Cod5 is dus van Treyarch hequote:Op donderdag 5 november 2009 23:51 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Hehe, mja voordat ik veel geld uit ga geven wil ik eerst wel eens zien hoe die voorganger is. Binnenkort de feestdagen dus dan zijn er weer kansen.
Nieuw deel in de CoD reeks danquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als het spel Modern Warfare 2 heet, zal het dan de opvolger zijn van Modern Warfare of van Call of duty 5?
Is wel degelijk belangrijk. Modern Warfare is echt een andere ervaring dan de andere delen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:09 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Nieuw deel in de CoD reeks dan![]()
Lekker belangrijk zeg.
Infinity Ward of Treyarch,.... ehhh,... Wat heb je gedaanquote:Op donderdag 5 november 2009 23:51 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Hehe, mja voordat ik veel geld uit ga geven wil ik eerst wel eens zien hoe die voorganger is. Binnenkort de feestdagen dus dan zijn er weer kansen.
Randy.quote:Gearbox President Randy Pitchford Has Harsh Words For Valve
Valve’s dislike of the PS3 isn’t exactly a secret; time and time again employees from the much-lauded development company have expressed criticism of Sony’s home console – to the point where Randy Pitchford, the President of Gearbox (the developers of Borderlands), felt the need to speak up in Sony’s defense. In a recent interview with the U.K.’s Official PlayStation Magazine, Pitchford likened Valve’s avoidance and criticism of the PS3 to that of a fanboy:
"I noticed something on the net not too long ago. Doug Lombardi (Valve's VP Marketing) had to take a swipe at the PS3 again, and I thought it was foolish. I read it the same way I read fanboys. Like there's a guy who bought the Sony platform and he's a Sony guy, so he decides he's going to spend a certain percentage of his time bashing Microsoft. And there's a guy on Microsoft doing the same thing. Those guys are childish and narrow minded, it's the same kind of thing."
Pitchford went on to suggest that Valve is a selfish developer: “Valve think their own stuff is the only stuff that matters, to the point where they have their own distribution platform. It's like, I don't care about retail, about Marketplace, or PSN, I'm going to have Steam. It's cool, it's good, and they're doing a good job but at the same time they're reliant on the rest of the world. They had to do that [Left 4 Dead] deal with EA. When I see the L4D ad on the television I don't see a Valve logo, I see an EA logo, and when I bought it, I bought it at a store".
I love games by both Valve and Gearbox, so in some ways reading Pitchford’s comments is kind of like watching my parents fight. But he also raises some good points. What do you think? Is Pitchford on the money, or does Valve have every right to decide what platforms to develop for?
Zeer belangrijk... deel 3 & 5 zijn stukken minder dan deel 2,4 (en 6, hopelijk).quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:09 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Nieuw deel in de CoD reeks dan![]()
Lekker belangrijk zeg.
Lekker belangrijk, als je ziet hoeveel bugs er in de PS3-versie van Borderlands zitten, zou je bijna denken dat Gabe Newell gelijk heeft. (Niet dat de overige versies van Borderlands bugfree zijn).quote:
Ik zet een game niet zomaar op mijn lijstjequote:Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit,wanneer is de Jap release
*edit Expected Release dates
[ afbeelding ] Q2 2010 236 day's left![]()
[ afbeelding ] Q2 2010 236 day's left![]()
[ afbeelding ] Q4 2009 55 day's left![]()
![]()
Naja, ik ga wel eens kijken, heb sowieso nog nooit en cod gespeeld..quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:51 schreef PP. het volgende:
[..]
Zeer belangrijk... deel 3 & 5 zijn stukken minder dan deel 2,4 (en 6, hopelijk).
Net bij de lokale gameshop geweest om te kijken of ze MW2 al verkochten. Ik zag R&C special edition staan en had die ook bijna gekochtquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef RaymanNL het volgende:
Kon vandaag toch niet de verleiding weerstaan om toch de Special Edition van Ratchet aan te schaffen wat kost het toch veel geld om in een winkel te werken die ook nog eens games verkoopt![]()
. Vind het wel een leuke platformer, maar blijf Mario toch altijd leuker vinden
Maargoed, morgen maar eens uitproberen
Ik had even gehoopt dat er een camera bij zatquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:50 schreef SToRM81 het volgende:
Nog wat interessante aanbiedingen bij CDWOW
o.a. Eyepet voor 16 euro. Ik heb zelf Guitar Hero World Tour besteld voor 22 euro.
Ik wist niet dat ze dit in Nederland ook deden. Gaat hier iemand naar toe?quote:Modern Warfare 2 wordt om middernacht feestelijk gelanceerd
Persbericht - Door Max van Zeeland op 4 November 09 om 09:33
Met de release van Call of Duty: Modern Warfare 2 heeft Activision waarschijnlijk weer iets om trots op te zijn. Het zal in ieder geval een feestelijk onthaal worden voor de nieuwe CoD-game.
Activision spreekt zelf over een speciale nachtopening voor de grootste entertainment release ooit. Of dat ook zo zal zijn, zullen we de in de nacht van maandag 9 november op dinsdag 10 november zien. Dan zal het voor de fans van het eerste uur mogelijk zijn om de nieuwe Call of Duty titel op de halen, letterlijk en figuurlijk.
Om middernacht zal de Mediamarkt te Rotterdam haar deuren openen voor alle gamers die Call of Duty: Modern Warfare 2 direct willen aanschaffen. Om 8 uur 's avonds zal het evenement beginnen dat helemaal in het teken staat van de nieuwe shooter van Activision.
In Modern Warfare 2 zul je dezelfde actie kunnen beleven als in het originele Call of Duty: Modern Warfare. Maar dit keer beter, heviger en vetter. Tenminste, dat hoopt Activision, en wij natuurlijk ook.
quote:
Playboy gekocht ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hi guys, noticing a lot of the comments on here so felt it important for us to respond. Firstly, we would like to apologise to those of you who have been experiencing problems when downloading songs from the SingStore. SingStar has been a huge success and the SingStar community has grown beyond expectations. Unfortunately, what this means is that we are beginning to outgrow our existing server infrastructure and this is what is causing some of the issues (oh, and not, as some people were speculating, the recent SingStar update!). We are aware of these issues and are working to resolve them, but please be aware this is a big project and the team are working flat out to make this as painless as possible. Please bear with us. We plan to migrate SingStar players to a new server in early December, which will resolve these issues and vastly improve your SingStar experience. Thanks for your patience and for your ongoing enthusiasm for SingStar.
Love SingStar Team. x
December
@ subklacht Pauline van Gooise meisjes is geil![]()
FAIL (Niet alle games in de EU hebben het nieuwe logo alquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
FAIL WANT TEGENWOORDIG ZIEN ZE ER ZO UIT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja cool hequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:42 schreef Gamer_V het volgende:
Wist je dat mensen kunnen zien welk nummer je zingt, Deacon?
Het is minder vaag, en door dat scherpere zie je juist dat het lelijk is. Vroeger noemde we dat lelijke gewoon sfeer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mja , kan nou niet zeggen dat ik helemaal wild word van de opgepoetste graphics
Nee, maar daar gaat het ook niet om bij mij. Wil gewoon deel 1 en 2 nog eens gamen. Niet iedereen heeft een PS3 BC dus dit is voor die prijs echt een superdeal! Trophies is een extra bonus. Tevens moet je het even in beweging zien!quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mja , kan nou niet zeggen dat ik helemaal wild word van de opgepoetste graphics
Rock Band DLC kopenquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is minder vaag, en door dat scherpere zie je juist dat het lelijk is. Vroeger noemde we dat lelijke gewoon sfeer.
Gisteren een PSN-card van 20 euro gekocht, maar Big Surf Island en flower zijn bij elkaar 21wat nu
Wireless, die draadjes zijn echt kutquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:22 schreef Deezertje het volgende:
Zal ik 4 wired Buzz controllers kopen voor 8,6 euro, of 4 wireless voor 33 euro?
Wireless is zo veel lekkerder gamen en ook veel netter opgeruimd in de kastquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:22 schreef Deezertje het volgende:
Zal ik 4 wired Buzz controllers kopen voor 8,6 euro, of 4 wireless voor 33 euro?
Vind dat PS3 niet echt mooi, zag afgelopen week ook van die nieuwe verpakkingen liggen met dat PS3 bovenaan, zelf vind ik die oude mooier met playstation 3 verticaal daar waar ze normaal staanquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehe, die onderste heb ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben de TV bij de PS3 zwaar lelijk ingesteld, het contrast is te slecht voor woorden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is minder vaag, en door dat scherpere zie je juist dat het lelijk is. Vroeger noemde we dat lelijke gewoon sfeer.
Gisteren een PSN-card van 20 euro gekocht, maar Big Surf Island en flower zijn bij elkaar 21wat nu
Me2... Maar aan de zijkant is de PS3 dan weer wel mooiquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:16 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Vind dat PS3 niet echt mooi, zag afgelopen week ook van die nieuwe verpakkingen liggen met dat PS3 bovenaan, zelf vind ik die oude mooier met playstation 3 verticaal daar waar ze normaal staan
(Kom waarschijnlijk ook omdat alle spellen die ik bezit dat hebben op die manier, dan liever alle verpakkingen hetzelfde, denk dat wel meer mensen dat hebben)
Ookal zou er enige hoop zijn zal het nog wel heel lang duren. Microsoft heeft niet voor niets 50miljoen neergelegd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Heeft het nog nut om hoop te hebben dat stories from liberty city naar de PS3 komt of zal ik maar een 360 moeten gaan aanschaffen?
Die van hem is import waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:30 schreef WurM het volgende:
[..]
Whehehe, die onderste heb ik ook
Alleen die van mij is 18+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |