quote:Op donderdag 17 september 2009 23:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik lees nooit Sig's omdat er altijd alleen maar onzin in staat![]()
. Daar woon ik (edit: bijna) naast.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Oeh dat shadow complex ziet er gaaf uit
Nope, hij kwam gister alleen voor pre-orderende Amerikanen, hij komt volgende week pas voor de restquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Is de demo van Brütal Legend gister nu nog verschenen?
Gamecards zijn niet te koopquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:54 schreef LockonStratos het volgende:
Waar kon je ook alweer goedkope XBL gamecards en points kopen?
Is dat betalen en dan instant code via mail?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gamecards zijn niet te koop![]()
Maar gamehubs is een goeie voor punten en live abo's
Binnen 24 uur.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is dat betalen en dan instant code via mail?
Ja!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is dat betalen en dan instant code via mail?
Kan je dat wel aan? Ik heb veul meer gamerpoints namelijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:16 schreef SuperFruitig het volgende:
nais
Trouwens, meer mensen mogen me adden @ XBL
XBL: SuperFruitig
Iemand zin ?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:09 schreef CraniuM het volgende:
Oh ja wilt iemand met mijResident Evil Co-op uitspelen op de moeilijkste mode ?
?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:49 schreef CraniuM het volgende:
Iemand hier met Naruto: The Broken Bond ? en die hem verkoopt ik zou hem graag overkopen![]()
Die Naruto game speel je toch alleen voor de gamerpointsquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:52 schreef CraniuM het volgende:
Uit het vorige topique
[..]
Iemand zin ?
[..]
?
+ de vs modequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Naruto game speel je toch alleen voor de gamerpoints![]()
Pff, jij hebt er een paar bedoel jequote:Op vrijdag 18 september 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan je dat wel aan? Ik heb veul meer gamerpoints namelijk
Nog wel jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan je dat wel aan? Ik heb veul meer gamerpoints namelijk
Ik ben zo benieuwd naar die DLCquote:
29 oktober dacht ik! Staat ook in de trailer!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt die eigenlijk? Even kijken of die in de planning past.
Je hebt nog anderhalve maandquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Heb net COD MW1 gekocht en vraag me af hoelang ik plezier ga hebben van de multyplayer wanneer MW2 uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |