De enige passende reactie op een post met DVGF erin isquote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
Ed probeer even te minderen met die posts oke
Europaaaaaquote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef SkyChat het volgende:
Games on Demand: NFS ProStreet - $19.99 of ¤ 29,99
20 dollar is 14 euro
quote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef SkyChat het volgende:
20 dollar is 14 euro
Na son, ik weet wat ik doe als dronken ben.quote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Voel jij ook die pijn in je anus?
quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Choco mag ik een ban van een dag omdat ik een Xbox heb gekocht
300 posts met info en nieuws dus.quote:
Via de amerikaanse marktplaats zijn er weer gratis thema's en gamerpics!quote:Op maandag 14 september 2009 16:53 schreef lkb9000 het volgende:
Zijn er trouwens ook gratis Theme's te krijgen? Ik wil wel eens wat anders, maar geld eraan uitgeven wil ik dan ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er is een van Batman (geen premium)
Nee,... ben blij voor je!quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
XBL kost in de states slechts 50 dollar tegen een whopping 60E hier (via de 360 zelf dan)quote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef SkyChat het volgende:
20 dollar is 14 euro
Ik zal denk ik wel iets missenquote:
Misselijk gewoon.quote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
XBL kost in de states slechts 50 dollar tegen een whopping 60E hier (via de 360 zelf dan)
Dat vind ik nog steeds een bizar verhaal. Niemand in de klas connecties in de US?quote:Op maandag 14 september 2009 23:05 schreef Cliffy het volgende:
Sterker nog, ik moet voor studie een aantal DVDs kopen, kosten in Amerika: $186 maar voor Europa gaat het via de UK dus gaat het ff 308 pond kosten
amerikaanse shop doet niet aan paypal?quote:Op maandag 14 september 2009 23:05 schreef Cliffy het volgende:
Sterker nog, ik moet voor studie een aantal DVDs kopen, kosten in Amerika: $186 maar voor Europa gaat het via de UK dus gaat het ff 308 pond kosten
Ik heb er zat maar dan? Hem images van 10 DVDs laten uploaden of zelf laten verzenden, kom je net zo duur uit volgens mijquote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds een bizar verhaal. Niemand in de klas connecties in de US?
Verzenden is natuurlijk altijd goedkoper dan die 300 pond uit de UK. Ik zou ze gewoon door iemand laten bestellen in de US @ 186 Dolares (= 128 euro), en dan laten verzenden via Airmail Express (FedEx heeft dat vast wel).quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik heb er zat maar dan? Hem images van 10 DVDs laten uploaden of zelf laten verzenden, kom je net zo duur uit volgens mij
Vind het ook echt tres gay, waarom heet het dan nog vol trots een GOTY-versie als er letterlijk niets extra's bij zit? Het is echt beetje naaistreek... Net zoals dat je met systemlink maar 1 speler per xbox kan hebben ipv van 4, daar ging mn halve lanparty... Gelukkig was Halo er nog, anders was het saai geworden!quote:Op maandag 14 september 2009 20:13 schreef SuperFruitig het volgende:
meine gute, ich habe jetzt meine erste achievement unlocked
aber ich habe das goty editione von cod4 aber ich kann nich die extra mapfen dauwnloaden, weist jemand wie das kann? oder hasst der goty nicht die extra mapfen?
Heb er een nachtje over geslapen! Bij nader inzien willig ik je verzoek toch in!quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb er een nachtje over geslapen! Bij nader inzien willig ik je verzoek toch in!
Heldquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb er een nachtje over geslapen! Bij nader inzien willig ik je verzoek toch in!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel een betrouwbaar lijstje:quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:04 schreef Bendrix het volgende:
Heren, vraagje. Ik ga binnenkort op vakantie naar Amerika, en omdat de spellen daar goedkoper zijn wil ik er misschien wel een paar meenemen. Als ik het goed begrepen heb zijn sommige spellen regiovrij, andere niet. Klopt dat,of kan het helemaal niet omdat ze daar NTSC gebruiken? En hoe kom ik er dan achter welke wel regiovrij zijn?
Super! bedanktquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel een betrouwbaar lijstje:
http://www.play-asia.com/(...)ity_guide-49-en.html
Ook niet splitscreen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:25 schreef -Dries- het volgende:
Racespellen.. snap niet wat mensen er leuk aan vinden! No offense hoor!
Als man hoor je racespellen leuk te vinden, anders ben je homo! No offense hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:25 schreef -Dries- het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als man hoor je racespellen leuk te vinden, anders ben je homo! No offense hoor!
Wat voor spellen vind je dan wel leuk?
Wat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als man hoor je racespellen leuk te vinden, anders ben je homo! No offense hoor!
Wat voor spellen vind je dan wel leuk?
Probeer die demo maar de 24equote:Op dinsdag 15 september 2009 10:25 schreef -Dries- het volgende:
Of de eerste of tweede van oktober (shift)quote:
Sorry was een voorspelbare reactiequote:Op dinsdag 15 september 2009 10:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat?
Actie/Adventure (Denk aan Batman: AA, Assasins Creed), RPG's, FPS, en GTA dan weer wel
Kweenie, ik heb ook gewoon niks met auto's. Dus dan houdt het al gauw op he.
Ik heb ooit Forza 2 gekocht vanwege de lovende reacties. Ik dacht ''even kijken of het wat voor me is''. En de game zal vast ook wel goed zijn; mooie graphics, lange speelduur, en indrukwekken techniek. Alleen... ik vind rondjes rijden gewoon heel saaiquote:
Probeer eens een iets minder realistische game! Zoals Ridge Racerquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb ooit Forza 2 gekocht vanwege de lovende reacties. Ik dacht ''even kijken of het wat voor me is''. En de game zal vast ook wel goed zijn; mooie graphics, lange speelduur, en indrukwekken techniek. Alleen... ik vind rondjes rijden gewoon heel saaiTis gewoon niet mijn cup of tea!
De Graphics van Forza 2 zijn om te huilen stiekem... maar de restquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb ooit Forza 2 gekocht vanwege de lovende reacties. Ik dacht ''even kijken of het wat voor me is''. En de game zal vast ook wel goed zijn; mooie graphics, lange speelduur, en indrukwekken techniek. Alleen... ik vind rondjes rijden gewoon heel saaiTis gewoon niet mijn cup of tea!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De Graphics van Forza 2 zijn om te huilen stiekem... maar de rest
Nee niet echt volgen mijquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
![]()
Dat was toch een van de speerpunten aan de game? Net zoals dat ie met 60 fps draaide?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |