Turbo, turbo!quote:
De pijn is ondraaglijk!quote:
Ik heb geen consoles dus ik kan niet vergelijkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Achja, dit is nou niet echt een spel dat op de PC fijn speelt als ik dat zo vergelijk met op de PS3 of Xbox
Inderdaad! Iemand vastpakken en zwaard door de keel halenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het spel word geweldig, nadat je de cape aantrekt!
Het is gedaan precies.quote:
Ik wel, en het speelt fijner op de console i.v.m. knoppenwerkquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb geen consoles dus ik kan niet vergelijken
Dit dusquote:Op zondag 15 november 2009 09:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wel, en het speelt fijner op de console i.v.m. knoppenwerk
FPS + RTS => pc
Rest => console
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:51 schreef BaraCuda het volgende:
Modern Warfare2 (middelmatig)
Nee, Je kan geen filmpjes skippen maar je kan nu gewoon verder spelen na het einde. Maar de oude Enzio ziet er niet zo stoer uit als jonge enzioquote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef ROFLOL het volgende:
Vraagje voor de gene die hem hebben: Kan je filmpjes skippen en kan je zodra je de game qua story hebt uitgespeeld gewoon verder.
Godsgruwelijk was dat in deel 1 zodra je het had uitgespeeld. Elke keer weer de animus in, blok laden en een half uur eerst het filmpje bekijken.
Ja, NL ondertiteling.quote:Op zondag 15 november 2009 19:34 schreef Ezio het volgende:
Heb je nu trouwens ondertiteling? het ontbreken daarvan is erg irritant in een druk huis met jonge kinderen
Merk je dat alleen qua uiterlijk of is Ezio dan ook een stuk slomer enzovoorts als hij oud is?quote:Op zondag 15 november 2009 18:58 schreef Personan het volgende:
[..]
Nee, Je kan geen filmpjes skippen maar je kan nu gewoon verder spelen na het einde. Maar de oude Enzio ziet er niet zo stoer uit als jonge enzio
Hoe bedoel je? Dat de mission structure in AC 1 zoog en het spel daardoor verschrikkelijk repetitief werd is toch niks aan verzonnen? Daar kun je simpelweg niet omheen.quote:Op zondag 15 november 2009 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Deze week gaat het gebeuren! Ik heb de white edition bij de FRS besteld voor 59 incl verzenden dus ik denk dat ik dit spel pas vrijdag in mijn handen heb. Ben zo benieuwd. Nu nog even wachten op de reviews en daar verder over discussiėren. Ben benieuwd wat de AC1 fans en haters nu weer gaan bedenken
Je speelt de 360 versie neem ik aan? Is het visueel echt een leap over het eerste deel of zijn de verschillen minimaal (niet in slechte zin aangezien het eerste deel al bijzonder fraai was).quote:Op zondag 15 november 2009 20:12 schreef Merkie het volgende:
Het is trouwens nog steeds grafisch heel erg mooi.
Ondertiteling is nu wel handig met dat kansloze italiaans de hele tijd ertussenquote:Op zondag 15 november 2009 19:34 schreef Ezio het volgende:
Heb je nu trouwens ondertiteling? het ontbreken daarvan is erg irritant in een druk huis met jonge kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |