Is dat Prototype?quote:
Crackdown 2 bitch.quote:
Ziet er uit als kont!quote:
Jij ziet er uit als kontquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 12:30 schreef Rossdale het volgende:
Lees de conclusies eensDie kloppen niet met de bijbehorende cijfers. Gehypte cijfers omdat de fanboys anders beginnen te miepen
Ik heb 'm al, dikke aanrader! Zeker voor 400 punten!quote:21 September: Pinball FX
Huidige prijs: 800
Prijs na korting: 400
Kortingspercentage: 50%
Het is ook niet de mening van FOK!games, het is mijn mening nadat ik de game gespeeld heb.quote:Op maandag 21 september 2009 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry als ik de mening van fok!games niet meeneem bij de overweging om een game te kopen.
Even de demo proberen, kijken hoe lang ik tegenwoordig nog mijzelf kan vermaken met pinballquote:Op maandag 21 september 2009 14:38 schreef SkyChat het volgende:
Deal of the Week: Pinball FX 400[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die heb ik al een jaar, maar sinds het weekend Peggle gekocht, leuk spelletje ookquote:Op maandag 21 september 2009 14:38 schreef SkyChat het volgende:
Deal of the Week: Pinball FX 400[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Peggle is geniaalquote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die heb ik al een jaar, maar sinds het weekend Peggle gekocht, leuk spelletje ook
Daar zit ook op te wachten.quote:Op maandag 21 september 2009 13:15 schreef super-muffin het volgende:
waar blijft de Crash Course DLC voor Left 4 Dead?
de maand is al bijna voor bij en we hebben nog geen release datum!
quote:Op maandag 21 september 2009 15:48 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand die me even snel kan helpen met GoW?
Vanaf 5:28. Ik zit co-op te spelen hier, singleplayer. Op een gegeven moment moet de enemy die exit door openen met snijbranders... Echter gebeurt dit bij mij niet? We zijn al 3x overnieuw begonnen....
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |