Nee,... dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat er mensen zijn die AC2 geen kans geven omdat het teveel AC1 zou zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat de mission structure in AC 1 zoog en het spel daardoor verschrikkelijk repetitief werd is toch niks aan verzonnen? Daar kun je simpelweg niet omheen.
Jij voert bloederige assassinations uit in een huis vol kleine kinderen?quote:Op zondag 15 november 2009 19:34 schreef Ezio het volgende:
Heb je nu trouwens ondertiteling? het ontbreken daarvan is erg irritant in een druk huis met jonge kinderen
Je kunt er niet jong genoeg mee beginnenquote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij voert bloederige assassinations uit in een huis vol kleine kinderen?
En zo hoort het.quote:Op zondag 15 november 2009 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ben nadat ik cape had aangetrokken gestopt!
Vrijdag ga ik hem gewoon halen!
zo doe ik het vaak zat!quote:
Het is juist goed hoor, maar ik vind het knap dat je dat doet..quote:Op zondag 15 november 2009 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zo doe ik het vaak zat!
En er lijkt me ook niks mee!
Anders is het weer ¤60 weggooien!
Niet waar ze bij zijnquote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij voert bloederige assassinations uit in een huis vol kleine kinderen?
Ik vond deel 1 eigenlijk goed genoeg om deel 2 ook een kans te gunnen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat er mensen zijn die AC2 geen kans geven omdat het teveel AC1 zou zijn.
http://www.mediaoffer.nl/playstation_3/174quote:Op maandag 16 november 2009 00:28 schreef Jivis het volgende:
Zojuist voor 44E gepreordered bij Mediaoffer (PS3-versie).
Jup, en hierrr een kortingscode geregeldquote:Op maandag 16 november 2009 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.mediaoffer.nl/playstation_3/174
?
ga wegquote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef Ezio het volgende:
Ik had trouwens ook pas na 2x doorspelen door dat je in je start scherm al die maps en brieven hebt die je met investigations moet jatten, en dat je zo je assassination kunt plannen bij deel 1
Wtfquote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef Ezio het volgende:
Ik had trouwens ook pas na 2x doorspelen door dat je in je start scherm al die maps en brieven hebt die je met investigations moet jatten, en dat je zo je assassination kunt plannen bij deel 1
Ah, zij werken nu dus ook met Addiscount. Dat is nieuw voor mij.quote:Op maandag 16 november 2009 00:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jup, en hierrr een kortingscode geregeld.
Het was voor mij ook een aangename verrassingquote:Op maandag 16 november 2009 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah, zij werken nu dus ook met Addiscount. Dat is nieuw voor mij.
Yup, en het helpt echt heel veelquote:
Ik ook hoor, maar pas toen ik die feature ging gebruiken slaagde ik erin elke assassination te doen zonder vooraf gezien te wordenquote:Op maandag 16 november 2009 00:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wtf. Met gemak uitgespeeld zonder die feature hoor
.
Okee, Had eigenlijk weinig zin om deel 1 nog een keer te spelen nadat ik het uitgespeeld had. Vond overigens dat eindbaasgevecht ook erg lame en vaag uitgewerktquote:Op maandag 16 november 2009 00:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Yup, en het helpt echt heel veel![]()
[..]
Ik ook hoor, maar pas toen ik die feature ging gebruiken slaagde ik erin elke assassination te doen zonder vooraf gezien te worden
Hoezo dan? Ik vond het juist wel mooiquote:Op maandag 16 november 2009 00:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Okee, Had eigenlijk weinig zin om deel 1 nog een keer te spelen nadat ik het uitgespeeld had. Vond overigens dat eindbaasgevecht ook erg lame en vaag uitgewerkt
Exact.Dat was al reden genoeg om serieus te overwegen voor het eerst een bestelling bij hun te plaatsen, nu ze ook bij Addiscount zijn aangesloten is dat nog een fijnere bijkomstigheid.quote:Op maandag 16 november 2009 00:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het was voor mij ook een aangename verrassing. Zeker aangezien de prijzen daar al relatief laag liggen.
Raar gedoe met magie enzoquote:Op maandag 16 november 2009 00:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik vond het juist wel mooi
quote:Exclusive Splinter Cell Conviction demo packaged with Assassins Creed 2
Have you been waiting for the next big Xbox 360 Exclusive Splinter Cell Conviction, well guess what some news has just surfaced today about an exclusive demo of the game that will be packaged wit Assassins Creed 2 info courtesy of Hiphopgamer’s early copy of the game.Wow I can’t believe this has flown under the radar for this long can’t wait.
Eens, al waren de missies dan wel repetetief, het verhaallijn erachter was interessant genoeg, zeker voor een deel 2.quote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 eigenlijk goed genoeg om deel 2 ook een kans te gunnen.
Dat hield het voor mij ook interessant, plus het feit dat je zo lekker rond kon springen en de omgevingen prachtig waren. Wel jammer dat de wereld verder erg doods was.quote:Op maandag 16 november 2009 01:08 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Eens, al waren de missies dan wel repetetief, het verhaallijn erachter was interessant genoeg, zeker voor een deel 2.
Daar ging het hele verhaal toch ook om, die Piece of Eden die illusies creëerdequote:Op maandag 16 november 2009 00:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Raar gedoe met magie enzo. Was leuker geweest als ze het wat meer down-to-earth hadden gehouden. Wat overigens niet wegneemt dat ik het scifi-tintje wel erg vet bedacht vindt.
Het kleurenpalet in deel 1 was ook wat flets. Dat was soms erg saai.quote:Op maandag 16 november 2009 01:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat hield het voor mij ook interessant, plus het feit dat je zo lekker rond kon springen en de omgevingen prachtig waren. Wel jammer dat de wereld verder erg doods was.
Maar daar gaat met deel 2 ongetwijfeld verandering in komen.
Ja okee, maar het was subtieler uitgewerkt mogen worden naar mijn ideequote:Op maandag 16 november 2009 01:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daar ging het hele verhaal toch ook om, die Piece of Eden die illusies creëerde
Wat had je dan in gedachten?quote:Op maandag 16 november 2009 01:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja okee, maar het was subtieler uitgewerkt mogen worden naar mijn idee.
Subtieler. Minder dik er bovenop. Nou kan ik me het einde ook niet meer heel goed voor de geest halen, maar kan me wel herinneren dat ik het in vergelijking met de rest van de game nogal vreemd vond.quote:
Ik had trouwens vandaag die bossfight in 2 minuten gedaanquote:Op maandag 16 november 2009 01:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Subtieler. Minder dik er bovenop. Nou kan ik me het einde ook niet meer heel goed voor de geest halen, maar kan me wel herinneren dat ik het in vergelijking met de rest van de game nogal vreemd vond.
Maar jij bent dan ook Ezio.quote:Op maandag 16 november 2009 02:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik had trouwens vandaag die bossfight in 2 minuten gedaan![]()
Heb er een foefje voor gevonden
Ja precies. Dat viel ook te verwachtenquote:
Precies.quote:
.quote:
Nee, aangevraagd in het daarvoor bestemde topicquote:Op maandag 16 november 2009 15:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
.
Haha ik zat net naar je avatar te kijken, zelf gemaakt?
OT: morgenmorgenmorgenmorgenmorgen!
Wat is er?quote:
Tering, heb hem weggeklikt bij die portretten van de targets die je moet dodenquote:
3 extra dagen, en dan is het een weekend dat ik gewoon niet thuis benquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
3 extra dagen, en dan is het een weekend dat ik gewoon niet thuis ben
20equote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef D-Industries het volgende:
Een of andere zure gameshop zal wel de 17e vermeld hebben, terwijl het de 19e moet zijn.
hey, rest van de week heb ik aanzienlijk meer tijd tot mijn beschikking...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de VS.quote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Morgen? Waar is ie dan morgen te verkrijgen?![]()
![]()
Ik klik er steeds op om dan net op tijd te bedenken dat ik niet gespoild wil wordenquote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef Chocobo het volgende:
Thanks voor de spoiler tags! Houd dit topic veilig!
Vertel mij dan maar eens in welke winkel hij vandaag al in de schappen ligt...quote:
Vanwege de munten. Als ie al voor de pc uit is, dan downloadt iedereen hem, in plaats van hem te kopen voor de PS3 en Xbox 360. Dat levert dus minder op dan als ze de pc-versie later uitbrengen. Maar het is je nooit opgevallen dat dat met wel meer spellen gebeurt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom wordt de PC versie eigenlijk pas in Q1 2010 uitgebracht? Heb geen game PC ofzo, ben gewoon nieuwsgierig.
En de trend van het reviewembargo tot na de releasedatum mag ook gerust kapotvallenquote:Op maandag 9 november 2009 11:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Godver, ik haat de trend dat je eerst twee maanden moet wachten voordat de reviews betrouwbaar worden.
Eens! Daar baal ik ook altijd vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:02 schreef speknek het volgende:
[..]
En de trend van het reviewembargo tot na de releasedatum mag ook gerust kapotvallen.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Granaatappel het volgende:
Ik kom niet verder, kan iemand even kijken?Tegen de muur aan rennen dan naar rechts springenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Waar besteld?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:04 schreef D-Industries het volgende:
Ik lees net dat me white edition verstuurd is, morgen levering. Can't wait.
Nope. Heb er ook weinig aan trouwens, heb hem gepreordered bij een website. Hopelijk versturen ze 'm eerderquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:54 schreef Ezio het volgende:
Heeft iemand hem al in de winkel zien liggen? Dat is vaak met games, ik heb ze vaak enkele dagen voor de release al
Helaas bij AC2 nog niet
Ai, dat wil je niet als je net een nieuwe game hebtquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Oej, net een RROD, vermoedelijk overhitting... zo even kijken of een reboot werkt.
Jij vraagt je, nadat het ongeveer 500x gezegd is in dit en voorgaand topic, na 3 miljoen previews, en 8 miljard filmpjes op youtube, waarin een gevarieerdere gameplay te zien is, nog af of dit deel gevarieerder is dan deel 1?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef MilfLover het volgende:
Ik vraag me af of dit spel wat gevarieerder is dan deel 1? Ik vond deel 1 op een gegeven moment een beetje saaiig worden.
Beste klant ,quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:45 schreef Chocobo het volgende:
FRS
Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling (1-9456787899) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
* 1 x Assassin's Creed 2 White Edition LE (Xbox 360)
Heb je een vraag voor onze klantenservice?
Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.
Ook fijn... krijg je het hoesje binnen, komt de dvd zelf pas 2 maanden later.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:45 schreef Chocobo het volgende:
(Een deel van) je bestelling (1-9456787899) is verzonden.
Minder milfs opzoeken op het internet en meer verdiepen in eerder gestelde vragen en reviewsquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef MilfLover het volgende:
Ik vraag me af of dit spel wat gevarieerder is dan deel 1? Ik vond deel 1 op een gegeven moment een beetje saaiig worden.
Ik hoop niet voor je dat je het kreeg net toen je aan Assassin Creed II begonnen was... ik zou gek wordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Oej, net een RROD, vermoedelijk overhitting... zo even kijken of een reboot werkt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling (5-22725625) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
1 x Assassin's Creed II (Xbox 360)
Zekers! Ik hoop dat ie morgen al in de bus ligtquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef MilfLover het volgende:
Dat heb je goed gelezen jongen. Knap. Vorige editie heb ik ook veel filmpjes gezien en dan lijkt het heel wat en dan ga je spelen en dan is het toch minder. En daarbij heb ik niet de moeite genomen om dit hele topic door te lezen. Dus als het voor jou teveel moeite is om het voor de 501ste(quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij vraagt je, nadat het ongeveer 500x gezegd is in dit en voorgaand topic, na 3 miljoen previews, en 8 miljard filmpjes op youtube, waarin een gevarieerdere gameplay te zien is, nog af of dit deel gevarieerder is dan deel 1?
Wat een wereldtip zeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:48 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Minder milfs opzoeken op het internet en meer verdiepen in eerder gestelde vragen en reviews
[..]
Whateverquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Dat heb je goed gelezen jongen. Knap. Vorige editie heb ik ook veel filmpjes gezien en dan lijkt het heel wat en dan ga je spelen en dan is het toch minder. En daarbij heb ik niet de moeite genomen om dit hele topic door te lezen. Dus als het voor jou teveel moeite is om het voor de 501ste() keer te vertellen dan doe je dat niet. Lekker belangrijk.
Oh, je wil een simpel antwoord! Nou, dan zeg ik: nee. Nu tevreden? Reviews zeggen tenslotte niet alles, maar een kort en simpel antwoord van een FOK!ker, daar heb je wat aanquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:12 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Wat een wereldtip zeg.![]()
Heb je er nog meer?
Ik heb er ook 1 voor jou. Als een vraag te moeilijk is om te beantwoorden laat hem lekker aan je voorbij gaan.
Gewoon simpele vraag waar je een simpel antwoord op kan geven. Had geen zin om dit hele topic door te lezen en de reviews zeggen ook niet altijd wat.
quote:Eurogamer:
Ubisoft Montreal has never been afraid to try new things, but after a few missteps with games like last year's Prince of Persia, perhaps the bravest thing it could have done with Assassin's Creed II was simply to make a classic open-world adventure, filled to the brim with things you want to do and the narrative motivation to continue doing them. The fact it's done so suggests we really should trust the studio when it says it's taken its lesson, and fills me with hope for the third game in the trilogy. In the meantime, we not only have the Assassin's Creed game we'd hoped for in the first place to play with, but one of the best open-world games of the year.
9/10
quote:1UP:
Assassin's Creed 2 is a much better game than its predecessor. For one thing, it's actually a complete game, possessing a beginning, a middle, and an end, where the original Creed had a very interesting beginning and a satisfying end connected by 20 hours of interminable grey tedium. And while this sequel may not feel quite as fresh as the first game's handful of exceptional moments did, it serves up a more consistently enjoyable experience from start to finish.
A-
quote:Gamespot:
At first, Assassin's Creed II might seem as if it has added more than its foundation was meant to handle, but once all the new features are completely introduced, it develops that magic that so few games can cast. This is the rare sequel that offers fans of the original the basics they would expect, while adding and changing so many other aspects that even those who didn't appreciate the first should take the plunge, without hesitation. A few more contrivances notwithstanding, Assassin's Creed II is a better game than its forebear and is a beautiful and memorable experience on its own terms. But it's more than just a game--it's an escape to a place and a time that feel so welcoming, you'll be making return trips even after your initial adventure is over.
9.0
quote:Gametrailers:
Assassin’s Creed II has plenty of fixes and additions, but the story can drag, and the sense of awe that the parkour provided two years ago is muted. Yet new mission types, freedom from a linear quest, added depth, and a stronger historical bent fortify the overall experience. There’s still no other game quite like it, and whether you dismissed the first game or absolutely loved it, this is one creed worth taking.
9.2
quote:IGN:
Assassin's Creed II transforms a middling action game into an intriguing and consistently entertaining open-world adventure. Based on this game, Ubisoft Montreal should run a clinic on how to iterate a franchise and if the series continues in this vein, the next installment will take aim at Rockstar's best efforts. The experience is layered, unique, and shows an incredible attention to detail. This is one case where the sequel has triumphed over the original by catching the gameplay up to the already excellent visuals. No matter what your preconceptions are about Assassin's Creed II, the game is well worth your time and money.
9.2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |