quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:12 schreef trance_fan het volgende:
Ik heb hem vandaag binnengekregen. Nu is het wachten tot de 23 oktober.
[ afbeelding ]
Precies het zelfde enkel de stoel zelf is in het zwart
510 euro?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef trance_fan het volgende:
zit wel een redelijk prijskaartje aan. voor deze ben ik ¤510 kwijt. Maar dan heb je ook wat. kan het nu enkel nog niet uittesten. moet wachten totdat de bevestigingsplaten voor de 360 wireless wheel binnen komen. was die vergeten te bestellen. Als het goed is komt dat morgen.
Damn dude! Ziet er wel heel erg dope uit en zal ongetwijfeld super lekker spelen, maar 510 eu.... Jij gaat een goed weekend hebben iig volgende week. :pquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:12 schreef trance_fan het volgende:
Ik heb hem vandaag binnengekregen. Nu is het wachten tot de 23 oktober.
[ afbeelding ]
Precies het zelfde enkel de stoel zelf is in het zwart
Wat is je gamertag?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:04 schreef Palmboom313 het volgende:
Die van mij staat er ook niet inOok al ben ik niet heel erg goed.
Ik vind shift best leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef Desunoto het volgende:
Klopt, OP is oud.
In de wiki staat 'ie wel goed.
Dus hier:
XBL-tags van scheurende fok!kers:_Administr8or_ = TheMan83 Bastard = Butch NL Cliffy = Zjozz Desunoto = Replica of Love DutchErrorist = Toost -En4Cer- = EN4 360 ErwinEHVNL = Erwin EHV NL FJD = DeStudent gamefreek = geemfriek GokuSFE = GokuSFE gonzo1979 = Gonzo1979 Martijn85 = NL NoName Nero22 = Nickboy NL _Ollie = Buddow rival = Driftking NL roelke87 = salsario RolStaart-Beer = Thom2289 Row-1 = RDesign Shadeauw = Ninezero X Thrilled = KVD88 trance_fan = jdekke vwat. = vvwat
[..]
Wat is je gamertag?
Heb vanmiddag trouwens NFS Shift demo gespeeld, wat een kutspel. En dat noemt zich simulatie. Nou is Forza 3 ook niet echt simulatie al zeggen ze van wel, maar ze komen aardig in de buurt. Dat Shift is echt een grote lading shit.
Dikke bak hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:19 schreef Row-1 het volgende:
TVP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(L)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef Desunoto het volgende:
Klopt, OP is oud.
In de wiki staat 'ie wel goed.
Dus hier:
XBL-tags van scheurende fok!kers:_Administr8or_ = TheMan83 Bastard = Butch NL Cliffy = Zjozz Desunoto = Replica of Love DutchErrorist = Toost -En4Cer- = EN4 360 ErwinEHVNL = Erwin EHV NL FJD = DeStudent gamefreek = geemfriek GokuSFE = GokuSFE gonzo1979 = Gonzo1979 Martijn85 = NL NoName Nero22 = Nickboy NL _Ollie = Buddow rival = Driftking NL roelke87 = salsario RolStaart-Beer = Thom2289 Row-1 = RDesign Shadeauw = Ninezero X Thrilled = KVD88 trance_fan = jdekke vwat. = vvwat
[..]
Wat is je gamertag?
Heb vanmiddag trouwens NFS Shift demo gespeeld, wat een kutspel. En dat noemt zich simulatie. Nou is Forza 3 ook niet echt simulatie al zeggen ze van wel, maar ze komen aardig in de buurt. Dat Shift is echt een grote lading shit.
Mag je niet over praten hierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:19 schreef Armageddon het volgende:
Hij is zojuist voor de xbox360 op usenet gezet. De PAL versie. Twee schijven.
En nu? Dan mis je mooi wat contentquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:19 schreef Armageddon het volgende:
Hij is zojuist voor de xbox360 op usenet gezet. De PAL versie. Twee schijven.
Uhm, ik kan gewoon online hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En nu? Dan mis je mooi wat contentOh en het belangrijkste gedeelte van Forza .... online.
We zaten echt op jouw goedkeuring te wachten voordat we de game wilden kopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef Armageddon het volgende:
Vet spel. Kan je gerust kopen mensen.
Gelukkig Armageddon zegt dat we het kunnen kopen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef Armageddon het volgende:
Vet spel. Kan je gerust kopen mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |