Wat doet dit in het AC2-topicquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Ezio het volgende:
GODVERDOMME!
Allebei mijn ps3 controllers hebben last van een X knop die soms blijft plakken, het lijkt wel of hij vacuüm gezogen wordt ofzo. Als ik er lucht omheen blaas gaat het ook gewoon weg, maar het is echt heel irritant tijdens een gevecht ofzo
Weet iemand of ik hier iets aan kan doen? Ik speel niet met vieze handen en hou mijn controllers gewoon schoon![]()
Die staat in mijn bookmarks, niet op gelet, mijn foutquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat doet dit in het AC2-topic
[PS3 #221] Het topic dat niemand mist op de zaterdagavond
Doe nog eens een gok.quote:
Nja ik denk hij heeft het over een ps3 controller, dus tja..quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:40 schreef GieJay het volgende:
Ik vind um geweldig! Die italiaan komt inderdaad een beetje over als een homo maar zodra hij de cape aan heeft zie je daar ook niks meer vanDe eerste missies zijn niet echt geweldig, paar veren ophalen en brieven wegbrengen etc. Maar het begint nu beter te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik trouwens nu alleen nog maar mijn vuisten. Disarm
Edit: Vind het leuk dat jullie het spel al hebben, maar willen jullie spoilers gebruiken aub! Je verpest de ervaring voor de kopers momenteel. Cho!
[ Bericht 4% gewijzigd door Chocobo op 14-11-2009 11:07:57 ]
Awesomequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:58 schreef Personan het volgende:
Ik ben net uit de eerste stad en tot nu toe is dit spel echt een 10/10 Ik heb nog niks slechts ontdekt en het echt niet saai of repetitive
* Skull-splitter reserveert reeds geld.quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... wat een game
http://www.gametrailers.c(...)ssassins-creed/59075
Awesomenessquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... wat een game
http://www.gametrailers.c(...)ssassins-creed/59075
Eindelijk niet dood als je in het water valtquote:
Dat was echt superdebiel inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Eindelijk niet dood als je in het water valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |