hey, rest van de week heb ik aanzienlijk meer tijd tot mijn beschikking...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de VS.quote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Morgen? Waar is ie dan morgen te verkrijgen?![]()
![]()
Ik klik er steeds op om dan net op tijd te bedenken dat ik niet gespoild wil wordenquote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef Chocobo het volgende:
Thanks voor de spoiler tags! Houd dit topic veilig!
Vertel mij dan maar eens in welke winkel hij vandaag al in de schappen ligt...quote:
Vanwege de munten. Als ie al voor de pc uit is, dan downloadt iedereen hem, in plaats van hem te kopen voor de PS3 en Xbox 360. Dat levert dus minder op dan als ze de pc-versie later uitbrengen. Maar het is je nooit opgevallen dat dat met wel meer spellen gebeurt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom wordt de PC versie eigenlijk pas in Q1 2010 uitgebracht? Heb geen game PC ofzo, ben gewoon nieuwsgierig.
En de trend van het reviewembargo tot na de releasedatum mag ook gerust kapotvallenquote:Op maandag 9 november 2009 11:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Godver, ik haat de trend dat je eerst twee maanden moet wachten voordat de reviews betrouwbaar worden.
Eens! Daar baal ik ook altijd vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:02 schreef speknek het volgende:
[..]
En de trend van het reviewembargo tot na de releasedatum mag ook gerust kapotvallen.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Granaatappel het volgende:
Ik kom niet verder, kan iemand even kijken?Tegen de muur aan rennen dan naar rechts springenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |