En je kunt met FIFA10 met Nederlandse elftal spelenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:29 schreef NBT het volgende:
# FIFA 10 ----------------> niet veel anders dan 09 alleen andere spelers.....
# Forza Motorsport 3 ----> geen idee van..
# Call of Duty : Modern Warfare 2 ----------------> onwijs vette game! echt een aanrader!
heb je FIFA wel gespeeld?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:29 schreef NBT het volgende:
# Call of Duty : Modern Warfare 2 ----------------> onwijs vette game! echt een aanrader!
Oeh waar kan je niet meer door heen sprinten dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:59 schreef Stickvis het volgende:
[..]
heb je FIFA wel gespeeld?
super veel veranderd...
je kan er niet meer doorheen sprinten.
je tegenstander speelt veel slimmer.
nederlands team een keer echte namen
360 graden loopsysteem.
dus ik zou voor fifa gaan
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:15 schreef E-Norm het volgende:
ik zit al een paar dagen te twijfelen over welke game ik nou moet gaan halen.
Nu hebben jullie vast ook wel verstand van goede en leuke games
Momenteel heb ik 3 games in mijn gedachte:FIFA 10 Forza Motorsport 3 Call of Duty : Modern Warfare 2
Voor alle 3 de games moet ik nog wachten, dat vind ik niet zo mega erg..
(FIFA 10 is hier 100% uitverkocht, Forza Motorsport 3 en Call of Duty moeten nog uitkomen)
Je mag zelf ook zeggen welk spel jezelf tof vind
Kleine edit: ik heb een 50 euro waardebon gekregen van Game-Mania, hiervan wil ik dus 1 van de 3 spelletjes halen
Aha.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:29 schreef NBT het volgende:
ik koop shooters vaak om hun online mogelijkheden, de reden waarom ik geinteresseerd ben in modern warfare 2 zijn ook de online mogelijkheden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
Jezus, nu weten we het wel dat het topic verkeerd staat.![]()
Dus ontopic, ik zou modern warfare 2 gaan halen. Je moet dan denk ik voornamelijk ook de multiplayer games leuk vinden. (online spelen) Deel 1 heeft ook veel users en is nog vaak lekker druk online.
Forza Motorsport 3 lijkt me een goede 2de
Succes!
Vraag staat er ook in dus waarom niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:56 schreef Dr.Aad.Staal het volgende:![]()
Wat een stom figuur om hier je vraag te stellen...![]()
Vraag en Aanbod![]()
![]()
![]()
![]()
je vergeet bier en vrouwen... maar dat zijn geen spellenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Voetbal, racen en schieten.
Meer heb je niet nodig, dus alledrie halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |