ik zei toch al sorry voor wet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:55 schreef AQuila360 het volgende:
Twee bazen reviews![]()
[Review] Need for Speed: Shift
[Review] Wet
Die opdrachten in Shift lijken me klote
kijk ff in het grote "te ruil/koop topic 360" wie weet heb je geluk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:21 schreef JeMoeder het volgende:
Gasten/Gastinnen, ik zoek hawk nog, liefst tweedehands voor een zacht prijsjeIemand?
Nee, daar bied niemand het spel aan, daarom dacht ik; misschien wil hier iemand na het lezen van mijn berichtje zijn game wel verkopenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
kijk ff in het grote "te ruil/koop topic 360" wie weet heb je geluk.
Ik ben er zeer benieuwd naar, ze noemen het zelf de 'spirituele opvolger' van Baldur's Gate. Loved that game!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef AQuila360 het volgende:
Raar dat niemand Dragon Age: Origins noemt uit dat lijstje.
Eindelijk weer eens een diepe rpg
Je vergist je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Enigste zekerheidjes die hier komen zijn :
fifa 10
mw 2
forza 3
fifa 10 al 2 oktober! Wedden dat ze hem van de 28ste in het magazijn hebben liggen
!
Volgende week kwam dacht ik ook dead rising 2 uit, of vethis ik me nou zo erg?
Vandaag COD World at Ware uitgespeeld. Prima spel wel idd wat foutjes hier en daar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hier ook, MM had een leuke actie
Ik speel vanavond wel een paar potjes, maar wel na de Real Madrid wedstrijdquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Vandaag COD World at Ware uitgespeeld. Prima spel wel idd wat foutjes hier en daar.
In tegenstelling tot veel anderen vind ik de multiplayer van COD WAW wel dikke prima, speel deze ook zeker door tot level 65.![]()
Heb ook gebruik gemaakt van de Mediamarkt aanbieding 22 euro voor COD MW. Het spel is al wat 'ouder' en vind WAW grafisch er wat beter uit zien. Besloten COD MW SP op regular te spelen (WAW op hardened gedaan maar aardig wat keren opnieuw moeten doen) maar loop er nu wel erg soepel/snel doorheen.
De Multiplayer indruk is tot nu toe goed. Moet nog veel ontdekken maar gaat tot nu toe aardig.![]()
Wanneer er fokkers zijn voor een potje multiplayer dan hoor ik het graag.
Gamertag: Mainframes
YUPquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik speel vanavond wel een paar potjes, maar wel na de Real Madrid wedstrijd
Het gaat wel om MW toch?
dat is toch niet spannend, want geef toe je weet allang wat de uitslag isquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik speel vanavond wel een paar potjes, maar wel na de Real Madrid wedstrijd
Het gaat wel om MW toch?
Na, het is niet dat Real automatisch goed speelt vanwege de topspelers, de laatste wedstrijd liep al wat beter dan de vorige. Maar ze zullen ongetwijfeld winnenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
dat is toch niet spannend, want geef toe je weet allang wat de uitslag is
Sinds 2 jaar in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd. Waar woon je in Friesland?
"De PlayStation3 die volgende week vrijdag verschijnt, heeft een geduchte concurrent aan de Xbox 360 spelcomputer. Die is volop leverbaar, aanzienlijk goedkoper en er zijn volop goede games voor beschikbaar. De Xbox 360 heeft echter één groot nadeel: hij ondersteunt wel high definition games maar je kan geen HD DVD films afspelen. De Xbox 360 HD DVD Player moet dat gat vullen en is vanaf 16 maart verkrijgbaar voor 200 euro. Ik vind het niks. Het zoveelste kastje bij m'n tv. Dan wacht ik bijvoorbeeld liever op de LG BH100, die speelt zowel HD DVD als Blu-Ray discs af."quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Verdomme, ik wil HD films kijken op mijn xbox maar die xbox leest geen HFS+ op 1 of andere manier, iemand een oplossing?
(HD film van 6GB)
Dat was mijn vraag toch niet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
"De PlayStation3 die volgende week vrijdag verschijnt, heeft een geduchte concurrent aan de Xbox 360 spelcomputer. Die is volop leverbaar, aanzienlijk goedkoper en er zijn volop goede games voor beschikbaar. De Xbox 360 heeft echter één groot nadeel: hij ondersteunt wel high definition games maar je kan geen HD DVD films afspelen. De Xbox 360 HD DVD Player moet dat gat vullen en is vanaf 16 maart verkrijgbaar voor 200 euro. Ik vind het niks. Het zoveelste kastje bij m'n tv. Dan wacht ik bijvoorbeeld liever op de LG BH100, die speelt zowel HD DVD als Blu-Ray discs af."
Ja maar dan loopt hij de hele tijd te bufferenquote:
nogmaals, want je geef niet aan dat je zo een losse speler heb.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
"De PlayStation3 die volgende week vrijdag verschijnt, heeft een geduchte concurrent aan de Xbox 360 spelcomputer. Die is volop leverbaar, aanzienlijk goedkoper en er zijn volop goede games voor beschikbaar. De Xbox 360 heeft echter één groot nadeel: hij ondersteunt wel high definition games maar je kan geen HD DVD films afspelen. De Xbox 360 HD DVD Player moet dat gat vullen en is vanaf 16 maart verkrijgbaar voor 200 euro. Ik vind het niks. Het zoveelste kastje bij m'n tv. Dan wacht ik bijvoorbeeld liever op de LG BH100, die speelt zowel HD DVD als Blu-Ray discs af."
Dat geef ik niet aan en als ik een losse speler had dan hoorde je me niet zeuren want er zijn toch geen HDDVD's te koop.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
nogmaals, want je geef niet aan dat je zo een losse speler heb.
op je pc met een lange kabel naar je tv, want er staat geen hdd dvd.dus ik twijfel over je lees vermogen. want er bestaan hd en hdd dvd'squote:Op dinsdag 15 september 2009 20:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat geef ik niet aan en als ik een losse speler had dan hoorde je me niet zeuren want er zijn toch geen HDDVD's te koop.
Overigens kan ik lezen dus je hoeft het niet voor de tweede keer te zeggen
Nogmaals, ik heb een usb stick van 8GB en een film van 6GB hoe kan ik die afspelen op mijn xbox360?
Zat het niet zo dat alle schijven voor de xbox op FAT32 gefornateerd moeten zijn en dat FAT32 een bestandslimiet heeft van 4Gb?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat geef ik niet aan en als ik een losse speler had dan hoorde je me niet zeuren want er zijn toch geen HDDVD's te koop.
Overigens kan ik lezen dus je hoeft het niet voor de tweede keer te zeggen
Nogmaals, ik heb een usb stick van 8GB en een film van 6GB hoe kan ik die afspelen op mijn xbox360?
dat lijkt mij ook!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zat het niet zo dat alle schijven voor de xbox op FAT32 gefornateerd moeten zijn en dat FAT32 een bestandslimiet heeft van 4Gb?
Je zult iig moeten streamen, maar dat heeft ook weer diverse haken en ogen
Okay ben je achterlijk? Een hdd dvd?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
op je pc met een lange kabel naar je tv, want er staat geen hdd dvd.dus ik twijfel over je lees vermogen. want er bestaan hd en hdd dvd's
Ja precies maar ik lees overal dat mensen ook HFS+ gebruiken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zat het niet zo dat alle schijven voor de xbox op FAT32 gefornateerd moeten zijn en dat FAT32 een bestandslimiet heeft van 4Gb?
Ik heb wel eens film van meer dan 4gb gekeken vanaf een usbstick, mp4 bestandquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Najaquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Flipt ie hem als op fat32 staat?
Lijkt mij zelfs zo, dat ie hem op een fat32 niet eens ziet?
meld zich, ik maak het ze wel echt moeilijk. dacht echt dat ik weg getikt zou worden door het grote real. brave controllerquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand had het toenstraks hier over dat r.madrid wel 123 zou winnen!
Zurich speelt best lekker, al misschien een leuk om met fifa 10 mee te beginnen!
DUs nu moet i kalles opnieuw halen???quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:35 schreef Rossdale het volgende:
Nee die kun je kunt ze niet terughalen omdat je actieve account op die andere xbox stond.
Precies!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:12 schreef araphor het volgende:
[..]
Ik ben er zeer benieuwd naar, ze noemen het zelf de 'spirituele opvolger' van Baldur's Gate. Loved that game!
Oppervlakkig? Man dat spel had meer diepgang dan de 'challenger deep'quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Precies!
Mass Effect was best oppervlakkig en dat was wel jammer en dit schijnt veel uitgebreiderd te worden
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oppervlakkig? Man dat spel had meer diepgang dan de 'challenger deep'
Grapjas
Vertelquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Mass Effect was echt heel oppervlakkig/simpel op een hoop gebieden hoor
Verkeerd ingevoerd? Zie geen uitnodigingquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd. Waar woon je in Friesland?
Neem je actieve account van de offline xbox mee naar de online xbox met behulp van een geheugenkaartje?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
DUs nu moet i kalles opnieuw halen???![]()
![]()
Dat wordt heel veel opnieuw doen
Pluspunt: opnieuw met Bioshock beginnen
Heb ik mijn saves nog wel?
Ja is DLC maar ook op disc verkrijgbaar.quote:Op woensdag 16 september 2009 07:09 schreef kikoooooo het volgende:
Die nieuwe GTA, is dat DLC?
Ik snap trouwens niet waarom zo weinig mensen OF2 op hun lijstje hebben?
Die is wel echt mooiquote:Op woensdag 16 september 2009 08:40 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteravond door Major Nelson bevestigd, inclusief een 250GB HDD, de Modern Warfare 2 limited editie. Wedervraag, wanneer komt dus de 250GB Elite?
Ik heb emquote:Op woensdag 16 september 2009 07:09 schreef kikoooooo het volgende:
Die nieuwe GTA, is dat DLC?
Ik snap trouwens niet waarom zo weinig mensen OF2 op hun lijstje hebben?
Ik heb Crackdown 1, maar ik moet zeggen dat ik er eigenlijk heel weinig aan vindquote:Op woensdag 16 september 2009 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Game on held! Boete meer dan betaald! Xbox 360 dubbel en dwars verdiend!quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Choco mag ik een ban van een dag omdat ik een Xbox heb gekocht
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had net Mile High Club op veteran first try gehaald
Schoot ik toen die hostage door zn hoofd ipv die terrorist
Nu kom ik niet meer verder dan dat trapje
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef SuperFruitig het volgende:
I see...Crackdown 1.5.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Al was het 1.1 !quote:
Het gaat wel hard zeg met je CoD4 achievementsquote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Had m al ausgespielt op PS3 op veteran, dus was meer van hetzelfdequote:Op woensdag 16 september 2009 15:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het gaat wel hard zeg met je CoD4 achievements
Ik vond hem wel grappig met een jointje opquote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Had m al ausgespielt op PS3 op veteran, dus was meer van hetzelfdeMoet er idd nog 5 en dan zit ik op mn eerste 1000/1000
Is Viva Pinata iets trouwens? Ik wil m kopen voor mn vriendin
Viva pinata is geniaal.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Had m al ausgespielt op PS3 op veteran, dus was meer van hetzelfdeMoet er idd nog 5 en dan zit ik op mn eerste 1000/1000
De TNT bezorgers hier zijn nogal geestlijk achtergesteld dus ik ben 't wel gewendquote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sorry ik heb hem echt op de post gedaan hoor
Oh en ps. Viva Pinata is kut
Smoesjes!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
^_^''quote:Op woensdag 16 september 2009 16:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Smoesjes!
Kan met vrij grote zekerheid zeggen dat ze het helemaal geweldig gaat vinden
ziek vandaag trouwens?
Haha verbaast me niksquote:Op woensdag 16 september 2009 16:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
^_^''
Ze ligt op de bank te klagen dat die vogels al haar stuk voor stuk benaamde wormen aan het opeten zijn![]()
Heb VP:TIP even besteld online
Ik hopelijk morgenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Haha verbaast me niks![]()
Volgens mij had ik nog niet eens vogels
Play heeft gister Dead Rising verstuurd, hopelijk kan ik dit weekend nog zombies maaien
Ik ben morgen vrij gelukkigquote:Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Neem de komende dagen maar vrij dan
Best kun je het spel ff spelen tot level 10 dus gewoon beetje rondklote en dan opnieuw beginnen zodat je als level 10 begint dan is het leukerquote:
Zodat het te makkelijk is?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Best kun je het spel ff spelen tot level 10 dus gewoon beetje rondklote en dan opnieuw beginnen zodat je als level 10 begint dan is het leuker
quote:
WHehehe, play die binnen 3 dagen levert?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Haha verbaast me niks![]()
Volgens mij had ik nog niet eens vogels
Play heeft gister Dead Rising verstuurd, hopelijk kan ik dit weekend nog zombies maaien
't spel moet je idd liggen, en het word pas echt leuk als je wat hoger bent qua level. Maar ik heb me echt goed vermaakt met deel 1, kan niet wachten op 2.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb drie keer geprobeerd om aan Dead Rising te beginnen, maar elke keer weer kom ik tot de conclusie dat het gewoon echt geen game voor mij is
Hij is af en toe ook lekker pittig.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:50 schreef Ruis het volgende:
[..]
't spel moet je idd liggen, en het word pas echt leuk als je wat hoger bent qua level. Maar ik heb me echt goed vermaakt met deel 1, kan niet wachten op 2.
Serieus? Dan gaat dat op mijn tv ook niet te doen zijnquote:Op woensdag 16 september 2009 19:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha dead rising, in het begin waren de letters nog te klein om te lezen
Nja ik moet er ook nog eens echt voor gaan zitten
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Serieus? Dan gaat dat op mijn tv ook niet te doen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |