Ja ik weetquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OW TROUWENS:
http://www.imdb.com/title/tt0472160/
POW!
OOoh ja? Ga je........ahhh laat ook maarquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:48 schreef badboynova het volgende:
zo ga maar straks me doosje weer aan zetten, zijn er nog slachtoffers die me friends list verdubbel.
Hoe is dat spel nu? Hoe lang ben je er mee bezig geweest? Altijd dat spel al willen proberen, maar de reviews zijn zo matig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zo BiA Hells highway uit, nu nog wachten op de nieuwe BiA, maar dan in de sneeuw
Zijn 9 delen, meeste ben je wel minimaal 30 minuten bezig. Soms is het wat eentonig, maar het verhaal is welquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is dat spel nu? Hoe lang ben je er mee bezig geweest? Altijd dat spel al willen proberen, maar de reviews zijn zo matig.
Dopequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:05 schreef AQuila360 het volgende:
De bazen gaan weer op weg naar Japan!
Anders had ik hem ook niet aan je verkochtquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef larry_flynt het volgende:
The Bourne COnspiracy is echt een leuk spel
Hij is beter dan strangleholdquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef larry_flynt het volgende:
De quicktime events vind ik vervelend, maar voor de rest is het best een aardige game volgens mij jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef larry_flynt het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij is beter dan stranglehold
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Gebeurt vrijwel alleen als je hem opstuurt ter reparatie.
Oh nee, ze bouwen hem terug om.
.
Op je briefje staat wat ze hebben vervangen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
Had hem vorige week ook omgebouwd opgestuurd na een ROD, nu gerepareerd teruggestuurt maar ook inderdaad weer naar origineel gezet.
Zetten ze standaard nieuwe firmware op of resetten ze hem ofzo?
Wat is dat hannah montana grapje nou van je? Waarom moet je bij mij altijd over hannah montana beginnen. Zit je daar soms de hele dag op te fappen omdat je zelf niets kunt krijgen?quote:
dan ben jij 1 van de eerste die dat beweert, dat ze het pas merken als je ter reperatie wegbrengtquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Gebeurt vrijwel alleen als je hem opstuurt ter reparatie.
Oh nee, ze bouwen hem terug om.
.
Wachten tot de 23e? Er waren ook engelse sites die hem gister al verscheepten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:55 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb mijn xbx omgebouwd vandaag zodat ik vanavond odst kan spele
leuk stukje!quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:10 schreef KoosyNL het volgende:
Preview Gay Tony:
Grand Theft Auto 4: The Ballad of Gay Tony
Coole preview! Ziet er naar uit dat deze DLC veel aktie en gekke missies bevat!quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:10 schreef KoosyNL het volgende:
Preview Gay Tony:
Grand Theft Auto 4: The Ballad of Gay Tony
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |