Kleine maand nu, release is rond 19 novemberquote:
Hier werd ik toch wel een beetje stil van..quote:
OMGquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ook nog wat screens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Conclusione temporaneaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef Bart het volgende:
http://tweakers.net/reviews/1425/preview-assassins-creed-ii.html
Die was al bevestigd, maar ze hebben het in dat preview steeds over ''een deel'' van Rome. Ik hoop dat dit niet veel hoeft te betekenen en dat de gehele stad er gewoon inzit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Conclusione temporanea
Assassin's Creed II wordt geweldig. Hoe we dat weten? We hebben ongeveer drie uur gespeeld, maar voor ons gevoel moesten we na vijf minuten stoppen. Elke game die drie uur kan veranderen in vijf minuten, is top. De foutjes en minpuntjes van het eerste deel zijn weggewerkt en daar bovenop heeft Ubisoft een sloot verbeteringen toegevoegd. Assassin's Creed II is groter, uitgebreider en dieper dan zijn voorganger. Ezio Auditore di Firenze is bovendien een interessanter personage dan Altaïr, en ook Desmond Miles zorgt in Assassin's Creed II voor meer opschudding dan je na deel één ooit kon vermoeden. Is het al 19 november?
Edit,... oh en Rome bevestigd!
Monteriggioniquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die was al bevestigd, maar ze hebben het in dat preview steeds over ''een deel'' van Rome. Ik hoop dat dit niet veel hoeft te betekenen en dat de gehele stad er gewoon inzit.Anders zou ik dat erg jammer vinden, hoewel we ook Florence, Venetië, Toscane, San Gimignano en Forlì hebben, maar Rome heeft natuurlijk zijn eigen charme (met ruïnes uit de Romeinse tijd enzo).
![]()
En dit wordt dus Ezio's uitvalsbasis (Monteriggioni):
[ afbeelding ]
Overigens ook cool dat je ook Altaïrs uitrusting kunt krijgen, wanneer 6 geheime missies voltooid.
WTF die background
Vette shitquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:12 schreef Ezio het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)9012817019669068/p-1
ja, maar dan krijg je dus wel een jaar lang dat oud papier thuisgestuurdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:12 schreef Jussle het volgende:
Ik zag gisteren deze aanbieding, assassin's creed II gratis bij een abonnement op de Power Unlimited (of anders om) voor maar 59 euro. Dus gratis tijdschrift voor 1 jaar erbij:
http://www.pu.nl/feature/(...)nnement!.aspx?id=352
Je betaald wel ¤2,30 verzendkosten (wat redelijk meevalt vergeleken met sommige webshop's)
Ik vond het altijd wel een best vermakelijk blad hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, maar dan krijg je dus wel een jaar lang dat oud papier thuisgestuurd
ze proberen te grappig te zijn, waarin ze falen, en ik vind het nogal op een erg puberale manier geschrevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel een best vermakelijk blad hoor.
Nu ik erbij nadenk, ik had daar een abonnement op maar ik heb al 2 jaar niks gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |