SUCK ON THAT gekke japanners!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.c(...)d-for/56040?type=flv
een nieuwe kopenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:21 schreef MrManiak het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)ost-32999-euro-.html
Leg ik het hier voor;
Zal ik mijn 360 laten fixen (particulier weliswaar) of voor deze gaan... Lastig hoor
Welke dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef Digixz het volgende:
Ik zou ook voor een nieuwe gaan, maar niet voor die.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:43 schreef Edwinuss het volgende:
Vergeet niet dat die game voor multiplatform is.
God ja, ik kan me herinneren toen we samen de MP gingen checken voor mijn review. Godkolere wat was dat slecht uitgewerkt zegquote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo, heb vandaag weer eens wat Brothers in Arms gespeeld, toch nog bestwel een spannend spelletje! Maargoed, wel echt heel jammer dat de game zo houterig en kut uit de verf is gekomen, had zoveel toffer kunnen zijn!
Jeuzus de MP was echt een geval apart! Staat op gelijke voet met Juiced 2!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
God ja, ik kan me herinneren toen we samen de MP gingen checken voor mijn review. Godkolere wat was dat slecht uitgewerkt zeg
leg uitquote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef RickoKun het volgende:
plaatje uit OP:
Ik speel liever de PS3 versie, dan zie je jezelf nog rijden
Juiced 2 heb ik lang niet gehoordquote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jeuzus de MP was echt een geval apart! Staat op gelijke voet met Juiced 2!
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Juiced 2 heb ik lang niet gehoord
Gewoon een arcade, en dan je oude HDD eropklikken. Tenzij je echt die 250GB HDD wil, dan moet je voor die gaanquote:
Bedanktquote:
THANK GOD DAT IK EEN XBOX HEBquote:Op donderdag 17 september 2009 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.c(...)d-for/56040?type=flv
Ow het is een racegamequote:Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
THANK GOD DAT IK EEN XBOX HEB
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
Fruut die 360 heeft op jou hetzelfde effect als een bak kleurstoffen op een kleuter![]()
Waarom zou je dat niet kunnen?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef Anne het volgende:
Ik wil er eigenlijk een nieuw topic over openen, maar waarschijnlijk word ie dan toch op slot gegooid en word ik hierheen verwezen, dus:
Kan ik straks, als ik in Duitsland woon, eigenlijk nog wel spellen als Gears of War online spelen? Of zal een Microsoft niet gaan kijken vanuit welk land ik online speel (door middel van IP ofzo)?
(NB: Ik behou mijn eigen account gewoon, deze staat uiteraard op Nederland geregistreerd)
Omdat het officiëel niet mag. Gears of War wordt bijvoorbeeld niet verkocht in Duitsland.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen?
Alleen in duitslands verkopen ze dan games zonder bloed of groen bloed
dat wist ik niet! Gekke shit!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat het officiëel niet mag. Gears of War wordt bijvoorbeeld niet verkocht in Duitsland.
En het überhaupt in bezit hebben mag volgens mij ook niet.
Maar ik ben niet echt bekend met de regels. Helaas!
Neuh! Maar ik ben dus benieuwd of Microsoft er zelf ook nog iets mee doet.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat wist ik niet! Gekke shit!
Zal eens aan me pa vragen, die woont er toch soms!
Nja importen zullen ze niet kunnen controleren?
hoelang je al gold hebt op xbox livequote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef Anne het volgende:
Weet iemand eigenlijk ook wat dat sterretje met cijfer rechtsboven in je profiel betekend?
Hoelang je al Live hebt.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef Anne het volgende:
Weet iemand eigenlijk ook wat dat sterretje met cijfer rechtsboven in je profiel betekend?
En dat staat dan voor jaren?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hoelang je al gold hebt op xbox live
Omg. Direct terugverhuizen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat het officiëel niet mag. Gears of War wordt bijvoorbeeld niet verkocht in Duitsland.
We hebben wel 's tegen duitsers gegeared.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
I know! Maar de hoeveelheid Duitsers viel wel tegen toch?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
We hebben wel 's tegen duitsers gegeared.
Lijkt me sterk dat er geen Duitsers zijn die Gears of War spelen. Duitsland verkoopt het niet, maar ik zie geen verbod dat je het niet mag spelen. Tevens zal Microsoft echt geen IP check doen op iemand die toevallig GoW2 speelt vanuit Duitsland,... dat is, als ze dat al standaard kunnen zien uiteraard.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
kan mijn amerikaanse 360 incl amerikaanse account doen het al 2 jaar hier in NL .quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef Anne het volgende:
Ik wil er eigenlijk een nieuw topic over openen, maar waarschijnlijk word ie dan toch op slot gegooid en word ik hierheen verwezen, dus:
Kan ik straks, als ik in Duitsland woon, eigenlijk nog wel spellen als Gears of War online spelen? Of zal een Microsoft niet gaan kijken vanuit welk land ik online speel (door middel van IP ofzo)?
(NB: Ik behou mijn eigen account gewoon, deze staat uiteraard op Nederland geregistreerd)
Ik ben niet half-duitsquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef Scarface2004 het volgende:
AQuila is geloof ik half-duits, hij weet dat wel.
Ik zou hem ff noten of anders zien we hem hier wel verschijnen
Nee, ei, zie mijn sig.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben niet half-duits![]()
Anne je gaat toch niet in Kranenburg wonen ofwel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik lees nooit sig's omdat er altijd alleen maar onzin in staat
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |