Playboy gekocht ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hi guys, noticing a lot of the comments on here so felt it important for us to respond. Firstly, we would like to apologise to those of you who have been experiencing problems when downloading songs from the SingStore. SingStar has been a huge success and the SingStar community has grown beyond expectations. Unfortunately, what this means is that we are beginning to outgrow our existing server infrastructure and this is what is causing some of the issues (oh, and not, as some people were speculating, the recent SingStar update!). We are aware of these issues and are working to resolve them, but please be aware this is a big project and the team are working flat out to make this as painless as possible. Please bear with us. We plan to migrate SingStar players to a new server in early December, which will resolve these issues and vastly improve your SingStar experience. Thanks for your patience and for your ongoing enthusiasm for SingStar.
Love SingStar Team. x
December
@ subklacht Pauline van Gooise meisjes is geil![]()
FAIL (Niet alle games in de EU hebben het nieuwe logo alquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
FAIL WANT TEGENWOORDIG ZIEN ZE ER ZO UIT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja cool hequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:42 schreef Gamer_V het volgende:
Wist je dat mensen kunnen zien welk nummer je zingt, Deacon?
Het is minder vaag, en door dat scherpere zie je juist dat het lelijk is. Vroeger noemde we dat lelijke gewoon sfeer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mja , kan nou niet zeggen dat ik helemaal wild word van de opgepoetste graphics
Nee, maar daar gaat het ook niet om bij mij. Wil gewoon deel 1 en 2 nog eens gamen. Niet iedereen heeft een PS3 BC dus dit is voor die prijs echt een superdeal! Trophies is een extra bonus. Tevens moet je het even in beweging zien!quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mja , kan nou niet zeggen dat ik helemaal wild word van de opgepoetste graphics
Rock Band DLC kopenquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is minder vaag, en door dat scherpere zie je juist dat het lelijk is. Vroeger noemde we dat lelijke gewoon sfeer.
Gisteren een PSN-card van 20 euro gekocht, maar Big Surf Island en flower zijn bij elkaar 21wat nu
Wireless, die draadjes zijn echt kutquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:22 schreef Deezertje het volgende:
Zal ik 4 wired Buzz controllers kopen voor 8,6 euro, of 4 wireless voor 33 euro?
Wireless is zo veel lekkerder gamen en ook veel netter opgeruimd in de kastquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:22 schreef Deezertje het volgende:
Zal ik 4 wired Buzz controllers kopen voor 8,6 euro, of 4 wireless voor 33 euro?
Vind dat PS3 niet echt mooi, zag afgelopen week ook van die nieuwe verpakkingen liggen met dat PS3 bovenaan, zelf vind ik die oude mooier met playstation 3 verticaal daar waar ze normaal staanquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehe, die onderste heb ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben de TV bij de PS3 zwaar lelijk ingesteld, het contrast is te slecht voor woorden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is minder vaag, en door dat scherpere zie je juist dat het lelijk is. Vroeger noemde we dat lelijke gewoon sfeer.
Gisteren een PSN-card van 20 euro gekocht, maar Big Surf Island en flower zijn bij elkaar 21wat nu
Me2... Maar aan de zijkant is de PS3 dan weer wel mooiquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:16 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Vind dat PS3 niet echt mooi, zag afgelopen week ook van die nieuwe verpakkingen liggen met dat PS3 bovenaan, zelf vind ik die oude mooier met playstation 3 verticaal daar waar ze normaal staan
(Kom waarschijnlijk ook omdat alle spellen die ik bezit dat hebben op die manier, dan liever alle verpakkingen hetzelfde, denk dat wel meer mensen dat hebben)
Ookal zou er enige hoop zijn zal het nog wel heel lang duren. Microsoft heeft niet voor niets 50miljoen neergelegd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Heeft het nog nut om hoop te hebben dat stories from liberty city naar de PS3 komt of zal ik maar een 360 moeten gaan aanschaffen?
Die van hem is import waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:30 schreef WurM het volgende:
[..]
Whehehe, die onderste heb ik ook
Alleen die van mij is 18+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |