Net gedaanquote:Op maandag 14 september 2009 15:21 schreef kikoooooo het volgende:
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/avatar/catalog.aspx?d=22
Zijn er echt mensen die dit soort bullshit kopen?
Ja, deze http://marketplace.xbox.c(...)0-8000-000058580817/quote:Op maandag 14 september 2009 15:21 schreef kikoooooo het volgende:
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/avatar/catalog.aspx?d=22
Zijn er echt mensen die dit soort bullshit kopen?
Thanks =] maaruuh..quote:Op maandag 14 september 2009 15:22 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Probeer eens een paar keer hem te installeren op de HD, als je hem daar eenmaal op hebt moet hij het verder altijd wel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2009 15:56 schreef Mirrodin het volgende:
[..]
Thanks =] maaruuh..Als je de game hebt geselecteerd in het hoofdmenu, kan je op A drukken om de game te starten, of op Y voor meer opties, bij die extra opties kan je dan kiezen voor 'install to harddrive'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Topperquote:Op maandag 14 september 2009 15:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je de game hebt geselecteerd in het hoofdmenu, kan je op A drukken om de game te starten, of op Y voor meer opties, bij die extra opties kan je dan kiezen voor 'install to harddrive'
mee eens, ik vind de gitaar van GH2 het lekkerst spelenquote:Op maandag 14 september 2009 13:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Yupje mist alleen de 'soloknoppen' maar die dingen gebruik je toch niet, daar wordt het alleen maar irritanter van namelijk.
Ik heb zelf een RB, GH2 en GH3 gitaar, en ik speel altijd met die van GH2, speelt zoveel lekkerder
Vandaag weer een meevallertje gehadquote:
En dan koop je kleertjes voor je avatarquote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vandaag weer een meevallertje gehad
Dus je wint 2 knikkers op het schoolplein en dan ga je maar kleren voor je avatar kopenquote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 16:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dus je wint 2 knikkers op het schoolplein en dan ga je maar kleren voor je avatar kopen
[..]
Dus je wint 2 knikkers op het schoolplein en dan ga je maar kleren voor je avatar kopen
[..]
Ja en?quote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgende keer geef ik je wel mijn bankrekening, dan word er ook nog iets nuttig mee gedaan.quote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke games heb je erbij?quote:
ATM alleen COD4, aangezien de rest mij een nier kostte (tales of versperia kostte 70 euroquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 17:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ATM alleen COD4, aangezien de rest mij een nier kostte (tales of versperia kostte 70 euro)
Heb Lost Odyssey besteld voor 15incl @ play, verder weet ik nog niet wat ik ga halen (wellicht Star Ocean, L4D, en dat spel in dat winkelcentrum met die zombiesDie leek me altijd zo leuk
)
Verder nog tips? Ga even een accountje machen en mijn 1e maand gratuit activeren
XBL: SuperFruitig, dus voeg gerust toe
hahaquote:Op maandag 14 september 2009 17:12 schreef kikoooooo het volgende:
Death Rising bedoel je. Die is koning haha.
Dead Risingquote:Op maandag 14 september 2009 17:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ATM alleen COD4, aangezien de rest mij een nier kostte (tales of versperia kostte 70 euro)
Heb Lost Odyssey besteld voor 15incl @ play, verder weet ik nog niet wat ik ga halen (wellicht Star Ocean, L4D, en dat spel in dat winkelcentrum met die zombiesDie leek me altijd zo leuk
)
Verder nog tips? Ga even een accountje machen en mijn 1e maand gratuit activeren
XBL: SuperFruitig, dus voeg gerust toe
Dead Risingquote:Op maandag 14 september 2009 17:12 schreef kikoooooo het volgende:
Death Rising bedoel je. Die is koning haha.
Ga 'm eens heel snel spelen danquote:
Ik heb er erg veel positieve dingen over gehoord dus ik zal hem eens zien te bemachtigenquote:Op maandag 14 september 2009 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga 'm eens heel snel spelen danIk heb de game in totaal drie keer "uitgespeeld" geloof ik. De eerste keer puur verkennen en overleven. De tweede keer op zoek naar overlevenden en meer verkennen. Derde keer verhaal uitgespeeld (tot overtime, dat was kut).
Ik kijk ook écht uit naar deel 2.
Ik heb een roze en een groenequote:Op maandag 14 september 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
WELCOME TO THE DARK SIDE
[ afbeelding ]
Ik een babyblauwequote:
quote:Op maandag 14 september 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
WELCOME TO THE DARK SIDE
[ afbeelding ]
Ik hoef voor dat geld ook niets te doen dus daarom heeft het denk ik niet zo'n waardequote:Op maandag 14 september 2009 16:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en?
Ik snap echt niet dat je daar geld in pompt... Wat een ontzettende onzin.
quote:Op maandag 14 september 2009 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoef voor dat geld ook niets te doen dus daarom heeft het denk ik niet zo'n waarde
quote:Op maandag 14 september 2009 17:56 schreef SuperFruitig het volgende:
EDWINUSS MIJN EERST BUDDY OP XBL![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |