quote:Op zondag 8 november 2009 01:32 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Jaaaaaa, eindelijk. Het duurde zo lang, ik ben ineens in het 360 topic gaan posten
Same ja.quote:Op zondag 8 november 2009 12:29 schreef MrX1982 het volgende:
PS3.
Ik zal hem vandaag weer eens aanslingeren hij staat alweer wat dagen uit.
quote:Op zondag 8 november 2009 14:27 schreef Fallen het volgende:
Ik ga zo maar eens de God of War demo proberen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:28 schreef DCNY het volgende:
Iemand al ervaring met Buzz Quiz World? Heb Big Quiz vaak gespeeld, en vond t super.. Ben benieuwd of deze nog verbeteringen heeft..
http://www.eplaza.com/sho(...)6fh_refview%3Dsearch
Hoeveel buzzers zitten eigenlijk hierbij? Zie er maar 2 op het plaatje, en verders staat er ook nergens een aantal.
Ik vond hem inderdaad wat makkelijker. Heel soms een wat lastiger moment maar doorgaans prima te doen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:20 schreef Darkzell het volgende:
Wat backlog games weggewerkt en hopelijk komt Uncharted 2 deze week binnen zodat ik kan beginnen aan U2. Ik twijfel alleen nog om te beginnen op hard ipv normal. Heb Uncharted 1 op Hard uitgespeeld en dat was op sommige momenten na erg goed te doen maar hoor dat Uncharted 2 iets makkelijker is.
Als je 1 op hard kunt uitspelen en 2 makkelijker schijnt te zijn dan is de keuze niet moeilijk toch?quote:Op zondag 8 november 2009 20:20 schreef Darkzell het volgende:
Wat backlog games weggewerkt en hopelijk komt Uncharted 2 deze week binnen zodat ik kan beginnen aan U2. Ik twijfel alleen nog om te beginnen op hard ipv normal. Heb Uncharted 1 op Hard uitgespeeld en dat was op sommige momenten na erg goed te doen maar hoor dat Uncharted 2 iets makkelijker is.
Nog 2 dagen hou ik het wel vol heur.quote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef delano.888 het volgende:
Weet niet of iedereen het mw2 topic volgt, maar vond niet dat iemand dit filmpje ook maar mocht missen:
Overigens hele erge dikke vette spoliers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |