Ja ik weetquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OW TROUWENS:
http://www.imdb.com/title/tt0472160/
POW!
OOoh ja? Ga je........ahhh laat ook maarquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:48 schreef badboynova het volgende:
zo ga maar straks me doosje weer aan zetten, zijn er nog slachtoffers die me friends list verdubbel.
Hoe is dat spel nu? Hoe lang ben je er mee bezig geweest? Altijd dat spel al willen proberen, maar de reviews zijn zo matig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zo BiA Hells highway uit, nu nog wachten op de nieuwe BiA, maar dan in de sneeuw
Zijn 9 delen, meeste ben je wel minimaal 30 minuten bezig. Soms is het wat eentonig, maar het verhaal is welquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is dat spel nu? Hoe lang ben je er mee bezig geweest? Altijd dat spel al willen proberen, maar de reviews zijn zo matig.
Dopequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:05 schreef AQuila360 het volgende:
De bazen gaan weer op weg naar Japan!
Anders had ik hem ook niet aan je verkochtquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef larry_flynt het volgende:
The Bourne COnspiracy is echt een leuk spel
Hij is beter dan strangleholdquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef larry_flynt het volgende:
De quicktime events vind ik vervelend, maar voor de rest is het best een aardige game volgens mij jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef larry_flynt het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij is beter dan stranglehold
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Gebeurt vrijwel alleen als je hem opstuurt ter reparatie.
Oh nee, ze bouwen hem terug om.
.
Op je briefje staat wat ze hebben vervangen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
Had hem vorige week ook omgebouwd opgestuurd na een ROD, nu gerepareerd teruggestuurt maar ook inderdaad weer naar origineel gezet.
Zetten ze standaard nieuwe firmware op of resetten ze hem ofzo?
Wat is dat hannah montana grapje nou van je? Waarom moet je bij mij altijd over hannah montana beginnen. Zit je daar soms de hele dag op te fappen omdat je zelf niets kunt krijgen?quote:
dan ben jij 1 van de eerste die dat beweert, dat ze het pas merken als je ter reperatie wegbrengtquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Gebeurt vrijwel alleen als je hem opstuurt ter reparatie.
Oh nee, ze bouwen hem terug om.
.
Wachten tot de 23e? Er waren ook engelse sites die hem gister al verscheepten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:55 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb mijn xbx omgebouwd vandaag zodat ik vanavond odst kan spele
leuk stukje!quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:10 schreef KoosyNL het volgende:
Preview Gay Tony:
Grand Theft Auto 4: The Ballad of Gay Tony
Coole preview! Ziet er naar uit dat deze DLC veel aktie en gekke missies bevat!quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:10 schreef KoosyNL het volgende:
Preview Gay Tony:
Grand Theft Auto 4: The Ballad of Gay Tony
quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Coole preview! Ziet er naar uit dat deze DLC veel aktie en gekke missies bevat!
Toch is het zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan ben jij 1 van de eerste die dat beweert, dat ze het pas merken als je ter reperatie wegbrengt!
En terug ombouwen? 5 van me vrienden kregen hem omgebouwd terug, wel moederbord vervangen, maar zolang drive intact is, is er niks aan de hand!
Er is wel al een keer een zelf test disk uitgekomen in de scene, die hadden in de xbox laten zitten!
Sala, ik hoop voor je dat je geluk hebt met je halo copy, daar gaan ze wel extra opletten!
Nog erger. Je koopt er eentje die omgebouwd is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:32 schreef lkb9000 het volgende:
Je zou na een reparatie maar perongeluk een refurbished xbox terugkrijgen die nog gemod is
Ben tot nu toe alleen maar gesealde dozen tegen gekomen bij mijn aankoop bij MM, alles netjes met stickers en in het plastic zoals het uit de fabriek komt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat nog doen, maar in het begin van de 360-reeks wel.
Daar heb ik ook een keer een discussie mee gehad, die mensen daar wisten mij te vertellen dat me xbox omgebouwd was en dat ik al gebanned was!quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Ik heb vele klanten aan de lijn gehad die vroegen naar de status van hun console en die mocht ik dus gaan vertellen dat ze de console ongerepareerd terug kregen, ze gebanned waren en dan hun garantie verviel.
Elke dag wel een paar.
Als je hem omgebouwd of origineel terug krijgt heb je het gewoon goed gedaan en hebben ze niks gemerkt.
Bij de MM hebben ze allemaal die 12,1A modellenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een keer een discussie mee gehad, die mensen daar wisten mij te vertellen dat me xbox omgebouwd was en dat ik al gebanned was!
Dat kon dus helemaal niet, want ik had 2 uur van te voren nog Turtles gekocht @ marketplace, en ik was hem aant spelen, toen ik ineens een rrod kreeg.
En kon alleen met creditcard, die 88 euro voor reperatie betalen
Soms....
En iets anders, ik zit er aan te denken om nieuwe elite te kopen, maar als ik hem hier bij de bart smit koop, geloof ik best dat ik nog 1 van de eerste elites koop, en niet meer de nieuwe
En de missies van die andere lui van je team?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:39 schreef Sala-adin het volgende:
Ik vind die missies van de rookie in odst zo saai, gelukkig zijn ze ook niet heel lang. Mis wel die epic campaign levels van de normale halo reeks
SuperFruitigquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:16 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is je tag fruitig?
Als je xbox omgebouwd en daarom gebanned is kunnen ze je de reparatie ook niet aanbieden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een keer een discussie mee gehad, die mensen daar wisten mij te vertellen dat me xbox omgebouwd was en dat ik al gebanned was!
Dat kon dus helemaal niet, want ik had 2 uur van te voren nog Turtles gekocht @ marketplace, en ik was hem aant spelen, toen ik ineens een rrod kreeg.
En kon alleen met creditcard, die 88 euro voor reperatie betalen
Soms....
En iets anders, ik zit er aan te denken om nieuwe elite te kopen, maar als ik hem hier bij de bart smit koop, geloof ik best dat ik nog 1 van de eerste elites koop, en niet meer de nieuwe
of ik schreef het verkeerd of jij leest het verkeerd..quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je xbox omgebouwd en daarom gebanned is kunnen ze je de reparatie ook niet aanbieden.
Dus dan klopt dat sowieso al niet.
Als ik m binnenkort kan lenen game ik wel met jequote:Op zaterdag 19 september 2009 15:31 schreef CraniuM het volgende:
vind maar geen resi5 co-op buddy
en wil graag naruto doen
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als ik m binnenkort kan lenen game ik wel met je
http://www.game.co.uk/Xbo(...)modern%20warfare%202quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:25 schreef unox_worst het volgende:
Weet iemand of je al ergens de CoD: modern warfare 2 + nieuwe x-box (die met 250gb schijf) kunt pre-orderen? Ik kan hem nergens vinden.
ik moet me eigen echt sterk inhoudenquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:34 schreef CraniuM het volgende:
[..]
http://www.game.co.uk/Xbo(...)modern%20warfare%202
Hardcore of normal gedaan? Ik vond het op hardcore een veel beter spel,... battles duren langer,... er wordt meer tactiek van je gevraagd en de A.I. lijkt beter!quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:25 schreef DJ_ het volgende:
mass-effect voor de 2e keer uitgespeeld ( van begin tot eind ) dit keer als full paragon .
maar het verhaal is wel veel leuker als je paragon speelt![]()
ik kan niet wachten op deel 2 , het is en blijft echt een episch spel
ik ook wou al eigelijk mijn xbox gaan verkopen om die te gaan kopen, maar toch doe ik het niet dan koop ik wel http://www.game.co.uk/Xbo(...)/?s=Modern%20Warfarequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik moet me eigen echt sterk inhouden
Die is ook zeer bruutquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef CraniuM het volgende:
[..]
ik ook wou al eigelijk mijn xbox gaan verkopen om die te gaan kopen, maar toch doe ik het niet dan koop ik wel http://www.game.co.uk/Xbo(...)/?s=Modern%20Warfare
Dunno eigelijk heb die 2 dingen tot nu toe alleen bij game.co.uk gezienquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die is ook zeer bruut
Zijn er ook shops in NL die speciale xbox verkopen of die console skin?
9 stuks!quote:Op zondag 20 september 2009 00:30 schreef Headed het volgende:
Ik denk dat ik ook maar weer een 360 ga aanschaffen met al dat gamegeweld wat er aan komt en wat al is geweest, ik durf het weer aan.
Ik heb 9 RRODS gehad in 2 jaar tijd vanaf de release
Nu moet ik er wel bij melden dat ik elke keer 2 exemplaren had, zowel thuis als bij mijn vriendinquote:Op zondag 20 september 2009 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
9 stuks!
Dat is wel heel veel!
Nu vraag ik me af of ze allemaal vrij hebben gestaan
Maar dan worden ze nat als het regentquote:Op zondag 20 september 2009 01:07 schreef Headed het volgende:
[..]
Nu moet ik er wel bij melden dat ik elke keer 2 exemplaren had, zowel thuis als bij mijn vriendin
Ze stonden wel gewoon in de "open lucht"
mijn held, mag ik je aan rakenquote:Op zondag 20 september 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dan worden ze nat als het regent
Er is ook echt altijd 1 iemand die zo'n opmerking moet makenquote:Op zondag 20 september 2009 10:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
mijn held, mag ik je aan raken
Ooit leuk voor een budgetprijsquote:Op zondag 20 september 2009 10:33 schreef DooD het volgende:
Eerste ODST scores zijn binnen:
IGN 9,0
Gametrailers 8,9
Teamxbox 9,4
Eurogamer 8,0
Ik had ze eerlijk gezegd lager verwacht, ziet er naar uit dat het een goede helldrop naar New Mombasa wordt.
ik doe er alles aan om onderscheid te maken tussen de massa en mij, maar ze willen me maar geen tbs gevenquote:Op zondag 20 september 2009 10:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Er is ook echt altijd 1 iemand die zo'n opmerking moet maken
Hmm ik quote de verkeerdequote:Op zondag 20 september 2009 10:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik doe er alles aan om onderscheid te maken tussen de massa en mij, maar ze willen me maar geen tbs geven
die moest eigenlijk.quote:Op zondag 20 september 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dan worden ze nat als het regent
Zo hoog?quote:Op zondag 20 september 2009 10:33 schreef DooD het volgende:
IGN 9,0
Gametrailers 8,9
Teamxbox 9,4
Eurogamer 8,0
Ik had ze eerlijk gezegd lager verwacht, ziet er naar uit dat het een goede helldrop naar New Mombasa wordt.
Good enough for mequote:Op zondag 20 september 2009 10:33 schreef DooD het volgende:
IGN 9,0
Gametrailers 8,9
Teamxbox 9,4
Eurogamer 8,0
Fok! Games impressie: Ontiegelijk slecht, de grootste fail ooitquote:Op zondag 20 september 2009 10:33 schreef DooD het volgende:
IGN 9,0
Gametrailers 8,9
Teamxbox 9,4
Eurogamer 8,0
Ach het is en blijft een mening die cijfers. Zou zo maar kunnen dat het toch een stuk kutter is als voorgeschilderd in die reviews. Het zal immers niet de eerste keer zijn. Maar goed campaign in co-op op legendary en daarna lekker firefighten. Ik moet trouwens nog wel 2 extra mensen hebben voor firefight. Ik zit tegenwoordig zo weinig online op de 360 dat de mensen ten tijden van halo 3 allemaal verkast zijnquote:Op zondag 20 september 2009 13:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fok! Games impressie: Ontiegelijk slecht, de grootste fail ooit![]()
En het verbaast me niets als straks Alpha Protocol ook tof is![]()
Dan wacht ik wel op de uitverkoop. Komen betere titels aan die mijn aandacht krijgen!quote:
Toch raar dat ODST en Protocol hoge preview/review cijfers krijgen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Dat ODST een hoog cijfer krijgt slaat nergens op. De demo die wij in onze handen kregen tijdens de gamescom sloeg nergens op. PSone graphics, plus dat de game in een paar maandjes in elkaar gerammeld is na Halo 3
En Alpha Protocol wordt ongetwijfeld Aquila Approved.
Graphics worden vaak pas al laatste opgepoetst bij de ontwikkeling van een game.quote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Dat ODST een hoog cijfer krijgt slaat nergens op. De demo die wij in onze handen kregen tijdens de gamescom sloeg nergens op. PSone graphics, plus dat de game in een paar maandjes in elkaar gerammeld is na Halo 3
Inderdaadquote:Op zondag 20 september 2009 15:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toch raar dat ODST en Protocol hoge preview/review cijfers krijgen.
Quick-look op Giant Bomb.quote:Op zondag 20 september 2009 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Ja maar je laat een niet opgepoetste beta-versie toch niet op de publieke beursvloer in Keulen zien? Sowieso is de game al voor deze zomer gold gegaan dus ik ben er toch behoorlijk zeker van dat ik de final versie heb gezien
Ja als je graphics zo belangrijk vindt dan is het wachten tot Halo Reach waarschijnlijk. Het kan mij persoonlijk geen ruk boeien, als de gameplay maar leuk is, graphics zijn bijzaak.quote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef SkyChat het volgende:
Mirror's Edgeze zitten me steeds achterna
Two Worlds heeft dat keurmerk nietquote:Op zondag 20 september 2009 16:30 schreef DooD het volgende:
[..]
Ja als je graphics zo belangrijk vindt dan is het wachten tot Halo Reach waarschijnlijk. Het kan mij persoonlijk geen ruk boeien, als de gameplay maar leuk is, graphics zijn bijzaak.
Aquila Approved is het belangrijkste keurmerk wat eris. Ik koop al mijn games daarop, Two Worlds bijvoorbeeld.
Moet je wegrennenquote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef SkyChat het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef SkyChat het volgende:
Ik speel RE5 ook in splitscreen co-op door met een vriend van me. Geweldige ervaring zoquote:Op zondag 20 september 2009 23:50 schreef lkb9000 het volgende:
Resident Evil 5 trouwens vandaag voor het eerst gespeeld, splitscreen coop is het echt heel vet
Dat stuk waar je die drie(?) stukken op die deur moet plaatsen en je met een bootje door het moeras moet? Dat was kut ja, maar ook wel weer grappig. Lekker schelden op elkaar omdat de ene niet goed vaart of omdat de ander niet goed schiet en je dus doodgaatquote:Op maandag 21 september 2009 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Op het stukje met de krokodillen na is het wel een aardige co-op experience ja
Bij ons is het maar één keer geweest, en toen hadden we allebei nog geen krokodil gezienquote:Op maandag 21 september 2009 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Dat stuk ja :p alleen werd bij mij mijn buddy steeds opgevreten door die krokodillen. Ik werd er helemaal gestoord van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |