quote:Op woensdag 23 april 2008 15:06 schreef Nega het volgende:
Kan ik niet met ze 2en op 1 Xbox online spelen? En zo ja, hoe?
Aha, gelukkig speel ik alleen Halo 3, moest voor vriend vragen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja dit kan online, met halo3!
helaas, in CoD4 is dit niet mogelijk
ik Vond Halo3 ook leuk. echt leuk.....quote:Op woensdag 23 april 2008 15:43 schreef Nega het volgende:
[..]
Aha, gelukkig speel ik alleen Halo 3, moest voor vriend vragen.
Klopt.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:38 schreef -Mo- het volgende:
Leuk spelletje.
Echt niet, ik ben veels beterquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik maak jou tantoe hard in als we online gaan spelen.
Beste (online) shooter van t moment in mijn ogen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:00 schreef Reintji het volgende:
Is dit nog een aanrader? Vergeleken met Halo3 en Gears? De laatste keer dat ik CoD heb gedaan was op een PC (CoD1 en United Offence)
Ben zelf enorm fan van Halo3, met name alles er om heen... maar dit heeft een grotere verslavingsfactor, plus je hebt ECHT oorlogquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:00 schreef Reintji het volgende:
Is dit nog een aanrader? Vergeleken met Halo3 en Gears? De laatste keer dat ik CoD heb gedaan was op een PC (CoD1 en United Offence)
kwa shooters is dit DE aanraderquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:00 schreef Reintji het volgende:
NICE!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:34 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ik heb wat lopen klooien met capture card en wat cod 4 shit opgenomen
http://www.vimeo.com/1050195
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:34 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ik heb wat lopen klooien met capture card en wat cod 4 shit opgenomen
http://www.vimeo.com/1050195
Geinteresseerd!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:59 schreef Rossdale het volgende:
Is er interesse als we vanuit FOK!games nog eens een tof en puik CoD4-toernooitje gaan organiseren?
Zo ja dan zal ik binnenkort eens iets in elkaar gaan draaien
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:59 schreef Rossdale het volgende:
Is er interesse als we vanuit FOK!games nog eens een tof en puik CoD4-toernooitje gaan organiseren?
Zo ja dan zal ik binnenkort eens iets in elkaar gaan draaien
Zolang ik je pwn mag je niet zeuren, maar ja dat was er een beetje bij ingeschotenquote:
Probeer eens wat Search en Destroy enz te gaan spelen, zit veel meer tactiek en spanning in.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:32 schreef mini-lellan het volgende:
Speel elke dag wel een paar potjes, vooral team deathmatch. Ik speelde zelf eerst ook Halo 3 maar vind CoD 4 meer actie hebben, halo 3 is lomp op elkaar afrennen en de ander z'n shield kapot schieten en daarna melee afmaken.
Gebruik zelf een M4 Carbine en ben lvl 26.
Me gamertag is Drankster btw.
Speel ook welles Domination.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Probeer eens wat Search en Destroy enz te gaan spelen, zit veel meer tactiek en spanning in.
Naar mijn mening een stuk leuker
Snipergeweren zijn behoorlijk dodelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
![]()
Ben jij nou zo goed of is de game zo easy?
of ben ik té noob..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |