ik zei toch al sorry voor wet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:55 schreef AQuila360 het volgende:
Twee bazen reviews![]()
[Review] Need for Speed: Shift
[Review] Wet
Die opdrachten in Shift lijken me klote
kijk ff in het grote "te ruil/koop topic 360" wie weet heb je geluk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:21 schreef JeMoeder het volgende:
Gasten/Gastinnen, ik zoek hawk nog, liefst tweedehands voor een zacht prijsjeIemand?
Nee, daar bied niemand het spel aan, daarom dacht ik; misschien wil hier iemand na het lezen van mijn berichtje zijn game wel verkopenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
kijk ff in het grote "te ruil/koop topic 360" wie weet heb je geluk.
Ik ben er zeer benieuwd naar, ze noemen het zelf de 'spirituele opvolger' van Baldur's Gate. Loved that game!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef AQuila360 het volgende:
Raar dat niemand Dragon Age: Origins noemt uit dat lijstje.
Eindelijk weer eens een diepe rpg
Je vergist je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Enigste zekerheidjes die hier komen zijn :
fifa 10
mw 2
forza 3
fifa 10 al 2 oktober! Wedden dat ze hem van de 28ste in het magazijn hebben liggen
!
Volgende week kwam dacht ik ook dead rising 2 uit, of vethis ik me nou zo erg?
Vandaag COD World at Ware uitgespeeld. Prima spel wel idd wat foutjes hier en daar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hier ook, MM had een leuke actie
Ik speel vanavond wel een paar potjes, maar wel na de Real Madrid wedstrijdquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Vandaag COD World at Ware uitgespeeld. Prima spel wel idd wat foutjes hier en daar.
In tegenstelling tot veel anderen vind ik de multiplayer van COD WAW wel dikke prima, speel deze ook zeker door tot level 65.![]()
Heb ook gebruik gemaakt van de Mediamarkt aanbieding 22 euro voor COD MW. Het spel is al wat 'ouder' en vind WAW grafisch er wat beter uit zien. Besloten COD MW SP op regular te spelen (WAW op hardened gedaan maar aardig wat keren opnieuw moeten doen) maar loop er nu wel erg soepel/snel doorheen.
De Multiplayer indruk is tot nu toe goed. Moet nog veel ontdekken maar gaat tot nu toe aardig.![]()
Wanneer er fokkers zijn voor een potje multiplayer dan hoor ik het graag.
Gamertag: Mainframes
YUPquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik speel vanavond wel een paar potjes, maar wel na de Real Madrid wedstrijd
Het gaat wel om MW toch?
dat is toch niet spannend, want geef toe je weet allang wat de uitslag isquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik speel vanavond wel een paar potjes, maar wel na de Real Madrid wedstrijd
Het gaat wel om MW toch?
Na, het is niet dat Real automatisch goed speelt vanwege de topspelers, de laatste wedstrijd liep al wat beter dan de vorige. Maar ze zullen ongetwijfeld winnenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
dat is toch niet spannend, want geef toe je weet allang wat de uitslag is
Sinds 2 jaar in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd. Waar woon je in Friesland?
"De PlayStation3 die volgende week vrijdag verschijnt, heeft een geduchte concurrent aan de Xbox 360 spelcomputer. Die is volop leverbaar, aanzienlijk goedkoper en er zijn volop goede games voor beschikbaar. De Xbox 360 heeft echter één groot nadeel: hij ondersteunt wel high definition games maar je kan geen HD DVD films afspelen. De Xbox 360 HD DVD Player moet dat gat vullen en is vanaf 16 maart verkrijgbaar voor 200 euro. Ik vind het niks. Het zoveelste kastje bij m'n tv. Dan wacht ik bijvoorbeeld liever op de LG BH100, die speelt zowel HD DVD als Blu-Ray discs af."quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Verdomme, ik wil HD films kijken op mijn xbox maar die xbox leest geen HFS+ op 1 of andere manier, iemand een oplossing?
(HD film van 6GB)
Dat was mijn vraag toch niet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
"De PlayStation3 die volgende week vrijdag verschijnt, heeft een geduchte concurrent aan de Xbox 360 spelcomputer. Die is volop leverbaar, aanzienlijk goedkoper en er zijn volop goede games voor beschikbaar. De Xbox 360 heeft echter één groot nadeel: hij ondersteunt wel high definition games maar je kan geen HD DVD films afspelen. De Xbox 360 HD DVD Player moet dat gat vullen en is vanaf 16 maart verkrijgbaar voor 200 euro. Ik vind het niks. Het zoveelste kastje bij m'n tv. Dan wacht ik bijvoorbeeld liever op de LG BH100, die speelt zowel HD DVD als Blu-Ray discs af."
Ja maar dan loopt hij de hele tijd te bufferenquote:
nogmaals, want je geef niet aan dat je zo een losse speler heb.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
"De PlayStation3 die volgende week vrijdag verschijnt, heeft een geduchte concurrent aan de Xbox 360 spelcomputer. Die is volop leverbaar, aanzienlijk goedkoper en er zijn volop goede games voor beschikbaar. De Xbox 360 heeft echter één groot nadeel: hij ondersteunt wel high definition games maar je kan geen HD DVD films afspelen. De Xbox 360 HD DVD Player moet dat gat vullen en is vanaf 16 maart verkrijgbaar voor 200 euro. Ik vind het niks. Het zoveelste kastje bij m'n tv. Dan wacht ik bijvoorbeeld liever op de LG BH100, die speelt zowel HD DVD als Blu-Ray discs af."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |