Neem je actieve account van de offline xbox mee naar de online xbox met behulp van een geheugenkaartje?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
DUs nu moet i kalles opnieuw halen???![]()
![]()
Dat wordt heel veel opnieuw doen
Pluspunt: opnieuw met Bioshock beginnen
Heb ik mijn saves nog wel?
Ja is DLC maar ook op disc verkrijgbaar.quote:Op woensdag 16 september 2009 07:09 schreef kikoooooo het volgende:
Die nieuwe GTA, is dat DLC?
Ik snap trouwens niet waarom zo weinig mensen OF2 op hun lijstje hebben?
Die is wel echt mooiquote:Op woensdag 16 september 2009 08:40 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteravond door Major Nelson bevestigd, inclusief een 250GB HDD, de Modern Warfare 2 limited editie. Wedervraag, wanneer komt dus de 250GB Elite?
Ik heb emquote:Op woensdag 16 september 2009 07:09 schreef kikoooooo het volgende:
Die nieuwe GTA, is dat DLC?
Ik snap trouwens niet waarom zo weinig mensen OF2 op hun lijstje hebben?
Ik heb Crackdown 1, maar ik moet zeggen dat ik er eigenlijk heel weinig aan vindquote:Op woensdag 16 september 2009 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Game on held! Boete meer dan betaald! Xbox 360 dubbel en dwars verdiend!quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Choco mag ik een ban van een dag omdat ik een Xbox heb gekocht
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had net Mile High Club op veteran first try gehaald
Schoot ik toen die hostage door zn hoofd ipv die terrorist
Nu kom ik niet meer verder dan dat trapje
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef SuperFruitig het volgende:
I see...Crackdown 1.5.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Al was het 1.1 !quote:
Het gaat wel hard zeg met je CoD4 achievementsquote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Had m al ausgespielt op PS3 op veteran, dus was meer van hetzelfdequote:Op woensdag 16 september 2009 15:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het gaat wel hard zeg met je CoD4 achievements
Ik vond hem wel grappig met een jointje opquote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Had m al ausgespielt op PS3 op veteran, dus was meer van hetzelfdeMoet er idd nog 5 en dan zit ik op mn eerste 1000/1000
Is Viva Pinata iets trouwens? Ik wil m kopen voor mn vriendin
Viva pinata is geniaal.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Had m al ausgespielt op PS3 op veteran, dus was meer van hetzelfdeMoet er idd nog 5 en dan zit ik op mn eerste 1000/1000
De TNT bezorgers hier zijn nogal geestlijk achtergesteld dus ik ben 't wel gewendquote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sorry ik heb hem echt op de post gedaan hoor
Oh en ps. Viva Pinata is kut
Smoesjes!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
^_^''quote:Op woensdag 16 september 2009 16:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Smoesjes!
Kan met vrij grote zekerheid zeggen dat ze het helemaal geweldig gaat vinden
ziek vandaag trouwens?
Haha verbaast me niksquote:Op woensdag 16 september 2009 16:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
^_^''
Ze ligt op de bank te klagen dat die vogels al haar stuk voor stuk benaamde wormen aan het opeten zijn![]()
Heb VP:TIP even besteld online
Ik hopelijk morgenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Haha verbaast me niks![]()
Volgens mij had ik nog niet eens vogels
Play heeft gister Dead Rising verstuurd, hopelijk kan ik dit weekend nog zombies maaien
Ik ben morgen vrij gelukkigquote:Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Neem de komende dagen maar vrij dan
Best kun je het spel ff spelen tot level 10 dus gewoon beetje rondklote en dan opnieuw beginnen zodat je als level 10 begint dan is het leukerquote:
Zodat het te makkelijk is?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Best kun je het spel ff spelen tot level 10 dus gewoon beetje rondklote en dan opnieuw beginnen zodat je als level 10 begint dan is het leuker
quote:
WHehehe, play die binnen 3 dagen levert?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Haha verbaast me niks![]()
Volgens mij had ik nog niet eens vogels
Play heeft gister Dead Rising verstuurd, hopelijk kan ik dit weekend nog zombies maaien
't spel moet je idd liggen, en het word pas echt leuk als je wat hoger bent qua level. Maar ik heb me echt goed vermaakt met deel 1, kan niet wachten op 2.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb drie keer geprobeerd om aan Dead Rising te beginnen, maar elke keer weer kom ik tot de conclusie dat het gewoon echt geen game voor mij is
Hij is af en toe ook lekker pittig.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:50 schreef Ruis het volgende:
[..]
't spel moet je idd liggen, en het word pas echt leuk als je wat hoger bent qua level. Maar ik heb me echt goed vermaakt met deel 1, kan niet wachten op 2.
Serieus? Dan gaat dat op mijn tv ook niet te doen zijnquote:Op woensdag 16 september 2009 19:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha dead rising, in het begin waren de letters nog te klein om te lezen
Nja ik moet er ook nog eens echt voor gaan zitten
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Serieus? Dan gaat dat op mijn tv ook niet te doen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |