Waarschuwing! Bevat details uit het spel.quote:Assassin's Creed II is a sandbox-style action-adventure video game being developed by Ubisoft Montreal and published by Ubisoft. It is set to release worldwide before March 2010 on the Xbox 360, PlayStation 3, and Microsoft Windows platforms. The game is a sequel to the 2007 critically acclaimed video game, Assassin's Creed.
Plot
While not much is known of the plot yet, it has been confirmed that the player will assume the role of an assassin and nobleman named Ezio Audtiore de Firenze. Ezio is an ancestor to Desmond and a descendant of Altaïr, the protagonists from Assassin's Creed. He is shown to have dual assassin's blades and a colorful attire, to fit the era. The game is set to take place in renaissance Italy, during the 15th century Italian carnival.
Gameplay
It has been revealed by Joystiq that Assassin's Creed II will allow the player to swim and access Leonardo DaVinci's flying machine, though how this works and affects the game is unknown at this point. It has also been announced that there will be many more mission types for the player to engage in, which was a widespread complaint of the original Assassin's Creed. In the recent Game Informer article it was confirmed Venice, Florence, The Grand Canal, The Little Canal, and the Rialto Bridge will appear in the game.
Development
On January 22 2009, it was confirmed by Ubisoft that Assassin's Creed II was in production, but no details were revealed. A promotional video was released by Ubisoft on April 6 showing a map of italy, some hidden blade designs, and DaVinci's flying machine on a scroll. On the official site after the teaser is viewed a symbol is given to print and show in front of a webcam. Doing this will unlock a picture displayed on the site. 4 of the 5 symbols have been given by Ubisoft, and the other was found by a fan. Later, on April 10, Game Informer Magazine released details on the game, as well as pictures of Ezio.
Bron: Wikipedia
Ezio Auditore de Firenze:quote:Elke scheet die over Assassin's Creed 2 naar boven komt is natuurlijk groot nieuws. Vandaag kwam er echter iets veel beters dan een scheet opborrelen: 25 keiharde feiten over de game!
We zagen eerder deze week al een vage teaser trailer langskomen, die feitelijk niets meer deed dan roddel en achterklap over de game in de hand werken. Nu is er dus echter een lijst met keiharde info gelekt uit het blad Game Informer, waarop meer dan 25 feiten over Assassin’s Creed 2 te vinden zijn. De meeste zijn extreem goed nieuws (veel meer afwisseling in missies, je kan zwemmen!) en sommige zijn zelfs aardig verrassend (vliegen in Da Vinci’s vliegmachine)! Hieronder staan ze allemaal:
- You'll have a ton of new weapons to choose from including an axe, a hammer, a mace, a spear, 2 different sword types, a spear axe, and 2 smaller blades.
- You CAN swim.
- Da Vinci's workshop is in the game.
- Locations include Saint Mark's Basilica, The Grand Canal, The Little Canal, and the Rialto Bridge.
- The game opens in 1476, Altaïr is from 1191.
- So you do indeed play as a new ancestor of Altaïr/Desmond.
- You will see the countryside of Tuscany.
- The "Auditore" family is mentioned.
- The main characters name is Ezio Auditore de Firenze.
- He is a nobleman of Florence.
- Big characters are in the game including Machiavelli, Caterina Sforza, and Lorenzo de Medici.
- YOU DO INDEED GLIDE on Da Vinci's flying machine.
- Game will feature a new notoriety system that governs how enemy soldiers and people will treat you.
- You can disarm enemies and use their own weapons against them this time.
- Each weapon has a special move.
- 16 unique mission types.
- No more ease dropping or pick pocketing missions.
- If you get beat up to much you will need to see a street side doctor to regain full strength.
- Hidden objects (like flags in the first one) are there to uncover, but this time if you track them down you will get in-game bonuses that make it worth your time.
- Items include, flags, statues, and gold coins and more that isnt mentioned.
- New enemy types with unique attitudes and weaknesses are present in the game. Archers are mentioned, as well as elite enemies, dagger wielders, "Brutish" armored troops with heavy armor and 2 handed swords and axes, and an intelligent halberd enemy will probe hiding places with their weapons if they think you're near by.
- While hiding in a hay bail you can assassinate people this time, but it may expose your position.
- You can still climb towers and ride horses.
- The Lorenzo de Medici assassination attempt is in the game.
- There is now a night and day sequence in the game.
- 240 people are working on this title.
Bron: Powerweb
Kun jezelf toch ook?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:02 schreef Bart het volgende:
Wil een modje de OP van het vorige deel hierin plakken? Dankjewel
Als ik quote mis ik de helft. Modje kan editten en zo de hele originele OP in 1 seconde hierin plakkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:15 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Kun jezelf toch ook?
of is er geen Wiki van?
http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed_Wikiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik quote mis ik de helft. Modje kan editten en zo de hele originele OP in 1 seconde hierin plakken
Wiki is er volgens mij ook niet, maar laat je door mij niet tegenhouden
Post +1quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:01 schreef Bart het volgende:
Nog even wat toffe filmpjes uit het vorige topic:
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-assassins-creed/57077
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-assassins-creed/56752
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-assassins-creed/56626
http://xbox360.ign.com/do(...)smontage_092309.html
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-assassins-creed/55671
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-assassins-creed/55027
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-assassins-creed/54743
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-assassins-creed/54478
http://assassinscreed.uk.ubi.com/assassins-creed-2/#/video/5989
Volgens mij zijn dit alle filmpjes uit het vorige deel, in a-chronologische volgorde
Ja die blijft mooi hequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Post +1
Moest weer lachen om die Mega64 clip
volgens mij ging het over de FOK! wiki met de OPquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed_Wiki
Ik kwam hier om dat te posten. En te zeggen dat ik al die filmpjes echt geweldig vindquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Dit zou zo cool zijn! Maar ja,... eerst van 2 gaan genieten!
Since Assassin's Creed II still hasn't shipped, we're going to take this discussion with a dash of skepticism. But who knows? A female assassin in Nazi occupied France and/or England? Sounds unique enough to me.
http://kotaku.com/5380649/assassins-creed-iii-wwii-sure-why-not
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dat te posten. En te zeggen dat ik al die filmpjes echt geweldig vind
Ik vond het echt heel cool dat Da Vinci mee speelt en wapens voor je maakt. Ik heb ook nét een artikel gelezen over Da Vinci en zijn wapens (zie blog) en dat 'klopt' dan ook gewoon historisch gezien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De laatste paar filmpjes zijn inderdaad echt heel cool. Ben zo benieuwd naar het spel!
Het verhaal in het verleden zal je deel 1 denk ik niet voor gespeeld hoeven hebben, maar het verhaal in het heden is geloof ik wel doorlopend, dus dan is het wel zo leuk als je dat kentquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel cool dat Da Vinci mee speelt en wapens voor je maakt. Ik heb ook nét een artikel gelezen over Da Vinci en zijn wapens (zie blog) en dat 'klopt' dan ook gewoon historisch gezien.
Ik zit nu ook te denken waarom ik deel 1 niet verder heb gespeeld, maar dat was omdat de intro zo lang duurde. Misschien moet ik die nog eens een kans geven ooit, volgens mij is die voor een poep en een scheet te koop nu... Ik ga er namelijk wel een beetje vanuit dat je 1 gespeeld moet hebben om 2 te snappen, of valt dat wel mee?
Dan ga ik me toch nog een keer wagen aan AC1.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Het verhaal in het verleden zal je deel 1 denk ik niet voor gespeeld hoeven hebben, maar het verhaal in het heden is geloof ik wel doorlopend, dus dan is het wel zo leuk als je dat kent
Hoop alleen niet dat de herhaaldelijke gameplay van deel 1 je stopt tot de aanschaf van deel 2.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel cool dat Da Vinci mee speelt en wapens voor je maakt. Ik heb ook nét een artikel gelezen over Da Vinci en zijn wapens (zie blog) en dat 'klopt' dan ook gewoon historisch gezien.
Ik zit nu ook te denken waarom ik deel 1 niet verder heb gespeeld, maar dat was omdat de intro zo lang duurde. Misschien moet ik die nog eens een kans geven ooit, volgens mij is die voor een poep en een scheet te koop nu... Ik ga er namelijk wel een beetje vanuit dat je 1 gespeeld moet hebben om 2 te snappen, of valt dat wel mee?
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoop alleen niet dat de herhaaldelijke gameplay van deel 1 je stopt tot de aanschaf van deel 2.
Mijn truc is gewoon zo af en toe spelen... Ik moet volgens mij nog 2 assassinations, waarvan ik voor 1 al alle intel heb verzameld en dus zo kan beginnen met de kill, en ik heb tot 19 november de tijdquote:
Zou niet zo heel gek zijn dat ze een stukje dichter bij West-Europa (Frankrijk en/of Engeland) komen met Assassin's Creed III, gezien de naam van de hoofdrolspeler, Desmond Miles, die toch wel Brits/Frans klinkt. Het eerste deel was ver weg, in het Midden-Oosten; het tweede deel zal zich een stukje dichterbij afspelen, in Italië. De meest recente voorouders van Desmond zouden dus best naar Frankrijk/Engeland geëmigreerd kunnen zijn, gezien Desmond's huidige woonplaats (ik neem aan dat dat Engeland is).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Dit zou zo cool zijn! Maar ja,... eerst van 2 gaan genieten!
Since Assassin's Creed II still hasn't shipped, we're going to take this discussion with a dash of skepticism. But who knows? A female assassin in Nazi occupied France and/or England? Sounds unique enough to me.
http://kotaku.com/5380649/assassins-creed-iii-wwii-sure-why-not
Die impact van wapens,... geweldige reacties op het lichaam! Podver wat een goed filmpje weerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:17 schreef Ezio het volgende:
Eindelijk weer een Dev Diary! Joechei
![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:37 schreef Ezio het volgende:
die brutes doen me aan iron knuckles denken uit zelda
Kleine maand nu, release is rond 19 novemberquote:
Hier werd ik toch wel een beetje stil van..quote:
OMGquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ook nog wat screens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Conclusione temporaneaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef Bart het volgende:
http://tweakers.net/reviews/1425/preview-assassins-creed-ii.html
Die was al bevestigd, maar ze hebben het in dat preview steeds over ''een deel'' van Rome. Ik hoop dat dit niet veel hoeft te betekenen en dat de gehele stad er gewoon inzit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Conclusione temporanea
Assassin's Creed II wordt geweldig. Hoe we dat weten? We hebben ongeveer drie uur gespeeld, maar voor ons gevoel moesten we na vijf minuten stoppen. Elke game die drie uur kan veranderen in vijf minuten, is top. De foutjes en minpuntjes van het eerste deel zijn weggewerkt en daar bovenop heeft Ubisoft een sloot verbeteringen toegevoegd. Assassin's Creed II is groter, uitgebreider en dieper dan zijn voorganger. Ezio Auditore di Firenze is bovendien een interessanter personage dan Altaïr, en ook Desmond Miles zorgt in Assassin's Creed II voor meer opschudding dan je na deel één ooit kon vermoeden. Is het al 19 november?
Edit,... oh en Rome bevestigd!
Monteriggioniquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die was al bevestigd, maar ze hebben het in dat preview steeds over ''een deel'' van Rome. Ik hoop dat dit niet veel hoeft te betekenen en dat de gehele stad er gewoon inzit.Anders zou ik dat erg jammer vinden, hoewel we ook Florence, Venetië, Toscane, San Gimignano en Forlì hebben, maar Rome heeft natuurlijk zijn eigen charme (met ruïnes uit de Romeinse tijd enzo).
![]()
En dit wordt dus Ezio's uitvalsbasis (Monteriggioni):
[ afbeelding ]
Overigens ook cool dat je ook Altaïrs uitrusting kunt krijgen, wanneer 6 geheime missies voltooid.
Vette shitquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:12 schreef Ezio het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)9012817019669068/p-1
ja, maar dan krijg je dus wel een jaar lang dat oud papier thuisgestuurdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:12 schreef Jussle het volgende:
Ik zag gisteren deze aanbieding, assassin's creed II gratis bij een abonnement op de Power Unlimited (of anders om) voor maar 59 euro. Dus gratis tijdschrift voor 1 jaar erbij:
http://www.pu.nl/feature/(...)nnement!.aspx?id=352
Je betaald wel ¤2,30 verzendkosten (wat redelijk meevalt vergeleken met sommige webshop's)
Ik vond het altijd wel een best vermakelijk blad hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, maar dan krijg je dus wel een jaar lang dat oud papier thuisgestuurd
ze proberen te grappig te zijn, waarin ze falen, en ik vind het nogal op een erg puberale manier geschrevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel een best vermakelijk blad hoor.
Nu ik erbij nadenk, ik had daar een abonnement op maar ik heb al 2 jaar niks gekregen
Lees je goed in. Er zijn weer grote steden maar een stuk diverser,.... tevens is de kleurenpalet helemaal open getrokken in dit deel!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:09 schreef -Dries- het volgende:
Zijn er eigenlijk meedere steden? En zjin ze minder statisch? En hebben ze meer dan één kleur?![]()
Ik ben nog een beetje skeptisch erover. AC 1 was echt verschrikkelijk eentonig en dat refereer ik dus automatisch aan deel 2.
Waarom zou je de eentonigheid refereren aan AC2, als juist overal in iedere preview, hands-on, diary, wat je maar kan vinden op internet, gezegd wordt dat dat aangepakt is en ze van 3 standaardmissies naar 18 zijn gegaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:09 schreef -Dries- het volgende:
Zijn er eigenlijk meedere steden? En zjin ze minder statisch? En hebben ze meer dan één kleur?![]()
Ik ben nog een beetje skeptisch erover. AC 1 was echt verschrikkelijk eentonig en dat refereer ik dus automatisch aan deel 2.
Ik heb nog steeds een trauma aan AC1quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zou je de eentonigheid refereren aan AC2, als juist overal in iedere preview, hands-on, diary, wat je maar kan vinden op internet, gezegd wordt dat dat aangepakt is en ze van 3 standaardmissies naar 18 zijn gegaan![]()
![]()
quote:The Birth of an Assassin
Be reborn as Ezio Auditore Da Firenze. 20
Arrivederci Abstergo
Break out of Abstergo. 20
Welcome to the Animus 2.0
Enter the Animus 2.0. 20
The Pain of Betrayal
Complete DNA Sequence 1. 30
Vengeance
Complete DNA Sequence 2. 30
Exit the Son
Complete DNA Sequence 3. 30
Bloody Sunday
Complete DNA Sequence 4. 30
Undertaker
Discover the Assassin’s Tomb inside the catacombs under Santa Maria Novella. 20
The Conspirators
Complete DNA Sequence 5. 30
An Unexpected Journey
Complete DNA Sequence 6. 30
Bleeding Effect
Complete training and reenter the Animus. 30
The Merchant of Venice
Complete DNA Sequence 7. 30
The Impenetrable Palazzo
Complete DNA Sequence 8. 30
Masquerade
Complete DNA Sequence 9. 30
Bianca’s Man
Complete DNA Sequence 10. 30
The Prophet
Complete DNA Sequence 11. 30
The Vault
Complete DNA Sequence 14. 30
An Old Friend Returns
Escape the hideout. 100
Myth Maker
Find the 8 statuettes in Monteriggioni. 5
Vitruvian Man
Unlock all 20 pieces of Subject 16’s video. 20
Street Cleaner
Hide 5 dead bodies in a Bale of Hay. 10
Fly Swatter
Kick a Guard while using the Flying Machine. 5
Messer Sandman
Stun 4 guards at once by throwing sand in their face. 10
Doctor
Perform an Air Assassination on a Poisoned NPC. 20
No-hitter
Kill 10 enemies while remaining in conflict without being hit. 20
Kleptomaniac
Pickpocket 1000 Florins. 10
Lightning Strike
Sprint for 100 meters. 10
Sweeper
Sweep 5 guards at once by using a Long Weapon. 10
Venetian Gladiator
Discover the Assassin’s Tomb inside Santa Maria della Visitazione. 20
I can see your house from here!
Discover the Assassin’s Tomb inside the Torre Grossa. 20
Hallowed be thy name
Discover the Assassin’s Tomb inside the Basilica di San Marco. 20
Prison Escape
Discover the Assassin’s Tomb inside the Rocca di Ravaldino fortress. 20
Choir Boy
Discover the Assassin’s Tomb inside Santa Maria del Fiore (The Duomo). 20
Assassin For Hire
Complete your first assassination mission for Lorenzo Il Magnifico. 10
Macho Man
Defend a woman’s honor. 10
Steal Home
Win a race against thieves! 10
Show your Colors
Wear the Auditore cape in each city. 10
Handy Man
Upgrade a building in the Stronghold. 10
I like the view
Synchronize 10 View Points. 10
High Dive
Perform a Leap of Faith from the Top of Florence’s Giotto’s Campanile. 10
Mailman
Intercept a Borgia Courrier. 10
Tip of the Iceberg
Use your Eagle Vision to scan a Glyph in the environment. 10
A Piece of the Puzzle
Unlock a piece of Subject 16’s video. 10
Art Connoisseur
Buy a Painting from Florence and Venice. 10
Podestà of Monteriggioni
Reach 80% of your stronghold’s total value. 30
Perfect Harmony
Tint your clothes with those colors: Wetland Ebony and Wetland Ivory. 10
In Memory of Petruccio
Collect all the Feathers. 30
Red Light Addict
Spend 5000 florins on Courtesans. 10
Man of the People
Toss more than 300 florins on the ground. 10
Victory lies in preparation
Get all Hidden Blades, Item Pouches and Armor upgrades for Ezio. 10
Ik vind:quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef -Dries- het volgende:
Degelijke achievements. Niks schokkends
dan wel weer geinig, maakt me nu al nieuwsgierig naar het einde van AC2 en het begin van AC3quote:An Old Friend Returns
Escape the hideout. 100
PODVERquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:15 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)creed/58153?type=flv
Dat einde...![]()
EN GEEN VLAGGETJES!!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef -Dries- het volgende:
Degelijke achievements. Niks schokkends
Ik heb de black edition gecancelled,..... toch een hoop geld en wat krijg je nu precies. Heb nu de white edition voor 59 bij de FRS besteld. Toch een beeldje en een nette prijs!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:54 schreef -Dries- het volgende:
Al die standbeeldjes en nightvision gogglesGeef me gewoon het spel
Hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:48 schreef Szixxx het volgende:
Voor mensen die nog op zoek zijn naar de uitverkochte Black Edition heb ik goed nieuws.
Ik heb er 1 ge-pre-ordered en ik weet niet of ik er wel meerwaarde aan hecht. Misschien is er
interesse hiervoor. Het is meer iets voor de echte fan/verzamelaar dus Ik bied mijn versie te koop aan.
http://tinyurl.com/asscrd2
[ afbeelding ]
That's it, mijn volgende vakantie/stedentrip gaat naar Italiëquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:43 schreef Chocobo het volgende:
Florence!!
Game vs realiteit!
http://www.gametrailers.c(...)ssassins-creed/58345
Ben je ook al in Damascus, Jeruzalem en Akko geweest?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
That's it, mijn volgende vakantie/stedentrip gaat naar Italië
Volgens mij kent Noot alleen Marioland!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je ook al in Damascus, Jeruzalem en Akko geweest?
Ik heb het niet zo op Jodenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je ook al in Damascus, Jeruzalem en Akko geweest?
Prachtige omgeving die het bezoek meer dan waard is ook los van de game.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
That's it, mijn volgende vakantie/stedentrip gaat naar Italië
En hier de youtube in HD die geen reclame vooraf heeft:quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:50 schreef Chocobo het volgende:
Dev Diaries Part VI: Home Sweet Home
Ohhhhde laatste dev diary! Hoop nieuwe coole features voor AC2!
Inderdaad! Spannende week, ik hoor of ik aangenomen word op mijn nieuwe baan, en AC2 komt uitquote:Op zondag 8 november 2009 15:15 schreef Proximo het volgende:
Damn, kan niet wachten tot deze titel er eindelijk is
Mooizo, aanpakken die Duiters.quote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef Chocobo het volgende:
German Mag Claims Ubi Demanded Positive Review on Assassin's Creed II
Computer Bild Spiele of Germany has, on its December cover, a blurb touting an "Assassin's Creed 2 SKANDAL!" It alleges Ubisoft wanted a score of "very good" before it would turn over a review copy of the game.
http://kotaku.com/5399879(...)n-assassins-creed-ii
Godver, ik haat de trend dat je eerst twee maanden moet wachten voordat de reviews betrouwbaar worden.quote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef Chocobo het volgende:
German Mag Claims Ubi Demanded Positive Review on Assassin's Creed II
Computer Bild Spiele of Germany has, on its December cover, a blurb touting an "Assassin's Creed 2 SKANDAL!" It alleges Ubisoft wanted a score of "very good" before it would turn over a review copy of the game.
http://kotaku.com/5399879(...)n-assassins-creed-ii
Vast al bekend dat het direct na AC1 speelt, maar ik ben dus blij dat ik eerst AC1 ga spelen.quote:Assassin's Creed 2 starts off literally where the first game ended. You're staring at a wall of bloody graffiti as a brief recap of the first game's events goes by. You play as Desmond Miles, the descendant in a long line of professional assassins, and up until now, that's a life you had always avoided. But the evil Abstergo Corporation (a front for an organization bent on world domination and mortal enemies of the Assassins) kidnapped you in the first Assassin's Creed and attempted to delve into your memories with the Animus machine in order to recover the location of ancient, powerful artifacts. Then Lucy, your confidant from the first game steps onto the scene, a little bloody as alarms blare in the background. And that's when things start to get exciting.
Je bent echt niet zomaar klaar met Dragon Age hoorquote:Op maandag 9 november 2009 20:35 schreef Chocobo het volgende:
Tja,.... moest er wel om lachen! Feit blijft dat dit spel beter gaat scoren dan haar voorganger. Althans,... dat hoop ik! Ik heb er in ieder geval onwijze zin in. Of het spel nu een 7, 8 of 9 scoort!
Interview,... een van de laatste! Geweldig dat we heel Ezio's leven voorbij zien komen. Spel spant over 40 jaar van zijn leven dacht ik?
http://g4tv.com/games/pc/(...)I-Interview-Blowout/
Have fun...quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vast al bekend dat het direct na AC1 speelt, maar ik ben dus blij dat ik eerst AC1 ga spelen.
Nee,... soms! Afhankelijk van de game. Uncharted 2 en Demon's Souls zijn goed te combineren. Dragon Age Origins is mijn winter RPG! Geen idee wanneer ik met AC2 start eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je bent echt niet zomaar klaar met Dragon Age hoorOf speel jij games door elkaar heen?
[..]
Have fun...
Dank jequote:
Ik hoop het,.... want het zou 'kunnen' zijn dat je mede door deel 1, deel 2 niet eens meer wilt proberen. Dat zou immens zonde zijn aan de preview te lezen. Persoonlijk vond ik het niet zo erg en heb ik erg genoten van deel 1quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik weet van de minpunten, maar ik denk dat ik me daar wel overheen kan zetten.
Het enige dat ik lees qua minpunten is dat het eentonig/herhalend is. Nou, dat zeggen mensen van RPG's ook! Bovendien ga ik de game als afwisseling spelen, gewoon kortere sessies tussen andere games door, dan valt de herhaling ook niet zo op.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop het,.... want het zou 'kunnen' zijn dat je mede door deel 1, deel 2 niet eens meer wilt proberen. Dat zou immens zonde zijn aan de preview te lezen. Persoonlijk vond ik het niet zo erg en heb ik erg genoten van deel 1
Het vechten was ik echt nooit zatquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het enige dat ik lees qua minpunten is dat het eentonig/herhalend is. Nou, dat zeggen mensen van RPG's ook! Bovendien ga ik de game als afwisseling spelen, gewoon kortere sessies tussen andere games door, dan valt de herhaling ook niet zo op.
Qua moeilijkheidsgraad schijnt de game prima te zijn, dus ook daar voorzie ik geen problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |