SUCK ON THAT gekke japanners!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.c(...)d-for/56040?type=flv
een nieuwe kopenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:21 schreef MrManiak het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)ost-32999-euro-.html
Leg ik het hier voor;
Zal ik mijn 360 laten fixen (particulier weliswaar) of voor deze gaan... Lastig hoor
Welke dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef Digixz het volgende:
Ik zou ook voor een nieuwe gaan, maar niet voor die.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:43 schreef Edwinuss het volgende:
Vergeet niet dat die game voor multiplatform is.
God ja, ik kan me herinneren toen we samen de MP gingen checken voor mijn review. Godkolere wat was dat slecht uitgewerkt zegquote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo, heb vandaag weer eens wat Brothers in Arms gespeeld, toch nog bestwel een spannend spelletje! Maargoed, wel echt heel jammer dat de game zo houterig en kut uit de verf is gekomen, had zoveel toffer kunnen zijn!
Jeuzus de MP was echt een geval apart! Staat op gelijke voet met Juiced 2!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
God ja, ik kan me herinneren toen we samen de MP gingen checken voor mijn review. Godkolere wat was dat slecht uitgewerkt zeg
leg uitquote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef RickoKun het volgende:
plaatje uit OP:
Ik speel liever de PS3 versie, dan zie je jezelf nog rijden
Juiced 2 heb ik lang niet gehoordquote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jeuzus de MP was echt een geval apart! Staat op gelijke voet met Juiced 2!
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Juiced 2 heb ik lang niet gehoord
Gewoon een arcade, en dan je oude HDD eropklikken. Tenzij je echt die 250GB HDD wil, dan moet je voor die gaanquote:
Bedanktquote:
THANK GOD DAT IK EEN XBOX HEBquote:Op donderdag 17 september 2009 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.c(...)d-for/56040?type=flv
Ow het is een racegamequote:Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
THANK GOD DAT IK EEN XBOX HEB
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
Fruut die 360 heeft op jou hetzelfde effect als een bak kleurstoffen op een kleuter![]()
Waarom zou je dat niet kunnen?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef Anne het volgende:
Ik wil er eigenlijk een nieuw topic over openen, maar waarschijnlijk word ie dan toch op slot gegooid en word ik hierheen verwezen, dus:
Kan ik straks, als ik in Duitsland woon, eigenlijk nog wel spellen als Gears of War online spelen? Of zal een Microsoft niet gaan kijken vanuit welk land ik online speel (door middel van IP ofzo)?
(NB: Ik behou mijn eigen account gewoon, deze staat uiteraard op Nederland geregistreerd)
Omdat het officiëel niet mag. Gears of War wordt bijvoorbeeld niet verkocht in Duitsland.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen?
Alleen in duitslands verkopen ze dan games zonder bloed of groen bloed
dat wist ik niet! Gekke shit!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat het officiëel niet mag. Gears of War wordt bijvoorbeeld niet verkocht in Duitsland.
En het überhaupt in bezit hebben mag volgens mij ook niet.
Maar ik ben niet echt bekend met de regels. Helaas!
Neuh! Maar ik ben dus benieuwd of Microsoft er zelf ook nog iets mee doet.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat wist ik niet! Gekke shit!
Zal eens aan me pa vragen, die woont er toch soms!
Nja importen zullen ze niet kunnen controleren?
hoelang je al gold hebt op xbox livequote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef Anne het volgende:
Weet iemand eigenlijk ook wat dat sterretje met cijfer rechtsboven in je profiel betekend?
Hoelang je al Live hebt.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef Anne het volgende:
Weet iemand eigenlijk ook wat dat sterretje met cijfer rechtsboven in je profiel betekend?
En dat staat dan voor jaren?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hoelang je al gold hebt op xbox live
Omg. Direct terugverhuizen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat het officiëel niet mag. Gears of War wordt bijvoorbeeld niet verkocht in Duitsland.
We hebben wel 's tegen duitsers gegeared.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
I know! Maar de hoeveelheid Duitsers viel wel tegen toch?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
We hebben wel 's tegen duitsers gegeared.
Lijkt me sterk dat er geen Duitsers zijn die Gears of War spelen. Duitsland verkoopt het niet, maar ik zie geen verbod dat je het niet mag spelen. Tevens zal Microsoft echt geen IP check doen op iemand die toevallig GoW2 speelt vanuit Duitsland,... dat is, als ze dat al standaard kunnen zien uiteraard.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
kan mijn amerikaanse 360 incl amerikaanse account doen het al 2 jaar hier in NL .quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef Anne het volgende:
Ik wil er eigenlijk een nieuw topic over openen, maar waarschijnlijk word ie dan toch op slot gegooid en word ik hierheen verwezen, dus:
Kan ik straks, als ik in Duitsland woon, eigenlijk nog wel spellen als Gears of War online spelen? Of zal een Microsoft niet gaan kijken vanuit welk land ik online speel (door middel van IP ofzo)?
(NB: Ik behou mijn eigen account gewoon, deze staat uiteraard op Nederland geregistreerd)
Ik ben niet half-duitsquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef Scarface2004 het volgende:
AQuila is geloof ik half-duits, hij weet dat wel.
Ik zou hem ff noten of anders zien we hem hier wel verschijnen
Nee, ei, zie mijn sig.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben niet half-duits![]()
Anne je gaat toch niet in Kranenburg wonen ofwel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik lees nooit sig's omdat er altijd alleen maar onzin in staat
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik lees nooit Sig's omdat er altijd alleen maar onzin in staat![]()
. Daar woon ik (edit: bijna) naast.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Oeh dat shadow complex ziet er gaaf uit
Nope, hij kwam gister alleen voor pre-orderende Amerikanen, hij komt volgende week pas voor de restquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Is de demo van Brütal Legend gister nu nog verschenen?
Gamecards zijn niet te koopquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:54 schreef LockonStratos het volgende:
Waar kon je ook alweer goedkope XBL gamecards en points kopen?
Is dat betalen en dan instant code via mail?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gamecards zijn niet te koop![]()
Maar gamehubs is een goeie voor punten en live abo's
Binnen 24 uur.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is dat betalen en dan instant code via mail?
Ja!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is dat betalen en dan instant code via mail?
Kan je dat wel aan? Ik heb veul meer gamerpoints namelijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:16 schreef SuperFruitig het volgende:
nais
Trouwens, meer mensen mogen me adden @ XBL
XBL: SuperFruitig
Iemand zin ?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:09 schreef CraniuM het volgende:
Oh ja wilt iemand met mijResident Evil Co-op uitspelen op de moeilijkste mode ?
?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:49 schreef CraniuM het volgende:
Iemand hier met Naruto: The Broken Bond ? en die hem verkoopt ik zou hem graag overkopen![]()
Die Naruto game speel je toch alleen voor de gamerpointsquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:52 schreef CraniuM het volgende:
Uit het vorige topique
[..]
Iemand zin ?
[..]
?
+ de vs modequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Naruto game speel je toch alleen voor de gamerpoints![]()
Pff, jij hebt er een paar bedoel jequote:Op vrijdag 18 september 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan je dat wel aan? Ik heb veul meer gamerpoints namelijk
Nog wel jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan je dat wel aan? Ik heb veul meer gamerpoints namelijk
Ik ben zo benieuwd naar die DLCquote:
29 oktober dacht ik! Staat ook in de trailer!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt die eigenlijk? Even kijken of die in de planning past.
Je hebt nog anderhalve maandquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Heb net COD MW1 gekocht en vraag me af hoelang ik plezier ga hebben van de multyplayer wanneer MW2 uitkomt
Per account.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Zo'n Live Gold membership gaat dat per Xbox of per XBL account?
Dat verwacht ik ook ja!quote:
Jahquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Per account.
Heb je een nieuwe xbox?
Ach dat is wel handig wanneer je beide de zelfde spellen (SP) speelt en je eigen save games hebt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jah
Ik wou voor mijn vriendin ook een account aanmaken maar dat is dus plain useless als ze daarmee niet op XBL kanEn om nou 2x een gold account te kaufen
met een omgebouwde kun je toch niet meer online? Dat doe ik juist het meeste!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:55 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb mijn xbx omgebouwd vandaag zodat ik vanavond odst kan spele
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:55 schreef Sala-adin het volgende:
Je hebt stealthpatches zodat je evengoed online kan. Maar beter koop je gewoon je games in de winkel heb je er ook veel meer plezier van.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
met een omgebouwde kun je niet meer online? Dat doe ik juist het meeste!
Dashboard went welquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:07 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
Nee prima apparaatAlleen is dat dashboard net zo overzichtelijk als een bak lego en krijg ik nu al de grieptiefus van dat Hexic spelletje
Via gamehubs kost een jaar xbl 30 euri ofzo? Qua saves kan het wel irritant zijn als je dezelfde games speelt maar daar kan je ook een memory stick voor kopen..quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jah
Ik wou voor mijn vriendin ook een account aanmaken maar dat is dus plain useless als ze daarmee niet op XBL kanEn om nou 2x een gold account te kaufen
OW TROUWENS:quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:09 schreef Sala-adin het volgende:
Dashboard wen je wel aan, en zodra je dat gewend bent kan je genieten van de uitgebreide functies van Xbox live. Wat veel beter is dan dat vieze beperkte psn bullshit!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OW TROUWENS:
http://www.imdb.com/title/tt0472160/
POW!
De eerste 3 accounts op een nieuwe xbox krijgen 1 maand gratis Gold (dus 3 maanden in totaal).quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jah
Als je gesnapt wordt wel, maar dat valt wel mee, dat gesnapt worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
met een omgebouwde kun je toch niet meer online? Dat doe ik juist het meeste!
Ja, jammer is dat idd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je gesnapt wordt wel, maar dat valt wel mee, dat gesnapt worden.
Ja ik weetquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OW TROUWENS:
http://www.imdb.com/title/tt0472160/
POW!
OOoh ja? Ga je........ahhh laat ook maarquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:48 schreef badboynova het volgende:
zo ga maar straks me doosje weer aan zetten, zijn er nog slachtoffers die me friends list verdubbel.
Hoe is dat spel nu? Hoe lang ben je er mee bezig geweest? Altijd dat spel al willen proberen, maar de reviews zijn zo matig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zo BiA Hells highway uit, nu nog wachten op de nieuwe BiA, maar dan in de sneeuw
Zijn 9 delen, meeste ben je wel minimaal 30 minuten bezig. Soms is het wat eentonig, maar het verhaal is welquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is dat spel nu? Hoe lang ben je er mee bezig geweest? Altijd dat spel al willen proberen, maar de reviews zijn zo matig.
Dopequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:05 schreef AQuila360 het volgende:
De bazen gaan weer op weg naar Japan!
Anders had ik hem ook niet aan je verkochtquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef larry_flynt het volgende:
The Bourne COnspiracy is echt een leuk spel
Hij is beter dan strangleholdquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef larry_flynt het volgende:
De quicktime events vind ik vervelend, maar voor de rest is het best een aardige game volgens mij jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef larry_flynt het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij is beter dan stranglehold
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Gebeurt vrijwel alleen als je hem opstuurt ter reparatie.
Oh nee, ze bouwen hem terug om.
.
Op je briefje staat wat ze hebben vervangen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
Had hem vorige week ook omgebouwd opgestuurd na een ROD, nu gerepareerd teruggestuurt maar ook inderdaad weer naar origineel gezet.
Zetten ze standaard nieuwe firmware op of resetten ze hem ofzo?
Wat is dat hannah montana grapje nou van je? Waarom moet je bij mij altijd over hannah montana beginnen. Zit je daar soms de hele dag op te fappen omdat je zelf niets kunt krijgen?quote:
dan ben jij 1 van de eerste die dat beweert, dat ze het pas merken als je ter reperatie wegbrengtquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Gebeurt vrijwel alleen als je hem opstuurt ter reparatie.
Oh nee, ze bouwen hem terug om.
.
Wachten tot de 23e? Er waren ook engelse sites die hem gister al verscheepten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:55 schreef Sala-adin het volgende:
leuk stukje!quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:10 schreef KoosyNL het volgende:
Preview Gay Tony:
Grand Theft Auto 4: The Ballad of Gay Tony
Coole preview! Ziet er naar uit dat deze DLC veel aktie en gekke missies bevat!quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:10 schreef KoosyNL het volgende:
Preview Gay Tony:
Grand Theft Auto 4: The Ballad of Gay Tony
quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Coole preview! Ziet er naar uit dat deze DLC veel aktie en gekke missies bevat!
Toch is het zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan ben jij 1 van de eerste die dat beweert, dat ze het pas merken als je ter reperatie wegbrengt!
En terug ombouwen? 5 van me vrienden kregen hem omgebouwd terug, wel moederbord vervangen, maar zolang drive intact is, is er niks aan de hand!
Er is wel al een keer een zelf test disk uitgekomen in de scene, die hadden in de xbox laten zitten!
Sala, ik hoop voor je dat je geluk hebt met je halo copy, daar gaan ze wel extra opletten!
Nog erger. Je koopt er eentje die omgebouwd is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:32 schreef lkb9000 het volgende:
Je zou na een reparatie maar perongeluk een refurbished xbox terugkrijgen die nog gemod is
Ben tot nu toe alleen maar gesealde dozen tegen gekomen bij mijn aankoop bij MM, alles netjes met stickers en in het plastic zoals het uit de fabriek komt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat nog doen, maar in het begin van de 360-reeks wel.
Daar heb ik ook een keer een discussie mee gehad, die mensen daar wisten mij te vertellen dat me xbox omgebouwd was en dat ik al gebanned was!quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Ik heb vele klanten aan de lijn gehad die vroegen naar de status van hun console en die mocht ik dus gaan vertellen dat ze de console ongerepareerd terug kregen, ze gebanned waren en dan hun garantie verviel.
Elke dag wel een paar.
Als je hem omgebouwd of origineel terug krijgt heb je het gewoon goed gedaan en hebben ze niks gemerkt.
Bij de MM hebben ze allemaal die 12,1A modellenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een keer een discussie mee gehad, die mensen daar wisten mij te vertellen dat me xbox omgebouwd was en dat ik al gebanned was!
Dat kon dus helemaal niet, want ik had 2 uur van te voren nog Turtles gekocht @ marketplace, en ik was hem aant spelen, toen ik ineens een rrod kreeg.
En kon alleen met creditcard, die 88 euro voor reperatie betalen
Soms....
En iets anders, ik zit er aan te denken om nieuwe elite te kopen, maar als ik hem hier bij de bart smit koop, geloof ik best dat ik nog 1 van de eerste elites koop, en niet meer de nieuwe
En de missies van die andere lui van je team?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:39 schreef Sala-adin het volgende:
Ik vind die missies van de rookie in odst zo saai, gelukkig zijn ze ook niet heel lang. Mis wel die epic campaign levels van de normale halo reeks
SuperFruitigquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:16 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is je tag fruitig?
Als je xbox omgebouwd en daarom gebanned is kunnen ze je de reparatie ook niet aanbieden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een keer een discussie mee gehad, die mensen daar wisten mij te vertellen dat me xbox omgebouwd was en dat ik al gebanned was!
Dat kon dus helemaal niet, want ik had 2 uur van te voren nog Turtles gekocht @ marketplace, en ik was hem aant spelen, toen ik ineens een rrod kreeg.
En kon alleen met creditcard, die 88 euro voor reperatie betalen
Soms....
En iets anders, ik zit er aan te denken om nieuwe elite te kopen, maar als ik hem hier bij de bart smit koop, geloof ik best dat ik nog 1 van de eerste elites koop, en niet meer de nieuwe
of ik schreef het verkeerd of jij leest het verkeerd..quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je xbox omgebouwd en daarom gebanned is kunnen ze je de reparatie ook niet aanbieden.
Dus dan klopt dat sowieso al niet.
Als ik m binnenkort kan lenen game ik wel met jequote:Op zaterdag 19 september 2009 15:31 schreef CraniuM het volgende:
vind maar geen resi5 co-op buddy
en wil graag naruto doen
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als ik m binnenkort kan lenen game ik wel met je
http://www.game.co.uk/Xbo(...)modern%20warfare%202quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:25 schreef unox_worst het volgende:
Weet iemand of je al ergens de CoD: modern warfare 2 + nieuwe x-box (die met 250gb schijf) kunt pre-orderen? Ik kan hem nergens vinden.
ik moet me eigen echt sterk inhoudenquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:34 schreef CraniuM het volgende:
[..]
http://www.game.co.uk/Xbo(...)modern%20warfare%202
Hardcore of normal gedaan? Ik vond het op hardcore een veel beter spel,... battles duren langer,... er wordt meer tactiek van je gevraagd en de A.I. lijkt beter!quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:25 schreef DJ_ het volgende:
mass-effect voor de 2e keer uitgespeeld ( van begin tot eind ) dit keer als full paragon .
maar het verhaal is wel veel leuker als je paragon speelt![]()
ik kan niet wachten op deel 2 , het is en blijft echt een episch spel
ik ook wou al eigelijk mijn xbox gaan verkopen om die te gaan kopen, maar toch doe ik het niet dan koop ik wel http://www.game.co.uk/Xbo(...)/?s=Modern%20Warfarequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik moet me eigen echt sterk inhouden
Die is ook zeer bruutquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef CraniuM het volgende:
[..]
ik ook wou al eigelijk mijn xbox gaan verkopen om die te gaan kopen, maar toch doe ik het niet dan koop ik wel http://www.game.co.uk/Xbo(...)/?s=Modern%20Warfare
Dunno eigelijk heb die 2 dingen tot nu toe alleen bij game.co.uk gezienquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die is ook zeer bruut
Zijn er ook shops in NL die speciale xbox verkopen of die console skin?
9 stuks!quote:Op zondag 20 september 2009 00:30 schreef Headed het volgende:
Ik denk dat ik ook maar weer een 360 ga aanschaffen met al dat gamegeweld wat er aan komt en wat al is geweest, ik durf het weer aan.
Ik heb 9 RRODS gehad in 2 jaar tijd vanaf de release
Nu moet ik er wel bij melden dat ik elke keer 2 exemplaren had, zowel thuis als bij mijn vriendinquote:Op zondag 20 september 2009 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
9 stuks!
Dat is wel heel veel!
Nu vraag ik me af of ze allemaal vrij hebben gestaan
Maar dan worden ze nat als het regentquote:Op zondag 20 september 2009 01:07 schreef Headed het volgende:
[..]
Nu moet ik er wel bij melden dat ik elke keer 2 exemplaren had, zowel thuis als bij mijn vriendin
Ze stonden wel gewoon in de "open lucht"
mijn held, mag ik je aan rakenquote:Op zondag 20 september 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dan worden ze nat als het regent
Er is ook echt altijd 1 iemand die zo'n opmerking moet makenquote:Op zondag 20 september 2009 10:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
mijn held, mag ik je aan raken
Ooit leuk voor een budgetprijsquote:Op zondag 20 september 2009 10:33 schreef DooD het volgende:
Eerste ODST scores zijn binnen:
IGN 9,0
Gametrailers 8,9
Teamxbox 9,4
Eurogamer 8,0
Ik had ze eerlijk gezegd lager verwacht, ziet er naar uit dat het een goede helldrop naar New Mombasa wordt.
ik doe er alles aan om onderscheid te maken tussen de massa en mij, maar ze willen me maar geen tbs gevenquote:Op zondag 20 september 2009 10:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Er is ook echt altijd 1 iemand die zo'n opmerking moet maken
Hmm ik quote de verkeerdequote:Op zondag 20 september 2009 10:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik doe er alles aan om onderscheid te maken tussen de massa en mij, maar ze willen me maar geen tbs geven
die moest eigenlijk.quote:Op zondag 20 september 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dan worden ze nat als het regent
Zo hoog?quote:Op zondag 20 september 2009 10:33 schreef DooD het volgende:
IGN 9,0
Gametrailers 8,9
Teamxbox 9,4
Eurogamer 8,0
Ik had ze eerlijk gezegd lager verwacht, ziet er naar uit dat het een goede helldrop naar New Mombasa wordt.
Good enough for mequote:Op zondag 20 september 2009 10:33 schreef DooD het volgende:
IGN 9,0
Gametrailers 8,9
Teamxbox 9,4
Eurogamer 8,0
Fok! Games impressie: Ontiegelijk slecht, de grootste fail ooitquote:Op zondag 20 september 2009 10:33 schreef DooD het volgende:
IGN 9,0
Gametrailers 8,9
Teamxbox 9,4
Eurogamer 8,0
Ach het is en blijft een mening die cijfers. Zou zo maar kunnen dat het toch een stuk kutter is als voorgeschilderd in die reviews. Het zal immers niet de eerste keer zijn. Maar goed campaign in co-op op legendary en daarna lekker firefighten. Ik moet trouwens nog wel 2 extra mensen hebben voor firefight. Ik zit tegenwoordig zo weinig online op de 360 dat de mensen ten tijden van halo 3 allemaal verkast zijnquote:Op zondag 20 september 2009 13:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fok! Games impressie: Ontiegelijk slecht, de grootste fail ooit![]()
En het verbaast me niets als straks Alpha Protocol ook tof is![]()
Dan wacht ik wel op de uitverkoop. Komen betere titels aan die mijn aandacht krijgen!quote:
Toch raar dat ODST en Protocol hoge preview/review cijfers krijgen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Dat ODST een hoog cijfer krijgt slaat nergens op. De demo die wij in onze handen kregen tijdens de gamescom sloeg nergens op. PSone graphics, plus dat de game in een paar maandjes in elkaar gerammeld is na Halo 3
En Alpha Protocol wordt ongetwijfeld Aquila Approved.
Graphics worden vaak pas al laatste opgepoetst bij de ontwikkeling van een game.quote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Dat ODST een hoog cijfer krijgt slaat nergens op. De demo die wij in onze handen kregen tijdens de gamescom sloeg nergens op. PSone graphics, plus dat de game in een paar maandjes in elkaar gerammeld is na Halo 3
Inderdaadquote:Op zondag 20 september 2009 15:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toch raar dat ODST en Protocol hoge preview/review cijfers krijgen.
Quick-look op Giant Bomb.quote:Op zondag 20 september 2009 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Ja maar je laat een niet opgepoetste beta-versie toch niet op de publieke beursvloer in Keulen zien? Sowieso is de game al voor deze zomer gold gegaan dus ik ben er toch behoorlijk zeker van dat ik de final versie heb gezien
Ja als je graphics zo belangrijk vindt dan is het wachten tot Halo Reach waarschijnlijk. Het kan mij persoonlijk geen ruk boeien, als de gameplay maar leuk is, graphics zijn bijzaak.quote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef SkyChat het volgende:
Mirror's Edgeze zitten me steeds achterna
Two Worlds heeft dat keurmerk nietquote:Op zondag 20 september 2009 16:30 schreef DooD het volgende:
[..]
Ja als je graphics zo belangrijk vindt dan is het wachten tot Halo Reach waarschijnlijk. Het kan mij persoonlijk geen ruk boeien, als de gameplay maar leuk is, graphics zijn bijzaak.
Aquila Approved is het belangrijkste keurmerk wat eris. Ik koop al mijn games daarop, Two Worlds bijvoorbeeld.
Moet je wegrennenquote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef SkyChat het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef SkyChat het volgende:
Ik speel RE5 ook in splitscreen co-op door met een vriend van me. Geweldige ervaring zoquote:Op zondag 20 september 2009 23:50 schreef lkb9000 het volgende:
Resident Evil 5 trouwens vandaag voor het eerst gespeeld, splitscreen coop is het echt heel vet
Dat stuk waar je die drie(?) stukken op die deur moet plaatsen en je met een bootje door het moeras moet? Dat was kut ja, maar ook wel weer grappig. Lekker schelden op elkaar omdat de ene niet goed vaart of omdat de ander niet goed schiet en je dus doodgaatquote:Op maandag 21 september 2009 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Op het stukje met de krokodillen na is het wel een aardige co-op experience ja
Bij ons is het maar één keer geweest, en toen hadden we allebei nog geen krokodil gezienquote:Op maandag 21 september 2009 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Dat stuk ja :p alleen werd bij mij mijn buddy steeds opgevreten door die krokodillen. Ik werd er helemaal gestoord van
Is dat Prototype?quote:
Crackdown 2 bitch.quote:
Ziet er uit als kont!quote:
Jij ziet er uit als kontquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 12:30 schreef Rossdale het volgende:
Lees de conclusies eensDie kloppen niet met de bijbehorende cijfers. Gehypte cijfers omdat de fanboys anders beginnen te miepen
Ik heb 'm al, dikke aanrader! Zeker voor 400 punten!quote:21 September: Pinball FX
Huidige prijs: 800
Prijs na korting: 400
Kortingspercentage: 50%
Het is ook niet de mening van FOK!games, het is mijn mening nadat ik de game gespeeld heb.quote:Op maandag 21 september 2009 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry als ik de mening van fok!games niet meeneem bij de overweging om een game te kopen.
Even de demo proberen, kijken hoe lang ik tegenwoordig nog mijzelf kan vermaken met pinballquote:Op maandag 21 september 2009 14:38 schreef SkyChat het volgende:
Deal of the Week: Pinball FX 400[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die heb ik al een jaar, maar sinds het weekend Peggle gekocht, leuk spelletje ookquote:Op maandag 21 september 2009 14:38 schreef SkyChat het volgende:
Deal of the Week: Pinball FX 400[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Peggle is geniaalquote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die heb ik al een jaar, maar sinds het weekend Peggle gekocht, leuk spelletje ook
Daar zit ook op te wachten.quote:Op maandag 21 september 2009 13:15 schreef super-muffin het volgende:
waar blijft de Crash Course DLC voor Left 4 Dead?
de maand is al bijna voor bij en we hebben nog geen release datum!
quote:Op maandag 21 september 2009 15:48 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand die me even snel kan helpen met GoW?
Vanaf 5:28. Ik zit co-op te spelen hier, singleplayer. Op een gegeven moment moet de enemy die exit door openen met snijbranders... Echter gebeurt dit bij mij niet? We zijn al 3x overnieuw begonnen....
Iemand?
Ik weet het... Heb GoW ook al lang uitgespeeld, alleen gebeurt er nu gewoon niets. Fijn dat je even helptquote:
Je weet zeker dat alle vijanden al dood zijn? Heb je de *BONG* al gehoord?quote:Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik weet het... Heb GoW ook al lang uitgespeeld, alleen gebeurt er nu gewoon niets. Fijn dat je even helpt
Co-op, single player?quote:Op maandag 21 september 2009 15:48 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zit co-op te spelen hier, singleplayer.
Dat zei ik je toen al Cyb!quote:Op maandag 21 september 2009 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik krijg nu toch wat twijfels bij Borderlands.
Breng eens een demo uit, kut Gearbox.
co-op, niet op live. Het singeplayerverhaal bedoelde ik.quote:Op maandag 21 september 2009 16:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
Co-op, single player?![]()
Waarschijnlijk mis je ergens een trigger punt. Nergens meer een mannetje verstopt?
AUFnieuw beginnenquote:Op maandag 21 september 2009 16:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
co-op, niet op live. Het singeplayerverhaal bedoelde ik.
Nee ALLES is kapot gewoon en er gebeurt gewoon niets. Kutzooi
Wat is DGVF?quote:Op maandag 21 september 2009 17:17 schreef SuperFruitig het volgende:
AQ wanneer weer eens een DGVF aflevering bytheby?
Na 2 minuten afgezet. Wat verschrikkelijk om naar te kijken.quote:Op maandag 21 september 2009 17:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/emarwii
Jij hebt het syndroom van down?quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
only the best thing ever made by man
lolquote:Op maandag 21 september 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
trouwens, ik zit dus effe een roze controller te suchen. En nu vind ik dit:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000TTB9W0/ref=ord_cart_shr?_encoding=UTF8&m=A2HQHMZYQRCDRI
een dupelicate (duplicate dus -_-'') van een MS controller. Maar in hoeverre is dit kwaliteit? Zal wel troep zijn ivm die typo in de advertentie ;')
Ik zou geen replica kopen, kan nooit goed zijn. Sowieso is de roze controller niet heel mooi, veels te licht roze. Kijk eens mij de mediamarkt zou ik zeggen.quote:Op maandag 21 september 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000TTB9W0/ref=ord_cart_shr?_encoding=UTF8&m=A2HQHMZYQRCDRI
een dupelicate (duplicate dus -_-'') van een MS controller. Maar in hoeverre is dit kwaliteit? Zal wel troep zijn ivm die typo in de advertentie ;')
Doe het niet..quote:Op maandag 21 september 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
by choicequote:Op maandag 21 september 2009 17:37 schreef Headed het volgende:
[..]
Na 2 minuten afgezet. Wat verschrikkelijk om naar te kijken.
[..]
Jij hebt het syndroom van down?
zie bovenquote:Op maandag 21 september 2009 17:38 schreef Headed het volgende:
[..]
lol
wie koopt er nou een roze controller
ja maar MM wil er meteen een nier en een liter bloed voor hebbenquote:Op maandag 21 september 2009 17:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zou geen replica kopen, kan nooit goed zijn. Sowieso is de roze controller niet heel mooi, veels te licht roze. Kijk eens mij de mediamarkt zou ik zeggen.
Ik zou voor de prachtige groene PES controller gaan
rozequote:Op maandag 21 september 2009 17:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Doe het niet..![]()
Niet die dupe en niet roze
Waarom zitten die gekke zwarte tekentjes erop.quote:Op maandag 21 september 2009 17:50 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21319
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18435
Inclusief verzenden. Goedkoper vind je ze niet volgens mij
Refurbished... Ik denk niet dat die fijne puntjes in de pookjes aanwezig zijn danquote:Op maandag 21 september 2009 17:50 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21319
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18435
Inclusief verzenden. Goedkoper vind je ze niet volgens mij
stickertjequote:Op maandag 21 september 2009 18:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom zitten die gekke zwarte tekentjes erop.
Welke? Bedoel je die stickers? Die zitten bij elke 'losse' controllerquote:Op maandag 21 september 2009 18:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom zitten die gekke zwarte tekentjes erop.
Deze zijn gewoon 100% hoor. Heb er zelf ook 1 via DX.quote:Op maandag 21 september 2009 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Refurbished... Ik denk niet dat die fijne puntjes in de pookjes aanwezig zijn danMijn babyblauwe controller heeft ze ook niet meer
Ik wil ook nog steeds een rozequote:Op maandag 21 september 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Snap out of it!!quote:Op maandag 21 september 2009 18:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds een rozeGeniaal!!
quote:Op maandag 21 september 2009 18:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb die ook
MEBROUK L3IED!
HIHIIHIHIHIHIHIHIHIH![]()
quote:The COLOUR of the controller is Rose Red.
And yesh this is the special and limited edition xbox 360 valentines controller! As i said in the video, I won the controller through a competition that microsoft had hosted.
There are only 5 in England so for me to win one was pretty lucky of me (:
Prachtig!quote:Op maandag 21 september 2009 19:13 schreef SkyChat het volgende:
Deze is dan wel weer gruwelijk bruut![]()
[..]
Die is awesomequote:Op maandag 21 september 2009 19:13 schreef SkyChat het volgende:
Deze is dan wel weer gruwelijk bruut![]()
[..]
({)quote:Op maandag 21 september 2009 18:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds een rozeGeniaal!!
Hij heeft nu een toffe special gemaakt en iets over een schipquote:Op maandag 21 september 2009 17:17 schreef SuperFruitig het volgende:
AQ wanneer weer eens een DGVF aflevering bytheby?
Hoezo is dat tof?quote:Op maandag 21 september 2009 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij heeft nu een toffe special gemaakt en iets over een schip![]()
De brittanic ofzo is tof als die dat probeerd uit te spreken
Daar is met dit soort dingen helaas geen verklaring voorquote:
Beetje raar allemaal.quote:Op maandag 21 september 2009 23:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar is met dit soort dingen helaas geen verklaring voor
Die jongen met die Unibrow?quote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef Headed het volgende:
[..]
Beetje raar allemaal.
Ben je toevallig die jongen?
Ik bedoel die jongen die constant aan het woord is en niet uit z'n woorden komt.quote:Op maandag 21 september 2009 23:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die jongen met die Unibrow?
Volgens mij is dat onze beste aquila ja
Een sidescroll remake, soort van dan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
The Warriors toch? Remake?
Check zijn fanlistquote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef Headed het volgende:
[..]
Beetje raar allemaal.
Ben je toevallig die jongen?
Forza2, Halo3, CoD4 geen last van word goed gespeeld.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Het viel me gisteren pas op dat er echt geen hond meer Gears 1 online speelt
Zaten we daar met een party van 3 zonder dat er mensen joinden
Daar zijn ook (nog) geen opvolgers van.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Forza2, Halo3, CoD4 geen last van word goed gespeeld.
Ik kan me dat ook wel voorstellen,... ben geen MP gamer, maar elke titel sterft een keer uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Die map is irritant zeg!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
44 sec The Saboteur: http://www.insidegamer.nl/pc/thesaboteur/videos/12050
Ik vind het er wel cool uitzien!
Ziet er zeker goed uit! Kijk al een tijdje uit naar deze game. Coole setting in Parijs en het zwart witte effect van niet bevrijdde gebieden is ook heel cool gedaan. Alleen de Nazi kruisen zijn rood voor zover ik weet. Ben heel benieuwd,....quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind 'm er wel handig uitzien!quote:
Wat een sfeerquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vreemd, poosje geleden nog 's geprobeerd en de lobby zat toen zo vol.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Hij is zelf de grap. Alles wat Cyberia18 niet aanstaat is niet goed of deugt niet.quote:
En dat komt dan uit de mond van de grootste anti-Halo figuur hier op Fok.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:47 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Hij is zelf de grap. Alles wat Cyberia18 niet aanstaat is niet goed of deugt niet.
Wen je wel aan.
Ja inderdaad, ik haat Halo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat komt dan uit de mond van de grootste anti-Halo figuur hier op Fok.Shut up, vuile hypocriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |