Garantie?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Lekker is dat!... Een weekje voor Assassin's Creed II uitkomt, en wat gebeurt er denk je?... M'n Xbox 360 gaat kaduuk.Assassin's Creed II gaat op deze manier een erg duur spelletje worden voor mij.
![]()
Weet ik niet. Ik zal er eens naar moeten kijken. Sowieso had mijn Xbox een rare afwijking dat als ik er een spel indeed ik steeds weer binnen 10 minuten een schermpje kreeg met de mededeling dat de cd niet gelezen kan worden. Daarna moest ik het spel iedere keer weer opnieuw opstarten om zonder onderbrekingen verder te kunnen spelen. Ik stuur 'm wel op naar Microsoft en als ie terug is van de reparatie bied ik 'm wel te koop aan. Maar ik móet nu dus een nieuwe console kopen omdat ik Assassin's Creed II op dag 1 wil kunnen spelen.quote:
MW2 ren je zo door heen en dan blijft er enkel het MP hoofdstuk over. Dus voor de SP gaat deze er wel komenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef speknek het volgende:
Reviews laten wel lang op zich wachten..
Denk dat dit een begin 2010 voor mij wordt, druk zat met MW2 en NSMBW.
review?quote:
nu al?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:06 schreef LeNick het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik toch niet voor niets geband!Hele dag thuis
ohh ik dacht alquote:Op donderdag 12 november 2009 17:18 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ja, is niet van mij die game hé..Iemand is hem aan het uploaden..
Ik denk alleen niet een week van tevoren.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja op de psp was ie er ook al!
Ach misschien verkopen ze hem nu ook eerder!
2009-11-12 12:20:49 Release pre'd5 hrs 39 mins 51 secs agoquote:Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet een week van tevoren.
Is de NTSC versie .. PAL is er nog niet naar mijn weten ...quote:Op donderdag 12 november 2009 17:06 schreef LeNick het volgende:
[ afbeelding ]
En, bevalt het spel een beetje? Ik heb het spel in de pre-order staan, maar ben eigenlijk een beetje bang dat ik mij weer heb laten meesleuren in de hype. Geen ruggengraat enzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:06 schreef LeNick het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |