quote:Op woensdag 23 april 2008 15:06 schreef Nega het volgende:
Kan ik niet met ze 2en op 1 Xbox online spelen? En zo ja, hoe?
Aha, gelukkig speel ik alleen Halo 3, moest voor vriend vragen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja dit kan online, met halo3!
helaas, in CoD4 is dit niet mogelijk
ik Vond Halo3 ook leuk. echt leuk.....quote:Op woensdag 23 april 2008 15:43 schreef Nega het volgende:
[..]
Aha, gelukkig speel ik alleen Halo 3, moest voor vriend vragen.
Klopt.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:38 schreef -Mo- het volgende:
Leuk spelletje.
Echt niet, ik ben veels beterquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik maak jou tantoe hard in als we online gaan spelen.
Beste (online) shooter van t moment in mijn ogen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:00 schreef Reintji het volgende:
Is dit nog een aanrader? Vergeleken met Halo3 en Gears? De laatste keer dat ik CoD heb gedaan was op een PC (CoD1 en United Offence)
Ben zelf enorm fan van Halo3, met name alles er om heen... maar dit heeft een grotere verslavingsfactor, plus je hebt ECHT oorlogquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:00 schreef Reintji het volgende:
Is dit nog een aanrader? Vergeleken met Halo3 en Gears? De laatste keer dat ik CoD heb gedaan was op een PC (CoD1 en United Offence)
kwa shooters is dit DE aanraderquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:00 schreef Reintji het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |