Graphics worden vaak pas al laatste opgepoetst bij de ontwikkeling van een game.quote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Dat ODST een hoog cijfer krijgt slaat nergens op. De demo die wij in onze handen kregen tijdens de gamescom sloeg nergens op. PSone graphics, plus dat de game in een paar maandjes in elkaar gerammeld is na Halo 3
En Alpha Protocol wordt ongetwijfeld Aquila Approved.
Inderdaadquote:Op zondag 20 september 2009 15:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toch raar dat ODST en Protocol hoge preview/review cijfers krijgen.
Quick-look op Giant Bomb.quote:Op zondag 20 september 2009 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Ja maar je laat een niet opgepoetste beta-versie toch niet op de publieke beursvloer in Keulen zien? Sowieso is de game al voor deze zomer gold gegaan dus ik ben er toch behoorlijk zeker van dat ik de final versie heb gezien
Ja als je graphics zo belangrijk vindt dan is het wachten tot Halo Reach waarschijnlijk. Het kan mij persoonlijk geen ruk boeien, als de gameplay maar leuk is, graphics zijn bijzaak.quote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Dat ODST een hoog cijfer krijgt slaat nergens op. De demo die wij in onze handen kregen tijdens de gamescom sloeg nergens op. PSone graphics, plus dat de game in een paar maandjes in elkaar gerammeld is na Halo 3
En Alpha Protocol wordt ongetwijfeld Aquila Approved.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef SkyChat het volgende:
Mirror's Edgeze zitten me steeds achterna
Two Worlds heeft dat keurmerk nietquote:Op zondag 20 september 2009 16:30 schreef DooD het volgende:
[..]
Ja als je graphics zo belangrijk vindt dan is het wachten tot Halo Reach waarschijnlijk. Het kan mij persoonlijk geen ruk boeien, als de gameplay maar leuk is, graphics zijn bijzaak.
Aquila Approved is het belangrijkste keurmerk wat eris. Ik koop al mijn games daarop, Two Worlds bijvoorbeeld.
Moet je wegrennenquote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef SkyChat het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef SkyChat het volgende:
Ik speel RE5 ook in splitscreen co-op door met een vriend van me. Geweldige ervaring zoquote:Op zondag 20 september 2009 23:50 schreef lkb9000 het volgende:
Resident Evil 5 trouwens vandaag voor het eerst gespeeld, splitscreen coop is het echt heel vet
Dat stuk waar je die drie(?) stukken op die deur moet plaatsen en je met een bootje door het moeras moet? Dat was kut ja, maar ook wel weer grappig. Lekker schelden op elkaar omdat de ene niet goed vaart of omdat de ander niet goed schiet en je dus doodgaatquote:Op maandag 21 september 2009 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Op het stukje met de krokodillen na is het wel een aardige co-op experience ja
Bij ons is het maar één keer geweest, en toen hadden we allebei nog geen krokodil gezienquote:Op maandag 21 september 2009 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Dat stuk ja :p alleen werd bij mij mijn buddy steeds opgevreten door die krokodillen. Ik werd er helemaal gestoord van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |