Maak eens een lijstje met JRPGs die je nu voor de 360 en PS3 kunt kopen. De 360 wint echt gemakkelijk! Daarnaast is FFXIII multiplatform deze generatie. Voor JRPGs hoef je geen PS3 te kopen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:56 schreef CheeseFrog het volgende:
JRPG's is Sony's terrein, Microsoft is meer westers. Alhoewel ze wel een paar hebbben, heeft Sony toch echt een stuk meer.
Weinig aan toe te voegen! Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maak eens een lijstje met JRPGs die je nu voor de 360 en PS3 kunt kopen. De 360 wint echt gemakkelijk! Daarnaast is FFXIII multiplatform deze generatie. Voor JRPGs hoef je geen PS3 te kopen!
Daarnaast zijn ALLE multiplatformgames beter op de 360 (lees de Eurogamer vergelijkingsspecials maar eens) en is de 360 goedkoper, zowel in aanschaf van de console als met games.
Als je moet kiezen is de 360 echt de betere console, een aantal geweldige games die allemaal niet duur meer zijn en, persoonlijk, de betere controller.
De reden dat ik toch ook een PS3 heb is voor exclusives als God of War, inFamous, Uncharted en Ratchet & Clank. Maar die kun je altijd nog kopen zodra die games platinum zijn en de PS3 nog maar 200 eu kost
Wat lul jij nou met games zijn goedkoper op de ps3?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maak eens een lijstje met JRPGs die je nu voor de 360 en PS3 kunt kopen. De 360 wint echt gemakkelijk! Daarnaast is FFXIII multiplatform deze generatie. Voor JRPGs hoef je geen PS3 te kopen!
Daarnaast zijn ALLE multiplatformgames beter op de 360 (lees de Eurogamer vergelijkingsspecials maar eens) en is de 360 goedkoper, zowel in aanschaf van de console als met games.
Als je moet kiezen is de 360 echt de betere console, een aantal geweldige games die allemaal niet duur meer zijn en, persoonlijk, de betere controller.
De reden dat ik toch ook een PS3 heb is voor exclusives als God of War, inFamous, Uncharted en Ratchet & Clank. Maar die kun je altijd nog kopen zodra die games platinum zijn en de PS3 nog maar 200 eu kost
Hij heeft het over Xbox 360 games,... die zijn op Internationale sites en bij multiconsole releases meestal iets goedkoper. Hier in Nederland zijn de exclusive PS3 games erg duur. Kijk maar naar Uncharted 2. Blu-ray is inderdaad ook de reden dat ik ook een PS3 heb, maar de 360 vind ik persoonlijk ook de betere console!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat lul jij nou met games zijn goedkoper op de ps3?
Ik vul hier random 2 games in en allebei even duur:
http://www.dimensionplus.(...)Need+for+Speed+Shift
http://www.dimensionplus.nl/prijslijst/?titel=fifa+10
Je moet zelf kiezen wat je wilt natuurlijk.
Ik heb zelf de ps3 gekozen omdat die ook blue ray bevat en ik die dus ook kan gebruiken om films op te kijken.
En ik verwacht dat de ps3 nog wel een jaartje of 5/6 mee kan en dat de xbox360 over 2/3 jaar wel vervangen wordt voor iets nieuws. Maar dat is dus wat ik verwacht
Oke dan begreep ik hem verkeerdquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij heeft het over Xbox 360 games,... die zijn op Internationale sites en bij multiconsole releases meestal iets goedkoper. Hier in Nederland zijn de exclusive PS3 games erg duur. Kijk maar naar Uncharted 2. Blu-ray is inderdaad ook de reden dat ik ook een PS3 heb, maar de 360 vind ik persoonlijk ook de betere console!
Tja,... op de Blu-ray na is er geen verschil! Als je veel Blu-ray films hebt is de PS3 misschien de betere keuze,... als je al een Blu-ray speler hebt, wat onwaarschijnlijk is, zou ik voor de 360 gaan. Maar full HD games en Media streamen kan uiteraard ook op je 360!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:24 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ik zou voor de PS3 gaan.
Blauwe straal,
Full HD (1080p)games
Media streamen van je PC
Dat kan met de 360 ook, op blu-ray na dan natuurlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:24 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ik zou voor de PS3 gaan.
Blauwe straal,
Full HD (1080p)games
Media streamen van je PC
Als je al veel blu-ray films hebt maar nog geen blu-ray speler, dan is er iets mis met je koop-volgordequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,... op de Blu-ray na is er geen verschil! Als je veel Blu-ray films hebt is de PS3 misschien de betere keuze,... als je al een Blu-ray speler hebt, wat onwaarschijnlijk is, zou ik voor de 360 gaan. Maar full HD games en Media streamen kan uiteraard ook op je 360!
Ik ken ook eigenlijk niemand met veel Blu-ray filmsquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je al veel blu-ray films hebt maar nog geen blu-ray speler, dan is er iets mis met je koop-volgorde
Ik al meer:quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ken ook eigenlijk niemand met veel Blu-ray films. Heb er zelf 3 nu
WINquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
biased troepvergelijkingen met XBOX op 1080p en PS3 op 480p
XBL Silver is gratuit, maar dan kun je alleen private chatten en demo's downloaden, als je online wil gamen, partys joinen etc etc moet je Gold hebben, kost 36ish per jaar, ergo: het valt te overzien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:30 schreef Moozzie het volgende:
Is online 360 en online ps3 gratis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |