Dat hield het voor mij ook interessant, plus het feit dat je zo lekker rond kon springen en de omgevingen prachtig waren. Wel jammer dat de wereld verder erg doods was.quote:Op maandag 16 november 2009 01:08 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Eens, al waren de missies dan wel repetetief, het verhaallijn erachter was interessant genoeg, zeker voor een deel 2.
Daar ging het hele verhaal toch ook om, die Piece of Eden die illusies creëerdequote:Op maandag 16 november 2009 00:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Raar gedoe met magie enzo. Was leuker geweest als ze het wat meer down-to-earth hadden gehouden. Wat overigens niet wegneemt dat ik het scifi-tintje wel erg vet bedacht vindt.
Het kleurenpalet in deel 1 was ook wat flets. Dat was soms erg saai.quote:Op maandag 16 november 2009 01:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat hield het voor mij ook interessant, plus het feit dat je zo lekker rond kon springen en de omgevingen prachtig waren. Wel jammer dat de wereld verder erg doods was.
Maar daar gaat met deel 2 ongetwijfeld verandering in komen.
Ja okee, maar het was subtieler uitgewerkt mogen worden naar mijn ideequote:Op maandag 16 november 2009 01:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daar ging het hele verhaal toch ook om, die Piece of Eden die illusies creëerde
Wat had je dan in gedachten?quote:Op maandag 16 november 2009 01:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja okee, maar het was subtieler uitgewerkt mogen worden naar mijn idee.
Subtieler. Minder dik er bovenop. Nou kan ik me het einde ook niet meer heel goed voor de geest halen, maar kan me wel herinneren dat ik het in vergelijking met de rest van de game nogal vreemd vond.quote:
Ik had trouwens vandaag die bossfight in 2 minuten gedaanquote:Op maandag 16 november 2009 01:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Subtieler. Minder dik er bovenop. Nou kan ik me het einde ook niet meer heel goed voor de geest halen, maar kan me wel herinneren dat ik het in vergelijking met de rest van de game nogal vreemd vond.
Maar jij bent dan ook Ezio.quote:Op maandag 16 november 2009 02:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik had trouwens vandaag die bossfight in 2 minuten gedaan![]()
Heb er een foefje voor gevonden
Ja precies. Dat viel ook te verwachtenquote:
Precies.quote:
.quote:
Nee, aangevraagd in het daarvoor bestemde topicquote:Op maandag 16 november 2009 15:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
.
Haha ik zat net naar je avatar te kijken, zelf gemaakt?
OT: morgenmorgenmorgenmorgenmorgen!
Wat is er?quote:
Tering, heb hem weggeklikt bij die portretten van de targets die je moet dodenquote:
3 extra dagen, en dan is het een weekend dat ik gewoon niet thuis benquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
3 extra dagen, en dan is het een weekend dat ik gewoon niet thuis ben
20equote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef D-Industries het volgende:
Een of andere zure gameshop zal wel de 17e vermeld hebben, terwijl het de 19e moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |