Yupquote:Op maandag 14 september 2009 13:20 schreef araphor het volgende:
[..]
Ah nice, die zijn gewoon compatible met Rockband?
Bedankt voor het advies, ik ga het overwegenquote:Op maandag 14 september 2009 13:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Yupje mist alleen de 'soloknoppen' maar die dingen gebruik je toch niet, daar wordt het alleen maar irritanter van namelijk.
Ik heb zelf een RB, GH2 en GH3 gitaar, en ik speel altijd met die van GH2, speelt zoveel lekkerder
En binnen 2 weken? wat doe je dan met je schijfjes?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 14:45 schreef Tain het volgende:
[..]
En binnen 2 weken? wat doe je dan met je schijfjes?
Ik zag toevallig vandaag dat ie daar nu 22,- schijnt te kosten. Ik heb het natuurlijk over CoD4quote:Op maandag 14 september 2009 12:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Haal gewoon bij de MM. Maakt geen reet uit waar je het koopt. Koop COD4.
Kost ook geen drol.quote:Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vandaag dat ie daar nu 22,- schijnt te kosten. Ik heb het natuurlijk over CoD4
Serieus, heb je in de praktijk niks aan. Het is net zo iets als een contrast ratio van 100000:1. Allemaal verkoop praatjesquote:
Ow ik dacht dat je het tegen mij hadquote:Op maandag 14 september 2009 14:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Serieus, heb je in de praktijk niks aan. Het is net zo iets als een contrast ratio van 100000:1. Allemaal verkoop praatjes
quote:
iddquote:
Probeer eens een paar keer hem te installeren op de HD, als je hem daar eenmaal op hebt moet hij het verder altijd wel doen.quote:Op maandag 14 september 2009 15:20 schreef Mirrodin het volgende:
[..]
[..]
iddDit is het probleem.. de game loopt vast op het moment dat hij aan het laden is.
Of de game loopt vast of de 360. Hardeschijf opnieuw aansluiten + xbox herstarten helpt niets.. als ik ongeveer een half uur lang probeer dan werkt hij soms wel
Klaarblijkelijk. Wacht wel op die awards en avatar kleding.quote:Op maandag 14 september 2009 15:21 schreef kikoooooo het volgende:
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/avatar/catalog.aspx?d=22
Zijn er echt mensen die dit soort bullshit kopen?
Als awardable vind ik het wel tof om kleding te hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 15:27 schreef Reintji het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. Wacht wel op die awards en avatar kleding.
Ik heb wel gamertags gewonnen met Shadow Complex, maar nog geen kledingquote:Op maandag 14 september 2009 15:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja, wanneer komen die awards nou eens.
Iemand daar meer info over?
Volgens mij was die voor PS3, maar ik ga nu ff kijkenquote:Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vandaag dat ie daar nu 22,- schijnt te kosten. Ik heb het natuurlijk over CoD4
Gamertags gewonnen?quote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb wel gamertags gewonnen met Shadow Complex, maar nog geen kleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |