed 2 SKANDAL!" It alleges Ubisoft wanted a score of "very good" before it would turn over a review copy of the game.
http://kotaku.com/5399879(...)n-assassins-creed-ii
Godver, ik haat de trend dat je eerst twee maanden moet wachten voordat de reviews betrouwbaar worden.quote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef Chocobo het volgende:
German Mag Claims Ubi Demanded Positive Review on Assassin's Creed II
Computer Bild Spiele of Germany has, on its December cover, a blurb touting an "Assassin's Creed 2 SKANDAL!" It alleges Ubisoft wanted a score of "very good" before it would turn over a review copy of the game.
http://kotaku.com/5399879(...)n-assassins-creed-ii
Vast al bekend dat het direct na AC1 speelt, maar ik ben dus blij dat ik eerst AC1 ga spelen.quote:Assassin's Creed 2 starts off literally where the first game ended. You're staring at a wall of bloody graffiti as a brief recap of the first game's events goes by. You play as Desmond Miles, the descendant in a long line of professional assassins, and up until now, that's a life you had always avoided. But the evil Abstergo Corporation (a front for an organization bent on world domination and mortal enemies of the Assassins) kidnapped you in the first Assassin's Creed and attempted to delve into your memories with the Animus machine in order to recover the location of ancient, powerful artifacts. Then Lucy, your confidant from the first game steps onto the scene, a little bloody as alarms blare in the background. And that's when things start to get exciting.
Je bent echt niet zomaar klaar met Dragon Age hoorquote:Op maandag 9 november 2009 20:35 schreef Chocobo het volgende:
Tja,.... moest er wel om lachen! Feit blijft dat dit spel beter gaat scoren dan haar voorganger. Althans,... dat hoop ik! Ik heb er in ieder geval onwijze zin in. Of het spel nu een 7, 8 of 9 scoort!
Interview,... een van de laatste! Geweldig dat we heel Ezio's leven voorbij zien komen. Spel spant over 40 jaar van zijn leven dacht ik?
http://g4tv.com/games/pc/(...)I-Interview-Blowout/
Have fun...quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vast al bekend dat het direct na AC1 speelt, maar ik ben dus blij dat ik eerst AC1 ga spelen.
Nee,... soms! Afhankelijk van de game. Uncharted 2 en Demon's Souls zijn goed te combineren. Dragon Age Origins is mijn winter RPG! Geen idee wanneer ik met AC2 start eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je bent echt niet zomaar klaar met Dragon Age hoorOf speel jij games door elkaar heen?
[..]
Have fun...
Dank jequote:
Ik hoop het,.... want het zou 'kunnen' zijn dat je mede door deel 1, deel 2 niet eens meer wilt proberen. Dat zou immens zonde zijn aan de preview te lezen. Persoonlijk vond ik het niet zo erg en heb ik erg genoten van deel 1quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik weet van de minpunten, maar ik denk dat ik me daar wel overheen kan zetten.
Het enige dat ik lees qua minpunten is dat het eentonig/herhalend is. Nou, dat zeggen mensen van RPG's ook! Bovendien ga ik de game als afwisseling spelen, gewoon kortere sessies tussen andere games door, dan valt de herhaling ook niet zo op.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop het,.... want het zou 'kunnen' zijn dat je mede door deel 1, deel 2 niet eens meer wilt proberen. Dat zou immens zonde zijn aan de preview te lezen. Persoonlijk vond ik het niet zo erg en heb ik erg genoten van deel 1
Het vechten was ik echt nooit zatquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het enige dat ik lees qua minpunten is dat het eentonig/herhalend is. Nou, dat zeggen mensen van RPG's ook! Bovendien ga ik de game als afwisseling spelen, gewoon kortere sessies tussen andere games door, dan valt de herhaling ook niet zo op.
Qua moeilijkheidsgraad schijnt de game prima te zijn, dus ook daar voorzie ik geen problemen.
Garantie?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Lekker is dat!... Een weekje voor Assassin's Creed II uitkomt, en wat gebeurt er denk je?... M'n Xbox 360 gaat kaduuk.Assassin's Creed II gaat op deze manier een erg duur spelletje worden voor mij.
![]()
Weet ik niet. Ik zal er eens naar moeten kijken. Sowieso had mijn Xbox een rare afwijking dat als ik er een spel indeed ik steeds weer binnen 10 minuten een schermpje kreeg met de mededeling dat de cd niet gelezen kan worden. Daarna moest ik het spel iedere keer weer opnieuw opstarten om zonder onderbrekingen verder te kunnen spelen. Ik stuur 'm wel op naar Microsoft en als ie terug is van de reparatie bied ik 'm wel te koop aan. Maar ik móet nu dus een nieuwe console kopen omdat ik Assassin's Creed II op dag 1 wil kunnen spelen.quote:
MW2 ren je zo door heen en dan blijft er enkel het MP hoofdstuk over. Dus voor de SP gaat deze er wel komenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef speknek het volgende:
Reviews laten wel lang op zich wachten..
Denk dat dit een begin 2010 voor mij wordt, druk zat met MW2 en NSMBW.
review?quote:
nu al?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:06 schreef LeNick het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik toch niet voor niets geband!Hele dag thuis
ohh ik dacht alquote:Op donderdag 12 november 2009 17:18 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ja, is niet van mij die game hé..Iemand is hem aan het uploaden..
Ik denk alleen niet een week van tevoren.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja op de psp was ie er ook al!
Ach misschien verkopen ze hem nu ook eerder!
2009-11-12 12:20:49 Release pre'd5 hrs 39 mins 51 secs agoquote:Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet een week van tevoren.
Is de NTSC versie .. PAL is er nog niet naar mijn weten ...quote:Op donderdag 12 november 2009 17:06 schreef LeNick het volgende:
[ afbeelding ]
En, bevalt het spel een beetje? Ik heb het spel in de pre-order staan, maar ben eigenlijk een beetje bang dat ik mij weer heb laten meesleuren in de hype. Geen ruggengraat enzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:06 schreef LeNick het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe zit het met het free roaming aspect?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef Shoombak het volgende:
Ik vind het weinig vernieuwends, die nieuwe assassin is een italiaanse homo, verder weer die achterlijke torens opklimmen om je map uit te breiden
En het voelt allemaal zo niet soepel aan als je probeert te ontsnappen aan je tegenstanders, je springt overal tegenaan etc, net als in AC1
*trauma*quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef Shoombak het volgende:
Ik vind het weinig vernieuwends, die nieuwe assassin is een italiaanse homo, verder weer die achterlijke torens opklimmen om je map uit te breiden
Mja, er zitten nu ook winkels in enzo, de hoofdlijn van het verhaal is wel oke, maar al die onzin die je er rondom moet doen interesseren me niks, kan ook aan mij liggen hoor. Maar ik heb geen zin om veren te gaan zoeken, mensen in elkaar te slaan omdat ze vreemd gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
En hoe zit het met het free roaming aspect?
Vind je het erg als je post me niet veel doet? Je hebt naar mijn idee weinig gevolgd hierover,... tevens download je het spel ook maar alsof het allemaal normaal is, wat de interesse ook een stuk minder maakt. Ieder zijn ding hoor, maar ik neem je persoonlijke snelle illegale eerste indrukken niet zo serieus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:06 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Mja, er zitten nu ook winkels in enzo, de hoofdlijn van het verhaal is wel oke, maar al die onzin die je er rondom moet doen interesseren me niks, kan ook aan mij liggen hoor. Maar ik heb geen zin om veren te gaan zoeken, mensen in elkaar te slaan omdat ze vreemd gaan.
Oh en wat helemaal triest is uitgewerkt is dat je bij cutscenes op knoppen moet rammen om iets te laten gebeuren. Press X to interact, press B to interact
Heb weinig van deze hype meegekregen, maar voor de mensen die hopen dat dit spel geheel anders is dan AC1, helaas
QFTquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind je het erg als je post me niet veel doet? Je hebt naar mijn idee weinig gevolgd hierover,... tevens download je het spel ook maar alsof het allemaal normaal is, wat de interesse ook een stuk minder maakt. Ieder zijn ding hoor, maar ik neem je persoonlijke snelle illegale eerste indrukken niet zo serieus.
Je hebt geen zin om extra dingen te doen,... de verhaallijn te volgen,... dus je wilt het dus weer zoals het in AC1 was neem ik aan? Tevens zijn interactieve cutscenes ook niet jouw ding? Alles gaat wat moeilijker zeg je,.... overal tegenaan springen,.... Ezio is een homo,... achterlijke torens,.... ja jij had echt zin in dit spel
Vind je het erg als het mij niet interesseert wat jij van mijn mening vindt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind je het erg als je post me niet veel doet? Je hebt naar mijn idee weinig gevolgd hierover,... tevens download je het spel ook maar alsof het allemaal normaal is, wat de interesse ook een stuk minder maakt. Ieder zijn ding hoor, maar ik neem je persoonlijke snelle illegale eerste indrukken niet zo serieus.
Je hebt geen zin om extra dingen te doen,... de verhaallijn te volgen,... dus je wilt het dus weer zoals het in AC1 was neem ik aan? Tevens zijn interactieve cutscenes ook niet jouw ding? Alles gaat wat moeilijker zeg je,.... overal tegenaan springen,.... Ezio is een homo,... achterlijke torens,.... ja jij had echt zin in dit spel
Heb je het al gespeeld dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Vind je het erg als het mij niet interesseert wat jij van mijn mening vindt?
Ik vond net als velen AC1 veel te repetitief, en als ik na 3 uur spelen dat ook van AC2 vind mag ik dat hier toch gewoon neerzetten? Daarnaast had ik begrepen dat de makers dit deel minder eentonig wilden maken, ze hebben er inderdaad andere dingen aan toegevoegd, maar het is gewoon precies hetzelfde.
Beetje tegenstrijdig hequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef Shoombak het volgende:
ze hebben er inderdaad andere dingen aan toegevoegd, maar het is gewoon precies hetzelfde.
Je hebt 3 uur gespeeldquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Vind je het erg als het mij niet interesseert wat jij van mijn mening vindt?
Ik vond net als velen AC1 veel te repetitief, en als ik na 3 uur spelen dat ook van AC2 vind mag ik dat hier toch gewoon neerzetten? Daarnaast had ik begrepen dat de makers dit deel minder eentonig wilden maken, ze hebben er inderdaad andere dingen aan toegevoegd, maar het is gewoon precies hetzelfde.
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
illegale indrukkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat doet dit in het AC2-topicquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Ezio het volgende:
GODVERDOMME!
Allebei mijn ps3 controllers hebben last van een X knop die soms blijft plakken, het lijkt wel of hij vacuüm gezogen wordt ofzo. Als ik er lucht omheen blaas gaat het ook gewoon weg, maar het is echt heel irritant tijdens een gevecht ofzo
Weet iemand of ik hier iets aan kan doen? Ik speel niet met vieze handen en hou mijn controllers gewoon schoon![]()
Die staat in mijn bookmarks, niet op gelet, mijn foutquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat doet dit in het AC2-topic
[PS3 #221] Het topic dat niemand mist op de zaterdagavond
Doe nog eens een gok.quote:
Nja ik denk hij heeft het over een ps3 controller, dus tja..quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:40 schreef GieJay het volgende:
Ik vind um geweldig! Die italiaan komt inderdaad een beetje over als een homo maar zodra hij de cape aan heeft zie je daar ook niks meer vanDe eerste missies zijn niet echt geweldig, paar veren ophalen en brieven wegbrengen etc. Maar het begint nu beter te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik trouwens nu alleen nog maar mijn vuisten. Disarm
Edit: Vind het leuk dat jullie het spel al hebben, maar willen jullie spoilers gebruiken aub! Je verpest de ervaring voor de kopers momenteel. Cho!
[ Bericht 4% gewijzigd door Chocobo op 14-11-2009 11:07:57 ]
Awesomequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:58 schreef Personan het volgende:
Ik ben net uit de eerste stad en tot nu toe is dit spel echt een 10/10 Ik heb nog niks slechts ontdekt en het echt niet saai of repetitive
* Skull-splitter reserveert reeds geld.quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... wat een game
http://www.gametrailers.c(...)ssassins-creed/59075
Awesomenessquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... wat een game
http://www.gametrailers.c(...)ssassins-creed/59075
Eindelijk niet dood als je in het water valtquote:
Dat was echt superdebiel inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Eindelijk niet dood als je in het water valt
Dat was inderdaad wel lam jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Eindelijk niet dood als je in het water valt
En een paar dronkaards op een boot hadquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat was echt superdebiel inderdaad. Vooral ook omdat je een of andere missie had waarbij je tussen schepen moest rondspringen.
20e.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:26 schreef Jump het volgende:
[..]
En een paar dronkaards op een boot hadWanneer komt die in feite uit voor de pc?
Ik kwam verschillende data tegen: http://www.freerecordshop.be/pc_dvd/assassin-s-creed-ii (Releasedatum: 31-01-2010 )quote:
De Belgische FRS, wat wil je ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:30 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik kwam verschillende data tegen: http://www.freerecordshop.be/pc_dvd/assassin-s-creed-ii (Releasedatum: 31-01-2010 )
Maar vrijdag eens langs winkel gaan dan
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
De Belgische FRS, wat wil je ook.
in 2010 pas. Is verschovenquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:26 schreef Jump het volgende:
[..]
En een paar dronkaards op een boot hadWanneer komt die in feite uit voor de pc?
http://www.gcshop.nl/product.php?id=11544 hier staat 19-11-09?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:55 schreef D-Industries het volgende:
[..]
?? Was de PC versie niet uitgesteld naar 2010, of loop ik achter?
Even tijd in gestoken om het op te zoekenquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.gcshop.nl/product.php?id=11544 hier staat 19-11-09?
Oh nee, ik heb incorrecte informatie doorgegevenquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:48 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Even tijd in gestoken om het op te zoeken![]()
12game.com - Maart 2010
consoleshop.nl - Maart 2010
bol.com - Februari 2010
Assassins Creed 2 PC Delayed to 2010 news..
Joystiq.com
Kotaku.com
IGN.com
Achja, dit is nou niet echt een spel dat op de PC fijn speelt als ik dat zo vergelijk met op de PS3 of Xboxquote:
Turbo, turbo!quote:
De pijn is ondraaglijk!quote:
Ik heb geen consoles dus ik kan niet vergelijkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Achja, dit is nou niet echt een spel dat op de PC fijn speelt als ik dat zo vergelijk met op de PS3 of Xbox
Inderdaad! Iemand vastpakken en zwaard door de keel halenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het spel word geweldig, nadat je de cape aantrekt!
Het is gedaan precies.quote:
Ik wel, en het speelt fijner op de console i.v.m. knoppenwerkquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb geen consoles dus ik kan niet vergelijken
Dit dusquote:Op zondag 15 november 2009 09:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wel, en het speelt fijner op de console i.v.m. knoppenwerk
FPS + RTS => pc
Rest => console
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:51 schreef BaraCuda het volgende:
Modern Warfare2 (middelmatig)
Nee, Je kan geen filmpjes skippen maar je kan nu gewoon verder spelen na het einde. Maar de oude Enzio ziet er niet zo stoer uit als jonge enzioquote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef ROFLOL het volgende:
Vraagje voor de gene die hem hebben: Kan je filmpjes skippen en kan je zodra je de game qua story hebt uitgespeeld gewoon verder.
Godsgruwelijk was dat in deel 1 zodra je het had uitgespeeld. Elke keer weer de animus in, blok laden en een half uur eerst het filmpje bekijken.
Ja, NL ondertiteling.quote:Op zondag 15 november 2009 19:34 schreef Ezio het volgende:
Heb je nu trouwens ondertiteling? het ontbreken daarvan is erg irritant in een druk huis met jonge kinderen
Merk je dat alleen qua uiterlijk of is Ezio dan ook een stuk slomer enzovoorts als hij oud is?quote:Op zondag 15 november 2009 18:58 schreef Personan het volgende:
[..]
Nee, Je kan geen filmpjes skippen maar je kan nu gewoon verder spelen na het einde. Maar de oude Enzio ziet er niet zo stoer uit als jonge enzio
Hoe bedoel je? Dat de mission structure in AC 1 zoog en het spel daardoor verschrikkelijk repetitief werd is toch niks aan verzonnen? Daar kun je simpelweg niet omheen.quote:Op zondag 15 november 2009 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Deze week gaat het gebeuren! Ik heb de white edition bij de FRS besteld voor 59 incl verzenden dus ik denk dat ik dit spel pas vrijdag in mijn handen heb. Ben zo benieuwd. Nu nog even wachten op de reviews en daar verder over discussiëren. Ben benieuwd wat de AC1 fans en haters nu weer gaan bedenken
Je speelt de 360 versie neem ik aan? Is het visueel echt een leap over het eerste deel of zijn de verschillen minimaal (niet in slechte zin aangezien het eerste deel al bijzonder fraai was).quote:Op zondag 15 november 2009 20:12 schreef Merkie het volgende:
Het is trouwens nog steeds grafisch heel erg mooi.
Ondertiteling is nu wel handig met dat kansloze italiaans de hele tijd ertussenquote:Op zondag 15 november 2009 19:34 schreef Ezio het volgende:
Heb je nu trouwens ondertiteling? het ontbreken daarvan is erg irritant in een druk huis met jonge kinderen
Nee,... dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat er mensen zijn die AC2 geen kans geven omdat het teveel AC1 zou zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat de mission structure in AC 1 zoog en het spel daardoor verschrikkelijk repetitief werd is toch niks aan verzonnen? Daar kun je simpelweg niet omheen.
Jij voert bloederige assassinations uit in een huis vol kleine kinderen?quote:Op zondag 15 november 2009 19:34 schreef Ezio het volgende:
Je kunt er niet jong genoeg mee beginnenquote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij voert bloederige assassinations uit in een huis vol kleine kinderen?
En zo hoort het.quote:Op zondag 15 november 2009 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ben nadat ik cape had aangetrokken gestopt!
Vrijdag ga ik hem gewoon halen!
zo doe ik het vaak zat!quote:
Het is juist goed hoor, maar ik vind het knap dat je dat doet..quote:Op zondag 15 november 2009 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zo doe ik het vaak zat!
En er lijkt me ook niks mee!
Anders is het weer ¤60 weggooien!
Niet waar ze bij zijnquote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij voert bloederige assassinations uit in een huis vol kleine kinderen?
Ik vond deel 1 eigenlijk goed genoeg om deel 2 ook een kans te gunnen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat er mensen zijn die AC2 geen kans geven omdat het teveel AC1 zou zijn.
http://www.mediaoffer.nl/playstation_3/174quote:Op maandag 16 november 2009 00:28 schreef Jivis het volgende:
Zojuist voor 44E gepreordered bij Mediaoffer (PS3-versie).
Jup, en hierrr een kortingscode geregeldquote:Op maandag 16 november 2009 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.mediaoffer.nl/playstation_3/174
?
ga wegquote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef Ezio het volgende:
Ik had trouwens ook pas na 2x doorspelen door dat je in je start scherm al die maps en brieven hebt die je met investigations moet jatten, en dat je zo je assassination kunt plannen bij deel 1
Wtfquote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef Ezio het volgende:
Ik had trouwens ook pas na 2x doorspelen door dat je in je start scherm al die maps en brieven hebt die je met investigations moet jatten, en dat je zo je assassination kunt plannen bij deel 1
Ah, zij werken nu dus ook met Addiscount. Dat is nieuw voor mij.quote:Op maandag 16 november 2009 00:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jup, en hierrr een kortingscode geregeld.
Het was voor mij ook een aangename verrassingquote:Op maandag 16 november 2009 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah, zij werken nu dus ook met Addiscount. Dat is nieuw voor mij.
Yup, en het helpt echt heel veelquote:
Ik ook hoor, maar pas toen ik die feature ging gebruiken slaagde ik erin elke assassination te doen zonder vooraf gezien te wordenquote:Op maandag 16 november 2009 00:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wtf. Met gemak uitgespeeld zonder die feature hoor
.
Okee, Had eigenlijk weinig zin om deel 1 nog een keer te spelen nadat ik het uitgespeeld had. Vond overigens dat eindbaasgevecht ook erg lame en vaag uitgewerktquote:Op maandag 16 november 2009 00:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Yup, en het helpt echt heel veel![]()
[..]
Ik ook hoor, maar pas toen ik die feature ging gebruiken slaagde ik erin elke assassination te doen zonder vooraf gezien te worden
Hoezo dan? Ik vond het juist wel mooiquote:Op maandag 16 november 2009 00:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Okee, Had eigenlijk weinig zin om deel 1 nog een keer te spelen nadat ik het uitgespeeld had. Vond overigens dat eindbaasgevecht ook erg lame en vaag uitgewerkt
Exact.Dat was al reden genoeg om serieus te overwegen voor het eerst een bestelling bij hun te plaatsen, nu ze ook bij Addiscount zijn aangesloten is dat nog een fijnere bijkomstigheid.quote:Op maandag 16 november 2009 00:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het was voor mij ook een aangename verrassing. Zeker aangezien de prijzen daar al relatief laag liggen.
Raar gedoe met magie enzoquote:Op maandag 16 november 2009 00:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik vond het juist wel mooi
quote:Exclusive Splinter Cell Conviction demo packaged with Assassins Creed 2
Have you been waiting for the next big Xbox 360 Exclusive Splinter Cell Conviction, well guess what some news has just surfaced today about an exclusive demo of the game that will be packaged wit Assassins Creed 2 info courtesy of Hiphopgamer’s early copy of the game.Wow I can’t believe this has flown under the radar for this long can’t wait.
Eens, al waren de missies dan wel repetetief, het verhaallijn erachter was interessant genoeg, zeker voor een deel 2.quote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 eigenlijk goed genoeg om deel 2 ook een kans te gunnen.
Dat hield het voor mij ook interessant, plus het feit dat je zo lekker rond kon springen en de omgevingen prachtig waren. Wel jammer dat de wereld verder erg doods was.quote:Op maandag 16 november 2009 01:08 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Eens, al waren de missies dan wel repetetief, het verhaallijn erachter was interessant genoeg, zeker voor een deel 2.
Daar ging het hele verhaal toch ook om, die Piece of Eden die illusies creëerdequote:Op maandag 16 november 2009 00:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Raar gedoe met magie enzo. Was leuker geweest als ze het wat meer down-to-earth hadden gehouden. Wat overigens niet wegneemt dat ik het scifi-tintje wel erg vet bedacht vindt.
Het kleurenpalet in deel 1 was ook wat flets. Dat was soms erg saai.quote:Op maandag 16 november 2009 01:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat hield het voor mij ook interessant, plus het feit dat je zo lekker rond kon springen en de omgevingen prachtig waren. Wel jammer dat de wereld verder erg doods was.
Maar daar gaat met deel 2 ongetwijfeld verandering in komen.
Ja okee, maar het was subtieler uitgewerkt mogen worden naar mijn ideequote:Op maandag 16 november 2009 01:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daar ging het hele verhaal toch ook om, die Piece of Eden die illusies creëerde
Wat had je dan in gedachten?quote:Op maandag 16 november 2009 01:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja okee, maar het was subtieler uitgewerkt mogen worden naar mijn idee.
Subtieler. Minder dik er bovenop. Nou kan ik me het einde ook niet meer heel goed voor de geest halen, maar kan me wel herinneren dat ik het in vergelijking met de rest van de game nogal vreemd vond.quote:
Ik had trouwens vandaag die bossfight in 2 minuten gedaanquote:Op maandag 16 november 2009 01:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Subtieler. Minder dik er bovenop. Nou kan ik me het einde ook niet meer heel goed voor de geest halen, maar kan me wel herinneren dat ik het in vergelijking met de rest van de game nogal vreemd vond.
Maar jij bent dan ook Ezio.quote:Op maandag 16 november 2009 02:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik had trouwens vandaag die bossfight in 2 minuten gedaan![]()
Heb er een foefje voor gevonden
Ja precies. Dat viel ook te verwachtenquote:
Precies.quote:
.quote:
Nee, aangevraagd in het daarvoor bestemde topicquote:Op maandag 16 november 2009 15:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
.
Haha ik zat net naar je avatar te kijken, zelf gemaakt?
OT: morgenmorgenmorgenmorgenmorgen!
Wat is er?quote:
Tering, heb hem weggeklikt bij die portretten van de targets die je moet dodenquote:
3 extra dagen, en dan is het een weekend dat ik gewoon niet thuis benquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
3 extra dagen, en dan is het een weekend dat ik gewoon niet thuis ben
20equote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef D-Industries het volgende:
Een of andere zure gameshop zal wel de 17e vermeld hebben, terwijl het de 19e moet zijn.
hey, rest van de week heb ik aanzienlijk meer tijd tot mijn beschikking...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de VS.quote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Morgen? Waar is ie dan morgen te verkrijgen?![]()
![]()
Ik klik er steeds op om dan net op tijd te bedenken dat ik niet gespoild wil wordenquote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef Chocobo het volgende:
Thanks voor de spoiler tags! Houd dit topic veilig!
Vertel mij dan maar eens in welke winkel hij vandaag al in de schappen ligt...quote:
Vanwege de munten. Als ie al voor de pc uit is, dan downloadt iedereen hem, in plaats van hem te kopen voor de PS3 en Xbox 360. Dat levert dus minder op dan als ze de pc-versie later uitbrengen. Maar het is je nooit opgevallen dat dat met wel meer spellen gebeurt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom wordt de PC versie eigenlijk pas in Q1 2010 uitgebracht? Heb geen game PC ofzo, ben gewoon nieuwsgierig.
En de trend van het reviewembargo tot na de releasedatum mag ook gerust kapotvallenquote:Op maandag 9 november 2009 11:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Godver, ik haat de trend dat je eerst twee maanden moet wachten voordat de reviews betrouwbaar worden.
Eens! Daar baal ik ook altijd vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:02 schreef speknek het volgende:
[..]
En de trend van het reviewembargo tot na de releasedatum mag ook gerust kapotvallen.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Granaatappel het volgende:
Ik kom niet verder, kan iemand even kijken?Tegen de muur aan rennen dan naar rechts springenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Waar besteld?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:04 schreef D-Industries het volgende:
Ik lees net dat me white edition verstuurd is, morgen levering. Can't wait.
Nope. Heb er ook weinig aan trouwens, heb hem gepreordered bij een website. Hopelijk versturen ze 'm eerderquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:54 schreef Ezio het volgende:
Heeft iemand hem al in de winkel zien liggen? Dat is vaak met games, ik heb ze vaak enkele dagen voor de release al
Helaas bij AC2 nog niet
Ai, dat wil je niet als je net een nieuwe game hebtquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Oej, net een RROD, vermoedelijk overhitting... zo even kijken of een reboot werkt.
Jij vraagt je, nadat het ongeveer 500x gezegd is in dit en voorgaand topic, na 3 miljoen previews, en 8 miljard filmpjes op youtube, waarin een gevarieerdere gameplay te zien is, nog af of dit deel gevarieerder is dan deel 1?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef MilfLover het volgende:
Ik vraag me af of dit spel wat gevarieerder is dan deel 1? Ik vond deel 1 op een gegeven moment een beetje saaiig worden.
Beste klant ,quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:45 schreef Chocobo het volgende:
FRS
Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling (1-9456787899) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
* 1 x Assassin's Creed 2 White Edition LE (Xbox 360)
Heb je een vraag voor onze klantenservice?
Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.
Ook fijn... krijg je het hoesje binnen, komt de dvd zelf pas 2 maanden later.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:45 schreef Chocobo het volgende:
(Een deel van) je bestelling (1-9456787899) is verzonden.
Minder milfs opzoeken op het internet en meer verdiepen in eerder gestelde vragen en reviewsquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef MilfLover het volgende:
Ik vraag me af of dit spel wat gevarieerder is dan deel 1? Ik vond deel 1 op een gegeven moment een beetje saaiig worden.
Ik hoop niet voor je dat je het kreeg net toen je aan Assassin Creed II begonnen was... ik zou gek wordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Oej, net een RROD, vermoedelijk overhitting... zo even kijken of een reboot werkt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling (5-22725625) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
1 x Assassin's Creed II (Xbox 360)
Zekers! Ik hoop dat ie morgen al in de bus ligtquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef MilfLover het volgende:
Dat heb je goed gelezen jongen. Knap. Vorige editie heb ik ook veel filmpjes gezien en dan lijkt het heel wat en dan ga je spelen en dan is het toch minder. En daarbij heb ik niet de moeite genomen om dit hele topic door te lezen. Dus als het voor jou teveel moeite is om het voor de 501ste(quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij vraagt je, nadat het ongeveer 500x gezegd is in dit en voorgaand topic, na 3 miljoen previews, en 8 miljard filmpjes op youtube, waarin een gevarieerdere gameplay te zien is, nog af of dit deel gevarieerder is dan deel 1?
Wat een wereldtip zeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:48 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Minder milfs opzoeken op het internet en meer verdiepen in eerder gestelde vragen en reviews
[..]
Whateverquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Dat heb je goed gelezen jongen. Knap. Vorige editie heb ik ook veel filmpjes gezien en dan lijkt het heel wat en dan ga je spelen en dan is het toch minder. En daarbij heb ik niet de moeite genomen om dit hele topic door te lezen. Dus als het voor jou teveel moeite is om het voor de 501ste() keer te vertellen dan doe je dat niet. Lekker belangrijk.
Oh, je wil een simpel antwoord! Nou, dan zeg ik: nee. Nu tevreden? Reviews zeggen tenslotte niet alles, maar een kort en simpel antwoord van een FOK!ker, daar heb je wat aanquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:12 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Wat een wereldtip zeg.![]()
Heb je er nog meer?
Ik heb er ook 1 voor jou. Als een vraag te moeilijk is om te beantwoorden laat hem lekker aan je voorbij gaan.
Gewoon simpele vraag waar je een simpel antwoord op kan geven. Had geen zin om dit hele topic door te lezen en de reviews zeggen ook niet altijd wat.
quote:Eurogamer:
Ubisoft Montreal has never been afraid to try new things, but after a few missteps with games like last year's Prince of Persia, perhaps the bravest thing it could have done with Assassin's Creed II was simply to make a classic open-world adventure, filled to the brim with things you want to do and the narrative motivation to continue doing them. The fact it's done so suggests we really should trust the studio when it says it's taken its lesson, and fills me with hope for the third game in the trilogy. In the meantime, we not only have the Assassin's Creed game we'd hoped for in the first place to play with, but one of the best open-world games of the year.
9/10
quote:1UP:
Assassin's Creed 2 is a much better game than its predecessor. For one thing, it's actually a complete game, possessing a beginning, a middle, and an end, where the original Creed had a very interesting beginning and a satisfying end connected by 20 hours of interminable grey tedium. And while this sequel may not feel quite as fresh as the first game's handful of exceptional moments did, it serves up a more consistently enjoyable experience from start to finish.
A-
quote:Gamespot:
At first, Assassin's Creed II might seem as if it has added more than its foundation was meant to handle, but once all the new features are completely introduced, it develops that magic that so few games can cast. This is the rare sequel that offers fans of the original the basics they would expect, while adding and changing so many other aspects that even those who didn't appreciate the first should take the plunge, without hesitation. A few more contrivances notwithstanding, Assassin's Creed II is a better game than its forebear and is a beautiful and memorable experience on its own terms. But it's more than just a game--it's an escape to a place and a time that feel so welcoming, you'll be making return trips even after your initial adventure is over.
9.0
quote:Gametrailers:
Assassin’s Creed II has plenty of fixes and additions, but the story can drag, and the sense of awe that the parkour provided two years ago is muted. Yet new mission types, freedom from a linear quest, added depth, and a stronger historical bent fortify the overall experience. There’s still no other game quite like it, and whether you dismissed the first game or absolutely loved it, this is one creed worth taking.
9.2
quote:IGN:
Assassin's Creed II transforms a middling action game into an intriguing and consistently entertaining open-world adventure. Based on this game, Ubisoft Montreal should run a clinic on how to iterate a franchise and if the series continues in this vein, the next installment will take aim at Rockstar's best efforts. The experience is layered, unique, and shows an incredible attention to detail. This is one case where the sequel has triumphed over the original by catching the gameplay up to the already excellent visuals. No matter what your preconceptions are about Assassin's Creed II, the game is well worth your time and money.
9.2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |