Oh en stiekem hoop ik dat je geband wordtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Uhm, ik kan gewoon online hoor.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef Armageddon het volgende:
Vet spel. Kan je gerust kopen mensen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:51 schreef trance_fan het volgende:
Een Forza Pitpass Report . Deze gaat over Benchmark High Speed Ring.
De eerste DLC vanaf dag 1.
Ze hebben hier van alles ingegooid. Zo kun je net als Ken Block driften. Link naar filmpje. Enjoy.
Ik gok dat ze hem illegaal hebben dan. Ik heb de reviewcopy nu al bijna een week in huis dus hij zal vast wel al ergens op usenet ofzo zwerven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:46 schreef _GdR_ het volgende:
Gisteravond zag ik kinderen forza3 doen onlineZe hadden m bij de Dixons gescoord ofzo. Heeft iemand al andere winkels gevonden waar ze hem eerder van de hand doen? indien nodig met geweld.
Ze hebben gelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:25 schreef _GdR_ het volgende:
ik hoorde die gasten zeggen "hij is gruwlijk blablabla vet etc etc"
Nu wil ik m verdomme ook. NU!!1
Ja.. er zit een soort telleroverzicht in van gespeelde tijd, tuning tijd, menu tijd, racetijd etcquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:29 schreef Desunoto het volgende:
Level 16 en hoeveel uur ben je al bezig?
Nice nice, gaat lekker zo. Ben benieuwd volgende week, maar komt allemaal wel goed als ik t zo her en der lees en zie.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:10 schreef Bastard het volgende:
http://www.destructoid.co(...)sport-3-151853.phtml
10/10
http://www.eurogamer.net/articles/forza-motorsport-3-review
9/10
Op NeoGaf staan idd vette dingenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Bastard het volgende:
Oh meeennnn .. dat geluid
Voor degene die NeoGaf niet lezen, een gast daar heeft een copy van dat spel (reviewer) en heeft een leuk karretje (Supra uit '84) gebouwd.. 800 Pk van gemaakt.
[ afbeelding ]
Voornamelijk voor dragracen geloof ik.. maar damm wat is dat ding snel
http://nl.justin.tv/clip/906669bf51e00175
Die dashboard speedmeter ook.. gaat gewoon niet verder, zou moeten afknappen
Ik ben echt voorbij klaar met wachten nu.. nog een goeie week
Whehehe, ff met je Supra een Veyron inhalenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Bastard het volgende:
Oh meeennnn .. dat geluid
Voor degene die NeoGaf niet lezen, een gast daar heeft een copy van dat spel (reviewer) en heeft een leuk karretje (Supra uit '84) gebouwd.. 800 Pk van gemaakt.
[ afbeelding ]
Voornamelijk voor dragracen geloof ik.. maar damm wat is dat ding snel
http://nl.justin.tv/clip/906669bf51e00175
Die dashboard speedmeter ook.. gaat gewoon niet verder, zou moeten afknappen
Ik ben echt voorbij klaar met wachten nu.. nog een goeie week
Ik vind de releasedag zo kut.. wachten op de post.. komt ie vandaag.. of toch morgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:54 schreef _GdR_ het volgende:
IGN video review: 9,4
Ik vind het altijd zo verschrikkellijk kut als ik een game nog niet heb.
Daarom preorder ik die onzin nooitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind de releasedag zo kut.. wachten op de post.. komt ie vandaag.. of toch morgen?
Irritant is dat he. Overal zie en lees je er allemaal vette dingen over, maar dan moet ze zelf nog wachten. Niet te doen! :pquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:54 schreef _GdR_ het volgende:
IGN video review: 9,4
Ik vind het altijd zo verschrikkellijk kut als ik een game nog niet heb.
Zulke winkels hebben we hier niet.. ik kan hem echt pas vrijdag kopen.. en dan moet ik gaan racen naar de winkel om hem te halen en hopen dat ie niet al is uitverkocht.. geekkkk word ik dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Daarom preorder ik die onzin nooit
gewoon een paar dagen van te voren naar de winkels gaan en vragen of ze m al binnen hebben. Als er dan zo'n jong ventje werkt geef je hem een 10tje fooi en je hebt m gegarandeerd.
Ik kan me herrinneren dan EA een actie had daarmeequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Bastard het volgende:
Ik ben in het verleden al serieus 2x geflitst tijdens het racen naar een gamewinkel voor een spel he.
Aan de game zelf nu zo'n 8 uur. Puur racetijd is 4,5 uur volgens de statistiekenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:29 schreef Desunoto het volgende:
Level 16 en hoeveel uur ben je al bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |