ik had een kut-Sony van 50hz en die weigerde om 60hz xbox games als gears of war te spelen. Heb er nog een hele discussie over gehad met Sony. Mijn oplossing? Een Samsung gekocht...quote:Op zondag 13 september 2009 17:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zit te kijken naar een TV maar die heeft een refresh rate 50hz en sommige xbox spellen hebben een refresh rate nodig van 60hz, gaat dit werken?
altijd goedquote:Op zondag 13 september 2009 21:44 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
ik had een kut-Sony van 50hz en die weigerde om 60hz xbox games als gears of war te spelen. Heb er nog een hele discussie over gehad met Sony. Mijn oplossing? Een Samsung gekocht...
Sony -> Microsoft, dat werkt heul niet.quote:Op zondag 13 september 2009 21:44 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
ik had een kut-Sony van 50hz en die weigerde om 60hz xbox games als gears of war te spelen. Heb er nog een hele discussie over gehad met Sony. Mijn oplossing? Een Samsung gekocht...
Haha daar ben ik nu ook mee bezig. Inderdaad echt een geweldig spel!quote:Op maandag 14 september 2009 00:03 schreef larry_flynt het volgende:
Wat is Batman: AA toch een geweldig spel. Vandaag uit gespeeld op Normal. Nu bezig om alle riddles op te lossen.
Bij de MM staat de elite 120GB voor 233 tekoop!quote:Op maandag 14 september 2009 12:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Haj
Waar kauf ik asap een XBOX360
Ik wil gerne een zwarte, dat is hip. Minimaal deux controllers, HDMI support, 60gb-ish HDD, een toffe game er nog bij voor een paar tientjesMis ik nog iets?
quote:Op maandag 14 september 2009 12:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Haj
Ik wil gerne een zwarte, dat is hip. Minimaal deux controllers, HDMI support, 60gb-ish HDD, een toffe game er nog bij voor een paar tientjesMis ik nog iets?
Es ff checkenquote:Op maandag 14 september 2009 12:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Bij de MM staat de elite 120GB voor 233 tekoop!
ED niet haten aubquote:
Hopelijk heb ik hem dan binnen.quote:Op maandag 14 september 2009 12:21 schreef Scarface2004 het volgende:
Je krijgt dan ook een drumstel, microfoon en gitaar erbij.
Mensen die Brothers in Arms Hells Highway nog hebben, vergeet deze donderdag niet ff te spelen.
voor die 17 september achievement
Xbox live einz.quote:Op maandag 14 september 2009 12:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Haj
True, maar dat doe ik via internet met zo'n hippe code-sitequote:
Haal gewoon bij de MM. Maakt geen reet uit waar je het koopt. Koop COD4.quote:Op maandag 14 september 2009 12:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
True, maar dat doe ik via internet met zo'n hippe code-site
Aanraders voor spellekes (Star Ocean ga ik halen denk ik).
En is het niet makkelijker om dat apparaat online te bestellen ergens? MM is anzich een giga kutzaak waar ik liever niks haal(alhoewel ik dan wel kan checken of ik die Jaspis heb (of moet ik die juist NIET hebben).
Bestel dan bij BOL, krijg je zeker weten een nieuwe.quote:Op maandag 14 september 2009 12:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En is het niet makkelijker om dat apparaat online te bestellen ergens? MM is anzich een giga kutzaak waar ik liever niks haal(alhoewel ik dan wel kan checken of ik die Jaspis heb (of moet ik die juist NIET hebben).
quote:Op maandag 14 september 2009 12:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Alleen het design is anders, zitten geen extra gameplay elementen in.quote:Op maandag 14 september 2009 13:11 schreef araphor het volgende:
Ah je kan The Beatles: Rockband ook los kopen zie ik. Alleen dan moet ik ook zo'n gitaar los kopen. Zit er veel verschil in het 'standaard' gitaar en die speciale The Beatles versie? Qua gameplay dan?
Dan raad ik je meteen een guitar hero 2 gitaar aan, die spelen nog steeds het lekkerstequote:Op maandag 14 september 2009 13:11 schreef araphor het volgende:
Ah je kan The Beatles: Rockband ook los kopen zie ik. Alleen dan moet ik ook zo'n gitaar los kopen. Zit er veel verschil in het 'standaard' gitaar en die speciale The Beatles versie? Qua gameplay dan?
Ah nice, die zijn gewoon compatible met Rockband?quote:Op maandag 14 september 2009 13:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan raad ik je meteen een guitar hero 2 gitaar aan, die spelen nog steeds het lekkerste
Yupquote:Op maandag 14 september 2009 13:20 schreef araphor het volgende:
[..]
Ah nice, die zijn gewoon compatible met Rockband?
Bedankt voor het advies, ik ga het overwegenquote:Op maandag 14 september 2009 13:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Yupje mist alleen de 'soloknoppen' maar die dingen gebruik je toch niet, daar wordt het alleen maar irritanter van namelijk.
Ik heb zelf een RB, GH2 en GH3 gitaar, en ik speel altijd met die van GH2, speelt zoveel lekkerder
En binnen 2 weken? wat doe je dan met je schijfjes?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 14:45 schreef Tain het volgende:
[..]
En binnen 2 weken? wat doe je dan met je schijfjes?
Ik zag toevallig vandaag dat ie daar nu 22,- schijnt te kosten. Ik heb het natuurlijk over CoD4quote:Op maandag 14 september 2009 12:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Haal gewoon bij de MM. Maakt geen reet uit waar je het koopt. Koop COD4.
Kost ook geen drol.quote:Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vandaag dat ie daar nu 22,- schijnt te kosten. Ik heb het natuurlijk over CoD4
Serieus, heb je in de praktijk niks aan. Het is net zo iets als een contrast ratio van 100000:1. Allemaal verkoop praatjesquote:
Ow ik dacht dat je het tegen mij hadquote:Op maandag 14 september 2009 14:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Serieus, heb je in de praktijk niks aan. Het is net zo iets als een contrast ratio van 100000:1. Allemaal verkoop praatjes
quote:
iddquote:
Probeer eens een paar keer hem te installeren op de HD, als je hem daar eenmaal op hebt moet hij het verder altijd wel doen.quote:Op maandag 14 september 2009 15:20 schreef Mirrodin het volgende:
[..]
[..]
iddDit is het probleem.. de game loopt vast op het moment dat hij aan het laden is.
Of de game loopt vast of de 360. Hardeschijf opnieuw aansluiten + xbox herstarten helpt niets.. als ik ongeveer een half uur lang probeer dan werkt hij soms wel
Klaarblijkelijk. Wacht wel op die awards en avatar kleding.quote:Op maandag 14 september 2009 15:21 schreef kikoooooo het volgende:
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/avatar/catalog.aspx?d=22
Zijn er echt mensen die dit soort bullshit kopen?
Als awardable vind ik het wel tof om kleding te hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 15:27 schreef Reintji het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. Wacht wel op die awards en avatar kleding.
Ik heb wel gamertags gewonnen met Shadow Complex, maar nog geen kledingquote:Op maandag 14 september 2009 15:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja, wanneer komen die awards nou eens.
Iemand daar meer info over?
Volgens mij was die voor PS3, maar ik ga nu ff kijkenquote:Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vandaag dat ie daar nu 22,- schijnt te kosten. Ik heb het natuurlijk over CoD4
Gamertags gewonnen?quote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb wel gamertags gewonnen met Shadow Complex, maar nog geen kleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |